Catalans aixakeuvus xD (#40)

1, 2, 3, 4, 511
morr escribió:Marxo en no res a comprar els regals dels meus pares. Un DVD i una colònia, us sembla bé?


Han juanquejat el compte del morr? Estic pa reportar [qmparto]

Ea, vaig pa la cabalgata. A vere si los pajes tiren los caramelos amb la mateixa mala llet de sempre.

Salut!
quelcom escribió:Han juanquejat el compte del morr? Estic pa reportar [qmparto]

És l'eTçare fent de les seves xDDD


Jo per la meva part, a veure si acabo el meu treball de seguretat, que com a tema ho faré per Linux, que estic vago jo per buscar molt xDDD
que va si a mi se'm va borrar la meitat del treballi el vaig refer tot en 3 dies ^_^ un finde a tota llet cabrejada amb ma mare per tocar lo que no tenia que tocar... XD

jo la cabalgata la vec des de el balcó de casa XD uff l'any passat una amiga feia de patge i ens va llençar la bossa sencera juju [jaja]
Doncs a mi em fa mandra sortir de casa, ja he voltat tot el dia i prefereixo reservar energia per la nit XD
NGC escribió:Una curiositat els nous athlon64 am2 (no se si els de socal 939 tambe) es calenten poc, actualment el tinc a uns 24º sense estrujarlo massa amb el cool&quiet activat, sense el cool&quiet activat no arriabava ni a uns 27º, haviam quan li foti canya com es comporta, demoment no puc i me de pirar a seguir estudiant.
Aixo si pel k vaig veure a la web de amd es cremen entre 60-70º (bueno, posava temperatura maxima).

Res falsa alarma, el everest no funciona be xDDD
En realitat en estat normal esta a uns 37º ara mateix, i he fet una proba posantlo a 100% de us de la cpu comprimint un arxiu durant una estona i ha arribat a 47º. Sembla que vaig muntar be el disipador, sort que ja no surten cpu's com el preshott que el funcionament idle eren 70º i al estrujarlo 90º xDD
lodis escribió:jo la cabalgata la vec des de el balcó de casa XD uff l'any passat una amiga feia de patge i ens va llençar la bossa sencera juju [jaja]

juas, vaia força no?

Jo he enviat me mare i me germana a Girona que em vagin a buscar caramels :Ð
Nosaltres hem recollit 3 bosses plenes [666] es el que té coneixer mitja banda de tabalers i els que els acompanyen XD! [jaja]
Bé els reis ja han passat per casa, els nens tenen de tot. Els demes les sobres XD
I recordeu, aneu a dormir aviat, que sinó ni els reis mags d'orient, ni els camells, passaran per casa vostra xDDD
Per aquí ja han passat, a mi m'han portat dues caixes buides XD
sgaesux escribió:Per aquí ja han passat, a mi m'han portat dues caixes buides XD

Caixes buides xDDDDD

Vols dir que no t'han portat carbó, i no ho vols confessar? X-D
No, vull dir que els meus regals fa dies que estan fent la seva funció XD
Serjj posa el 33 que surten uns requetes que promouen les idees carlistes i estan buscan gent que s'ajunti a la causa!!!
Vaya tres k surten els vesteixes de starwars i cap a la convencio de frikis de la saga.
Cafetino escribió:I recordeu, aneu a dormir aviat, que sinó ni els reis mags d'orient, ni els camells, passaran per casa vostra xDDD

Els camells es faràn la barba d'or tant de vendre droja avui..

NGC escribió:Serjj posa el 33 que surten uns requetes que promouen les idees carlistes i estan buscan gent que s'ajunti a la causa!!!
Vaya tres k surten els vesteixes de starwars i cap a la convencio de frikis de la saga.

[qmparto]
Però els carlistes no estaven a favor de tornar a l'absolutisme i fotre com a Rei "por la gracia de dios" al germà de Ferran VII

Llarga vida a Carles Maria Isidre de Borbó xDDDDDDD

Es picarà el carlí que pulula per misce? xD
enkara hi ha carlistes pel mon¿? [poraki]
oscuros escribió:enkara hi ha carlistes pel mon¿? [poraki]

A Girona davant de la plaça la consitutució hi ha un balcó amb un cartell de "Lliga regionalista i tradicionalista de Catalunya" (aka Carlins). Pel que em van explicar era (o és, cosa que dubto) la seu del partit carli a Girona



PD: No se tú, però jo preferiria abans tenir tres carlins al parlament, que no pas uns que s'anomenen "ciutadans"
Cafetino escribió:PD: No se tú, però jo preferiria abans tenir tres carlins al parlament, que no pas uns que s'anomenen "ciutadans"

Home.. abans que el ressentits, hi posaria 3 del PP més, que no són tant maleducats.. almenys a la demarcació de Catalunya..

PD: A les manifes feixistes contra el govern espanyol que hi va haver l'altre dia a Barcelona, els presents allà cridaven ¡Libertad! ¡Libertad!... ho hauràn adoptat com a himne? [carcajad]
eTc_84 escribió:PD: A les manifes feixistes contra el govern espanyol que hi va haver l'altre dia a Barcelona, els presents allà cridaven ¡Libertad! ¡Libertad!... ho hauràn adoptat com a himne? [carcajad]

Borreguisme power!!!!! libertard, libertard, libertard, libertard, libertard! [burla3]
Cafetino escribió:

PD: No se tú, però jo preferiria abans tenir tres carlins al parlament, que no pas uns que s'anomenen "ciutadans"

Claru els carlins defensen.. els furs els "ciutadans" mmm ni idea

Total no se que pinten ni uns ni altres
seerj escribió:P-A-P-A

[looco]


Aya_cat escribió:Claru els carlins defensen.. els furs els "ciutadans" mmm ni idea

Total no se que pinten ni uns ni altres

Ia, però posats a triar
pffff si yo hablara...xD
seerj escribió:pffff si yo hablara...xD

No estàs en condicions.. [jaja]
Cada día pienso más las cosas... joder, vengo hecho polvo de fiesta (estoy costipado y enfermo)

PD: Larga vida al Marqués de Esquilache!
eTc_84 escribió:No estàs en condicions.. [jaja]

Ah, però hi ha algun cop que ho està? [sati]

morr escribió:Cada día pienso más las cosas... joder, vengo hecho polvo de fiesta (estoy costipado y enfermo)

Tiu si estàs malalt i vas sortint, costarà que et curis
morr, si piensas es que has bebido menos de lo que debias, ¡hereje!


