Catalans aixakeuvus xD (#4)

1, 2, 3, 4, 511
Gerim escribió:Falten exactament 9 anys. [toctoc]


Això m'ha sonat a Catalunya Acció [burla2]

Tant de bó tinguin raó i si s'equivoquen, que sigui avans [barret]
Bona diada tingueu tots

Imagen

VISCA CATALUNYA LLIURE
Gerim escribió:Falten exactament 9 anys. [toctoc]


M'he perdut alguna cosa? [tomaaa]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
A mi la idea de la quedada em sembla de conya, lo fotut es que a uns quants nos caurà una mica lluny (les quedades Nacionals ja ho tenen això).


Tambe podem fer un llistat d'on som i buscar un punt mes neutral. Vic o Montserrat (x anar fent pais XD )
PD: ke passarà d'aki a 9 anys?¿ [barret]
Kdd a Miravet [qmparto]

Apa. vaig a sintonitzar amb los chinos via streaming que s'ha de vere lo Barça.

Salut!
quelcom escribió:Kdd a Miravet [qmparto]

[qmparto][qmparto]

A mi m'és igual on es faci, mentre a tothom o a gairebé tothom li vagi bé. Algún lloc maco, on algú ens pogui fer de "guia" i que no estigui exessivament allunyat de la civilització.



Aii aquestes mates! D'aquí a 9 anys serà el 300 aniversari de l'11 de setembre.[toctoc]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Aii aquestes mates! D'aquí a 9 anys serà el 300 aniversari de l'11 de setembre


cony! i va dir algo el nostradamus d'això¿?¿?¿? :p
Ho va dir el nostre estimat Lluis Companys [666]
o no... xD
Ajudaaaaaa [angelito]

A veure si em podrieu dir llocs a Catalunya per passar el cap de setmana sencer amb la familia, res de ciutats, vull veure natura i tot aixó.

També estaria bé si en el lloc es pot fer alguna activitat.

Salut!
Paboh escribió:Ajudaaaaaa [angelito]

A veure si em podrieu dir llocs a Catalunya per passar el cap de setmana sencer amb la familia, res de ciutats, vull veure natura i tot aixó.

També estaria bé si en el lloc es pot fer alguna activitat.

Salut!


Per veure natura jo triaria el Pallars, que pots fer rafting, visitar el Parc Nacional de Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, pujar al port de la Bonaigua, etc...

info: http://www.noguerapallaresa.com/

Tambe la Garrotxa, pots visitar els volcans i fer una passejada en carro per la Fageda d'en Jorda, montar a cavall, etc..

info: http://www.turismegarrotxa.com/

Sino qualsevol indret del Pirineu, ara que encara no fa molt fred, com Setcasses al Ripolles.
Afortunadament Natura a Catalunya no ens manca, tambe un dels meus indrets preferits es l'Alt Emporda: Cadaques, Port LLigat i pots visitar el Cap de Creus, la casa museu de Dali.
Molt honorables senyors, s'ha acabat la diada i per tant també la campanya.


Ara si voleu podem anar proposant lloc per a una hipotètica trobada. Estaria bé que no fos a Barcelona, a no ser que realment sigui el millor lloc degut a la disparitat de procedències. Aneu dient disponibilitats.


Gerim: Disponibilitat total. Començo classes el dia 3 però tampoc no em moriré si un dia no hi vaig, i tant se me'n dóna el lloc.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
A mi tambe m'es iwal, un dissabte o diumenge millor (es pot faltar a classe pero a la afeina no :( )
Per cert tinc (suposo k no sere l'unic XD ) cotxe per si s'ha de anar a buscar gent k no en tingui i vingui mes o menys de pas.
PD: soc de sabadell [cartman]
PD: estaria be kdar i fer un dinar aixi a la catalana, de pagès no¿?¿?¿¿? o millor algo mes light i nar fer unes birres (paga keops per xboxer XD ) (o dik perke si alguns s'han d desplaçar bastant k almenys aprofitin el dia)
Moltes gràcies keops.


Respecte a la trobada, jo no tinc disponibilitat total, un cap de setmana al mes he de treballar. Però si quedem un dia que jo treballo posiblemente em podran canviar el cap de setmana per un altre.
Una mica tard pero espero que hagueu passat tots una bona diada.

na nit. [barret]
Els que no sabeu lo dels 9 anys busqueu Catalunya Acció al google.
ja he vist "s'ilussio" del 2014 pero... per que encara es parla de Païssos catalans si tothom sap que es una utopia?? I ho dic jo, no cercant un caire politic sino xerrant d'una realitat: A Ses Illes no hi ha cap sentimente de pancatalanitat. Sense anar mes lluny: a ses darreres elección a ses Balears (quasi un millio d'habitants) ERC va obtenir nomès 1500 vots (mes o manco).
No m'hi havia fixat amb això, realment una llàstima, però tu que vius a les illes i que veig que parles l'idioma d'allà (digali com vulguis) t'agradaria que existissin els països catalans ?

