Catalans aixakeuvus xD (#40)

1, 2, 3, 4, 511
kurras escribió:em veiesis a mi.. avui he fet 8h d'estudi.. jornada laboral! XD

ara, he acabat am un mal de cap.. [burla3]

Nosaltres ahir vam fer una cosa semblant... i perquè ens van tancar la biblio i les aules! XDXDXD
Pensàvem que estava obert fins a les 3 quan només ho estava fins a les 9-10h.. és la setmana que ve que és fins a les 3 diria..
eTc_84 escribió:és la setmana que ve que és fins a les 3 diria..
aqui tens el calendari xD
http://biblioteca.udg.es/info_general/unitats/montilivi/calendari.asp

io avui he anat a la del barri vell, lu curios es que me trobat a tots els de la politecnica.. xD
els horaris de la nostra uni son una merda tanquen a les 12 en època d'examens, la biblio pública fa horari normal i ara ve quant la maten, i cito textualment: "en aquesta biblioteca no hi ha cpa aula d'estudi, només consultes" i dius...vale gràcies per la vostra amabilitat...

en fi la nostra biblio com és la uni del centre doncs ales tot deu allí (menys els de dret que per sort està aprop) tots els de ingenyeries i altres a ocupar lloc... i aixó que la seva és més gran!! cawento solució, arribes no veus lloc, preguntes te informen que fa rato que han marxat surts a buscar aigua, café o altres, tornes si al han passat 20 minuts i e lloc encara està buit, deixes tot als prestatges i ales ja tens lloc XD en serio hi ha un preciós cartell a la taual que diu els llocs només es poden abandonar 20 minuts...si tens sort a passat un becaro fent la feina bruta [poraki]
kurras escribió:aqui tens el calendari xD
http://biblioteca.udg.es/info_general/unitats/montilivi/calendari.asp

io avui he anat a la del barri vell, lu curios es que me trobat a tots els de la politecnica.. xD

Juas, és que allà a l'època d'exàmens es posa a petar de gent.. que no que facin res en especial, perquè n'hi ha cadascun que m'agradaria saber perquè ocupen un lloc inutilment, però hi són...
O les pijes, n'hi ha que [babas], però n'hi ha cadascuna que sembla que hagi d'anar al circ [qmparto][qmparto]
Comença la setmana de la mort.. i l'esperem amb les llances alçades [666] 5+1 exàmens to go..

PD: Els enginyers la tenen(im) més gran? [sati][qmparto]
eTc_84 escribió:Comença la setmana de la mort.. i l'esperem amb les llances alçades [666] 5+1 exàmens to go..

PD: Els enginyers la tenen(im) més gran? [sati][qmparto]
io 7 minim.. [mamaaaaa]

Esta força currada la del barri vell..almenos hi ha com separadors per no distreuret tant.. XD
eTc_84 escribió:PD: Els enginyers la tenen(im) més gran? [sati][qmparto]

kurras escribió:io 7 minim.. smile_[mamaaaaa]


No et poses un minim gaire alt [jaja]
sgaesux escribió:No et poses un minim gaire alt [jaja]
em refereixo a 7 examens com a minim.. XD
sgaesux escribió:No et poses un minim gaire alt [jaja]

[qmparto][qmparto] que cabró [qmparto][qmparto]

Ei, però sense comptar pràctiques i tal eh [sati]

PD: El Barri Vell pels que no som de Girona és territori prohibit, la selva [sati]
weno, com veig que no teniu feina, me feu el TR? X-D

2 setmanes, vaig a dormir.
eTc_84 escribió:sgaesux, al morr ni cas, es va criar al carrer en una barriada marginal i així ha sortit.. curiosament els que diuen barbaritats de la barcelona sectària solen sortir de barris marginals.. analfabetisme++

Quasi l'únic lloc de la península ibérica en la que s'avança lleugerament cap a l'evolució del països més importants d'Europa (Alemanya el primer) i venen quatre arreplegats queixant-se de tot.. en fi, si ja és veritat que amb certa subgent tercermundista que viu aquí poca cosa es pot raonar.