Yo también pienso, pero de momento, me voy a dormir un rato que mañana tengo faena para darles regalos a los nietos de mi padrina y además tengo comida familiar en San Adrián del Besós xD.
wenas!!

doncs naltrus em anat al un buffet XD anda que no me posat les botes jeje, uff i mira no he menjat més perquè era tard XD i ja no baixava [sonrisa]




i demà a part de fer feian per dilluns, tocar anar a dinar fora amb el meu nen [ayay]
lodis escribió:wenas!!

doncs naltrus em anat al un buffet XD anda que no me posat les botes jeje, uff i mira no he menjat més perquè era tard XD i ja no baixava [sonrisa]

Has compartit el vi o te l'has tornat a quedar per tu soleta?
Que pesada que es la Birra, no em deixava marxar.
pataquias está baneado por "insultos"
yo soy de alicante pero este año los vamos a ganar tot una bandera ens agermana mes que un club. visca el barça y visca cataluña. un saludo.y bon nadal.
bon dia gent

Què us han portat els reis?
io encara haig de na a casa els parents a vere què ha caigut..




PD: seerj, no savia que tocaves tant be la trompeta [jaja] [jaja]
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1706456416#post1706456416
kurras escribió:bon dia gent

Què us han portat els reis?
io encara haig de na a casa els parents a vere què ha caigut..

Jo encara tinc que mirar per casa a veure que hi ha xDDD
I ara més tard marxo per veure que fa la resta de la family


pataquias escribió:yo soy de alicante pero este año los vamos a ganar tot una bandera ens agermana mes que un club. visca el barça y visca cataluña. un saludo.y bon nadal.

Visca el Barça ^^

I bones festes/Felices fiestas (bueno lo que queda ya de ellas xDDD)
kurras escribió:PD: seerj, no savia que tocaves tant be la trompeta [jaja] [jaja]
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1706456416#post1706456416
Pero si aquesta foto l'he penjat aqui, en aquest fil, fa un fotimer...:P
seerj escribió:Pero si aquesta foto l'he penjat aqui, en aquest fil, fa un fotimer...:P
se'm devia passar per alt doncs.. XD
ahir a sopar 2 botelles d'aigua i 2 copes de cava que estava amb els sogres XD jeje.

el vi ara que anirem a dinar... esss miiiooooo!!

(en realitat faig un gran esfroç, és una pena que quedi la botella plena, i com a ell no li agrada motl el vi, doncs jo faig un esforç per beure XD [angelito] )
Atención a la escena en el coche de los simpsons xD, Barney va sobrio por que le toca conducir y los demás van muy pedos:

Barney: Donde os llevo?
Lenny: A la residencia femenina del colegio mayor.
Carl: No, a la Mansión Play Boy.
Homer: El choche es mio e iremos donde yo diga: llevanos a la ciudad secreta de brubru.
Barney: Eso que me estais dicendo son desvarios de borrachos...desvarios de borrachos [babas] [babas] [babas].


Jajajaja, no me he reido ni ná xDD.
kurras escribió:bon dia gent

Què us han portat els reis?


Un 2.1 i un router, ambdos molt cutres pero que fan la seva funció.
"Las manifestaciones no son espontáneas, ¡mil hombres no se juntan en una plaza para pedir que las farolas se pinten de verde!"

Los reyes, dinero, ropa y carbón. Venga cameratis, que tengo fiebre, estoy costipado y me sigo encontrando mal, me voy a leer a la ducha.
ostres!! llibres impermeables!! jo en vull un XD



aya, si encara t'interessa lo de la épica i la eneida ja he passat per casa i tinc els apuns aquí XD


seerj que tens a mà alguna cosa sobre el laocoonte???
Doncs jo tinc més pagines d'annexos que de treball en si. Com pot ser aixo cawento
kurras escribió:bon dia gent

Què us han portat els reis?
io encara haig de na a casa els parents a vere què ha caigut..

Visca els reis frikis d'orient X-D (aquest any s'han portat molt be)
Imagen


Després hi han les quatre coses típiques, uns calçotets, paquet de mocadors, xorradeta d'escriptori i algo de pasta
ZholvaX, tranquil, una bona solució, agafa i fes alguna anàlisis comparatiu de lo que tinguis de anexos, algo és algo :)
Cafetino escribió:Visca els reis frikis d'orient X-D (aquest any s'han portat molt be)
Imagen


Després hi han les quatre coses típiques, uns calçotets, paquet de mocadors, xorradeta d'escriptori i algo de pasta

Veig una Debian Edició Especial per allà sota mig amagada [sati]
eTc_84 escribió:Veig una Debian Edició Especial per allà sota mig amagada [sati]

No tens remei, veus Debian's a tot arreu X-D
Eneida no em cal ja o si pero millor que no que la meva companya de treball em mata U:u ja li vaig donar per passar a net el treball

M'he llegit mitja Eneida U.U eso si




jo amb els reis unes converse ^^ que pubretes no tenien sola les altres no em puc queixar i llibres i diners [angelito]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511