Catalans aixakeuvus xD (#45)

1, 2, 3, 4, 511
si XD jajaja

es que no recordava si aquest era de la 1era o la segona... ja tardes a baixar-la.

com portes death?
lodis escribió:com portes death?

Parat per culpa del pc cascat [plas]

Ja que a l'altre hi tenia un lector de comics de pm i aqui al mac no hi tinc res semblant...
CDisplay...es el que ara utilitzo jo en este pc, abnas tenia el ACsee.

quin tens tu??


jo apurada apurada..el visor de windows [carcajad] estava molt mal i em quedava un tomo per acabar una serie jajaja
lodis escribió:CDisplay...es el que ara utilitzo jo en este pc, abnas tenia el ACsee.

quin tens tu??

Al pc, hi feia servir el qcomicbook (linux), pero al mac no n'hi tinc cap :-(
Bon dia... vaia son que tinc ZzzZZ
bon diaa, mencanta tenir una semaneta de festaa [tadoramo]

Cafetino escribió:vaia son que tinc ZzzZZ
io més XD
kurras escribió:bon diaa, mencanta tenir una semaneta de festaa [tadoramo]

Per mi ja és la 3a.... i ultima [mamaaaaa]
n'hi ha que no tenim tanta sort, per mi una semana de festa es tot un lujuu! [plas]
pues a mi me queda esta y otra, más una que me marco yo que me iré a murcia a visitar a familia y tal xD.
[666]







































pd: bon dia!!! vaig a dinar ^_^
Joder, me estoy comenzando a preocupar, desde hace cosa de una semana, me está comenzando a picar los ojos de vez en cuando, de forma bastante molesta. Estoy convencídisimo que es debido a la mierda de la pantalla del ordenador y a leer libros con una luz no muy buena. Veo perfectamente bien, desde lejos y de cerca, y no veo nada borroso ni nada, simplemente es, que desde hace una semana, me pican de vez en cuando los ojos.

¿Alguien sabe qué puede ser y qué se puede hacer?
Mira que no sea conjuntivitis, aunque tiene pinta de que debe de estar algo cansada tu vista, intenta no forzarla tanto.

Aunque lo mejor es que si preocupa, se ha de ir al matasanos cuanto antes xDDD.
No creo que sea vista cansada ( ya te digo que veo perfectamente bien, vamos nunca he tenido problemas de vista, y por lo que he leído la vista cansada afecta a personas básicamente mayores) acabo de leer los síntomas de conjuntivitis y aunque no tengo el ojo enrojecido, alomejor creo que tengo eso, los picores (ocasionales) molestos los tengo, alomejor es por la mierda del tabaco de los conciertos y por mierdas.

Como no me pase en otra semana, voy a ir a la parafarmacia a que me de algo para aliviar la supuesta infección.
Pos intenta pasar de zonas con humo, de luzes chungas mientras lees y de estar muy cerca delante de la tele o el PC, y si no cambia la cosa, pal matasanos.
La verdad es que si, me voy a desconectar bastante del ordenador, porque estoy preocupado seriamente, me parece que me voy a tirar toda la tarde en el gimnasio y de compras por el barrio, que me quiero comprar varias cosas...
morr jo de tu provaria de fer lo que diu en seerj, pero si no es passa ja de tu faria una visita al metge a veure que diu.
bones!!! :)


aquí està núvol [decaio] i no te pinta de millorar.... espro que no m'agafi al pluja aquesta tarda..


morr, proba de anar al a farmàcia i que et donin algun colori o gotes, inclús a vegades podria ser per alguna brossa del fum, proba amb líquid de els lentílles is en tens que va molt bé.
Lovely spam, wonderful spa-a-m,
Lovely spam, wonderful S Spam,
Spa-a-a-a-a-a-a-am,
Spa-a-a-a-a-a-a-am,
SPA-A-A-A-A-A-A-AM,
SPA-A-A-A-A-A-A-AM,
LOVELY SPAM, LOVELY SPAM,
LOVELY SPAM, LOVELY SPAM,
LOVELY SPA-A-A-A-AM...
SPA-AM, SPA-AM, SPA-AM, SPA-A-A-AM!
Booonaaaa Taaaarrrrddaaaaa!
Deu ni do, porto des de les tres programant en matlab i ja n'estic fart... pero toca apretar que demà hi ha reunió i els 'jefes' consideren que la cosa avança lentament...

