eis penya, em podrieu enviar diverses fotos de banderes catalanes, les senyeres, burros catalans, etc..... ? , am un privat, quan en tingui diverses les postejare a la meva web i us pasare el link
si fiques "imatges" al cercador de l'emule et sortira un fitxer de 24mb d'imatges independentistes catalanes, jo el vaig baixar fa temps però ara no se no el tinc xD
kurras escribió: vaia crack en Ballack..El seu fill es diu Jordi a més.. Mhagues encantat que l'hagues fitxat el Barça l'any passat..
el Ballack es el Rei, un gran jugador i a més em sembla qua l'any que ve queda lliure, encaixaria perfectament al barça pel compromis que a demostrat, com sa pogut veure... i en fi que es l'amo.
Ballack al barça JA!!!!
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
RadiKl-Z escribió:el Ballack es el Rei, un gran jugador i a més em sembla qua l'any que ve queda lliure, encaixaria perfectament al barça pel compromis que a demostrat, com sa pogut veure... i en fi que es l'amo.
Ballack al barça JA!!!!
Llàstima que al Barça ara mateix no veig que tingui lloc... del seu grau de compromís no en dubtaria un instant.
Durant la formalització del domini (que encara no està feta) pot haver algun problema que encalli la decisió ? Esperem que no
El que m'extranya es que els dominis de països tenen dos lletres, i no pas tres com sembla que nos donaran. El .ct que comenta Ruxii potser seria el mes adequat.
PD: No foteu gaire soroll que n'hi haurà uns quants que els hi agafarà mal de panxa
Salut !
Ruxii
.Cat
4.518 mensajes desde dic 2003 en País no reconocido
Esperem que s'aprobi el domini .ct com a mínim, aixi tindriem un domini per la nostra llengua
quelcom escribió:PD: No foteu gaire soroll que n'hi haurà uns quants que els hi agafarà mal de panxa
Amb perdo, aquest son uns torrecollons... hi ha alguns (no tots, no vull generalitzar) gent que a la que veu els catalans demanen alguna cosa, lo primer que els hi passa pel cap es:
Cuidado!! que viene Carod a romper EspÑÑÑa
Home de tenir un domini, ja sigui per la llengua o la nacio catalana, a la independencia hi ha un bon tros.
[MODE MALA LLET ON]
Per cert, que faran els que defensen que el valencia no es la mateixa llengua pel català? Demanaran un .vl? o millor encara un .vl.es?
[MODE MALLA LLET OFF]
Apa dew
Ruxii
.Cat
4.518 mensajes desde dic 2003 en País no reconocido
Cafetino escribió:[MODE MALA LLET ON] Per cert, que faran els que defensen que el valencia no es la mateixa llengua pel català? Demanaran un .vl? o millor encara un .vl.es? [MODE MALLA LLET OFF] Apa dew
Jajajajajajaj VL no pot ser que voldria dir que València és un país. seria VAL o VLC
Gerim
Con cara de tonto
7.391 mensajes y 1 foto desde jul 2003 en Barcelona
Ruxii escribió:Jajajajajajaj VL no pot ser que voldria dir que València és un país. seria VAL o VLC
O potser com.val.es
En tot cas crec molt difícil el .ct ja que no som un estat. A més, -exeptuant la gràcia d'equiparar-nos amb els altres països- personalment m'agrada més .cat que .ct
I una altre cosa, un domini .ct què voldria dir? El domini per a la comunitat autònoma de Catalunya? Crec que té més sentit el .cat per a tota aquella web en català o dirigida als territoris de parla catalana (si el .ct és difícil d'aconseguir no vull ni pensar el .ppcc o .pc).