Catalans aixakeuvus xD (#3)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Gerim escribió:Què vols que et digui, el Josmar no me l'imagino... ¬¬
home... es tot un referent catala... [qmparto] [qmparto]
Gerim escribió:L'Albert Plà no crec que l'escolti, el Chivi no sé qui és.

Què vols que et digui, el Josmar no me l'imagino... ¬¬


23. ->
Imagen

¡Dime ques lo que ten-go queacer, cómo te puo tené é, en mi vi-i-daaa! Uoooo

Una de les cançons més famoses del Chivi => Radikal
És de lo més degenerat que he trobat mai..

éééééééééés suuuuuuuuuuuperrrrr forrrrrrrrrrrrrrrrrrrt!
Estic llegint la lletra de Radikal i ojo quin paio. Poesia pura [jaja]

D'aquest nivell jo he escoltat Lo Gitano de Balaguer.

Segur que lo presi lo te amagat dins l'Ipod.

23.-
Imagen

Bona sort kurras.

Salut [fumeta]
Què gran lo Chivi, poesia pura com diu en quelcom.


24. ->
Imagen

Eva María se fue, dejandome solo en la plaaya. Con su maleta de piel y su bikini de ra-yas.

Ara que m'hi fixo és una cançó politoxicòmana.¬_¬
jue aquet en Chivi, vaia crack xDDD

Per fi he acabat els examens! Vacances per fi heu arribat..
encara que mhan follat na mica a lexamen xD
Hola a tothom!!!! Feia molt de temps que no me pasava x aci i che tu ja anem x el tercer fil acabant-lo jajaja. [fies] [fies] [fies]

X cert el Chivi es un cantant que viu a Cullera i es molt mes que un degenerat [sati] [sati] [sati] . Pero com tots sabem la musica es un art pero jo crec que ell li dona un nou sentit no vos sembla?
Jue! 10 minuts despres de que eliminin a Madrid dels Jocs ja estan foten la culpa a Carod! xDD
http://www.libertaddigital.com/opiniones/opi_desa_25982.html
Hola!!

Ostres quina sorpresa aquest fil!!

Bé apunteu un català més a la llista

i apunteu una cançó més a la llista de l'ipod del maragal

25->Litros de alcohol (aquella del ramocín)

un salut!
Cançó nº 26 -> 2012 ampolles de cava

cançó feta per Ruxii per celebrar la derrota de madrid a les olimpíades
No si ara la culpa la tindra en Carod cawento

A mi la veritat, la candidatura molt al principi em semblava "simpàtica", però després de tanta propaganda em feia fàstic.

Apart d'això, crec que en Carod, està molt demonitzat per la prensa de la resta d'España, es cert que ha tingut alguna gran cagada, però pel que veig, a la mínima s'en munta una que deu ni do, només cal mirar "Miscélanea" :(, lloc on m'he promés no ficar-m'hi.

Adeu
Cafetino, que ho dubtaves ?

Quan Carod es va reunir amb ETA, va dir que putegessin només a Madrid per les olimpíades.

A part a coaccionat als membres del COI, fins i tot li ha fet posar al ZP una corbata que tal i com la portava semblava la senyera.

Això i molt més seran capaçs d'inventar, gent com Losantos y altre escoria que volta per la premsa.

Pobre Carod, sort que ell és fort i valent i no s'arronça per a res.
Cafetino escribió:A mi la veritat, la candidatura molt al principi em semblava "simpàtica", però després de tanta propaganda em feia fàstic.


A mi em passava igual, només de pensar que estariem 7 anys escoltant cada setmana tonteries de les olimpiades de madrid em ve mal de cap xD
pobrets els de Madrid...shaura desperar na miqueta mes...
Ruxii escribió:Cafetino, que ho dubtaves ?


No es que realment ho dubtés, és la manera que tinc d'expressar les meves opinions :p


Ara que hi penso, el de "libertad digital" s'ha oblidat de felicitar a etc_84 [sati].


Adeu
Notícia curiosa X-D

Dos periodistes polítics, Mont Carvajal i Vicenç Planella, han publicat 'Maragallades' (Ara llibres), un volum en forma de diccionari que aplega les frases més sonades, sortides de la boca de Pasqual Maragall, president de la Generalitat.

...

