Catalans aixakeuvus xD (#41)

MENUDA PAPA QUE PORTO...


desde le s 8 privant...

20:00 - Valhalla (1 litre de birra)

21:30 - cumpleanys de la tyr, una amiga islandesa al "bo", restaurant pijo a la vora de plz Catalunya (1 LLAUNA D SNT. MIGUEL...).

01:00 - Perez (2 medianas +1 chupito de whysky con lima -lemmy-)

01:30 - dixis (3 cubata d ginebra) venen un parell de coleges del derby, feia mil q no els veia, 3 mitjanes al bb,...

02:00 - Me encuentro a los frickys del hilo de BCN, saludos y demás xD.

02:30 - Perez (2 mitjana). Se van mis dos colegas de hace mil que no los veia...

03:45 - Dixys, buscando un colega xD

04:00 - Cefereinos (2 mitanes)

4:15 - Metalzone, 3 cervezas con la entrada.

y ahora welbo xD
sgaesux escribió:Quina pudor a tabac que em fa la puta roba.

Llei antitabac de veritat ja!! [sati]


Haurien de fer com a irlanda... k esta prohibit en tots els locals tancat i punt, i qui fumi 3000€ de multa. Lo de aki es una "chapuza"

A mi em toca molt els cullons ja que m'ofego kuan porto molt rato en un lloc amb fum, com les discoteques, bars o pubs.
NGC escribió:Haurien de fer com a irlanda... k esta prohibit en tots els locals tancat i punt, i qui fumi 3000€ de multa. Lo de aki es una "chapuza"

A mi em toca molt els cullons ja que m'ofego kuan porto molt rato en un lloc amb fum, com les discoteques, bars o pubs.

Aquí la gent no es prou civilitzada... són com animals.

A mi no em molesta, però els fumadors són un càncer.
sgaesux escribió:Quina pudor a tabac que em fa la puta roba.

Llei antitabac de veritat ja!! [sati]

Ojala fos així

Et fots en un local i a la mínima que hi ha fum, la roba carda una peste horrible. Jo quan bec no em dedico a anar pel local escupint alcohol a la roba i al cara de la gent.

És de sentit comú que no es pugui fumar en locals tancat, acàs s'hi poden fer barbacoes? ja posats a fotre fum

En fi, vaia mariconada de llei



PD: A mi lo que em carda rabia, és que a la uni varen prohibir fumar dins, pero per algun extrany motiu tots s'agrupen al voltant de la porta, no deixant passar a la gent, i formant alla una microboira.
Cafetino escribió:PD: A mi lo que em carda rabia, és que a la uni varen prohibir fumar dins, pero per algun extrany motiu tots s'agrupen al voltant de la porta, no deixant passar a la gent, i formant alla una microboira.

jaja, totalment cert, encara que és més trist que no puguis jugar a cartes al bar però si fumar marihuana... s'haurien de poder fer ambdues coses [sati]
eTc_84 escribió:jaja, totalment cert, encara que és més trist que no puguis jugar a cartes al bar però si fumar marihuana... s'haurien de poder fer ambdues coses [sati]

El bar de la politecnica carda pena.

On s'ha vist, que la facultat que té molts més estudiants que la resta, que te 4 edificis, tingui una merdeta de bar.

En fi, la UdG i les seves coherencies
...hablando de cosas frickys? nadie más salió coño????
Ei apuntarme a mi també que no estic a la llista :D Jo vaig sortir :P
seerj escribió:...hablando de cosas frickys? nadie más salió coño????

N'hi ha que estem d'exàmens :p
bon dia!
ia veig com estudieu tots ia.. XD


en fi, tot el mati a la biblio i ara tornarii [burla3]
kurras escribió:bon dia!
ia veig com estudieu tots ia.. XD

Jo tinc dos exàmens demà, però són aprendrem unes preguntes curtes i haver-me llegit per sobre uns articles en concret d'unes lleis X-D
Cafetino escribió:El bar de la politecnica carda pena.

On s'ha vist, que la facultat que té molts més estudiants que la resta, que te 4 edificis, tingui una merdeta de bar.

En fi, la UdG i les seves coherencies

Coi, però tenim una bona part de gespa... apart, nosaltres som els que més estudiem i per tant ens passem menys estona al bar.. no com altres facultats dels voltants...
eTc_84 escribió:Coi, però tenim una bona part de gespa... apart, nosaltres som els que més estudiem i per tant ens passem menys estona al bar.. no com altres facultats dels voltants...

Lo de la gespa no cridis gaire, que encara tindran la genial idea de fer-hi alguna cosa, al igual que el pàrquing gran que teníem.

