Catalans aixakeuvus xD (#67)

17, 8, 9, 10, 11
ja se sap, amb una personalitat difícil i amb la teva borderia. que et podries esperar?? XD
drknss escribió: Sino cop de colze i aus xD

Encara fa mal quan hi penso xD
aquest ritme el fil s'acabarà aviat.. com ens hem animat avui, no?? ^_^

apa gent i un cop la nuria bermudez marxa i ja no fan res interessant i ja es tard una que marxa que demà toca repàs, treballs i cavalgata de reis, que hem comprat fanalets i tot ^_^ aquí a respectar els tradicions XD

bona nit!! >_<
mrt escribió:

[comor?]

Revisa el meu post, que l'he hagut d'editar [+risas]
joders m'han aparegut ara els posts del talladet... matrix no rula

apa gent bona nit!! ^_^

no us canseu massa :)
Cafetino escribió:Revisa el meu post, que l'he hagut d'editar smile_[+risas]

ara si!!! Que bo! hem quedo amb la frase "toda la noche agarrado a mi cuerno" [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

na nit lodis
Tot aficionat al futbol sap que la bermudez es agent FIFA y esta amb el jugador del Mallorca güiza, el qual ens donarà pel cul aquest cap de setmana.

I el Güiza ha estat 1 vegada internacional, l'ultim partit intranscendent de la selecció ejpañola.

Gràcies al Arús i cia els 2 mons s'estan barrejant massa.
Bon dia gent!!

ja deia jo que marxar per veure series era més educatiu ^^

I ara me'n vaig al gimnas i després cap a Granollers a veure el malalt

I la cavalgata també l'aniré a veure jo ^^
que fort lu del pare mort del Colate u.u per que tenir pares aixi?

p.d: tots sabem que la Bermudez ara es dedica a ser agent de futbol però si els dos mons s'han unit és perquè molts futbolistes es beneficiaven a...
ssux escribió:Tot aficionat al futbol sap que la bermudez es agent FIFA y esta amb el jugador del Mallorca güiza, el qual ens donarà pel cul aquest cap de setmana.

I el Güiza ha estat 1 vegada internacional, l'ultim partit intranscendent de la selecció ejpañola.

Gràcies al Arús i cia els 2 mons s'estan barrejant massa.

és que ma mare va ser en plan, uala si aquest és internacional i jo me la quedo mirant ne cara de O.O des de quant saps tu aquestes coses? i ella em diu mira no se un dia que vaig mirar el futbol i jo aaaa ^^u (cara de ma mare està torrada) XD

però després de passar-se per la pedra a uns quants la transformació en mare i senyora casada... sobta molt (si lo de agent fifa si que ho sabia, amb uns quants comentaris graciosos afegits XD )
Talladet escribió:Encara fa mal quan hi penso xD
Vols dir? Pq mira que en portaves moltes d'hosties a sobre, anar fent de bola de neu per les pistes d'esquí xD [sonrisa]
drknss escribió: Vols dir? Pq mira que en portaves moltes d'hosties a sobre, anar fent de bola de neu per les pistes d'esquí xD [sonrisa]

i tu perquè no vas esquiar però nosaltres tenim unes imatges d'ell pobre allí al terra arrebossat de neu... XD no vaig treure la càmera per respecte :)
lodis escribió:i tu perquè no vas esquiar però nosaltres tenim unes imatges d'ell pobre allí al terra arrebossat de neu... XD no vaig treure la càmera per respecte :)
Jo vaig posar el zoom al màxim pq sortís, pero com no tinc les fotos no sé si es veu bé l'arrebossada [sati]
Vaig a dinar, dew!
lodis escribió:però després de passar-se per la pedra a uns quants la transformació en mare i senyora casada... sobta molt (si lo de agent fifa si que ho sabia, amb uns quants comentaris graciosos afegits XD )

és l'agent del seu marit XD
ssux escribió:
és l'agent del seu marit XD

per això ho dic XD ^_^

no si aquella que vas fer el zoom, no té a res a veure amb lo que jo dic, aquella, va estar tant de rato al terra fins que es va aixecar sense treure's el esquí tal i com li vaig explicar.

