Catalans aixakeuvus xD (#41)

1, 2, 3, 4, 511
Pues lo que yo he dicho antes con tono de marica xDD.
bona tarda, iastic aquii, diria que mha anat prou be l'examen, ia veurem la nota..
morr el comentario de la foto, era con toda mi ironia XD pero se te ve jovencito jeje

jo prefereixo bcn o voltants, més que res perquè amb tren s'hi arriba bé i també per llocs on anar i tals... però voltants podria estar bé manresa o alguna cosa així ^_^


però el lloc més igual jo m'apunto.
jo també m'apunto....
bueno jo m'apunto si cal a un bombardeig pero U.u no sou perillosos no?
els bombardeig sempre té una grna part de perill [666]

i sino sempre ens queda l'altre alternativa


carretera i manta i anem les xiquetes de compres XD que la rouse s'apunta a venir, ara li diré a la blau i suposo que la drknss també jeje i alguna més caurà XD
cooooooooooooooooooooooooompres [amor]
avui he tornat anar de compres XD ara que son rebaixes..i amb exàmens i estic dels nervis, fa que em surti la part consumista [666]
jo amb els nervis m'ha donat per menjar, aquest matí l'entrepa i dos bosses de patates, la colla se m'ha quedatm irant com si estigues boja... [decaio]
però en plan a saco??


ja ho sabem tots que estas una mica boja XD
lodis escribió:però en plan a saco??



ja ho sabem tots que estas una mica boja XD


si si en plan saco, per dir-te que ja tocava entrar i me menjat les patates en 2 minuts .... i sense ajuda XD!
mira, si així t'has quedat més tranquila...


ales vaig a fer el sopar que avui tenim feina jeje que fem burritos XD
burritos jo mai n'he probat...pero hi ha curiositat
jo potser dema vaig al japones nou ^^
Donç tastals, pero els de veritat, no els que et possen a les tasques mexicanes d'aquí.

En aquesta pagina trobaras la recepta, per si t'animes cap dia:
http://www.recetasmexico.com/

(Es que vaig tindre una novia mexicana [ginyo] )

Bon profit Lodis [beer]
Tanisero escribió:Donç tastals, pero els de veritat, no els que et possen a les tasques mexicanes d'aquí.

En aquesta pagina trobaras la recepta, per si t'animes cap dia:
http://www.recetasmexico.com/

(Es que vaig tindre una novia mexicana [ginyo] )

Bon profit Lodis [beer]

moltes gracies per la web ^^ mirare de tastar-los
Les boses grans o de 30 centims?
Bones gent!!!
Ja tinc el provisional!!!XD
tanisero!!! ets el meu ídol, o sento eTc comences a quedar flotant en está categoria ;)

jo me'ls faig la meu gust; pollastre amb pebrot verd i vermell el sazonador aquell que venen i a mé a més chili amb carn XD jaja ho barrejo tot i cap a dins!! jeje. potser més aviat és com a fajita i no burrito, però si fa no fa...
Dieu-me Shin Chan, pero a mi no m'agrada el pebrot. Un dia que vai menjar burritos vai estar bebent cocacola tres dies per treure'm la maleïda picor cawento
el pebrot no pica XD jajaja
Llavors em van tirar wasabi al burrito [qmparto]
lodis escribió:el pebrot no pica XD jajaja


No pica, esta dolent i punt xDD


Amb les fajitas akellas yo em faig com pizzes xDD, mi poso tomaquet, formatge, herbes i depres depen el dia, pernil dolç, pollastre, tonyina... depen el que arreplegui.
doncs a mi el pebrot m'agrada moltíssim en totes les seves variants jeje

al piquillo, farcit, escalivat, fregit, amb samfaina, a l'amanida...
lodis escribió:tanisero!!! ets el meu ídol, o sento eTc comences a quedar flotant en está categoria ;)

jo me'ls faig la meu gust; pollastre amb pebrot verd i vermell el sazonador aquell que venen i a mé a més chili amb carn XD jaja ho barrejo tot i cap a dins!! jeje. potser més aviat és com a fajita i no burrito, però si fa no fa...



Encara no acabo de dil.lucidar la diferencia, pero algun dua ho aconseguiré. I aquest dia em faré un burrito gegant XD.


[mad] [babas] Per l'amor de deu, que encara no he sopat!!
ZholvaX escribió:Imagen


XDDDDDDD

Pero aixo es abans del tequila XD
Tambe tinc un icono d'una botella de tequila per si la vols [Ooooo]
Estoy perdiendo facultades este viernes no salgo, me duelen muchísimo las piernas, estoy agotado de tanto estudiar, y encima malito, y por encima de todo MAÑANA DERBY.
doncs ara us epxliko el meu super gelat:


llet condensada, gelat de nous de macadamia de H&D, de cookies de H&D de xocolata del H&D (com em cuida la sogra jeje) virutes de atmelles i sirope de xocolata....


el tekila és sempre abans, durant i després!!
AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
¿?¿?¿?

ara has desenquadrat el fil XD
morr escribió:Estoy perdiendo facultades este viernes no salgo, me duelen muchísimo las piernas, estoy agotado de tanto estudiar, y encima malito, y por encima de todo MAÑANA DERBY.


Aniras a saludar els BBBB?
eTc_84 escribió:AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH


cabró


Vaya merda foro es descuadra a la minima tonteria xDD


REIJKARD FES RENOVAR A SAVIOLA!!!!
let condensada, gelat de nous de macadamia de H&D, de cookies de H&D de xocolata del H&D (com em cuida la sogra jeje) virutes de atmelles i sirope de xocolata....

[babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas]
jo vull una sogra aixiiiiiiiiiiiiiiiii Xd

edito:Hi ha gent q ha de tocar el q no sona com sigui, on sigui i passant per sobre de qui sigui.
ella a comrpat els H&D jo hi he posat tot lo altre...XD
































.......
sgaesux escribió:Aniras a saludar els BBBB?


Si los veo casi cada jornada, igualmente a ver que se cuece que el día pinta bien, el año pasado acabaron escondiditos en la bolera de pedralbes según me contaron rodeados de los casuals. El problema es que yo paso de ir con los casuals y sus sin gel.
morr escribió:. El problema es que yo paso de ir con los casuals y sus sin gel.


Per cert, el crit de sig jeil que vol dir?
Honor y victoria, era el típico saludo de las SS Alemanas. Y es "Sieg heil"
ZholvaX escribió:Tambe tinc un icono d'una botella de tequila per si la vols [Ooooo]


jo el vull!!!
lodis escribió:
jo el vull!!!



No ets mes de birra?

XD
¡Sidra, Vino, Cerveza y Pacharán!

¡Dejad las bebidas de graduación insensatos!
si, pero si agafes birra i tekila...mortal!!
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511