Jo és que no se ben bé la realitat d'allà, se que heu patit una invasió, al igual que València, i que hi ha molt ppero i molt foràni i segurament epr això aquests mals resultats.

no se, expliquens com està realment la cosa per allà.
A mi personalment no m'agradaria. I pens que aquest es el sentimente majoritari de la població.

Sé que es estupit, pero aquí, les persones majors o les persones amb un fort fons cultural, encara s'enrecorden de la batalla d Llucmajor en la qual el Principat de Catalunya va invaïr Mallorca, el regne Privatui de Mallorca, despres d'un segle d'independència.

Pero sa realitat es que a ses Illes interessen molt altres questions, principalment relacionades amb el turisme, l'economia, la seguretat ciutadana... tot es mes important que cap reivindicacio politico-nacionalista
Aja, ho enganxo, pero si mal no recordo, la guerra que comentes, va ser per fer fora els moros no ? parles de la invasió que va fer l'exèrit de Jaume I el conqueridor no ?

Llavors, si és així, us va alliberar dels altres conqueridors, els moros no ?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Sóc catalanista i independentista, i tot i ke em faria molta 'il.lusio' ke anessim tots a una (ses illes, pais valencià...), cal respetarlos si no volen formar part dels 'paisos catalans'. No fem els mateixos errors q espanya amb naltros.
Ruxii escribió:Aja, ho enganxo, pero si mal no recordo, la guerra que comentes, va ser per fer fora els moros no ? parles de la invasió que va fer l'exèrit de Jaume I el conqueridor no ?

Llavors, si és així, us va alliberar dels altres conqueridors, els moros no ?


La batalla de LLucmajor va se una batalla entre les tropes de Pere III el Cerimoniós i Jaume III de Mallorca, on els catalans van acabar amb la independència del regne Mallorquí (que constava del Roselló, la Cerdanya i ses illes), independent si mal no recordo desde el fill de Jaume I, Jaume II de mallorca
tzare escribió: No fem els mateixos errors q espanya amb naltros.


No no, jo no ho vull, però hem rpegunto el perquè ho rebutgen, simplement això.

Per mi primer Independència per Catalunya i si algú s'hi vol afegir, cap rpoblema i sino doncs tampoc.
Des del meu punt de vista els Països Catalans encara són una realitat nacional, en vies d'extinció però que encara s'aguanta, gràcies a gent del País Valencià i de ses Illes que hi creuen. A banda d'això, cadascún dels 3 territoris (els països) ha de decidir per si mateix.


I personalment opino que hi ha més pancatalanistes dels que opines. A les darreres eleccions que hi van haver, europees del 2004, ERC va obtenir 7.474 vots. És un salt important respecte a les eleccions Balears del 2003, on havien obtingut 1667, i que era el primer cop que s'hi presentaven!

Però centrar-nos en ERC limita bastant la cosa, també hauriem de sumar els vots del PSM, partit "nacionalista" majoritari: 33.920 vots al 2003. Unió Mallorquina, una mena d'Unió Democràtica de Catalunya però més extremista (a la dreta i al regionalisme): 31.781.

I segur que hi ha uns quants a Esquerra Unida i la resta de candidatures alternatives, i també al PSOE-IB (al igual que passa al País Valencià la situació política bipartidista força a molta gent a votar-los per a impedir l'arribada del PP al poder).


I evidentment que hi ha coses més importants que les reivindicacions nacionals.



PD: Llucia, tu no et vindries a una kdda? És que anem curts d'al·lotes...
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
PD: Llucia, tu no et vindries a una kdda? És que anem curts d'al·lotes...


Yeeeeep ke se't veu el plumeruuuuuuuuu X-D

PD: espero discutir sobre akest tema a la kdada.
PD2: podiem fer venir en morr o algun de l'estil i obligarlo sota pena de robarli els pantalons si no ho fes, de cantar els segadors :P
Ruxii escribió:Aja, ho enganxo, pero si mal no recordo, la guerra que comentes, va ser per fer fora els moros no ? parles de la invasió que va fer l'exèrit de Jaume I el conqueridor no ?

Llavors, si és així, us va alliberar dels altres conqueridors, els moros no ?