Parles del pseudo-hippys i/o dels nens/es pijos/es de papà? [sati]
Cafetino escribió:Lo de la gespa no cridis gaire, que encara tindran la genial idea de fer-hi alguna cosa, al igual que el pàrquing gran que teníem.

Parles del pseudo-hippys i/o dels nens/es pijos/es de papà? [sati]

Allà no crec que s'atreveixin a treure'ns la gespa... els castellers sovint hi fan coses i tal..
Si parlo d'aquells... quina tribu [jaja][jaja]
Me parece deleznable que no os hayais ido de fiesta...¡Deleznables!

atención a un colega en el nick...bah, no lo pongo que es muy fuerte y me banearan de EOL xD.

Salut!
eTc_84 escribió:Allà no crec que s'atreveixin a treure'ns la gespa... els castellers sovint hi fan coses i tal..
Si parlo d'aquells... quina tribu [jaja][jaja]

Ai els xoriguers... tu explica explica

seerj escribió:atención a un colega en el nick...bah, no lo pongo que es muy fuerte y me banearan de EOL xD.

Millor la meva frase al msn
Models abstractes de calcul: Com reunir diverses generacions d'informàtics en un sol exàmen



salut
Cafetino escribió:Ai els xoriguers... tu explica explica

Si, els xoriguers... futurs aspirants a manifestants de la avt fent castells xDD

Cafetino escribió:Millor la meva frase al msn
Models abstractes de calcul: Com reunir diverses generacions d'informàtics en un sol exàmen



salut

Res res [poraki]
Millor:
The streets are awash with drugs that you can have for unhappiness and pain, and we took them all
Fuck it, we would have injected Vitamin C if only they'd made it illegal.
Algú ha tingut una camera Sony de les defectuoses?
que s'ha petat la càmera??


doncs mira a la meva uni fin la entrada de la llei antitabac, era la única que el bar encara tenia màquina de tabacs XD i es podia fumar a qualsevol lloc. després es va "centralitzar" a un mini passadís, pujaves les escales i una oloreta de maria que rondava per allí.

després es van començar a enganxar cartells groc i verd fosforito per les pareds dels pisos amb le prohibit fumar, lo millor de tot sortir al descans i tothom fuman allí mateix al passadís, passa un panoli (li diem camisa de franela, alias cachuli XD) i diu aquí no és pot fumar, eh? i agafa el profe arrepenjat a la pared sota el cartell, se'l mira fa una calada i diu: tu no vas a la meva classe oi? és dóna mitja volta i es posa a xerrar amb el del costat XD [tadoramo] dios encara ric ara de la cara que li va uedar al xiquet [360º]
lodis escribió:després es van començar a enganxar cartells groc i verd fosforito per les pareds dels pisos amb le prohibit fumar, lo millor de tot sortir al descans i tothom fuman allí mateix al passadís, passa un panoli (li diem camisa de franela, alias cachuli XD) i diu aquí no és pot fumar, eh? i agafa el profe arrepenjat a la pared sota el cartell, se'l mira fa una calada i diu: tu no vas a la meva classe oi? és dóna mitja volta i es posa a xerrar amb el del costat XD [tadoramo] dios encara ric ara de la cara que li va uedar al xiquet [360º]

Així m'agrada, els professors donant exemple [toctoc]
nosotros pillamos tabako de la del estanco, que lo vende de bajinis sin que nadie se entere...es la unica persona que vende tabako en todo el campus, si quieres tabaco de otra manera, o te vas a la vil·la o a sardañola o a bellaterra.
Me cagon la puta, ¡vaya mierda de Barcelona!, comento la segunda parte porque la primera ni la ví casi, estaba más pendiente de la grada. Nos falta competividad y echar a ¿jugadores? que sobran completamente ( Ezquerro, Oleguer, Gudjonshen, Belleti, Gio ...) y que los denominados cracks "Ronaldihno" no tengan ningun tipo de privilegios y jueguen con el equipo no a su bola.

Por otro lado, tema grada muy MUY guapo, unos 200-300 Brigadas Blanquiazules ( con presencia de Irreducibili, UltraSSur, sección Gerona, Guardia Joven ...) otros 200-400 Boixos Nois ( Con presencia de casi todas las secciones) presencia de unos 10 Almogáveres ( con pancarta y acojonados, tanto que salieron antes de hora) y toda la Curva Jove a petar ( 5.000-7500 personas). Bengaleo por ambas partes ( con tocada al periolisto de propina).

Cánticos contínuos de ambos bandos en especial cruce de acusaciones entre Boixos y BB.BB, ¿ Dónde está Roquier ? ¿ Dónde está Roquier? (en referencia al BB.BB francés (del FN) asesinado por Boixos, cantaban estos) y pancartas-mensaje de Brigadas : "Nuestros futuro Cornellá vuestro exilio el Virginia", "Frederic Roquier 16 años presente", y al grito de "Aquí y en Cornellá os vamos a pegar". Gritos de Sieg Heil, al unísono de la parte sur de Brigadas, y sacada de célticas en el gol del Barça por parte de Boixos, y en la zona de la Curva Jove. Al final del partido, nuevo cruce de acusaciones en tono irónico entre Brigadas y Boixos.

