Catalans aixakeuvus xD (#35)

Jo no he fotut res en tota la tarda ^^
es que dic va un ratet mitja horeta o així i...acabo de mriar l'hora i havien pasat 2h jajjaa.

uales ahir la nit via fer endreça de cd's ^_^ 99 cd's pirates, i perqué no en trobo 2 jaja, justets per al nou arxivador... jaja.
lodis escribió:es que dic va un ratet mitja horeta o així i...acabo de mriar l'hora i havien pasat 2h jajjaa.
com que no dorms a les nits.. llavors passa axo [sonrisa]

io portu una mandra tb..volia na al gimnas po crec que em quedare per aqui.. :-P
jo tambe m'he dormit mitja horeta i aixo que la peli estava interessant
nuse una que donaven pels canals akets del cable que m'ha mare m'ha dit q l'acabes de veure pero m'he sobat. per cert ara amb els examens puc veure la T6 de las chicas gilmore q monaaa q va la Rory ^^
a si?? ostres no savia que la tornesin a fer...

pero em baixo les temproades pasades i la 7 que és la que toca.

quina estan donant ara x la tele??
me acabat al 4 i començo amb la 5 jaja, lo bo esque també estic miran la 7... alguna trama interesant a la 6?

temporada 4:

vas verue el capi que la mare de la lorelai pilla akell cabreig i es va de compres i monta un numero alli al mig?? dioss anda que no vaig riure jaja
hola digii

siiii que li compra de tot i no saben que fer!!!!!

T6: rory&lorelai enfadades
CinEOL?

Finalmente he caido. 37,1 de fiebre que estoy ahora y con el cuello congestionado :/ Cachis... Aya, necesitare de tus mimos [snif]

Voy a cambiarme que me parece que hoy me ire pronto a dormir :/
hola digi!!

ostias no fotis!!! pero molts capitols o q??
Hola Lodis.

Aya cuando vuelvas que sepas que te espera bronca por haberte largado a ingles sin saludar siquiera U_U
tenia 2h de speaking ^_^ jaja.nada a mi me a dicho voy a ingles y se ha ido ^^
Speaking voy a tener yo con ella cuando la vea, ya veras ya... [+furioso]
dejala que està de examenes
Enganchada máxima a Prison Break, sólo me quedan el 21 y el 22.
Y yo sin empezarla... xD

No, no pienso dejarla. No sabe la que le espera nada mas la vea... [poraki] y tu shhh a ver si vas a pillar tu tambien [enfa]
a mi también, he preferido esperar y verla doblada, anda que no me reido con el puerto riqueño.

la segunda me la bajaré en vo que ya tengo ganas de ver más.

aya!! tinc nou capi de anatomia XD

vaig cap a casa nus veiem d'aki un rato!!
el doblatge de Prison Break es el mes denigrant que he escoltat mai en ma vida.
La veu de'n T-Bag és dolentíssima comparada amb la veu de psicópata que te ell originalment. I la de'n Sucre... millor no fer cap comentari xD
ja se sap que smepre és millor en vo, però si te la baixes doblada, tens les dues opcions en una ^_^

és sobre una escena de la 1er temporada, capitol 4 crec

el que em vaig partir mol la caixa és quant el sucre va cap a ell i li diu quiero volver, si quieres escavar estas manos te llevaran al a china, seré un talpo psicópata (o algo així) jaaj q bo vaig para i tornar a repetir la escena ^_^
Sa Lodis que no se maneja del todo bien con el Winrar! Si es que...

Bueno, yo me voy en breves a dormir. Mañana sera otro dia. Nos vemos!
sucre es l´amo amb els "pendeho" i "maricrú"
Paboh escribió:el doblatge de Prison Break es el mes denigrant que he escoltat mai en ma vida.
La veu de'n T-Bag és dolentíssima comparada amb la veu de psicópata que te ell originalment. I la de'n Sucre... millor no fer cap comentari xD

I la de Sara? [fumeta]
lodis gracies per compendrem ^^

no m'expliquis anatomia siiiiiiiiiiiiiiiiisplauuuuuuu

digi te doy mimos cuando quieras ^^ perdona por no decirte nada lo siento lo siento estoy algo liada me ocnecto a horas raras como las 8.00 mañana para que veas va prometo que el viernes hago spam Del bueno ^^
mira jo ara he de fer la fena de 3 dies en una nit aixi que..anda que no pringaré ni res...

demà tinc clase, per la tarda curro i a sobre fore de tgna just arribi em doóna temps de canviarme i marxar pq he kedat x un cumple, tampoc podré sortir fins molt tard pq disabte curro tot el dia i a sobre també fora de tgna, i diumenge lo més segur es que vagi a port aventura aixi que...finde complte ja us explikaré que tals.

sort que la feina està ben pagada que sino...

aya, kan pugui ja te tindré informada de esta semana que uff de bólit i a sobre dioss wenu tu ja sas tema amigues...
Y dale degenerados de mierda, que Sara (nombre judío) es fea.