no com altres ejems, que al a segona caiguda volen plegar ejems i això que la pista era plana XD
Ostia, porto llegint les ultimes pagines del fil i mireu que he trobat! potser us hi haurieu de registrar tots plegats!

http://tinyurl.com/2exy3f

Aixi deixeu d'embrutar aixo :-|
CaT_Os_MandRoS escribió:Ostia, porto llegint les ultimes pagines del fil i mireu que he trobat! potser us hi haurieu de registrar tots plegats!

http://tinyurl.com/2exy3f

Aixi deixeu d'embrutar aixo :-|

Talibà [barret]

Les NNGG del fil són una colla d'spammers.. però en plan spam de msn [uzi][uzi]

PD: Vas veure la url que et vaig deixar escrita ? [plas]
Uff acabo d'arribar de la cabalgada de Reis... Mare meva m'han donat amb un carmel en tota la front, que aixo semblava un misil xD
Menos mal que s'acaba ja el Nadal... Es un suplici treballar al Nadal... Y mes si es amb videojocs T.T
jo vinc super feliç de la cavalgata :) amb el meu fanalet que ja l'he posat d'adorn al quarto :) la meva nova jaqueta de regal de reis i ara el sopar que farà ma mare [babas]
doncs aqui cada any van a pitjor, la millor va ser quan vam sortir per tv3 però araa en plan cutre, i pocs caramels i les carrosses poc treballades bah! i a sobre les mares apartant-nos a bufetades perquè no poguessim agafar caramels serà possible u.u
Ya vienen los Reyes, por el arenal
y le traen al niño, su corona real

Pampanitos peces, hojas de limón
la Virgen María, madre del Señor.

Ya escribí mi carta, y la eché al buzón
en ella les pido un gran pelotón.

Pampanitos peces, hojas de limóm

Reyecitos Magos, que vais a llegar
no olvideis mis botas, que limpias están

Pampanitos peces, hojas de limóm

Felices fiestas chicos! Recuerdos para todos, espero que no os dejen mucho carbón.

Saludetes!
Apunteume a la llista, soc de Mora d'Ebre [sati]
kurras escribió:Benvinguda petitaa X-D

el XD l ifalta una canya de pescar o que kurras?? XD jajajaja

benvinguda!!! ^_^ una de les meves terres :)
Benvingudaaa

vigila amb els nis fuig ara que encara pots XD!!!

és broma [sonrisa] son inofensius
kurras ni canya ni osties, ves amb un d'aquests xDDD

Imagen
Petita89 escribió:Apunteume a la llista, soc de Mora d'Ebre [sati]

Eres tu que vas aparèixer i desaparèixer un dia del fil del Barça ?

Benvinguda, i no facis cas a la gent envejosa que parla d'arpons i canyes.
Bon dia a la vila del pingüí
com s'han portat els reis!!?????

Me'n vaig a buscar els regals que em falten [ayay]
JUr jur amb mi s'han portat millor del que esperava xD
Encara que també m'han portat carbó XD
[jaja] Jo ja els tenia per necessitat els regals de reis, pero encara havia de caure algo per part de la iaia ^^
[babas] M'arriba olor de paella d'arròs... vaig a investigar xD
Jo per ara ja tinc teclat nou :p
Imagen
A mi una colònia (Sport, de pacco rabanne), unes bambes molt chules que m'he comprat jo i el guitar hero III (vici viciii [babas])
A mi un MP3 Features i un moneder.
I com em fico a la llista? Soc d' Amposta.
FiNi está baneado por "Crearse clones para trollear"
Apunteume a la llista, soc de Santa Coloma de Gramanet (Barcelona)

[barret]
FiNi escribió:Apunteume a la llista, soc de Santa Coloma de Gramanet (Barcelona)

