Catalans aixakeuvus xD (#39)

1, 2, 3, 4, 511
doncs jo ara estava postejan una mica, i després a les 8 a estudair 2h fins al hora de sopar....

després si que penso fer el vago i estrenar el joc que som divendres...
seerj escribió:que fuerrrrrrrrrrrrrrrrteeeeeeeeeeeeeeee


el peris por fin ha charlaooooo, se lo ha dicho tooooo a la cintaaaaaaaa!!!!!!


joder, y la rita sa muerrrtoooo! q desconcectao estabaaaaaaaaaaaa


q fuerrrrrrrrteeeeee

ja deia jo que n oera la unica que el veiaaaaa ^^ :cool: [qmparto]
seerj escribió:NO ME HE ENTERADO DE NADA. reformulo la pregunta...Como puedo hacer para que un *.APE o un *.EAC-FLAC-CUE se me convierta en wab, wma o mp3 y se me separe canción por canción?

i que et faci palles ja de passo, mentre et subministra birra..

Hi ha vàries maneres, si tens un .cue i un .wav pots montar la imatge amb el daemon tools i dp ripejar-ho com si ho haguessis gravat en un cd..
Altrament, ho pots fer amb el dbpoweramp.

Tant de llegir al Pío Moa t'estas quedant com ell [qmparto]

A les 00:00 he d'entregar una cosa que no he ni començat XDXDXD
si que sou marujos si ^_^ i segur que algun més que està ocult a les sombres també mira les noveles jeje XD però no ho diran pas.
lodis escribió:si que sou marujos si ^_^ i segur que algun més que està ocult a les sombres també mira les noveles jeje XD però no ho diran pas.

confessa que a tu tambe t'agraden els culebrons XD!
no he dit pas que no ^_^ però el cor des de que van canviar de barri no el segueixo
lodis escribió:no he dit pas que no ^_^ però el cor des de que van canviar de barri no el segueixo

realment ha perdut força.. pero com que fa tant que el segueixo.. ^^
ja ha sortit el altre marujo ;) jeje.

jo de quant en quant, però el horari no em va bé.
lodis escribió:ja ha sortit el altre marujo ;) jeje.

jo de quant en quant, però el horari no em va bé.

jo casi cada dia [plas]


quina cosa més rara que estan fent en antena 3 XD!
lodis escribió:ja ha sortit el altre marujo ;) jeje.
io no ho he ocultat mai.. [jaja]
ja ho pots dir ja...entre aixó i les probes el polígraf que ara fan a tot arreu...
lodis escribió:ja ho pots dir ja...entre aixó i les probes el polígraf que ara fan a tot arreu...

si li fessim veuriem que veu tots els programes XD!
Avui he flipat veient la tv amb ma mare posem t5 un moment i li feien el poligraf al paco porras i jo més frikis jan o poden XD!
Vinga vinga.. punyalades..
Scrubs està força bé.

Ja tinc una altra sèrie per mirar XD
que dius!!

jo ho he vist epr lo del tomate que feien el resum del dia anterior, per aixó em vaig enterar de que feian el poligraf a tu lado...pero en aquelles hores, posem el club.
no pero el lcub ja havien acabat feien anuncis de toca el dos
toca le dos ja no el mirem XD encara que avui a casa he arribat a les 7 i ja me posat a fe feina...
tuuu malapersona!! te enxufes, et vec per altres llocs i pases de dir res per el msn XD jaja
bon dia gent..

un que se'n va cap a la biblio... [+risas]
eTc_84 escribió:Altrament, ho pots fer amb el dbpoweramp.

y como?


pff avui casi em moro, literalmente jajajaja
seerj escribió:pff avui casi em moro, literalmente jajajaja


de la quantitat d'alcohol en sang?? ^_^


aya em de parlar!!! bueno, ambl a drknss també [plas]
Estoy comenzando a pensar seriamente por las pavas con las que misteriosamente salí de fiesta ayer y por más cosas que llevo observando, que todas -excepto un honroso 5-10%- sóis unas guarras de cuidado. Increible las conversaciones que escuché ayer, y bueno esto ya fue de traca:

Cita de confidencial,confidencial:

He visto fotos desnudo y mensajes bastante subiditos de tono -por lo poco que sé de francés- del señor Giuly, cortesía de una mujerzuela de estas que el destino quiso -colega mediante- que salieramos de fiesta juntos.

PD: Tiene cojones, que tenga cojones para ligarme a estas peleles chochos andantes, y la única tía que he encontrado entre ese 5% se me escape por subnormal.

PD2 : Muerte al garrafón.
seerj escribió:y como?

Te l'instales i dp a sobre de l'arxiu que vulguis compartir crec que era botó dret i convert to... i dp tries el que vols..

marujones
eTc_84 escribió:Te l'instales i dp a sobre de l'arxiu que vulguis compartir crec que era botó dret i convert to... i dp tries el que vols..


marujones

sigo sin ver como divido el archivo en canciones...
Sigues més explicatiu doncs.. digues CONCRETAMENT el que tens.
caso 1: tengo un APE y un .cue

caso 2: tengo un FLAC, dos CUE (.wab.cue y .flac.cue) y un MD5 (.flac.md5), a parte de un txt con la tracklist y la duración acumulada canción x canción.

Pregunta: como lo paso a MP3, además de tener las canciones separadas una a una.
¡Seerj cazurro!