Ella es guapa (y Europea):

Imagen
la sara és molt guapa.

i percert, no paso del msn, esque he anat a sopar a les 11...me espera una nit llarga i cruel davant el pc...merda tot plegat.

digi mañana hablamos, no es que no sepa pero joder si me metes contraseña y yo le doy tan feliz...pos caro que no se habre y encima no me empano cuándo em la das...^_^
lodis escribió:mira jo ara he de fer la fena de 3 dies en una nit aixi que..anda que no pringaré ni res...

demà tinc clase, per la tarda curro i a sobre fore de tgna just arribi em doóna temps de canviarme i marxar pq he kedat x un cumple, tampoc podré sortir fins molt tard pq disabte curro tot el dia i a sobre també fora de tgna, i diumenge lo més segur es que vagi a port aventura aixi que...finde complte ja us explikaré que tals.

sort que la feina està ben pagada que sino...

aya, kan pugui ja te tindré informada de esta semana que uff de bólit i a sobre dioss wenu tu ja sas tema amigues...
si si tranquila ^^

perr cert m'ha mare m'ha dit que a la Perla gris necessiten gent ^^ alla que me voy a veure si hi ha sort sera per campanya Nadal.

tema amigues buff wenu jo estic igual encara que lu teu és més.... complicat diguemu aixi. Pasatu mu be a portaventura i dona detalls ^^
la perla gris?? quina? la de bnc o la de akí on vius tu?? (dius la botiga oi?) jaja a veure si akí al teu "poble" és per una altre cosa.

sino ja sas d'on et vaig dir q busquesis feina, jo he trobat algo pero estic pendent de preus.
lodis escribió:la sara és molt guapa.

La Sara es una del montón como yo. No la compares con la belleza valkyria que he puesto antes. Y pensar que cuando vaya al Valhalla tendré cientos de ellas, estoy por suicidarme...
hospi no es poble lodis que la ciutat sigui trista no vol dir que sigui poble XD! si es la tena de roba de llit&coixins&tovalloles etc

i si si no d'aixos allla pos nire a infojobs o a ETT
Morr , prefiero mil veces a chicas como sarah que no la valkyria.
deixat de etts en seiro per coses com campanyes de nadal ves a infojobs, oblidat de les etts.

morr, és mil veces mejor la sara que la tia esta operada que has puesto, sabes que es teñida no XD en fi qe de natural tiene poco, lamenos sara es guapa de natural y sólo lleva el pelo teñido.

ja se q no es un poble per aixó he posat les ""
a mi es que el canon de rubia con tetas enormes no me pone nada
el morr que deu tenir gustos "prefabricats" anda que estas con lo dle valhalla..que no hablas de otra cosa ^^
nose qui es la sarah aquesta, pero la rubia bote no la trobo gens wapa..

En fi, men vai a dormir.. nanitt
para gustos no hay nada escrito pero trobo més wapa una natural que la rossa aquella
para gustos colores y tot lo que vulguis ^_^ jaja. pero el natural és molt millor

la sara, es la doctora de prison break kurras.
lodis escribió:la sara és molt guapa.

Tu moles [oki] i saps del que parles [oki]

PD: Encara no m'has contestat.
pero diga'm que te de contestar!!!! etc em faras para boja!!!
lodis escribió:pero diga'm que te de contestar!!!! etc em faras para boja!!!

Volia allargar el joc una estona més, però no és el moment [angelito]

Et preguntava sobre els components del teu portàtil.. :)
aaa joders!! jo aquí pensant a veur que podia ser...(allargues el joc i et mato, amb carinyo, pero ho faig jeje)

vales que em vas dir que lo important és el interior.

i et penses que jo ho sabré?? digam on buscar ^^

bona nit guapa!!
lodis escribió:aaa joders!! jo aquí pensant a veur que podia ser...(allargues el joc i et mato, amb carinyo, pero ho faig jeje)

Com aquell que deia... Te voy a matar, pero sólo un poquito..

lodis escribió:i et penses que jo ho sabré?? digam on buscar ^^

Doncs per exemple, si hi ha una pegatina just a sota del teclat, a un costat del Touchpad (mouse)...
si que hi és!!

sorry per tardar a knt però mataré al puto veí quant me enteri qui ha estat el cabron que ens ha deixat sense llum perque ha petat a tota la escala...

pos a ver fare foto i la psoaré que anirà millor ^^

edit, la foto la faig en llum de dia que amb esta de la taula no es veu bé i no posaré el llum gran ^^
No hi fa res, era curiositat..
jo vinc de "barallarme" amb un vagabundo , si es que la gent busca brega on no n´hi ha
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911