Catalans aixakeuvus xD (#41)

1, 2, 3, 4, 5, 611
kurras escribió:a jugar al sudoku us ensenyen alla a informatica? XD

XDXDXDXD és molt divertit, llàstima que som una mica cheaters XDXDXDXD
Per aquí també tinc un exercici sobre el programa de 'Cifras y letras' aquell que feien a TVE, que et donaven uns nombres, i fent operacions simples (les 4 normals, +,-,*,/) havies d'obtenir un altre nombre o una aproximació.. [sati]

pija escribió:el eTc que li agrada cridar l'atenció XD jeje

Le dijo la sartén al cazo.. ¬_¬

El vodka és lleixiu, he dit! Whisky o mort! [looco]

PD: Quan algú em respongui torno a quotejar el missatge que desquadra [looco]
eTc_84 escribió:El vodka és lleixiu, he dit! Whisky o mort! [looco]
amen
eTc_84 escribió:El vodka és lleixiu, he dit! Whisky o mort! [looco]


El nuevo grito de guerra es : ¡ Pacharán y cierra España !
morr escribió:El nuevo grito de guerra es : ¡ Pacharán y cierra España !

Patxarán... que pacharán s'associa a Zoco [lapota]
eTc_84 escribió:Patxarán... que pacharán s'associa a Zoco [lapota]


Pacharán de calidad tío, pásate por el Makro y elije, si no te quieres gastar mucho el Baynes ese ya vale. (vale acabo de leer detenidamente tú respuesta y veo que la mía no tiene sentido, me voy a almorzar)

PD: De-Pre-Sión, un dos tres ya, dicen que en verano no queda nadie, aquí en verano es mucho mejor, vamos a tomar el sol a la plaza mayor, vámonos de botellón a la puerta del sol, oooooooooo, los putos depresión, qué borrachos son.... ohhhhhhhhhhhhhhhhh madrid es la caña, la llevas en tú corazón, aquí todo el año es siempre cachondeo y diversión, en todos los bares, unas buenas tapas y diversión ohhhhhhhh los putos depresión ohhhhhhhh en casa de Gallardón. Aquí tampoco hay Olimpiadas, qué no!, ni la giralda ni la expo 92, pero de madrugada tirado en un parque, bebiendo whisky se está mejor
No sé, no entenc de patxarans jo.. dic el que he sentit forces cops..

PD: Jo ja quasi he fet la digestió [sati]
yo ahora me pondré a comer, no tengo gansa de cocinar, había comprado girgoles y una buena carne, queso roquefort y unas cosas más para hacerme algo, que mis padres no están, pero hoy paso, con la resaca que tengo...Para la noche xDD. Ahora con unas alcachofas al horno y unas olivitas tiraré, que no tienen demasiado que hacer xD.
bon profit!


Vaig a dinar xDD
seerj escribió:yo ahora me pondré a comer, no tengo gansa de cocinar, había comprado girgoles y una buena carne, queso roquefort y unas cosas más para hacerme algo, que mis padres no están, pero hoy paso, con la resaca que tengo...Para la noche xDD. Ahora con unas alcachofas al horno y unas olivitas tiraré, que no tienen demasiado que hacer xD.


Yo acabo de almorzar mi taza de leche castellana con galletas María ( que no de María). Y ahora estoy pensando dónde voy a comer, mi madre ha dejado una nota en la nevera que pone "Dissabte per dinar macarrons" pero no me apetece una mierda comer macarrones pre-cocinados que están en la nevera y lo más seguro es que me baje al frankfurt a pillarme uno de chistorra con una buena guiness y ya de paso me leo el diario.


PD: Jajaja grandioso nick de un colega en el msn : "¿Qué es lo que pasa con los que están en la mesa y la bandera en la espalda?"
joder las putas olivas, que cosa mas mala, deben estar picadas xDDD, lo que no me pase a mi ... me voy tb abajo a por el mio de lacón, agur!
jejejeje yo bajo ya, menos mal que en España existen los bares, no como en esa mierda de país que tanto adora el etcétera que para ir a un bar tienes que piyar,tren y hacer transbordo en el metro, verídico.
ni aigua ni osties drknss XD sou uns putos cabrons tots per grabarme amb el mbl [plas] [qmparto] vec els videos ara i em parteixo XD



ànims per el partit!!!
lodis escribió:ni aigua ni osties drknss XD sou uns putos cabrons tots per grabarme amb el mbl [plas] [qmparto] vec els videos ara i em parteixo XD

link

morr escribió:jejejeje yo bajo ya, menos mal que en España existen los bares, no como en esa mierda de país que tanto adora el etcétera que para ir a un bar tienes que piyar,tren y hacer transbordo en el metro, verídico.