Mi barrio puede ser marginal en cuanto a recursos de la gente, pero tiene un corazón y unas personas más grandes que todas vuestras pudientes fincas.
de que fas le treball?? XD disli a aya que esta picant amb el seu [plas]
menuda paliza bruce lee le ha pegado a chuck norris, lástima que los pueblerinos no tengan la BTV xDDD.
seerj escribió:menuda paliza bruce lee le ha pegado a chuck norris, lástima que los pueblerinos no tengan la BTV xDDD.


Pero tío, ¿esa mierda de televisión quién la ve?
calla, q los pueblerinos no se han de enterar de eso, de momento es una gran tv donde hacen pelis frickys de bruce lee, y que se lo siguan creyendo...

A parte, Monegal es dios.

Imagen
Si et moguesis de casa teva sabries que el monegal a part de veures per BTV també es veu per la Xarxa de televisions locals per tot Catalunya.
Lo sé, pero es un programa que hace la BTV y luego lo redifusionan las tv locales y cutres pueblerinas. De todas maneras ni lo veo cuando lo hacen en la BTV ni en redefinio, normalmente estoy en la calle borracho, como dios manda.
seerj escribió:Lo sé, pero es un programa que hace la BTV y luego lo redifusionan las tv locales y cutres pueblerinas. De todas maneras ni lo veo cuando lo hacen en la BTV ni en redefinio, normalmente estoy en la calle borracho, como dios manda.


¿Oye tu madre no te dice nada? Yo es que mira que no llego a tu nivel, pero está todo el rato : "Es que sempre tèns que beure?" o "Sempre tens que anar al bar amb els amics?" o "Què pasa sou els borratxos del barri o què?" ... lo último fue casi con amenazarme de echarme de casa cuando le sugerí que podríamos seguir la costumbre familiar de cuando ella era chica en Burgos, de tener un porrón de vino encima de la mesa.
Lo del porrò a taula és també una tradició catalana, de fet el meu pare sempre l'hi ha tingut.

Monegal és un deu per la canya que li fot als 'mites' de la tele.
morr escribió:
¿Oye tu madre no te dice nada? Yo es que mira que no llego a tu nivel, pero está todo el rato : "Es que sempre tèns que beure?" o "Sempre tens que anar al bar amb els amics?" o "Què pasa sou els borratxos del barri o què?" ... lo último fue casi con amenazarme de echarme de casa cuando le sugerí que podríamos seguir la costumbre familiar de cuando ella era chica en Burgos, de tener un porrón de vino encima de la mesa.
Más o menos me pasa lo mismo xD. De todas maneras, mi madre no sabe ni la mitad de lo que bebo a la semana xDDD.
Me cago en la veina d'abaix i la **** mare que la va parir

M'acaben de despertar a base de flamenqueo i reggeton a tota merda, i no és pas allò que se sent poc, és com si ho tingues posat jo aqui casa [+furioso]


Juro per $DEITY que algun dia els hi tallo la llum, fills de la grandissima ****
Cafetino escribió:Me cago en la veina d'abaix i la **** mare que la va parir

M'acaben de despertar a base de flamenqueo i reggeton a tota merda, i no és pas allò que se sent poc, és com si ho tingues posat jo aqui casa [+furioso]


Juro per $DEITY que algun dia els hi tallo la llum, fills de la grandissima ****

Jo em carregare amb esl veins que a les 8 del mati es posen a fer obres i a les 11 no hi ha ni una moscaaaaaaaaaaaaaaaa algu ho veu normal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aya_cat escribió:Jo em carregare amb esl veins que a les 8 del mati es posen a fer obres i a les 11 no hi ha ni una moscaaaaaaaaaaaaaaaa algu ho veu normal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