[barret]
Benvinguda! XD

Invasio femenina!!
kurras escribió:Benvinguda! XD

Invasio femenina!!
Sóc un home, però d'Escòcia

XDXD
FiNi escribió:Sóc un home, però d'Escòcia

XDXD

Tens barba i et dius McFurry? :P

Salutacions!
qwerty72 escribió:
Tens barba i et dius McFurry? :P

Salutacions!
Imagen
FiNi escribió:Sóc un home, però d'Escòcia

XDXD

volem foto amb la faldilla pujada XD
kurras tant d'estudiar no et proba que ja no identifiques a la gent XD

benvinguts!! ^_^
Feliz año y todo eso.
Desaparecido! donde estabas?

a mi m'han portat
-el nou llibre del Ken Follet que a l'estiu o quan pugui es llegirà XD!
- El recopilatori del Canto del loco : arriba el Telón
[Ooooo] m'encanta
- un pijama
- una pulsera
- Una entrada per veure Mama Mia
- un bolso
- I diners [Ooooo]

m'encanten els meus reis ^^

p.d: també m'han donat regals d'aniversari endarrerits
Llista:

- Money money
- Una samarreta negra amb una cistella i la frase "Soy muy bueno metiendola..."
- Una sudadera del grup Los Suaves
- Un polo de pijo Oooh
- una jaqueta
- Radio-CD del cotxe
- Uns protectors pel cinturo
- Una guitarra en miniatura

S'han portat molt be aquest any
de viatge o algo segur XD amb alguna de les novies XD

jo del meu tió tampoc em puc queixar i a sobre he tingut un regla de reis i tot >_<

es veu que si que em porto bé i tot XD
morr escribió:Feliz año y todo eso.

Menudo maricomplejines te has vuelto..
Doncs a mi m'han portat un d'aquests:

Imagen

XD

eTc_84 escribió:Talibà [barret]

Les NNGG del fil són una colla d'spammers.. però en plan spam de msn [uzi][uzi]

PD: Vas veure la url que et vaig deixar escrita ? [plas]

hmmm, no :?

rulala!

eTc_84 escribió:Menudo maricomplejines te has vuelto..

Pozi... XD
Es que estoy perdidísimo en mi vida, no sé que ni lo que hago ni porqué, tengo los exámenes en breves y no he estudiado nada, me paso días de puta madre y días hecho polvo, he vuelto a tomar drogas espontáneamente, me he enganchado al Martini, casi no tengo tiempo para nada, tengo unos problemas en casa flipantes y encima ahora no me puedo largar de casa por falta de dinero porque tengo que pagar un juicio, las chavalas en general sóis lo peor...

En fín, infame perdedor.
morr escribió:Es que estoy perdidísimo en mi vida, no sé que ni lo que hago ni porqué, tengo los exámenes en breves y no he estudiado nada, me paso días de puta madre y días hecho polvo, he vuelto a tomar drogas espontáneamente, me he enganchado al Martini, casi no tengo tiempo para nada, tengo unos problemas en casa flipantes y encima ahora no me puedo largar de casa por falta de dinero porque tengo que pagar un juicio, las chavalas en general sóis lo peor...

En fín, infame perdedor.

Que no te tenga que espabilar yo...[poraki] ¿ Martini ? Caes más bajo y sales merengue tío.. dentro de nada el trío calavera, mrt, omega y morr..
escolta, que no t'hem fet pas res per dir que som lo pitjor... ¬¬ no generalitzem, eh?? XD jajaja

morr, com no et posis les piles i estudis és ara per ara una prioritat, abnas que marxar de casa i estes coses, sense estudis, oblidat de trobar bons curros i si fa faltar fer un parentesis al teva vida amorosa, doncs el fas, si d'aquesta manera pot organitzar-te i tenir estabilitat.

respecte a problemes de casa, paciència, aguantar-se i resignació fins que puguis marxar...
Paraula de pija, te lo jura por Tous XD
Ya, ahora mismo he dejado con muchos lloros por el medio, aparcado el tema amoroso, que es chungísimo, pero es que claro me pongo a estudiar y todo el rato pensando y pensando...

Los estudios son lo primero es una realidad, pero no sé cuesta tanto hacer como Kurras, de momento ya me he propuesto no salir en todo el mes.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11