Incidentes, ninguno a remarcar, debido a la alta presencia policial y de secretas, siempre escoltando a todos los grupos, lo máximo una bengala tirada a los boixos cuando subían. Por otro, un "personaje" de los Boixos le partió la cara a un aficionado del español con un puño americano.
Deja vu.. o copy paste..

¿Dónde está Roquier? xDDDDDDDDD

Si alguna vez... si alguna vez..
eTc_84 escribió:Deja vu.. o copy paste..

¿Dónde está Roquier? xDDDDDDDDD

Si alguna vez... si alguna vez..


Este es el original, el otro lo he copiado de aquí para la afición barcelonista en general.

PD: Me indentificaron 3 secretas, joder, y sin haber hecho nada.
buenu crec que per avui ia en tinc prou.. Dema a les 4h examen destructures, i es pot portat tot tipus dapunts i problemes, quina por em fa quan diuen aixo... [agggtt]
Jo demà en tinc un de legislació, que ens han dit exactament que sortirà, i un altre de informàtica mèdica, que ve a ser també lo mateix [sati]

Ah, i demà començo a les 3 [carcajad]
Weno, aqui us penju una beta del programet del TR

Falta per completar una coseta pero podeu donar opinions [chulito]

Adjuntos

jo el tinc de 10 a 12... almenys així m'aixeco aviat, esmorzo i després al examen...


no el vull fer!!! [mad]
eTc_84 escribió:RSA no funciona.


RSA el que fa es agafar el codi Ascii de la lletra i elevar-la a la clau publica generada, res més XD

Qualsevol altra error m'ho comenteu, que miraré d'arreglar-ho abans de que sigui tard. [toctoc]
Aya_cat escribió:us anira bé



jeje això espero, demà faré repàs al mati sinó no estic tranquila XD
A mi aquest matí m'ha agafat una paranoia [mad]
diria que vai confondre coses del gargallo amb el chillida (no no he obert el llibre per si de cas)
ara no donis voltes amb el tema...


jo vaig a llegir-mo un altre cop i a sopar ^_^
lodis escribió:ara no donis voltes amb el tema...


jo vaig a llegir-mo un altre cop i a sopar ^_^
t'anira bé ja ho veuras ^^
A mi al triar RSA el programa peta. Encara que podria ser que fos el fet que estigui a Linux i executant-lo amb el wine :p

Una altra cosa, provant, sembla que només xifres lletres, encara que suposo que deu ser normal.


I posant-nos en plà talibà ortogràfic, és diu xifrar/desxifrar i no encriptar/desencriptar, que en català no existeix.



salut
El vigene aquest raro em sona d'haver-lo fet el primer any de uni amb java.. xD
Al triar RSA dóna error...
Bones!!! ja he tornat [jaja] Madrid és genial gent us recomanu q hi aneu q mola molt i les discoteques d'allà són la ostia [looco]
oscuros escribió:Bones!!! ja he tornat [jaja] Madrid és genial gent us recomanu q hi aneu q mola molt i les discoteques d'allà són la ostia [looco]


Naaaaa, ja he anat massa vegades, a Madrid XD
Dons als que no us funciona l'Rsa deu ser per linux.

Als que els hi he passat que tenen windows si que els funciona.
oscuros escribió:Bones!!! ja he tornat [jaja] Madrid és genial gent us recomanu q hi aneu q mola molt i les discoteques d'allà són la ostia [looco]


wenas!!!

en quines vas anar? XD

jo també sóc partidària de la capital del reino [+risas]
ZholvaX escribió:Dons als que no us funciona l'Rsa deu ser per linux.

Als que els hi he passat que tenen windows si que els funciona.

[+risas]
Imagen

Torno a desquadrar XDXDXDXDXD
tanto cuesta reducir una puta imagen judía?
eTc, no em reptis que jo si que se desquadrar tal com mana [poraki]

Apart d'això..... HERETGE!!!!!
seerj escribió:tanto cuesta reducir una puta imagen judía?

Que posteges des de Montejuden? xDDD
si es feliç així.... deixeu al pobre xiquet jeje


no teniu sentit del humor XD
dons tens un linux amb skin de windows [carcajad]
ZholvaX escribió:dons tens un linux amb skin de windows [carcajad]

Merda merda.. ho he de dir.. [qmparto][qmparto]

Després en Cafetino diu que em repeteixo xD
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811