normal... crec q si, els meus veins no només estàn d'obres i per tant em despertu cada dia "content" sinó q a més cada nit els seus putus gossos em donen la brassa i no em deixen dormir...
Aya_cat escribió:Jo em carregare amb esl veins que a les 8 del mati es posen a fer obres i a les 11 no hi ha ni una moscaaaaaaaaaaaaaaaa algu ho veu normal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo porto aixi desde el dia dos pero son obres per arreglar el puto bloc, pero esk fa un any van començar unes obres i van estar mig any foten soroll... ara es la secuela.
Tambe dona la casulitat que fan obres quan jo tinc que estudiar per examens...
N'estic fins els cullons ja.
NGC escribió:Jo porto aixi desde el dia dos pero son obres per arreglar el puto bloc, pero esk fa un any van començar unes obres i van estar mig any foten soroll... ara es la secuela.
Tambe dona la casulitat que fan obres quan jo tinc que estudiar per examens...
N'estic fins els cullons ja.

si aixo si sembla ser que la millor epoca per fer obres es la d'examens ¬_¬ .



p.d ja deia jo que el vei avui trigava en posar el flamenkillo U.u
Avui dia em toca suportar als veins de abaix, que son del país, però si fos per mi els cardo a una patera i els envio al marroc d'una patada.


Obres... ui, se que d'aqui un temps reformen el pis que hi ha tot just a sobre meu. Que els que hi vivien abans (també del pais) eren uns animals, pel que he arribat a sentir el pis esta fet una autentica merda, portes ratllades, vidres trencats, i com a colmo una habitació (que es la que hi ha sobre la meva) fa 5 o 6 anys es va cremar i no es van dignar a arreglar-la.



EDIT: Per fi han baixat el puto volum, pero aquesta me la pagaran, i ja en van unes quantes
Els meus han començat de nou les obres ..... [mamaaaaa] horaris rarus U.u




pero ^^

catalans he acabat el TR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [plas] aixo es mereix taja XD! Només queda l'Annex però es molt facil ^^ [beer]
Aya_cat escribió:catalans he acabat el TR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [plas] aixo es mereix taja XD! Només queda l'Annex però es molt facil ^^ [beer]

Uo, i de què el feies el TR? :p

I ara que hi penso, que lluny em sembla el dia que vaig fer el meu, em sento vell i tot [jaja]
Esteu penjats. Com el podeu tenir acabat ja? [qmparto]

El meu treballet de Criptografia esta a mitges i hem queden dos setmanes [360º]

Jo ho fai tot al revès, primer annexos i desprès la resta. Ja el voreu a la Exporecerca XD
ZholvaX escribió:El meu treballet de Criptografia esta a mitges i hem queden dos setmanes [360º]

Mare meva quin tema :p

De quina manera ho has enfocat, d'un punt de vista més matemàtic o potser més practic?
I ja posats a demanar, quan el tinguis acabat i entrega't m'agradaria fer-hi un cop d'ull si no et fa res ^_^
la exporecerca es una mierda, yo el año que lo hize participé. Es un tongo brutal hacia "los hijos de...", ¿lo mejor de ese año? La brasileña de colegio pijo que venía de Brasil para conocer esto del TDR...xDDDDD
El meu es: el paper de la dona al franquisme
Hi havia un flipat amb el tr de la meva clase k va treure un 10 al tr hi havia de anar a no se on d'europa pk era dels millors tr's del mon i anava fardant(era un prepotent de merda)... doncs resulta k va repetir 2º de bachillerat i despres ni va kedar algun i va tenir que convalidar, aixo es le kpasa per ser un bokes k despres t'ho has de menjar amb patates, ja pots contar pk li ha servit fer un tr de 10, segur k ja deu estar a la convertit en cartro reciclat.

