Catalans aixakeuvus xD (#48)

17, 8, 9, 10, 11
Ara ho entenc.. el Cafetonet i la lodis preparen un 'contubernio' judeomassònic via msn per distreure l'atenció... l'un està empipat perquè no coneix a la profe i l'altre perquè se li ha dit el que s'opina del seu avatar..

Ja ho deia el Travolta a Operación Swordfish.. (o espada pescado, pel morr :))
jo al cafetonet avui pel msn encara no li he dit res XD


no canvis de tema XD


del tema del meu avatar no hi ha res a dir, me la triat el meu xiquet i punto
eTc_84 escribió:Ara ho entenc.. el Cafetonet i la lodis preparen un 'contubernio' judeomassònic via msn per distreure l'atenció... l'un està empipat perquè no coneix a la profe i l'altre perquè se li ha dit el que s'opina del seu avatar..

Ja ho deia el Travolta a Operación Swordfish.. (o espada pescado, pel morr :))

I ara [toctoc]


---

Vaig a mirar algo d'anime
Avui toca algo del pal lolicon xDDD
Ho sé estic fatal xD
Jewetc, un consejo, haz como yo, no te metas y si ves que la situación pinta difícil:

¡Huye! ... En tu lengua, run!

PD: Estos personajes son más peligrosos que el vil metal.
PD2: Lodis, tienes 21 años, la relación no es muy difícil, encima te han dado pistas.
¡Montaremos nuestra propia fumata!

PD: morr, saps que hi ha un compressor d'arxius que es diu KGB? [qmparto][qmparto]
por eso te lo digo que des la cara... te las vas a cargar...

aquí tinc les probes de la relació entre el senyor talibà eTc i la senyoreta drknss

Imagen
eTc_84 escribió:¡Montaremos nuestra propia fumata!

PD: morr, saps que hi ha un compressor d'arxius que es diu KGB? [qmparto][qmparto]


Ante el primer comentario: Imagen

Ante el segundo comentario:Imagen
eh, perquè jo sóc talibà i a ella que t'apunyala amb lo dels dits ([qmparto]) no li dius res cawento cawento

D'altra banda, m'agradaria saber què demostra aquesta imatge apart que estiguis parlant amb en Cafetonet pel msn, planejant quelcom dolent... com es veu clarament :)

morr.. lo primer és d'una cançó que es diu algo així com eutanasia para el papa.. i la segona m'ha semblat curiós :P
lodis escribió:por eso te lo digo que des la cara... te las vas a cargar...


No me das miedo, con todos no puedo y con darkness tampoco, pero contigo sí.
el cafetonet està mirant anime que és lo seu XD

perquè ella és amiga meva ^_^



sisi....XD tu ves fent XD
morr escribió:No me das miedo, con todos no puedo y con darkness tampoco, pero contigo sí.

muahuahuahua morr against pija-master

First Round! Fight!

muahuahua acabo de guanyar una partida al butinet per 63-9, cantant buti [sati]
Lodis, la imagen no prueba nada, excepto una pequeña relación entre el 11-M y ETA.
morr escribió:Lodis, la imagen no prueba nada, excepto una pequeña relación entre el 11-M y ETA.

[qmparto]
morr escribió:Lodis, la imagen no prueba nada, excepto una pequeña relación entre el 11-M y ETA.

JAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJA

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
punyetera mania a desencaixar el fil...

edito: bona nit gent!
morr escribió:Lodis, la imagen no prueba nada, excepto una pequeña relación entre el 11-M y ETA.


jajajaja me parto y me troncho! xD

por cierto, no conocia los foros de cataeolonia! son peligrosos? xD
ein? ein? ein? ein?

Bé, ara la lodis pot confessar que li ha fet mal la punyalada i està ressentida, ara que no ens sent la infractora [sati]
PakomeT escribió:por cierto, no conocia los foros de cataeolonia! son peligrosos? xD


Sólo te digo que yo he sido censurado varias veces por fascistas que escriben en este hilo. Que hay un hilo de sexo en el que no se pueden hablar de "vaginas" en tono de cachondeo.

No sé, es difícil aventurarse sin una gran preparación que por supuesto sólo te puede dar un maestro -useáse un servidor- cobrando en especias.
que va!!! passa passa que seràs benvingut XD



ais morr, el teu problema es que ets un trocet de pa, i llavors et poses una cuirassa creant un mur de que vas de dur per la vida... no tens fe si et penses per un segon que podries amb mi.
Jo aposto pel morr [fumeta]

PD: Avui és el meu dia de sort.. acabo de clavar un 72-0 [babas][babas]
muahua i a la partida següent 66-6... això em sona [idea]
lodis escribió:ais morr, el teu problema es que ets un trocet de pa, i llavors et poses una cuirassa creant un mur de que vas de dur per la vida... no tens fe si et penses per un segon que podries amb mi.


Esto lo dicen los psicólogos, los esquinjers somos unos desarraigados sociales que intentamos ser los más malotes.

¡Feos y malvados!.

PD: Yo no voy de duro lodis, pero tampoco me gusta el mamoneo improductivo. [amor] ( que si no pongo el emoticono te mosqueas, aunque poniéndolo creo que estoy perdiendo el asalto).
claro claro, y yo soy monja de clausura...



ais, que faria jo una nit de dimarts aborrida sense els piques del morr, si ja té raó el talibà, que ets la "mascota" del fil, però amb carinyo, que les mascotes ben mones que son XD
Capturant pantalla..

