Catalans aixakeuvus xD (#37)

17, 8, 9, 10, 11
vinga gent, q hem d'acAbar aket fil i obrir el següent ^^
spamers al poder!!!


edito: no us en refieu gaire demi x informatica, q soc de FP i acabu d començar.
això és igual, lo bàsic i ja està, tot lo altre es questió de poder femení ^_^
ja ni esperem a la nit per spamejar [666]
per què esperar!!! s'ha de aprofitar el moment XD [666]
ia porteu a la drknss pel mal cami... [sonrisa] [sonrisa]
eso va q aket fil sa de tancar, q ya dura massa...
estem perdent facultats spamerils ultimament x culpa d l'exces d feina
aquests mesos son dolents XD!
Sejy_ (Terrassa).

A5+5.
es lo que tenen els examens...i esperat a gener...

però podem aprofitar el pont XD


benvingut Sejy_
vaya si sin dolents akets mesos... pero wenu almenos ya tink els examens fets, i a finals de mes sere un any mes vella ^^
edito: Benvingut!!!
no se por que pero creo que cuando vuelva mañana o esta noche ya habreis terminado el hilo y de calle...¬¬
jo el dimarts que ve tambe sere un any més vella ^^


benvingut Sejy_
[ginyo] ya et felicitarem xls dos foros
la nintendo ya esta avisando a sus compradores: no deis movimientos demasiado bruscos con el mando y secaros las manos habitualmente mientras jugais, el sudor puede dañar el mando y sus sensores xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


no la han cagado ni ná sabeh xDDD
lodis, el concurso podemos hacerlo a nuestra manera ^^ podría ser mensual, ya que la gente no tiene mucho tiempo como para ponerse a escribir relatos. No sé, ya matizaremos, pero veo que la propuesta gusta :D

Gracias por lo de la firma [ayay]


Cuantos cumpleaños [plas]
va parir si q ha durat poc la gracia X-D
Benvingut Sejy_!

drknss escribió:edito: no us en refieu gaire demi x informatica, q soc de FP i acabu d començar.

D'això es tracta, has començat per aprendre no? :p


-----

Bueno lo del concurs literari jo com a enemic de les lletres que soc, només em limitaria a llegir si tinc temps [looco]



salut
Joo cafetino, yo tampoco soy buena escritora, de hecho soy mala XD pero la gracia está en participar para que no se pierda el foro de Lite :_(


Me voy a pasear a mis perros XD
Yo soc de lletres, pero ya aviso q lo meu es mes aviat comentar i llegir q no pas escriure. Pero si sa de salvar el foro d lite, s'intentara ^^
Simesno dmanare ajuda al VozdelosMuertos ^^

edito: vax a dinar gent , q profiti als q ya u estan fent!
A AQUELL NI NOMBRAR-LO
es un abandona amigues.... quant el pilli per banda li cantaré els 40 ja vorà ja...


utena, pues luego hablamos de las normas o condiciones, depende del tiempo, porqué si es algo corto y lo haces en 3 días...

tienes perros?? [amor] como són? que raza? grandes, pequeños??
Oki, hablamos más tarde de lo del concurso.

Tengo dos perritos, un tekkel y un Yorkshire o como se escriba xD

Beethoven y Milo



Beethoven es muy bueno, pero Milo es la cosa más traviesa del mundo >_<
A AQUELL NI NOMBRAR-LO
es un abandona amigues.... quant el pilli per banda li cantaré els 40 ja vorà ja...

Y eso?
Si no vols cnt x aki dismo xl msn
que monos!!!

vales, más tarde lo hablamos ^_^

no res drknss ^_^ XD ja tecontaré juju.
lodis escribió:no res drknss ^_^ XD ja tecontaré juju.

El tomate és de domini públic, aixi que explica xDDD
si ho fes públic, ho faria la fil que toca ;) jeje del tomate que per algo està ^_^

i primer va la aya amb la explicació de qui la persegui i tals XD
men vai a fer segona tanda d'estudi.. No satureu EOL.. XD

fins dspress
Joder qué cansado, lo que uno ha de hacer para ganarse las perras!.

Veo que lleváis un buen nivel, yo he de acabar ahora dos trabajos de la universidad, que mañana ya cojo el vuelo a Madrid, otrora ciudad imperial.

Estás en el bar, todo son follones,
estás hecho polvo, y no te encuentras en condiciones,
pero has de currar, ya no quieres ni pensar,
andas loco para que llegue, la hora de plegar

Somos la clase obrera, somos la working class


PD: Romeo y Julieta no eran de este planeta! :(
yo almenus no crec q u saturi pq m'estic esbarallan am el puto pc q no em detecta els cds i n puc gravar la imatge iso del kubuntu
drknss escribió:yo almenus no crec q u saturi pq m'estic esbarallan am el puto pc q no em detecta els cds i n puc gravar la imatge iso del kubuntu