Per algo deu ser [poraki]
Q profiti!!!
jo ja fa rato q he dinat, q ara la tarda marxare
link de que?? XD

els vídeos son top secret XD
ni aigua ni osties drknss smile_XD sou uns putos cabrons tots per grabarme amb el mbl smile_[plas] smile_[qmparto] vec els videos ara i em parteixo smile_XD

dona, es q era x gravarte, fer-te fotos i penjar posters XD juas juas juas
a mes, els videos no els vaig gravar pas jo XD [360º]
no, 2 cabrons, entre ells el meu novio XD [qmparto] que majos que sou. pitjor es lo teu, que no grabes i col·labores i a sobre et fots de mi XD

tu ves fent que si jo fes pòsters de certes fotos teves.... [poraki]
no, 2 cabrons, entre ells el meu novio smile_XD smile_[qmparto] que majos que sou. pitjor es lo teu, que no grabes i col·labores i a sobre et fots de mi smile_XD
tu ves fent que si jo fes pòsters de certes fotos teves.... smile_[poraki]


Ai, aquesta gent q no sabeu beure [sonrisa] [qmparto]
Clar q colaborava, però els monòlegs són tots teus [poraki] , jo em dedicava a fer solitaris al portàtil quan men vaig cansar (es lo q te la merda linia internet d la fina XD)
Lo dels posters...lo mismo digo :cool:
beure o veure?? XD perquè sense lentilles poc i veia XD jaja

em vaig fotre tota una botella de tekila jo sola....en fin quins temps aquells!1 [buuuaaaa] [carcajad]

els meus triomfarien [qmparto]


vaig a fer feina!!!
Ves ves q aixo no fa mal al fetge [jaja]
Jo faig transbordo de PC q tota la feina la tinc a l'altre,
fins després!
Fins la nit nois i noies :-P
¿Nit? ¿Qué carallo de nit? Yo me piro en una 2 horas para el pre-partido, y después de fiesta.
yo me voy de aqui una para emborracharme y poco mas xDD. una minibecaina escuchando los cockney rebels y pa el cogorcio xD.
eTc_84 escribió:XDXDXDXD és molt divertit, llàstima que som una mica cheaters XDXDXDXD
Per aquí també tinc un exercici sobre el programa de 'Cifras y letras' aquell que feien a TVE, que et donaven uns nombres, i fent operacions simples (les 4 normals, +,-,*,/) havies d'obtenir un altre nombre o una aproximació.. [sati]

Jo també el tinc X-D


eTc_84 escribió:El vodka és lleixiu, he dit! Whisky o mort! [looco]

Amén
El wisky es un licor podrit i rovellat.
sgaesux escribió:El wisky es un licor podrit i rovellat.

El wisky si, el whisky és una altra cosa [poraki]
eTc_84 escribió:El wisky si, el whisky és una altra cosa [poraki]


Si, encara pitjor [jaja]
sgaesux escribió:Si, encara pitjor [jaja]

Tu preferiràs coses més dolces, com Malibú amb pinya [jaja]
eTc_84 escribió:Tu preferiràs coses més dolces, com Malibú amb pinya [jaja]


Tots els licors son benvinguts menys el Güisqui XD
eTc_84 escribió:Tu preferiràs coses més dolces, com Malibú amb pinya [jaja]

O pinky X-D
dioss malibú amb pinya no!!! (vatre reto satanas) es només olorar-lo i m'entre ganes de potar...[mad]


jo crec que la combinació vodka lima blue tropic també li deu anar XD (això si aquest combinat amb em sembla que era contreaul o alguna així, se'n diu per aquí baix......redoble de tambors...... aigua de cloaca XD per el color més que res ) [poraki]
merda que estem perdent....
mierda barçaa! A vere si espavilem!
canvi de firma kurras??
lodis escribió:canvi de firma kurras??
sips ia fa uns dies, es que molta gent em rallava dien que la firma es passava dels limits.. a vere si callen ia XD
Hola sabeis alguna pagina donde aprender català? al menos lo basico.

Creeis que en 5 6 meses puedo aprender bastante català, como para hacer examenes, escribir y demas?

Un saludo
Pues podrias empezar por:
http://www6.gencat.net/llengcat/aprencat/recursos.htm
http://www6.gencat.net/llengcat/publicacions/viure/index.htm
http://www6.gencat.net/llengcat/publicacions/comencem/index.htm

La web esta en catalan, pero luego los apuntes si que los hay en castellano.



Sobre si en 5 o 6 meses tendrás un buen nivel, aqui si que no me mojo :p

Aunque si quieres practicar mas adelante, no seria mala idea que te pusies el corrector de catalan al firefox e intentases postear por aquí


salut [beer]
como va lo del corrector?

Gracias por la informacion!
es muy fácil (entras a la web y te bajas el diccionario, tienes que tener la versión de 2 del firefox)

y si quieres practicar pasate por aquí ^_^

kurras, jo em vull fer alguns canvis però em fa pena treure el gif de la shiva perquè m'encanta, així que estic en un dilema.... XD
[looco] lodis has vist certes imatges del novio de .... diossss :-|
per cert juguem al UNO?
vaia mierda de barçaa! [+furioso] [+furioso]

uenu men vai a durmir, que dema aviat cap a la biblioo

nanittt
soy un poco paquete no veo el diccionario que me dices :( he mirado en la web y no lo encuentro, me puedes dar mas informacion?

Un saludo!
diossss que mal que mal que mal..... fem pena, com podem perdre...encara que jugant així...


bona nit kurras!!
Ja soc aqui, hem perdut per un merda arbitratge. Pero un partit sense arbitres dolents no seria un partit nostre.

Dema ja guanyaré amb l'A [looco]

Aya_cat escribió:per cert juguem al UNO?


I això com es fa? :-P
doncs per el msn, però no se que passa amb el active x que no em deixa...en fi aquí estic probant opcions ..
Lo que faltava, Rocky a cuatro [jaja]


aviam a ki veig per fer un Uno
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611