Catalans aixakeuvus xD (#3)

apunta´m a mi també
soc de barcelona capital
Bona tarda catalans! Acabo darribar d'Eivissa!
Subliminal! [fies] [fies] [fies]
Rebenvingut X-D

Jo me'n vaig a vere lo barber [360º]

Salut!
quelcom escribió:Rebenvingut X-D

Jo me'n vaig a vere lo barber [360º]

Salut!
Que no et prenguin massa el pèl doncs! [beer]
kurras escribió: Que no et prenguin massa el pèl doncs! [beer]

Que sí, que sí, que li prenguin ben bé que sinó anem fets uns guarros per la vida i això no pot ser. [reojillo]



Us hi heu fixat que dels fils regionals som el més important, i què dels fils nacionals som... l'únic?! [sonrisa]
kurras escribió: Que no et prenguin massa el pèl doncs! [beer]


M'han pres el temps, el pèl i los quartos per aquest ordre :P .

El fet que els jubilats hi vajon sense demanar hora i saltant-se tots els ordres haguts i per haver es una de les coses que fà que se m'inflon los collons. En fi...

Gerim escribió:Que sí, que sí, que li prenguin ben bé que sinó anem fets uns guarros per la vida i això no pot ser.


No veig la relació guarros amb cabells llargs (la de nenes maques i netes que porten el cabell llarg X-D ).

Gerim escribió:Us hi heu fixat que dels fils regionals som el més important, i què dels fils nacionals som... l'únic?!


Es que natros sóm l'hostia consagrada [beer] . Que n'aprenguin!

PD1: Ahir me vaig llegir tot lo tema de les Secret Wars, potser a la pròxima ronda m'hi apunto. X-D

PD2: Gerim...
la planxa t'espera [poraki]


Salut!
quelcom escribió:No veig la relació guarros amb cabells llargs (la de nenes maques i netes que porten el cabell llarg X-D ).

PD1: Ahir me vaig llegir tot lo tema de les Secret Wars, potser a la pròxima ronda m'hi apunto. X-D

PD2: Gerim...
la planxa t'espera [poraki]

Whops! He oblidat especificar el [MODE PAPA], que el meu pare no soporta que els porti mínimament llargs. Potser per això he decidit deixar-me'ls creixer, a vore què passa.


PD1: Deixa un missatge en aquell fil que t'hi apuntem.

PD2: Que esperi asseguda.[poraki]


PD3: kurras, què tal per Eivissa?
Gerim escribió:PD3: kurras, què tal per Eivissa?
osti, espectacular, crec que havia d'haver nascut alla io.. xD
Allo son discoteques i no lu que tenim aqui.. xD
Vam catar Privilege, Pacha, i Amnesia (Amnesia vam entrar de gratis xD)
A cada nit, un minim de 10 persones oferintnos pastiss..telaa
Les platges tambe son superwapes.. Llastima que no vam vere cap famosillu per alla..
El cafe del mar es genial, veure la posta de sol al mar mentre fas una coca cola ben frejcaa xDD
tot massa bé, esperem poder repetir lany que ve.. [barret]
kurras escribió: osti, espectacular, crec que havia d'haver nascut alla io.. xD
Allo son discoteques i no lu que tenim aqui.. xD
Vam catar Privilege, Pacha, i Amnesia (Amnesia vam entrar de gratis xD)
A cada nit, un minim de 10 persones oferintnos pastiss..telaa
Les platges tambe son superwapes.. Llastima que no vam vere cap famosillu per alla..
El cafe del mar es genial, veure la posta de sol al mar mentre fas una coca cola ben frejcaa xDD
tot massa bé, esperem poder repetir lany que ve.. [barret]

[mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]


Et mereixes un ban de per vida, quina crueltat! Ja ens podries haver dit que va ploure tots els dies i que les discoteques tancaven per decisió judicial... [noop]


PD: L'any que vé m'apunto
Hola a tots i totes:
apunta un altre català de sabadell.