Veus la grabadora a "Mi PC" o simplement el programa que fas servir per gravar no li dona la gana recoenixels ?
a mi pc nomes apareix la disketera, no detecta cap dels 2 cd.
una altra cosa, quan inicio el pc li costa molt detectar el "sec master"
kurras escribió:men vai a fer segona tanda d'estudi.. No satureu EOL.. XD

fins dspress



no saturem res ^_^


percert, he tancat el msn drknss, dsps parlem ^_^
ya u e vist [snif]
Cafetino, alguna idea pq u detecti si tot esta ben connectat?
drknss escribió:a mi pc nomes apareix la disketera, no detecta cap dels 2 cd.
una altra cosa, quan inicio el pc li costa molt detectar el "sec master"


Segons el que descrius poden varies coses, per ara se m'acudeix:

- El cable per dins per alguna raó potser fa mal contacte i per això no ho detecta bé. Així que caldria obrir i revisar si els cables estan ben connectats

- Si en el canal secundari, hi ha la gravadora i el lector, potser un dels dos s'ha mig cascat i es fan la guitza l'un a l'altre. Aqui es podria provar primer traient el cable de corrent al lector, a veure si va la cosa, o bé al revés que sigui la gravadora i calgui desconnectar-la
no fa gaire vax obrir la torre x posar la placa ethernet i em vax assegurar q tot estigues ben connectat... i la torre no l'he remenada x res mes com pq faci mal contacte... ja ho mirare
de tota manera, cal dir tmb q es un pc vell (venia amb el windows millenium de sèrie), q se li va posar el XP i la gravadora al mateix temps.
Merxi Cafetino [tadoramo]
edito: em fa mol pal tornar a remenar la torre pq es complicat desenxufarla i treurela, siuncas bxare el linux am el portatil i dma remenare la torre.
drknss escribió:edito: em fa mol pal tornar a remenar la torre pq es complicat desenxufarla i treurela, siuncas bxare el linux am el portatil i dma remenare la torre.

No se com ho tens d'espai, però depèn on tinguis la torre amb que desmuntis el lateral esquerre en tens més que prou per remenar cables sense haver de desendollar tota la torre :p
uf crec que ia he acabat el cupu per avui.. [burla3]

d'aqui una estona men nire cap al gimnas a treure stress XD
Algu em pot dir que tal està 'Los 4400'?
Necessito alguna cosa nova.
sgaesux escribió:Algu em pot dir que tal està 'Los 4400'?
Necessito alguna cosa nova.
io vaig mirarho el primer cop que ho van fer.. Nostava mal pero no em va acabar de convencer.
Ara feien una nova temporada no? Pero ia no ho miro
No se com ho tens d'espai, però depèn on tinguis la torre amb que desmuntis el lateral esquerre en tens més que prou per remenar cables sense haver de desendollar tota la torre smile_:p

El problema es q l'escritori fa un quadre a sota on i cap la torre i l'espai just pq m'hi pugui ficar a desendollar-la, si la vull remenar l'he de treure per força.
El q va fer l'escriptori va pensar en tot, menys en lo poc pràctic q resulta q la torre estigui "encaixonada".
Buenas tardes/noches.

drknss, antes de abrir la torre respondeme a estas dos preguntas:

1. Desde el administrador de dispositivos ves las unidades de CD/DVD?

2. Si la respuesta es "no" en la propia BIOS de tu placa base puedes verlas?

Mientras contestas me sigo dando unos vicios ^_^
La millor manera d'arreglar una torre és fotre-li una patada en cas que la tinguem a terra o un cop de puny si la tenim a l'alçada de l'escriptori..
Weno, ja soc al curro xDD

eTc_84 escribió:La millor manera d'arreglar una torre és fotre-li una patada en cas que la tinguem a terra o un cop de puny si la tenim a l'alçada de l'escriptori..

Això lo que els hi hauria d'haver fet a dos quillos que acaben de passar per aquí al mostrador
Cafetino escribió:Això lo que els hi hauria d'haver fet a dos quillos que acaben de passar per aquí al mostrador


Envia'ls a la enfermera i que els hi injecti poloni.
NGC escribió:
Envia'ls a la enfermera i que els hi injecti poloni.

Res de gastos extres, una soga al coll i llestos [jaja]
DiGiJoS, ara torno a engegar el pc, tardara un ratet x lo q e dit abans del sec master, ja et dire el què quan pugui. [ginyo]
eTc_84, si per mala llet em carrego l'escriptori el meu pare em mata
No per res, nomes pq l'ha fet ell i se'l va currar. tmb es mol probable q em trenqui el peu en l'intent.
XD
Cafetino, si vols quillos vine al meu poble, a un bar-musical concret, q hi son acumulats tots els del poble, Berga i voltants ¬¬.
NGC escribió:Envia'ls a la enfermera i que els hi injecti poloni.

[qmparto][qmparto][qmparto]

A veure si comercialitzen un Cucal antikillos a base de poloni [qmparto]
¡E.x.T.A sí!, ¡E.x.T.A no!
¡E.x.T.A sí!, ¡E.x.T.A no!

Al bakala se la suda la independencia, al bakala se la suda el estado opresor por eso:

¡E.T.A! ¡Deja alguna discoteca! Ohhhhhh
drknss escribió:Cafetino, si vols quillos vine al meu poble, a un bar-musical concret, q hi son acumulats tots els del poble, Berga i voltants ¬¬.


Ja en tinc prou amb els personatges que corren pel meu poble, que de tant en tant apareixen pintades nazis [buaaj]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11