El pueblo entiende de birras, no de chismes de estos.
APE:
Et baixes el monkeysaudio, instales.
-Descomprimeixes el .ape a .wav amb el programa.
Et baixes el daemon tools i l'instales.
-Montes el .cue amb el daemon tools
Ara tens com si haguessis gravat el cd pero virtualment.
-Utilitzes el programa que vulguis per passar a MP3.

FLAC:
Això t'ho has de mirar... el més fàcil seria passar-ho a wav també amb el programa aquell que et vaig dir (flac.sourceforge...) i dp fer el mateix que amb l'APE.
així ben aplicadet... XD kurras no t'enganyis, segur que vas a fer el marujo juju
Un grito que te llama la atención : Oi! Oi! Oi!
¡Escúchalo! ¡Entiéndelo!
morr cada dia i toques menos XD
lodis escribió:morr cada dia i toques menos XD


En serio, estoy loco, llevo 2 días loco, pero de verdad, entre que estoy escuchando una y otra vez la canción de esquizofrenia, y que llevo 2 días casi sin dormir, currando, café y fiesta, me estoy quedando pero muy loco,esquizoide,sin ideas claras como lo quieras llamar (hoy mismo me he llevado el inhalámbrico de casa al bar ...). Menos mal, que el domingo ya remitirá.

Esta madrugada (a las siete), se ve que he armado al llegar a casa un follón acojonante, toda la habitación por los suelos, la silla de ruedas tirada por el suelo, los despertadores sonándome, no sabía como apagarlos, la cabeza dando vueltas...

Mi hermano me ha dicho que se avergonzaba de mi - por mi estado- y mi madre me ha dicho en castellano (normalmente me fabla catalino, pero para las cosas serias cambia):

- No sabía si había entrado mi hijo o un animal.
ja ho vec ja... XD


malament si ha casa et diuen aixó...encara que arriban en aquest estat...^_^
morr escribió:
(hoy mismo me he llevado el inhalámbrico de casa al bar ...).


[jaja]
s'ha d'entendre, és molt fàcil de agafar el inalambric en comtes del mbl jeje. pobret deu anar estresat, entre els festes i la feina... si es que ja se sap tantes coses no les podeu fer els nois ;)
lodis escribió:així ben aplicadet... XD kurras no t'enganyis, segur que vas a fer el marujo juju
ojala..uenu crec que ia en tinc prou per avui..

d'aqui una horeta.. Akasvayu - Real Madrid! Partidass
El morr està mostrant realment el seu tarannà... no m'extranya res [666]

seerj, ja t'has electrocutat o què?
el seerj a pirat de festa... XD


i jo ara també marxo que vagi bé!!
En seerj esta celebrant el hanuka XD
sgaesux escribió:En seerj esta celebrant el hanuka XD

Habria que mandarlo a un campo de concentración
Imagen [sati]
hoy voy papa pero no para morirme como ayer, cuando supere lo de ayer os aviso, demasiado fuerte...
bon dia gen!!!

me'n vaig al meu món i utilitzaré frases anteriorment mencionades de nubols de color rosa XD jaja.

fins més tard i sino em paso per aquí:

Bon nadal i felices festes!!!!


i encara que curri espero trobar un lloc per venir a dir-vos bon any i sino ja queda dit ^_^

vigileu amb els exesos ejems i el raïm que sino donareu feina al pobre cafetino XD que es cagarà amb tot com li toqués anar a obrir el centre o algo XD es broma guapo!!


petonets a tots!!
jo aquesta tarda estudiare per fi!!!!!!! [buuuaaaa]
Bones gent!!!
me'n vaig al meu món i utilitzaré frases anteriorment mencionades de nubols de color rosa smile_XD jaja.

[idea]
??? aixo sona com cert anunci "A q huelen las nubes?" XD
[qmparto]
Bon nadal i felices festes!!!!

Ídem ^^.
vigileu amb els exesos ejems i el raïm que sino donareu feina al pobre cafetino smile_XD que es cagarà amb tot com li toqués anar a obrir el centre o algo smile_XD es broma guapo!!

Per mi no serà, dinars familiars ni un, i el raïm no m'ha agradat mi XD.
A mes la meva iaia fa vaga de cuinar i aixo ens salva del típic dinar per 5 on hi ha menjar per 30 :cool:

Apa, vaig a fer sessió de cine intensiva!
A mi amigo Blanco Herrera
Le pagaron su salario
Y sin pensarlo dos veces
Se fue para malgastarlo
Una semana de juerga
Y perdió el conocimiento
Como no volvió a su casa
Todos le dieron por muerto

Y no estaba muerto, no, no
Que estaba tomando cañas

Pero al cabo de unos días
De haber desaparecido
Encontraron a uno muerto
A un muerto muy parecido
Le hicieron un gran velorio
Y le rezaron una novena
Le perdonaron sus deudas
Y lo enterraron con velas

Pero un día se apareció
Lleno de vida y contento
Diciéndole a todo el mundo:
¡Se equivocaron de muerto!
El lío que se formó
Eso sí que es puro cuento
Su mujer ya no lo quiere
No quiere dormir con muertos

Y no estaba muerto, no, no
Que estaba de parranda


¡Feliz Solsticio!
casi casi prefiero más la versión de Los manolos, que le pagan en chocolate y tal xDDD.

¡Feliz solsticio igualmente a todos! (resaca del 15 mode on xD)
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511