No, tu dius la conquesta de Mallorca per Jaume I, al 1229. Despres quan va morir, amb el seu testament va crear el Regne de Majorca per seu segon hereu. I al Principat de Catalunya aixo no li va fer massa gracia, i mes quan els mallorquin estableien relacions amb la Corona de Frància

Hei Gerim! Tu ja saps com es pren la gent ses eleccions al Parlament Europeu.

El panorama politic aqui (de caire nacionalista, es clar) esta format per el PSM, que es un partit que abans tenia inspiracions de catalanitat i que te un pacte amvb ERC. Pero la seva al.lianca amb ERC li ha fet mes mal, per que com he dit, aqui es veu a Catalunya com l'enemic. Per exemple:

- A ses escoles (professorat devall el comandament d'un sindicat català) està vetada la variant mallorquina o balears des català. Es fort, no? doncs no es pot emplear l'article salat.
- Infraestructures: els partits politics que SEMPRE voten en contra de les millores en infraestructures son els catalans: recientment ERC amb el "cable" electric amb la peninsula. O el cas de ses carreteres, que quan estaven aprobades a Los Presupuestos del Estado, miraculosament el doblers per la mateixa partida van anar a parar a Girona.

Sembla broma, pero per ses Illes en es Parlament fa mes renou es PP y Coalicion Canaria.

S'altra partit que han anomenat, UM es un partid nacionalista pero de gran dreta. Quasisempre amb coalicio amb el PP i que nomes es preocupa per doblers: turisme i obres públiques. Per obra i gracie del pactes un partit amb un 1% del vots controla des de fa 20 anys el Consell de Mallorca, que es pot dir que es la instutució mes poderosa (no dicta lleis pero te mes pes que el Parlament Balear) de s'illa.

Un altre punt: el caracter illenc.
Per favor: llegiu un llibre: QUERIDOS MALLORQUINES i nomes aixi vos fareu una idea. jejejejeje
Llucia escribió:
No, tu dius la conquesta de Mallorca per Jaume I, al 1229. Despres quan va morir, amb el seu testament va crear el Regne de Majorca per seu segon hereu. I al Principat de Catalunya aixo no li va fer massa gracia, i mes quan els mallorquin estableien relacions amb la Corona de Frància


Ja que hi som pots contestar la PD de en Gerim ? [sonrisa]

Personalment lo que penso es que això dels Països Catalans es mes una utopia que no pas una atra cosa. Sobre el paper molt bonic, pero a la pràctica veig imposible que funciono.

Recordo l'any passat quan vaig anar a València: Un pel abans d'arribar a Castelló una pintada reclaman la independència dels PPCC, just arribar a València una pintada amb un "Catalanes fuera". Com més entravem al País Valencià la idea de Països Catalans s'anava esvaint.

A Ses Illes penso que lo mateix: una minoria a favor i los demés en contra.

De fet, ja no nos fotem d'acord ni aquí casa.
________________

Un èxit rotund la penjada de senyera en forma d'avatar [beer]

Salut!
No puc anar nois... que despres hem catareu allo" de no volem cap que no sigui dels nostres..."

Jo soc mallorquina d'adopció, de mare espanyola i pare polones [+risas]
Llucia escribió:No puc anar nois... que despres hem catareu allo" de no volem cap que no sigui dels nostres..."

Jo soc mallorquina d'adopció, de mare espanyola i pare polones [+risas]


Oh! Si penses això crec que estas molt equivocada.

PD: Nens, canvi de plans: de Miravet a Palma X-D

Salut!
Si voleu fer una manifestació independentista la data adient es el 31 de desembre (que es quan es fa). Es quan les partits catalanista-nacionalista volen fer la diada (que per cert, es avui dia 12 jejeje) pero com sempre aqui comanen els interessos economics i... FER FESTA AL DIA DE CAP D'ANY???? [burla2]
Kdd catalans aixakeuvus != manifestació independentista. Vaja, jo ho veig així.

Al 31 de desembre se fa diada a Ses Illes ? Es que això del "volen fer" me despiste. En tot cas espero que ho faigon de dia i no de nit (per Cap d'Any s'està per tot menos per fer manifestacions [carcajad] ).

Apa, vaig a ninà :p

Salut!
Llucia escribió:Hei Gerim! Tu ja saps com es pren la gent ses eleccions al Parlament Europeu.

Tu fes-me cas només fins a <>, la resta és només demagògia [burla2].
Llucia escribió:Un altre punt: el caracter illenc.
Per favor: llegiu un llibre: QUERIDOS MALLORQUINES i nomes aixi vos fareu una idea. jejejejeje

Perquè no ens en fas cinc cèntims?
Llucia escribió:No puc anar nois... que despres hem catareu allo" de no volem cap que no sigui dels nostres..."