Jo pel tr vaig apurar fins el final, m'agrada el risc xDD
mmm, jo de TR vaig treure un 10 [sati]

És lo que té, que em toques un tutor al qual li caus bé (era linuxero antiwindows radical) i que a més acollonava a la resta del jurat xDDD
Cafetino escribió:mmm, jo de TR vaig treure un 10 [sati]
Aqui un atre am un 10.. [sonrisa]
kurras escribió:Aqui un atre am un 10.. [sonrisa]


gracies per pressionar :-(
Aya no et preocupis, que segur que t'anirà bé
jo tb vaig treure un 10, quien no saca un 10 en el tdr, por favor...El meu anava de Les cases domòtiques xDDD
LOL, pos jo vaig treure un 8... clar que vaig tenir un inútil d'economia (havia de ser) que me'l va corregir... mentre que el que me'l va tutejar era una punyetera màquina.. del seguiment i tot tenia un 10, va fallar la part que el d'economia (havia de ser) va dir que hi havia poca part teòrica... clar que el TR era una estadística de la borsa però bueno.. [jaja]
Se'l van quedar com a còpia a l'escola pels que volguessin fer el TR aquest anys més tard.. però va quedar el mal regust de la mala nota.
Cafetino escribió:De quina manera ho has enfocat, d'un punt de vista més matemàtic o potser més practic?
I ja posats a demanar, quan el tinguis acabat i entrega't m'agradaria fer-hi un cop d'ull si no et fa res ^_^



resum de la historia, y un programa en basic, amb activitats y tal.

copies per a tothom quan estigui acabat
[beer]

Quantes pagines us ocupava? [qmparto]
ZholvaX escribió:Quantes pagines us ocupava? [qmparto]
unes 140 [Ooooo]
kurras escribió:unes 140 [Ooooo]

Ala bestia xDDD

El meu 60 planes
Aya_cat escribió:
gracies per pressionar :-(


Demoment soc el k va treure pitjor nota :P, un 7, i eren unes 40 pagines com a molt.
75, sense contar les fotocopies de diaris, arxius, fotografies ,mapes...etc.

vaig treure un 10, i era de literatura: una relació entre 2 llibres de l'Olga Xirinacs (una escriptora de tgna) i la relació d'aquests 2 llibres amb la ciutat, ja que bona part passa en carrers i barris de la ciutat.

aya tu tranquila que amb els caxos que he anat veient del treball té molt bona pinta
Quan l'has dentregar aya? Recordo que era per aquestes dates que el vaig entregar io..
Joder mi TR un sitio y 30 hojas mal contadas, lo hice en una semana y la nota un 7.

¡Qué trabajadores!

you think you got it made
but you don't pay the price thats paid
and when the chips are down
you never seem to be around
you always talk it
but your too afraid to make a stand
you never walk it
in your mixed up skinhead wonderland

what ever happened to our culture
and where have all the bootboys gone
in skinhead times
Una curiositat els nous athlon64 am2 (no se si els de socal 939 tambe) es calenten poc, actualment el tinc a uns 24º sense estrujarlo massa amb el cool&quiet activat, sense el cool&quiet activat no arriabava ni a uns 27º, haviam quan li foti canya com es comporta, demoment no puc i me de pirar a seguir estudiant.
Aixo si pel k vaig veure a la web de amd es cremen entre 60-70º (bueno, posava temperatura maxima).
NGC escribió:Una curiositat els nous athlon64 am2 (no se si els de socal 939 tambe) es calenten poc, actualment el tinc a uns 24º sense estrujarlo massa amb el cool&quiet activat, sense el cool&quiet activat no arriabava ni a uns 27º, haviam quan li foti canya com es comporta, demoment no puc i me de pirar a seguir estudiant.
Aixo si pel k vaig veure a la web de amd es cremen entre 60-70º (bueno, posava temperatura maxima).


24º??? Porto temps una mica desconnectat d'aquests temes (més aviat pel fanatisme que el rodeja per part d'alguns) i ho trobo molt poc.

Si et serveix de mostra, el meu athlon xp 2000+ (palomino crec), l'he tingut funcionant fotent-li canya a 79º en el pitjor dels casos i encara no s'ha mort.

salut

PD: Lo de la temperatura tan alta, és perquè ja em tocava netejar el dissipador de merda
Amb totes les crítiques que va rebre AMD pel que s'escalfaven els anterirors processadors ara s'han posat les piles.
Marxo en no res a comprar els regals dels meus pares. Un DVD i una colònia, us sembla bé?
Que marxis o els regals?


Una mica típics.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511