Catalans aixakeuvus xD (#3)

Collons! Nación: 79.6% xDDDDD
Gerim escribió:Collons! Nación: 79.6% xDDDDD



[qmparto] [qmparto] m'he quedat igual [flipa]
kurras escribió: vaia crack en Ballack..El seu fill es diu Jordi a més..


I quina relació te Ballack amb catalunya?
Paboh escribió:
I quina relació te Ballack amb catalunya?
doncs nontinc nidea...sembla que li agrada molt pero.. xD
eis penya, em podrieu enviar diverses fotos de banderes catalanes, les senyeres, burros catalans, etc..... ? , am un privat, quan en tingui diverses les postejare a la meva web i us pasare el link


Inga Salutacions a TOTS,, !¡*¡!
si fiques "imatges" al cercador de l'emule et sortira un fitxer de 24mb d'imatges independentistes catalanes, jo el vaig baixar fa temps però ara no se no el tinc xD
daquestes coses el senyor Google tambe en sap molt.. xD
kurras escribió: vaia crack en Ballack..El seu fill es diu Jordi a més..
Mhagues encantat que l'hagues fitxat el Barça l'any passat..


el Ballack es el Rei, un gran jugador i a més em sembla qua l'any que ve queda lliure, encaixaria perfectament al barça pel compromis que a demostrat, com sa pogut veure... i en fi que es l'amo.

Ballack al barça JA!!!!
RadiKl-Z escribió:el Ballack es el Rei, un gran jugador i a més em sembla qua l'any que ve queda lliure, encaixaria perfectament al barça pel compromis que a demostrat, com sa pogut veure... i en fi que es l'amo.

Ballack al barça JA!!!!

Llàstima que al Barça ara mateix no veig que tingui lloc... del seu grau de compromís no en dubtaria un instant.
eTc què fas postejan a aquestes hores.. xDD
kurras escribió:eTc què fas postejan a aquestes hores.. xDD

Que he plegat de currar, he anat a fer un cubatilla, però estava fet pols i he tornat d'hora cap a sobarla [burla2][burla2]

mm i tu? ¬_¬
eTc_84 escribió:Que he plegat de currar, he anat a fer un cubatilla, però estava fet pols i he tornat d'hora cap a sobarla [burla2][burla2]

mm i tu? ¬_¬
res, arribava del cine.. i he passat a vere que feia la comunitat eoliana.. xD [looco]
Agregam a la llista!!!
Jo vull jo vull jo vull jo vull jijijiji
No estic a la llista joooooo no jugo xD
maxim_exponent (Barcelona-Badalona)
Apunteu un altre a la mega llista jeje!!
Jo també. Un més.
Salut. [beer]
1 altre a la llista, de barcelona, salutacions company ;)
Jo tambe soc de lleida :)
Wooooooooooo noves incorporacions!! Quan arribi a casa us fico a tots els nous al llistat, que ja toca una megaactualitzacio :P


Un saludo
sisi, nem creixent! Amunt catalanetsss

PD: que malament k em trobooo [snif]
Ultimament veig molta gent de Lleida [Ooooo]. D'aqui 4 dies nos fotrem los amos de EOL [tomaaa]

kurras, que te pase? Espero que no sigo re greu :)

Salut !
quelcom escribió:Ultimament veig molta gent de Lleida [Ooooo]. D'aqui 4 dies nos fotrem los amos de EOL [tomaaa]

kurras, que te pase? Espero que no sigo re greu :)

Salut !
res, porto un parell de dies a casa amb un costipat del copon...na mica de febre i tot..espero que ia vagi donant el baix...
Ei, Jo també soc català. Ficam a la llista, plis.

Ismal ( Canet de Mar - Barcelona ).

salut
Ei!!!, que jo tambe!!!, soc de CS (Catalunya del Sud jiji).... de CaStello xDDDD

d4rkb1t
uf.... tant temps per aqui i encara no m'havia presentat aquí,

un altre per la llista!!

Lleida City [bye]
Catalans aixakeuvus....
Pa ké con lo bien que estoy yo sentao jajajaja
version 2: per a k amb lo be k estic asegut jajajajja

Pa que se vea k no discriminamos a nadie.... [discu] [barret]
Vinga aki un altre català, pa la llista de cap jeje xD
Tydus nº74 de Barcelona

[barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret]
per ací un de València ! xDD
Aquí un asturiano viviendo en Sitges.
Benvinguts a tots. [ok]


Segons diu avui Vilaweb, el ICANN aprovarà el domini d'internet .cat al setembre.

http://www.vilaweb.com/www/noticia?p_idcmp=1481284

http://www.icann.org/tlds/agreements/cat/proposed-cat-agmt-09aug05.pdf


Salut!
Gerim escribió:Benvinguts a tots. [ok]


Segons diu avui Vilaweb, el ICANN aprovarà el domini d'internet .cat al setembre.

http://www.vilaweb.com/www/noticia?p_idcmp=1481284

http://www.icann.org/tlds/agreements/cat/proposed-cat-agmt-09aug05.pdf


Salut!