Mai de la vida, això no ho fariem amb ningú.
quelcom escribió:Nens, canvi de plans: de Miravet a Palma XD

Recolzo totalment la moció.
Primer día en la Universidad un puto coñazo.

PD: Por cierto que gran diada, me lo ha parecido a mí, ¿o ha pasado totalmente inadvertida excepto por las silbadas del público a una cantaora que cantaba en castellano? No sé otros años aún se notaba algo y tal, pero este año no se que ha pasado que es como si no se hubiese hecho nada, vamos un día normal.
Uenu, acabada la diada, tot torna a la normalitat..

Primer dia de la uni... ia vai stressat!

PD: Per cert Gerim, magrada aquest +1 ;P [360º]
morr escribió:Primer día en la Universidad un puto coñazo.

PD: Por cierto que gran diada, me lo ha parecido a mí, ¿o ha pasado totalmente inadvertida excepto por las silbadas del público a una cantaora que cantaba en castellano? No sé otros años aún se notaba algo y tal, pero este año no se que ha pasado que es como si no se hubiese hecho nada, vamos un día normal.


Más triste es aquí en Palma, donde oficialmente es "Diada" y por no ser no es ni fiesta [noop]

Como decía, Diada en sentido político-reivindicativo es el 31 de diciembre, día en que las tropas cristianas tomaron Medina Mayurqa (lo que es Palma, vamos).

Aquell dia la manifestació (fen qualque renou per es centre) va a sa Plaça d'Espanya (jiji) on es s'estatua de Jaume I i li penjan una estel.ada devant els crits del nacionalistes espanyols i dels nacionalistes mallorquins.

Es força comic, juntant tot tres grups no hi arriben a les dos mil persones. Serà la magia de la data? serà el fred? les compres? o el caracter mallorquí?
És que ells ja ho saben, però vna donant tot el dia pel sac, ara rectifica i diu que volia dir regional, Regional de que de Madrid ???

A clar si se'n hagués anat a Sevilla estaria contenta oi jajajja quina pena no dic res més que ja m'exalto cawento

Ho he escoltat a RAC1 mentre tornava del primer dia de classe a la uni... em partia [poraki][qmparto][qmparto] pobre dona [qmparto][qmparto][poraki]
Veig que tots hem tornat als avatars antics... ni fet expressament [barret], la campanya ha estat un èxit.
A la propera, a veure si t'apuntes, Llúcia :P
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Ara hem d fer la kdd i celebrar-ho amb moscatell i mel i mato :Ð
asco de dona...Encara menrecordo quan criticava an Zapatero per ser del Barça....com si l'Aznar no es digues en public que era madridista...

A la fogueraa! ratataaaa ratataaaa
Territorio Nacional, I taaaaaaaaaaaaaant, xDDDD si el que jo digui, d'aquí res, :cool: Cara al sol, xDDD

PD: Això en llocs més civilitzats es com a mínim un "cese" automàtic de les seves funcions públiques...

Saluts [beer]
seerj escribió:PD: Això en llocs més civilitzats es com a mínim un "cese" automàtic de les seves funcions públiques...

Saluts [beer]


PErò aquí encara no sabem que són els llocs civilitzats, pregunta-li a en Clos sino [hallow]



En que quedem, Catalunya es espaÑa o no? [sati]

XD XD



I aprofitant que s'acaba la campanya fem diada, estrenem avatar :p
Ahir vam estrenar nou himne nacional no?
ja era hora que reconeguessin que no estem al "territorio nacional"
un pas mes cap a la independencia? nah, nomes ho diu per tocar els collons, els tenen de corbata amb l'opa de gas natural ;-)
No vullc ficar-hi bulla, pero odie a mort quan s'hi intenta mesclar deport amb politica...
el barça sempre ha estat mes que un club, o per que es pensaven que es diu aixo?
es mes que un club per la seva catalanitat historica i el seu significat. com molt be ha dit en laporta, el barça fa pais, no fa politica.

els cules de fora han de ferse a la idea que el barça sempre ha tingut aquesta connotacio, tot i que a les ultimes epoques gairebe l'havien dissolta.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
te k ser xungo estar al capdavant del barça i explikar aixo d la catalanitat a segons kines penyes d'iberia [mad] .... no deixa d ser un negoci tambe
el barça es una eina molt poderosa, l'hem d'aprofitar com ho esta fent ara en laporta, jo estic molt content en aquest sentit, ja poden fotre 8 echevarries a la junta, k si va aixi, jo encantat
Bueno... no es per a tant "un arma poderosa", ja que hi ha molta gent que pensa que si catalunya s'indeperitzara el barça deuria quedarse fora de la LFP. Bueno, no convertim aço en un fil de politica.

Saluts
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511