-----

Per cert, vaia "rabia" que carda que la gent utilitzi el nick del messenger com a diari personal i per reflexionar [enfado1]
Vale que es pot posar el nom i alguna frase qualsevol, pero portar dos putus anys sense escriure el nick te tela
pitjor és que et bloqueguin l'ordinador perque els senyors volen que se'ls hi vegi el nick i entren i surten 40 vegades en menys d'un minut
Aya_cat escribió:pitjor és que et bloqueguin l'ordinador perque els senyors volen que se'ls hi vegi el nick i entren i surten 40 vegades en menys d'un minut

També, pero per sort, d'aquesta gent fa temps que no en tinc cap a la llista

I ja posats a rabiar:
- Maleits nicks "multilinea"
- A la merda els gilicaracters de color dels que fan servir el messenger plus
mmm sii, quina migdiada he fet.. Com enyorava dormir de gust, sense cap preocupacio.. [Ooooo]
kurras escribió:mmm sii, quina migdiada he fet.. Com enyorava dormir de gust, sense cap preocupacio.. [Ooooo]

si t'avorreixes avisa'm que jo tinc feiiina [mamaaaaa]
Cafetino escribió:Per cert, vaia "rabia" que carda que la gent utilitzi el nick del messenger com a diari personal i per reflexionar [enfado1]
Vale que es pot posar el nom i alguna frase qualsevol, pero portar dos putus anys sense escriure el nick te tela

Utilitza el nick de'n catOs o bé fes que surtin adreces de correus XD

Quin tipus de quinceañeras tens al msn? [sati]
Puta Ono que estic sense internet a casa... sort d'un veí generós xDD

eTc_84 escribió:Utilitza el nick de'n catOs o bé fes que surtin adreces de correus XD

Quin tipus de quinceañeras tens al msn? [sati]

Doncs la que utilitza el nick com a dietari personal, l'etapa de quinceañera la va deixar fa temps enrere, fins i tot té una criatura.

El nick de'n cat_os es pel pasteleo, i lo que pateixo no és això, a més fa com any i mig que esta sense admissió
Cafetino escribió:Puta Ono que estic sense internet a casa... sort d'un veí generós xDD
iostic sense tele desde divendres. Nomes veig les 6 cadenes de sempre sense codificar.. [+risas]

[uzi] ONO
Joder, toda la tarde dando vueltas y el gimnasio, y no me había vuelto a pasar el escozor en los ojos, es volver a casa y comenzar a mirar pantallas, y la mala luz que hay en esta chabola dónde vivo, y ya vuelven otra vez los picores.
kurras escribió:iostic sense tele desde divendres. Nomes veig les 6 cadenes de sempre sense codificar.. [+risas]

[uzi] ONO

[+risas] A mi ONO em va bé el que no va tan bé és l'ordinador
kurras escribió:iostic sense tele desde divendres. Nomes veig les 6 cadenes de sempre sense codificar.. [+risas]

[uzi] ONO


De tele no vam avisar aquest Gener quan es va acabar la promoció de tots els canals, i ens van posar el pack familiar (aka Disney) i ara quan els he trucat per tocar la moral, he aprofitat per canviar al pack estrella, que així recupero el canal friki, el buzz ^^

--

Aya passa't al Linux [sati]
Cafetino escribió:
De tele no vam avisar aquest Gener quan es va acabar la promoció de tots els canals, i ens van posar el pack familiar (aka Disney) i ara quan els he trucat per tocar la moral, he aprofitat per canviar al pack estrella, que així recupero el canal friki, el buzz ^^
:cool: el familiar és tots puque j oticn tots els canals >.< que les pelis i les series son bones
Aya_cat escribió:
:cool: el familiar és tots puque j oticn tots els canals >.< que les pelis i les series son bones


El pack que te tots els canals és el premium, pagant més, clar
¿Esta tarde el distribuidor habitual saca a la palestra el 2x16 no?
Cafetino escribió:
El pack que te tots els canals és el premium, pagant més, clar

Pues a casa meva tenim el premium [ayay]

Aya passa't al Linux [sati]



no és questió del Linux és cosa del ventilador, de falta de memoria i de tot que ja li fa falta un canvi U.U
Aya_cat escribió:no és questió del Linux és cosa del ventilador, de falta de memoria i de tot que ja li fa falta un canvi U.U

El ventilador passa, pero altre per variar aposto que és cosa del windows [666]

Hi ha una "dita" que diu:
Cada cert temps la velocitat dels processadors es duplica, afortunadament surt una nova versió de windows de contrarrestar-ho