Una de les entrades que més agrada a Vicenç Planella és 'Civisme': 'És la necessitat de tenir els lavabos nets per a integrar els immigrants. El civisme és una virtut que el país va perdent'. Ho va dir Maragall durant un discurs en un casal d'avis, on havia de parlar de la immigració. Va anar al lavabo i el va impressionar la netedat que va trobar-hi.

Font: VilaWeb


Pobre Maragall :-P

Adéu.
Cafetino escribió:Ara que hi penso, el de "libertad digital" s'ha oblidat de felicitar a etc_84 [sati].

Present [barret][sati][qmparto]

S'ha de brindar amb cava català [beer] :-)

Cafetino escribió:Apart d'això, crec que en Carod, està molt demonitzat per la prensa de la resta d'España, es cert que ha tingut alguna gran cagada, però pel que veig, a la mínima s'en munta una que deu ni do, només cal mirar "Miscélanea" , lloc on m'he promés no ficar-m'hi.

Mentider..[sati] l'altre dia et vaig enxampar mirant el fil d'Alonsades que vaig crear jo XDXDXD, un altre clar exemple de "lo nuestro es lo mejor y lo demás no vale una mierda, por mis 'güevos'" XDXDXD

mmm ho dedicaria a Alonso... però no vull crear més polèmica a Misce.. algun voluntari? [poraki]

Salut [jaja]
Heu vist el video de presentació de Madrid 2012?

Surtia els monuments més famosos d'espanya i de fons una cançó flamenca. Com que a Madrid només tenen la cibeles i neptuno... ha de recórrer a les altres ciutats xDDDD
Despres de llegir l'escoria digital nomes em queda dir una cossa:

JODEOS

Si tenien tantes ganes d'olimpiades, es perque sempre han de sentir que les de Barcelona van ser les millors i aixo els hi deu regirar les budells. [qmparto] [qmparto] [qmparto]
[jaja][jaja]
Ara espero que comencin a repartir els calés, que ultimament tot anava cap a lo de les olimpiades.

Com he llegit en un missatge de marca.com:
"F ALONSO. CUBIERTOS SAL Y VINO PARA LA PEGATINA D PARIS. MUERDES LA MANO KE T DA D COMER"
Fota't [poraki]
eTc_84 escribió:Mentider..[sati] l'altre dia et vaig enxampar mirant el fil d'Alonsades que vaig crear jo XDXDXD, un altre clar exemple de "lo nuestro es lo mejor y lo demás no vale una mierda, por mis 'güevos'" XDXDXD

mmm ho dedicaria a Alonso... però no vull crear més polèmica a Misce.. algun voluntari? [poraki]


Home... una cosa es llegir-se els fils, i una altra es posar-se a escriure enmig de la tipica batalla campal que es monta, que no duu enlloc.



Retornant al tema del ipod del nostre honorable faig una nova aportacio :p

27- Mojinos Escozios
Imagen
Paboh escribió:Jue! 10 minuts despres de que eliminin a Madrid dels Jocs ja estan foten la culpa a Carod! xDD
http://www.libertaddigital.com/opiniones/opi_desa_25982.html

Que fort!! I n'hi ha més, quin fàstic: http://www.libertaddigital.com/opiniones/opi_desa_25966.html i http://www.libertaddigital.com/opiniones/opi_desa_25919.html (atenció al títol i a la darrera frase).

Com si en Carod no tingués res millor a fer. :-|


Cafetino escribió:Ara que hi penso, el de "libertad digital" s'ha oblidat de felicitar a etc_84 [sati].

[qmparto]



Notícia a Libertaddigital: Farriquito portava un burro català enganxat a la part de darrera del seu cotxe.
Per cert han banejat al fraludio http://mirror.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702920519#post1702920519 [fies] un menys a l'hora de llençar merda contra Catalunya..
Cafetino escribió:Home... una cosa es llegir-se els fils, i una altra es posar-se a escriure enmig de la tipica batalla campal que es monta, que no duu enlloc.

Ja ho sé home! Però un dia vaig mirar lo de usuaris online i dic.. guaita'l.. mirant el fil de Alonsades [666] [beer]

Gerim escribió:Notícia a Libertaddigital: Farriquito portava un burro català enganxat a la part de darrera del seu cotxe.

[qmparto][qmparto][qmparto]

Per fi han banejat a Fraludio... encara que per compensar també han expulsat a Imthotep_bcn aka Independentista, en principi pels dos és definitiva.
Gerim escribió:Notícia a Libertaddigital: Farriquito portava un burro català enganxat a la part de darrera del seu cotxe.