Vinga, pocs catalan veia als forums que visito, on estaveu amagats???????

Anim.
Gerim escribió:[mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]


Et mereixes un ban de per vida, quina crueltat! Ja ens podries haver dit que va ploure tots els dies i que les discoteques tancaven per decisió judicial... [noop]


PD: L'any que vé m'apunto
osti Gerim no pretenia ofendree [666]
Pero la realitat sk se va triumfarr, una de guiriss warrress
Tho recomano sincerement ;P
Jo ja hi he estat a Eivissa... Només et puc dir que les platges sí que són genials :D
Gerim escribió: [...]dels fils nacionals som... l'únic?! [sonrisa]

Puntualitzo que els gallecs també en tenen un, m'he colat.

kurras escribió: osti Gerim no pretenia ofendree [666]

Tranqui que et crec.[oki]
xDDDDDD



Oi!You, tu també? Mira que al final faré una tonteria, eh? :-(



Per cert, aquí va un article de'n Francesc-Marc Álvaro publicat avui a LA VANGUARDIA. No sabia si ficar-lo a misce o al fil del barcelonisme, finalment m'he decidit a ficar-lo aquí.
Ronaldinho es la señal

En el momento de escribir estas líneas, se sigue negociando el contrato multimillonario y multianual de Ronaldinho, que vinculará la estrella brasileña al Barça hasta el año 2014. Esperemos que la negociación acabe bien. Es muy importante que así sea. Porque todo esto trasciende con mucho la presidencia de Laporta, el universo azulgrana y el azaroso negocio del balón. Estamos ante algo muy especial, una señal de los cielos que nos redimirá a buen seguro de tantas frustraciones colectivas, de tantas neurosis políticas y de tanta confusión institucional, empezando por la que se deriva del inextricable proceso de elaboración del nuevo Estatut. ¿Qué importa quienes van a ocupar la presidencia de la Generalitat en el futuro si quien lidera nuestros colores es alguien tan talismático (neologismo que surge de unir carismático y talismán) como Ronaldinho? ¿Qué importa la financiación si esta figura de oro y platino echa raíces en Catalunya? ¿Qué importa este o aquel derecho histórico cuando haremos historia gracias a las gestas del catalanizado mejor jugador del mundo? A veces, los pueblos, en sus horas aciagas, dan con su héroe sin haberlo buscado. Señoras y señores, el destino y la providencia han querido que, tras Pujol y Maragall, todo esté en manos de Ronaldinho.

Nada es casual. Todo encaja. El contrato entre el club y el jugador termina el año 2014. ¿Qué les sugiere esta fecha? En el 2014 se cumplirán 300 años de los hechos de 1714, la caída de Catalunya tras la guerra de Sucesión, que ganó Felipe V frente al archiduque Carlos. Dentro de nueve años, se conmemorará el tricentenario de la derrota catalana que conllevó la promulgación del decreto de Nueva Planta y el fin de las instituciones de autogobierno. Varios partidos catalanes ya han apuntado que esta efeméride debe ser aprovechada para recordar el mejor legado del catalanismo político y vincularlo con el futuro. No, por favor. No pierdan el tiempo. No hace falta que se esfuercen ni que preparen nada, pues ya tenemos a Ronaldinho. Dejando de lado que en el 2014 tengamos nuevo o viejo Estatut (o nos hayamos abierto las venas para superar el trance), ya es seguro que pasará algo grande gracias a Ronaldinho. Se le acabará el contrato con el Barça, pero eso, en lugar de ser un final, será un comienzo. Está clarísimo. Será el principio de una nueva era, algo que hoy sólo se intuye y nos irá llegando. Reputados astrólogos, la tradición esotérica a la luz de Francesc Pujols, el hechizo de Carlinhos Brown, la noticia del hijo del futbolista y la tramontana que llevamos dentro auguran grandes cosas. En el año 2014 habrá que escoger entre Ronaldinho o más de lo mismo.