I ara amb la sortida del nou windows, només cal veure lo exigent si es vol utilitzar tot el seu "potencial"
Cafetino escribió:El ventilador passa, pero altre per variar aposto que és cosa del windows [666]


A veure si el porten a arreglar d'una vegada
Aya_cat escribió:A veure si el porten a arreglar d'una vegada

Pero al ventilador que li passa? [Ooooo]
Cafetino escribió:Pero al ventilador que li passa? [Ooooo]

Fa soroll molt de soroll.. i quan a l'ordinador li dona la gana s'apagai ara ultimamment es penja i es bloqueja
Aya_cat escribió:Fa soroll molt de soroll.. i quan a l'ordinador li dona la gana s'apagai ara ultimamment es penja i es bloqueja


Això podria ser que esta brut, que toca amb alguna cosa, o bé que esta ben cascat.
Lo que esta clar és que s'escalfa i per això es para o bloqueja.

Has provat d'obrir tu la torre i fer-hi un cop d'ull?


PD: Ja torno a tenir internet ^^
Cafetino escribió:
Això podria ser que esta brut, que toca amb alguna cosa, o bé que esta ben cascat.
Lo que esta clar és que s'escalfa i per això es para o bloqueja.

Has provat d'obrir tu la torre i fer-hi un cop d'ull?


PD: Ja torno a tenir internet ^^

Sii i ho he fet i el meu germà només entra a l'habitació ho va fer pero el meu pare no enten la idea i res torna a posar la tapa [enfa]
Pos apa, ves a buscar un tornavis i fes una de bricomania :p

Bàsicament es obrir la tapa i mirar el ventilador que tal està, res més. Només cal vigilar que no desconectis res i ja esta :p
Quina merda de setmana.

Me esperen 4 examens mes, i ara em tinc que anar a estudiar.
Ni eol, ni internet, ni msn ni res... rallada total [decaio]

Que us vagi be aquesta setmana perque jo dubto de que em conecti...
que vagin bé els examens



i de l'ordinador esperare una mica més i que el portin a arreglar i que em posin més memoria ^^i arreglin un parell de coses q no funcionen i ales llestos aixi ho aprofitare tot
bones gent, avui han renovat cotxes a l'autoescola i a molat molt la pràctica d'avui [jaja]
oscuros escribió:bones gent, avui han renovat cotxes a l'autoescola i a molat molt la pràctica d'avui [jaja]


uff qué pesadilla recordar la pasta que me dejé en el asqueroso carnet de conducir.
morr escribió:
uff qué pesadilla recordar la pasta que me dejé en el asqueroso carnet de conducir.

Son tots una colla de mafiosos, vagis on vagis tenen tots els mateix preus.

La meva germana es va matricular aquest estiu i es veu que s'han tret de la màniga una nova "taxa" a cobrar-te [enfa]
Lo de las nuevas "tasas" es flipante. Siempre aparecen de repente tasas de las que no habías escuchado hablar, incluso por cosas que flipas ( eso sí, siempre lo pone tráfico desde Madrid). Además las tasas que ya conoces misteriosamente cada 3/6 meses suben de precio, por no contar las prácticas que también suben.

Cuando yo entré en la autoescuela las prácticas costaban 24€ los 45 minutos, cuando me fuí ya costaban 30€ los mismos 45 minutos.

Es un ROBO con todas las letras, un atraco a mano armada y sin guante blanco por el medio, en asociación de autoescuelas y tráfico.
morr escribió:Lo de las nuevas "tasas" es flipante. Siempre aparecen de repente tasas de las que no habías escuchado hablar, incluso por cosas que flipas ( eso sí, siempre lo pone tráfico desde Madrid). Además las tasas que ya conoces misteriosamente cada 3/6 meses suben de precio, por no contar las prácticas que también suben.

Cuando yo entré en la autoescuela las prácticas costaban 24€ los 45 minutos, cuando me fuí ya costaban 30€ los mismos 45 minutos.

Es un ROBO con todas las letras, un atraco a mano armada y sin guante blanco por el medio, en asociación de autoescuelas y tráfico.


Jo si no recordo malament quan me'l vaig treure jo la hora costava 18 o 20€


Lo que està clar és que les autoescoles s'aprofiten de que (gairebé) tothom es treu el carnet i pacten preus. I no sé tú, però aixo no és legal, i sincerament crec que el govern hauria de cardar mà... si hi ha compatència llibertat de preus, si no n'hi ha es fixa un preu raonable i a tirar milles.

---

Deu ni do que tranquil esta això, com es nota que les spammers estan mirant mar del pla... vent del fons o com collons es digui XD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511