Molt bona Gerim [jaja]

Vagi bé.
jaja quina s'ha armat amb axo dels JJOO.. Pobre Carod, ia li tocara pagarho a ell...com de costum quan passa algu dolent a la resta d'espanya..
En fi..com ha dit algu a El Club de TV3.. Madrid 3012 xDD
El patrocinador de Renault es tindra que menjar l'enganxina pero els dirigents del projecte Madrid 2012 es tindran que menjar alguna coseta mes que una misera enganxina... quin fart de riure aquest mati [beer]

Pero el que mes m'ha sorpres es el mal perdre de la majoria d'espanyols. Mare meva, tot el dia dient "gabachos" als francesos i dient que Londres es una ciutat penosa... que dolenta es l'envidia... pero bueno, tenen fins al 2020 o 2024 (com a minim!) per rascarse [poraki]


Un saludo
No se que passa avui que cada cop em sento mes feliç, us imagineu que haguesin sigut aquest 7 anys aguantant cada dia lo de madriz a totes hores [maszz]


Imagen

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
keops escribió:us imagineu que haguesin sigut aquest 7 anys aguantant cada dia lo de madriz a totes hores [maszz]
axo es lu que estava pensant io. Si nomes amb lu de la candidatura el bombo que han fet..no m'imagino lo que hagues passat si arriben a guanyar.. Fins el 2012 sentint-ne parlar cada dia..
kurras escribió: axo es lu que estava pensant io. Si nomes amb lu de la candidatura el bombo que han fet..no m'imagino lo que hagues passat si arriben a guanyar.. Fins el 2012 sentint-ne parlar cada dia..


i despres ja s'aguesin encarregat d'esborrar del mapa Barcelona'92
Us heu fixat el bombo que li van donar a l'Expo de Sevilla al 92 i lo poc que parlen ara de l'expo de Saragossa?? (by tzare [carcajad] )
Algun de vosaltres es d'esparreguera o aprop della, Martorell, olesa, abrera etc...?

Inga salutacions

!!*!! Visca els Catalans !!*!!
keops, avui estàs molt guap@... [ayay]


28. -> Joaquin Sabina: Pongamos que hablo de Madrid

Imagen

Allá donde se cruzan los caminos,
donde el mar no se puede concebir,
donde regresa siempre el fugitivo,
pongamos que hablo de Madrid.
Donde el deseo viaja en ascensores,
un agujero queda para mí,
que me dejo la vida en sus rincones,
pongamos que hablo de Madrid.
Las niñas ya no quieren ser princesas,
y a los niños les da por perseguir
el mar dentro de un vaso de ginebra,
pongamos que hablo de Madrid.
Los pájaros visitan al psiquiatra,
las estrellas se olvidan de salir,
la muerte viaja en ambulancias blancas,
pongamos que hablo de Madrid.
El sol es una estufa de butano,
la vida un metro a punto de partir,
hay una jeringuilla en el lavabo,
pongamos que hablo de Madrid.
Cuando la muerte venga a visitarme,
que me lleven al sur donde nací,
aquí no queda sitio para nadie,
pongamos que hablo de Madrid.



Els més cruels podeu afegir "2012" a la lletra de la cançó
Gerim escribió:keops, avui estàs molt guap@... [ayay]


[666] ja m'agradaria [+risas]


Per cert els de LD sembla que no poden estar ni un minut sense possar un article contra algun politic català, en aquest cas en Maragall

¿Algún valiente se atreve a poner la mano en el fuego por Maragall?
keops escribió:[666] ja m'agradaria [+risas]

Segur que només arribar a casa t'has mirat al mirall t'has posat a tocar-te. [poraki]

[OFFTOPiC] Recomano la sèrie de Nip/tuck, diumenges vespre a TV3. [/OFFTOPiC]


L'enllaç a l'article ja l'havia posat jo uns posts més amunt (i no és FJL qui el firma...)
Sabeu q diumengue passat la selecció espanyola va celebrar la medalla d'or dels Jocs Olimpics amb una bandera franquista?
Imagen

Tot i que és una bandera anticonstitucional, com la estelada que van fer servir alguns jugadors del barça, cap mitja de comunicació ha parlat d'això :O
[flipa] [flipa] [flipa] No tinc paraules. On són els naZionalistes, on són els del mitjans de comunicació de pensament únic?