Curiós.



Salut!
Hola.
per flipar amb els periolistos.

salut
juass que bonaa
Nada es casual. Todo encaja.. xDDD
Si ho fan encaixar que no t'enganyin ;p

es una forma de manipular a les masses, pero be, els de la Vanguardia son bastan conservadors no? a mi no em donnen confiança ;p

salut
Ac1d0_c0rr0s1v0 escribió:Si ho fan encaixar que no t'enganyin ;p

es una forma de manipular a les masses, pero be, els de la Vanguardia son bastan conservadors no? a mi no em donnen confiança ;p

¬_¬ El text està escrit amb intenció de conya.

La Vanguardia diria que és liberal-conservadora, i em dona més confiança com a diari que el progre-pijisme del Periodicu (per a donar un exemple).
Si bueno, a mi cap em dona confiança ;p

prefereixo el fanzine del meu barri, per di algo.
:p

Un slaudo.
Gràcies per respondre Ac1d0_c0rr0s1v0, així puc seguir spam... vull dir... postejant notícies.



Sembla ser que per fi podem utilitzar el Gmail en català. Font: Vilaweb.
El correu gratuït de Google ja es pot consultar en català

El servei de correu gratuït de Google, el Gmail, va aparèixer l'1 d'abril de 2004 amb una giga d'espai per a cada usuari. Si bé no ha abandonat encara l'etiqueta de versió de prova, al cap d'un any i mig el webmail de la firma californiana sí que ha doblat la giga de la bústia i ha anat ampliant, progressivament, les versions idiomàtiques del Gmail. Aquesta setmana, per exemple, ha arribat el torn del català.

Tots els qui disposeu d'un compte de Gmail, ja podeu seleccionar dins l'apartat de preferències de configuració el català, al costat d'una trentena llarga d'idiomes més.
No és la primera vegada que Google tradueix un dels seus productes estrella a la nostra llengua. Gràcies a la col·laboració de Softcatalà, fa temps que hi ha traduïdes la interfície del cercador i la barra de tasques. I des del maig, la firma de Mountain View té contractat un lingüista català per traduir programes.

Ja era hora!
Gran noticia si senyor! Google ro0lzz! [sonrisa]
Fantàstica noticia, pero tanmateix ja era hora... els hi ha costat un xic massa.

Ja acabo de canviar l'English per el Català, ara a vere si ens hi acostumem:

gmail escribió:Redacta un missatge

Safata d’entrada
Destacats
Missatges enviats
Esborranys
Tots els missatges
Correu brossa (1)
Paperera
Contactes


Correu brossa, que fi que queda [carcajad]

Salut!
safata dentrada...
Espera que caic de la cadira... [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Què passa? No teniu el correu de la universitat en català? No esteu acostumats al software en català?:-|
jur doncs ara que mhi fixo io ho tinc a mitges..
- Bústia d'entrada (algu millor que safata.. xD)
I lu atre ho tinc en angles.. xDDD
- Drafts ein?
- Sent
- Trash

catanglish xDD
kurras escribió:catanglish xDD

[qmparto] Aixo es destrossar l'idioma [qmparto]
Gerim escribió:Què passa? No teniu el correu de la universitat en català? No esteu acostumats al software en català?:-|


Quan sento la paraula "safata" lo primer que penso es en la del bar (safata+camarera [jaja] ) .

Ja que hi som aqui una mostra de la interfície de ma webmail de la uni.

Imagen

Però aquí se parle bé: Correus enlloc de missatges i bústia enlloc de safata.

Jo envio correus electrònics, no missatges electrònics.