A veure si és veritat, però aquest domini serà per webs escrites en català, el que també volem és el .ct per a la nacionalitat catalana.

Aquest de moment no se'n sap res oi ?
Gerim escribió:Benvinguts a tots. [ok]


Segons diu avui Vilaweb, el ICANN aprovarà el domini d'internet .cat al setembre.

http://www.vilaweb.com/www/noticia?p_idcmp=1481284

http://www.icann.org/tlds/agreements/cat/proposed-cat-agmt-09aug05.pdf


Salut!


Ostres, doncs es una bona noticia X-D

Durant la formalització del domini (que encara no està feta) pot haver algun problema que encalli la decisió ? Esperem que no :-|

El que m'extranya es que els dominis de països tenen dos lletres, i no pas tres com sembla que nos donaran. El .ct que comenta Ruxii potser seria el mes adequat.

PD: No foteu gaire soroll que n'hi haurà uns quants que els hi agafarà mal de panxa [sati] [tomaaa]

Salut !
Exacte, tal i com he comentat serà el domini per identificar webs en català, i no webs de la nació Catalana.

Però és un pas, a més, cadascu la pot fer servir com li rota.

El .CT va ser desestimat, però espero que la lluita continui.
Esperem que s'aprobi el domini .ct com a mínim, aixi tindriem un domini per la nostra llengua [barret]

quelcom escribió:PD: No foteu gaire soroll que n'hi haurà uns quants que els hi agafarà mal de panxa


Amb perdo, aquest son uns torrecollons... hi ha alguns (no tots, no vull generalitzar) gent que a la que veu els catalans demanen alguna cosa, lo primer que els hi passa pel cap es:
Cuidado!! que viene Carod a romper EspÑÑÑa

Home de tenir un domini, ja sigui per la llengua o la nacio catalana, a la independencia hi ha un bon tros.


[MODE MALA LLET ON]
Per cert, que faran els que defensen que el valencia no es la mateixa llengua pel català? Demanaran un .vl? o millor encara un .vl.es?
[MODE MALLA LLET OFF]

Apa dew
Cafetino escribió:[MODE MALA LLET ON]
Per cert, que faran els que defensen que el valencia no es la mateixa llengua pel català? Demanaran un .vl? o millor encara un .vl.es?
[MODE MALLA LLET OFF]
Apa dew


Jajajajajajaj VL no pot ser que voldria dir que València és un país. seria VAL o VLC
Ruxii escribió:Jajajajajajaj VL no pot ser que voldria dir que València és un país. seria VAL o VLC

O potser com.val.es


En tot cas crec molt difícil el .ct ja que no som un estat. A més, -exeptuant la gràcia d'equiparar-nos amb els altres països- personalment m'agrada més .cat que .ct

I una altre cosa, un domini .ct què voldria dir? El domini per a la comunitat autònoma de Catalunya? Crec que té més sentit el .cat per a tota aquella web en català o dirigida als territoris de parla catalana (si el .ct és difícil d'aconseguir no vull ni pensar el .ppcc o .pc).
Cafetino escribió:....
Demanaran un .vl? o millor encara un .vl.es?
...


[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] Quin fartot de riure m'he fotut amb el .vl.es XD

Salut !
eis catalanetss! Feia temps que ningu deia res..
Bona noticia axo del dominii

mm .val? .vl? xDD

Per cert daki 3h comensu vacancesss! [barret]
Jo tambe m'apunte. Soc d'alberic (valencia) com el Krap.
BeaKManiak escribió:Un catala mes XD
Si pots dir d'on ets millor..aixi en DiGiJoS ho podra posar a la llista..
kurras escribió: Si pots dir d'on ets millor..aixi en DiGiJoS ho podra posar a la llista..


La meva bola de vidre diu que de Sabadell, com l'Oleguer :D

Salut !
quelcom escribió:
La meva bola de vidre diu que de Sabadell, com l'Oleguer :D

Salut !
carai..i aquets dots de pitonís? xDD

Dimarts men vai cap a Ibiza!!
kurras escribió: carai..i aquets dots de pitonís? xDD

Dimarts men vai cap a Ibiza!!

xDDDDD



Passa-t'ho de puta mare cabronàs. ;)
Eivissa
Gerim escribió:xDDDDD



Passa-t'ho de puta mare cabronàs. ;)
Eivissa
jeje axo esperem! Encara que tornare mes escurat pobre de mii... A vere si veiem x lla la Belen Esteban i aquets frikis i els hi fotem de palss.. xDD
holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

i jo sense enterarme d'akest fil....pos ale, un catala mes

Calafell (tarragona)

p.d: (q raro q es escriure en catala aki..... :p :p
Un altre més doncs, de Vic (Barcelona)
Escolta pibe dona'm l'aire amb l'abanico... que soc de BARCELONA i em moro de calor xDDDD

Soy de Viladecans (Barcelona)

Saludos.
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811