Imagen

Imagen
Quina vergonya de gent i de mitjans de comunicació cawento
Això no ha sortit a cap mitja de comunicació, quina casualitat [toctoc] [toctoc] tant que van parlar de las esteladas i es veu que això no importa, cada dia es mes clar en quin país ens fan viure.
Paboh, posa-ho a misce, i a veure que passa.
Gerim escribió:Paboh, posa-ho a misce, i a veure que passa.


Tens ganes de gresca eh? [jaja]


Vagi bé.
Gerim escribió:Paboh, posa-ho a misce, i a veure que passa.


ara vaig! :P
Però si us plau, postejem amb una mica de talante, eh? Que el forn no està per a botlles, avui hi ha hagut una noticia que ha decepcionat molts eolians...
Collons que rapid l'han tancat, estaba buscant informacio sobre la ilegalitat de mostrar banderas feixistas als camps de futbol i ja esta tancat [tomaaa] Amb la corda que deixen en altres fils... [tomaaa]
keops escribió:No se que passa avui que cada cop em sento mes feliç, us imagineu que haguesin sigut aquest 7 anys aguantant cada dia lo de madriz a totes hores [maszz]


Imagen

[qmparto] [qmparto] [qmparto]


Molt bona keops [qmparto] [qmparto] [qmparto]
[SPAM]Amb el teu permís va a parar directe al meu weblog[/SPAM]



I això de les banderes no te nom.... si ambdues son inconstitucionals i ignorant el que representa cadascuna, per què amb una es munta un follon de la ostia amb una i la altra no? En fi.... com diu un conegut meu "Aqui follem tots o la puta al riu" [poraki]


apa dew
Per molt que diguin, no es poden comparar des del punt de vista ètic o moral.

El fil crec que l'han tancat molt ràpid perquè de seguida han entrat dos bandols ben formats i definits que no volien donar el seu braç a tòrcer, i ha degenerat molt ràpid. A més, crec que en Nafai té el savoir faire de'n Alejo en fils de política.

Vull creure que la cosa hauria sigut diferent en unes altres circumstàncies. En fi, normalment m'ho prenc tot més a la lleugera, ho he experiment interessant però poc agradable.
No he estat a temps d'afegir cullerada al fil que parleu :(
Per cert, han banejat a algú més apart de Fraludio i no me n'he assabentat?
Què m'he perdut?
Juer deunido no? Celebració amb banderes franquistes.. Oooh

Veig que han chapat rapid el fil de misce.. xD


Keops, lu del grafiti a la paret no ho deus haver fet tu no? xDDD (Mencanta el teu avatar [babas])

Per cert, apoio la moció den Gerim, qui no hagi vist Nip/Tuck, ja està tardant...la millor serie que sha fet mai xD
Osti!! Jo que em vaig inscriure i ja vaig deixar de postejar, i jo era el #155...i ja nem x el #300!!! [flipa]
Bé... a veure si postejo + per aquest fòrum, que veig que no es mort mai! :D RESISTÈNCIA!! vinga, anem cap al #4 [jaja]

[SPAM]
keops em dons permis per penjar la fotografía al meu weblog tamb? [jaja] es bonissima! xD[/SPAM]

Salut i força al canut!
eTc_84 escribió:Per fi han banejat a Fraludio... encara que per compensar també han expulsat a Imthotep_bcn aka Independentista, en principi pels dos és definitiva.

eTc_84 escribió:Per cert, han banejat a algú més apart de Fraludio i no me n'he assabentat?

Doble personalitat?

kurras escribió:Per cert, apoio la moció den Gerim, qui no hagi vist Nip/Tuck, ja està tardant...la millor serie que sha fet mai xD

TV & Cine a...heheh. Ara mateix només hi ha 4 coses de la tele que m'interessin: A més de Nip/Tuck, Efecte Mirall (ara el dillluns pel C33), CSI (T5), i LOST (=Perdidos, ara els dijous a TVE-1).
Gerim escribió:Nip/Tuck


per on fan aquesta sèrie?
Gerim escribió:LOST (=Perdidos, ara els dijous a TVE-1)


De les millors series que he vist ultimament, llastima que TVE-1 la te força marginada i desde el primer dia la va posar a un horari no gaire adient.


Vagi bé ;-)
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611