Catalans aixakeuvus xD (#48)

16, 7, 8, 9, 10, 11
ets del Ebre oi?¿ jeje, no estava segura (la gran majoria que ve de fora d'estudiar es d'allí baix) però ambl pareix... o ets de més avall?¿

de tortosa o de quina zona?¿ jeje



ja ho pots ven dir...tot va començar el dia que l'aya es va registrar, més tard vaig aparèixer jo i després la drknss, les dones som perilloses [666]

però hi ha uns quants dels xiquets que deu ni do...
juas, el meu parlar em delata inclus escrivint...
Soc d'un poblet prop de Tortosa, no se si et sonara...Benifallet
i tant!! i he estat ^_^ bueno de passada.


més que res ha estat el pareix, sinó no t'ho hauria dit així tan directe.


quin curs fas?¿
Bona tarda
nosaltres perilloses que va més que res que sense nosaltres estarien avorrits [angelito]
Erodion escribió:El #48 vol dir 48 temes, no?? 47*500 + els d'aquest...
LOL sou uns spammers... encara que no m'estranya, si es que això pareix un canal d'irc...

Si tu sabessis.. :-| :-|

Postejant des de pràctiques XD
Lodis, si sigues Heroes en la página habitual tienes los subs.
Hola!

Conoceis algun a algun musico que este en la ESMUC? que sea algun colega vuestro o amigo o lo que sea.

Me gustaria preguntarle unas preguntas de la prueba de acceso, y digo a lo mejor alguno conoceis a alguno!

Un saludo!
Bona tarda...
lodis, lo de les fotos ja cansa...
lodis escribió:i tant!! i he estat ^_^ bueno de passada.


més que res ha estat el pareix, sinó no t'ho hauria dit així tan directe.


quin curs fas?¿


2n de Informatica de sistemes

I, has estat de pasada, que vius a prop??
Bueno... el profe ja fa mitja hora tard...
Si no fos pq tenim xarxa i si moc el cotxe dspues no trobare lloc, ahora mismo foria el camp.
VISCA LA PUNTUALITAT!!!
buenu els de l'altre classe del meu curs porten sense fer historia de l'art (q els hi toca a les tardes) durant 3 setmanes pq la profe es la directora i no se kin rollu te amb un problema d'alumnes i profes...
oscuros escribió:buenu els de l'altre classe del meu curs porten sense fer historia de l'art (q els hi toca a les tardes) durant 3 setmanes pq la profe es la directora i no se kin rollu te amb un problema d'alumnes i profes...

Aquesta teva directora diguem q viu b![qmparto]
anar cobrant i passant-se les classes pel forro
eTc_84 escribió:Postejant des de pràctiques XD

Ai ai, deixa el teu estimat explorer del IE6, i posa't a programar amb el teu amat java [sati]


Erodion escribió:2n de Informatica de sistemes

Sistemes..... comparada amb gestió, és la que te la proporció més gran de frikis X-D
Jo vaig acabar gestió, i ara estic fent 5è d'EINF :p


Javierkun escribió:Conoceis algun a algun musico que este en la ESMUC? que sea algun colega vuestro o amigo o lo que sea.

Pues que va nen.... a ver si quoteandote te responde alguien, que entre tanto spam la gente se salta posts xD



salut
ostia pues si XD tengo una amiga que hizo las pruebas y entró... XD
mmm aunque ahora no se si era en el ESMUC o donde...ais!

per els que mireu el cor, es el mateix lloc que va entrar la Nrúia?¿ perquè es el lloc on està la meva amiga...però ni idea de les inicials, sóc un cas...


heroes ya la empezé hace tiempo y la verdad no me ha enganchado mucho...

algú te subs de prison?¿


Erodion, era per si coneixia algú del mateix curs^_^
lodis escribió:heroes ya la empezé hace tiempo y la verdad no me ha enganchado mucho...

algú te subs de prison?¿


1.-Pues Heroes es la ostia.
2.- Se están haciendo de rogar los subtítulos ni en solosubtitulos ni en subdivx, ni en asia-team.


EDITO : ACABAN DE SALIR EN SUBDIVX, VICIO
http://www.subdivx.com/X6XNjQyMTM8

PD: Me he tomado la licencia de subírtelo a : http://www.megaupload.com/es/?d=CO0BXGF1 por si no estás registrada en subdivx.
si que estoy registrada, gracias!!

yo también lo estaba buscando jeje.

pues no se, a mi héroes como que no me gusta mucho..
A mi m'han dit que heroes esta bé
al tanto, no dic que no estigui bé, sinó que no em va enganxar ni em va agradar lo suficient com per passar del capi 5 i son prous capis per dir si m'agrada o no...

vagi bé la exposició!!
Vaya mierda de capítulo el de Prison, que ya la veo para saber como acaba, porque joder, llevan un tiempo que tela más o menos como Lost. Mucho mejor Heroes.

