Catalans aixakeuvus xD (#48)

Erodion escribió:No soc exactament de Tarragona, pero em paso la setmana aqui "estudiant".



aaaa jeje ^_^ jo si que soc d'aquí. que estudies?¿


drknss a mi a la acadèmia em van maxacar a les series i la peli... eTc no es pot traduir, que son noms ^_^
lodis... parlàveu de punyalades?

drknss escribió:Wallace i Gromit...
No ho he pogut suportar mai...


[qmparto][qmparto]
lo meu era ironia, els dibuixos de plastilina no molen massa ^_^
A secundària vam fer un crèdit d'anglès terrorífic. Ens martiritzaven a base de veure escena a escena i més d'un cop les pelis de Wallace i Gromit.
jo crec que tothom ha passat per aquí....diosss
lodis escribió:per quin capitol vas?¿


3x14

eTc_84 escribió:Sembla mentida que no conegueu Calvin & Hobbes... quins grans còmics.. tant de frikisme i el que us perdeu..

Imagen


Calvin és el fuckin' god..

Doncs ni idea [jaja]
tenen poca imaginació... com els q cada any fan llegir terra baixa. A mi no em desagrada l'Àngel Guimerà, però al final la gent l'avorrirà.
t'has posat les piles eh?¿

i que tal esta temporada?¿ a mi el principi bé després monotonia i ara torna ha estar bé...
lodis escribió:t'has posat les piles eh?¿

i que tal esta temporada?¿ a mi el principi bé després monotonia i ara torna ha estar bé...

La veritat es que la 3a la porto força al dia, el capi deu ni do, i avui mes fetge i sang que de costum.

Anda que no he rigut perquè era sant valenti i el house fotent canya com de costum X-D
bona nit drknss


doncs si, sobretot amb la cuddy XD
lodis escribió:

aaaa jeje ^_^ jo si que soc d'aquí. que estudies?¿


drknss a mi a la acadèmia em van maxacar a les series i la peli... eTc no es pot traduir, que son noms ^_^


Informatica...y dema tinc examen. Bona nit...
eTc_84 escribió:sudo halt
**** = spam


eTc@talibania# init 0


X-D

---

Benvingut Erodion

Pel que veig tenim un altre informàtic al fil X-D


----

Lodis, canvia't l'avatar [plas]
m'han pitat les orelles abans d'anar a dormir... de plaga res!!!
Cafetino escribió:eTc@talibania# init 0

[qmparto]
nait.
lodis escribió:sou una plaga XD

Imagen
Junts dominarem la galaxia X-D
no teniu fe XD


drknss tu a callar i sobar XD o posaré fotos teves sobant [poraki]
lodis, compte que és una espasa de doble fil... muajajajjaja!!!
cafetino escribió:Imagen

[qmparto]
edito: em quedo fins q acabin csi XD
este capi crec que ja le vist XD

cafetonet, estàs picat perquè et vaig dir que el teu no molava XD
¡MENUDO CONCIERTAZO! Joder, desde finales de noviembre que no caía ningún concierto, y el de ayer y el de hoy, canela en rama xD.


Salud! [beer]
seerj, portes un ritme...XD
lol hi ha un friki a misce q vol q el banejin pq s'avorreix...
lodis escribió:drknss tu a callar i sobar XD o posaré fotos teves sobant [poraki]

Sonen tambors de guerra X-D

seerj escribió:¡MENUDO CONCIERTAZO! Joder, desde finales de noviembre que no caía ningún concierto, y el de ayer y el de hoy, canela en rama xD.

Papa? [looco]
Cafetino escribió:Papa? [looco]
Ojalá, que luego iban a recoger a mi parienta sus viejos y tenía que parecer bon xicotet xDDD.

Disavowed = DIOS xD.
drknss escribió:lol hi ha un friki a misce q vol q el banejin pq s'avorreix...

Ale, ja he aportat el meu gra de sorra xDD

seerj escribió:Ojalá, que luego iban a recoger a mi parienta sus viejos y tenía que parecer bon xicotet xDDD.

Ains aquests sogres [jaja]
vaig a mirar, en quin fil?¿ XD

ja he vist quin fil XD diosss la gent està molt...
lodis escribió:vaig a mirar, en quin fil?¿ XD

ja he vist quin fil XD diosss la gent està molt...


ja he vist quin fil smile_XD diosss la gent està molt...

Si lo que no hi hagi a EOL, no és enlloc xDD
lodis escribió:[666] [fies] [looco]


festival del humor...


EOL és molt gran
XD
bona nit gent!!

que encara que no tinc que matinar, demà vull fer feina ^_^
Jo també me'n vaig al sobre


Bona nit tarambanes ^_^
drknss escribió:tenen poca imaginació... com els q cada any fan llegir terra baixa. A mi no em desagrada l'Àngel Guimerà, però al final la gent l'avorrirà.



l'any passat llibre, teatre i alguna cosa més [tomaaa] Aquest any els hi ha donat per la plaça del diamant... peli,llibre,teatre.. ja cansa
Bon dia vaig a Classe

per cert




SPAMMERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buah, el jueves hay un conciertazo... Pero si voy no tendré pasta pa la kdd xDDD, asi que haré el super-esfuerzo y no iré xDDDD.
bon dia, ia no menrecordava lu dur que es fe classe a les 8.. sort que ara fins les 5 res..
Bon dia!
aya escribió:l'any passat llibre, teatre i alguna cosa més smile_[tomaaa] Aquest any els hi ha donat per la plaça del diamant... peli,llibre,teatre.. ja cansa

Aquest ni l'anomenis...
vibe vin coleometa...[uzi] ratatatatata
lodis escribió:drknss tu a callar i sobar XD o posaré fotos teves sobant [poraki]

No n'hi ha prous [poraki]

Quina gent més freak.. es passen fotos dormint [reojillo]
eTc_84 escribió:Quina gent més freak.. es passen fotos dormint [reojillo]
[plas] [plas]

Yo hoy tampoco voy a la universidad, he decidido estudiar microeconomía por mi cuenta.
io vui fotos de la drknss dormint! [jaja]
les fotos els hi vaig fer jo XD


uis és molt tentador posar-les, si no fos que ella també te algunes de meves que millor no ensenyar-les massa... XD


avui em queda una altre hora per la tarda i ja hauré acabat fins dijous... que bé que visc...

edit: morr buida la teva bústia que t'he enviat mp, amb el link per si no havies trobat el capi ^_^
lodis escribió:edit: morr buida la teva bústia que t'he enviat mp, amb el link per si no havies trobat el capi ^_^


Ya los he encontrado esta mañana, tanto el de Heroes ( que es la serie que me gusta más, un poquillo más que Prison), como el de Prison como el Stargate.

Si salen subtítulos lodis, no te cortes en postear.

PD: Gracias de todas formas.
de nada ^_^

lo mismo te digo, pero normalmente por allí las 6 de la tarde ya hay subs :)
Bona tarda, vaig cap a la uni a fer xarxes [bye]
que vagi bé la tarda!! no et cansis massa XD
El #48 vol dir 48 temes, no?? 47*500 + els d'aquest...
LOL sou uns spammers... encara que no m'estranya, si es que això pareix un canal d'irc...
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911