Collons collons, com cauen els trastos.. una mica més i empassego amb un, que la lodis, amb els dits a sobre el teclat, té mala punteria i no encerta amb el morr..
Pero si la lodis es malísima, ha sido incapaz desde que postea en este hilo de soltarme algo verdaderamente hiriente, vale que yo tampoco lo he hecho, pero es que ni picándola, con la aya sudo porque aún tiene menos defensas que la lodis, y con la darkness es imposible, la primera que le solté me llevé una hostia.
[carcajad] talibanet, que estàs ofès perquè he descobert el teu amor ocult per la drknss?¿


morr, es más divertido así XD
lodis escribió:[carcajad] talibanet, que estàs ofès perquè he descobert el teu amor ocult per la drknss?¿


Yo sin dejar de pensar que es una chorrada, ya le doy un margen bajo de posibilidades, algo me huele mal. Suerte para la darkness, es duro convivir con neanderthales en vez de homo sapiens.
ella es de poble, ja està acostumada als neardentals de per allí..que vaia capullos que arriben a ser...
No hi ha res ocult més enllà del que tu vulguis veure... ja ho diu el morr.. és com la conspiranoia del mundo..

Apart.. el dia que descobreixis algo realment ocult i que et pugui interessar sobre mi.. et convidaré a un núvol rosa..

Yo sin dejar de pensar que es una chorrada, ya le doy un margen bajo de posibilidades, algo me huele mal. Suerte para la darkness, es duro convivir con neanderthales en vez de homo sapiens.

morr, morr.. no et passis que cridaré al teu amic Oleguer, defensor del sanguinari bujarra Sonic Chaos..
Per cert.. neanderthals? finalment penjaràs una foto recent teva? [burla2]

Segona vegada, lodis, no et passis amb els que vivim en un poble ¬_¬ ¬_¬
Ja sigui dit, el teu company de conspiranoies diria que també és de poble... (Salt és poble? [rtfm]).
però ell és més maco que tu :)


la drknss li dic que és de poble i lo que em doni la gana igual que pot fer ella que ja fa temps que ens coneixem.
lodis escribió:però ell és més maco que tu :)

No ho dubto.. i massoca també.. :)

lodis escribió:la drknss li dic que és de poble i lo que em doni la gana igual que pot fer ella que ja fa temps que ens coneixem.

Ni que fos un insult això que dius.. ¬_¬

Amb lo que disfruta el morr veient córrer les cabres...
lodis escribió:ais morr, el teu problema es que ets un trocet de pa, i llavors et poses una cuirassa creant un mur de que vas de dur per la vida... no tens fe si et penses per un segon que podries amb mi.

No se perquè m'ha vingut al cap aquest personatge i la metafora de la ceba xDD
Imagen

PD: Salt s'autoanomena vila, i el dia que la conquereixi i depuri certs energumens és dira vila del pingui [fies]
no he dit pas que fos un insult, tu t'ho has pres com a tal dient que si ja ho havia dit dos cops i tals...


nooo el shrek és massa autentic XD pero si, jeje aquella metàfora era molt bona
No se perquè m'ha vingut al cap aquest personatge i la metafora de la ceba xDD


Para el día de la quedada me pienso comportar como un auténtico cerdo, tirando la caña a todas las rubias güiris de las ramblas, bebiendo cerveza hasta que la vomite, tocando el culo a las camareras y diciéndoles soeces, haciendoos pasar vergüenza en la calle.....

Hay que acallar estos rumores de buena persona.

PD: Mensaje 4500.
[jaja] vale i si fas tot això et donarem un premi que tenim un regalet per tu XD
Lo haría si le pusiera dos huevos, pero "malaudarament" yo no soy así.

Todo y así, pienso liarla.
morr escribió:Para el día de la quedada me pienso comportar como un auténtico cerdo, tirando la caña a todas las rubias güiris de las ramblas, bebiendo cerveza hasta que la vomite, tocando el culo a las camareras y diciéndoles soeces, haciendoos pasar vergüenza en la calle.....

Hay que acallar estos rumores de buena persona.

PD: Mensaje 4500.

No cedeixis a les pressions pijo-talibanàiques...

La lodis li donarà un regal.. es posa interessant el tema XDXDXD
morr escribió:Todo y así, pienso liarla.

Com? Pixant al carrer ? xDDDD
[carcajad]

bona nit gent!!!


vaig a veure l'últim capi de OC.



XD si es porta bé si XD les 3 maries XD jajaja
lodis escribió:vaig a veure l'últim capi de OC.

No pot ser, apunt de tancar i la lodis es retira xDDD
Té feina Imagen

morr, deixa el pavelló skin/oi! ben alt!

PD: Per casualitat he trobat un directori d'una web on una persona hi guarda les captures de la cam.. aquí
eTc_84 escribió:Té feina Imagen

morr, deixa el pavelló skin/oi! ben alt!

Estara preparant el vudú pel morr [poraki]
Arrg!! He registrat el meu nick malament, m´estic fent vell [tomaaa]
Doncs res, ja em teniu també a l´altre foro!
PakomeT escribió:Arrg!! He registrat el meu nick malament, m´estic fent vell [tomaaa]
Doncs res, ja em teniu també a l´altre foro!

Sempre et pots re-registrar i fora problemes :p
Cafetino escribió:Estara preparant el vudú pel morr [poraki]

O per tu.. no cantis victòria.. que de ser el seu aliat pots passar a ser la seva matèria primera..
Cafetino si quieres cerrar el hilo - como yo ahora- me parece... muy bien.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11