PD: Pues lodis, pasa del capítulo cinco, porque en cada capítulo se superan.
es que ha mi cuando se me cruza una serie...


ya veremos, pero no creo XD
lodis escribió:
Erodion, era per si coneixia algú del mateix curs^_^


Eing??
Me acaban de comunicar que me he perdido todo un espectáculo en Micronomía.

Se ve que la profesora, cuando llevaban una hora de clase, se ha puesto todo pálida, y se ha comenzando a tambalear, cuando dos avispadas chicas han ido a la caza de la mujer para que no se cayera al suelo. Y le han estado diciendo y practicando los ejercicios más elementales de respiración, des-sofoco...

Ha venido una persona de seguridad de la universidad a ver la situación y han llamado a una ambulancia. La profesora ha soltado que estaba embarazada.

PD: Ahora veremos como evoluciona la situación. Lo que me he perdido joder, ya ni se puede hacer campana decentemente.
el curs que feies i tals XD que conec gent de per allí dalt.


morr, con suerte pondrán un substituto como a una profe mía...así aprobó más gente porqué con esa no había manera...
No, pero es que yo t'havia preguntat com coneixies el meu poble...
ja te contestat XD de pas te preguntat que estudiaves, doncs mira en una visita a tortosa, vam passar-hi pel davant, a part que la zona de per allí baix la conec força.
Bona nit frikis..


kurras... la teva profe [babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas]

[amor][amor][amor][amor]
eTc_84 escribió:kurras... la teva profe [babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas]

[amor][amor][amor][amor]

Fotos? X-D
No [sati]

Jo l'he vista y tu no, fota't xDDDDDD
eTc_84 escribió:kurras... la teva profe [babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas]

[amor][amor][amor][amor]
XD jaja ia ho vaig dir.. io soc el primer de babejar.. [amor]
eTc_84 escribió:No [sati]

Jo l'he vista y tu no, fota't xDDDDDD

Ets una mala persona [mamaaaaa] [mamaaaaa]
kurras escribió:XD jaja ia ho vaig dir.. io soc el primer de babejar.. [amor]

Puc venir d'oient? [sati]

Jo vull profes així [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa], d'aquesta manera aniria a classe en comptes de quedar-me a la gespa jugant a la buti [barret]
XD que monos ara us barallareu per una xiqueta XD jajaja
Parlan de profes que estan bones...
L'any passat uns amics van fer una optativa, Angles Tecnic. Que si la profe estaba bonisima, que si no feien res, credits regalats.
Pos venga, yo i uns cuants mes ens vam apuntar aquest any...
I si, perfecte, la profe es un puto cardo, esta mig pirada, i ens fa fer feina i presentacions i xorrades...
Vaia timo!!
[qmparto][qmparto][qmparto]

Jo l'any passat vaig tenir a dues dones de professores.. una cada quatrimestre... la primera estava prou bé.. de fet per una llarga història, tinc el seu número de mòbil [sati].. la del segon quatrimestre era la 'jefa' de l'assignatura i era un tant hippy...
para gustos...colors XD


els meus profes guapos son gays.... XD
eTc_84 escribió:Jo l'any passat vaig tenir a dues dones de professores.. una cada quatrimestre... la primera estava prou bé.. de fet per una llarga història, tinc el seu número de mòbil [sati].. la del segon quatrimestre era la 'jefa' de l'assignatura i era un tant hippy...

Guaita el talibà de l'empordà

Tomateol exigeix saber la veritat xDDD
lodis escribió:els meus profes guapos son gays.... XD

muahuahua
Imagen
bueno un es gay altre bi, però es igual son molt majos XD anda que no la lien els cabrons...millor elles que algun gilipolles que es xuta i va de prepotent...al menys el meu tutor es guapo i es hetero XD
Al meu cole només hi ha un profe que estigui bo i es el d'educació fisica [amor]
como no... els profes de EF del cole s'emportaven la plama...
lodis escribió:como no... els profes de EF del cole s'emportaven la plama...


no et cregis tenia un que U.u encara està el i su "volteretaz" que eren molt facils pero ni ell era capaç de ferles [uzi]
Ara parlant de profes y profas?? xDD

Les jovenetes de EF no estan mal, pero sempre van en xandal, alguna d'angles deunido (y les asistents que porten per fer speaking ya ni te cuento).
profes però ha fet un femení plural XD
per profas la meva de fisica de baxillerat!! a les classes pensavem en tot pero en res de dinamica i denergies....bueno poder si que una mica en energies i forces :o :o :o :o


i continuo parlant i kedant algun cop ^^ .....es casarà! quina pena jejejeje
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11