Salut !
ja que hi som...comproveu aquest catanglish.. xD

Imagen
El de la UAB:

Imagen


El del Barça:

Imagen



Catinglish total, és la nova moda. Que tremoli l'spanglish!!!
"versió provisional de webmail" [qmparto]

A mi m'agrada el "Trash (netejar)" [tomaaa]

Va Gerim.. volem vere ta webmail [beer]

EDIT: Cagandeeee ja he fotut tard [sati]

Salut !
quelcom escribió:"versió provisional de webmail" [qmparto]

A mi m'agrada el "Trash (netejar)" [tomaaa]

Si es que aquests de la udg... xDD
I aixo de versio provisional hi és desde que vaig començar la uni... Han sudat una mica...ia funciona aixi.. [qmparto] [qmparto]
Ara riureu, però el que em donava uns malsons terribles era que fins fa només uns mesos,

Imagen

aquí on posa "Errada" posava "Fallo".







PD: Mmmm... i ara que ho veig, perquè a dins del webmail posa "paraula de pas" i a fora posa "contrasenya"?
kurras escribió: Si es que aquests de la udg... xDD
I aixo de versio provisional hi és desde que vaig començar la uni... Han sudat una mica...ia funciona aixi.. [qmparto] [qmparto]


Tenim sort de tenir aquest, quan vaig començar hi habia el sistema vell, i creu-me deixava molt que desitjar. Per sort al poc temps van posar en marxa el que hi ha ara. Tot i aixi la majoria de cops m'el miro via thunderbird [jaja]


Per cert a mi s'em veu així:
Imagen
I com podeu una de les meves carpetes de cada idioma :p

Per cert, gmail encara es beta i poca gent es queixa xD
Cafetino escribió:Per cert, gmail encara es beta i poca gent es queixa xD

El gmail té de beta el que hotmail té de pre-alpha xDDDD. Algú sap perquè no el fan ja oficial?
per mi que els hi fa palo cambiarho... [qmparto]
Pero uenu, igualmen ni m'hi fixo...
Si algun dia tenen algun problema (esperem que no paso) sempre poden dir: "Es que es una betaaaa.... son coses que pasen a les versions betes de qualsevol cosa" X-D
Si algú no s'en havia adonat tambe soc català [666]

Quants som?

salutacions
sgaesux escribió:Si algú no s'en havia adonat tambe soc català [666]

Quants som?

salutacions
benvingut sgaesux! xD
aqui tens la llista ;p
salutt
El correu de la upc es una merda, haviam si el canvien
La upc es una merda, xD desdee que estic a la autonoma, més cofoi no es pot ser, xD


Saluts [beer]
seerj escribió:La upc es una merda, xD desdee que estic a la autonoma, més cofoi no es pot ser, xD


Saluts [beer]


Dema anire a fer una visita al mare nostrum de la autonoma... jejeje XD
eiiiiii uolas!! :-)
jo també m'apuntoo [oki]
Torredembarra- Tarragona!

[barret] xDDDD
Jo soc de Granollers!!
Benvinguts tots! A donar guerra.. xD


EDIT: kurras 69 [666] [666]
kurras escribió:EDIT: kurras 69 [666] [666]

ein? Ha començat el secretwars i no me n'han dit res?
Gerim escribió:ein? Ha començat el secretwars i no me n'han dit res?


Me semble que lo tH0RiN acaba d'obrir el Word [qmparto]

Salut!
quelcom escribió:Me semble que lo tH0RiN acaba d'obrir el Word [qmparto]

shhhhhhh! Que encara s'ho prendrà en serio. Per cert, com a àrbitre adverteixo que no us fieu de'n quelcom, que potser està fent comèdia. [poraki]
el 69 eren els missatges que he escrit al fil...
una parida com una atra, xo al fixarmhi ho he vist i ma fet gracia.. xD
Em conformo en poc ia veieu.. xD
Jur, quina pallissa. [flipa] I jo que a vegades pensava que postejo massa per aquí.
k vaa, si es un plaer parlar amb vosatres! [burla2]
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911