Era necessari per perque el msn live funcionés una cosa
El MSN Live és una mariconada.. xD
PD: Ahir intentant passar arxius d'un pc a un altre (MSN => aMSN).. 300KB/s... amb el programa que et vaig comentar 1MB/s... m$ sucks
PD2: No comparar fills entre els princeps actuals.. els de la subnormal i el farlopero no en parlem, els de la letizia fictizia pfff i els únics normals són els fills de l'Iñaki i la Cristina..
DIOS DIOS DIOS, qui entengui això es [qmparto], qui no es quedarà amb les ganes
eTc_84 escribió:PD: Ahir intentant passar arxius d'un pc a un altre (MSN => aMSN).. 300KB/s... amb el programa que et vaig comentar 1MB/s... m$ sucks
m$ li hauria de caure la cara de vergonya que uns simples estudiant facin algú millor que ells... oh wait, pero si això és el pa de cada dia xDD
eTc_84 escribió:PD2: No comparar fills entre els princeps actuals.. els de la subnormal i el farlopero no en parlem, els de la letizia fictizia pfff i els únics normals són els fills de l'Iñaki i la Cristina..
Fa temps, em van recomanar un llibre que parlava dels draps bruts dels borbons, si no recordo malament es deia "Els Borbons en pilotes"
sgaesux escribió:I aixó que preten ser?un emulador de qin per MAC?
Per que la diferencia de RAM?
Parallells... si no m'equivoco virtualitza i li pots assignar la ram que vulguis.. el que no entenc és la diferencia de mhz.. serà pel cost de la "traducció"?
sgaesux escribió: I aixó que preten ser?un emulador de qin per MAC?
Per que la diferencia de RAM?
No és un emulador en el sentit estricte de la paraula, ja que el meu mac és intel i faig servir el Parallels (una especie de vmware) que permet virtualitzar varis so's, entre ells windows
La barreja de finestres es gràcies a un driver que poses al windows, i que permet fer el que se'n diu coherence mode.
I els 256MB ho son "porque yo lo valgo", vaja que els he triat jo