Catalans aixakeuvus xD (#67)

17, 8, 9, 10, 11
Libertad y Liberalismo ante todo.
eTc_84 escribió:Que no te tenga que espabilar yo...[poraki] ¿ Martini ? Caes más bajo y sales merengue tío.. dentro de nada el trío calavera, mrt, omega y morr..

[qmparto][qmparto]

Coyote dimisión! xDD
morr escribió:Los estudios son lo primero es una realidad, pero no sé cuesta tanto hacer como Kurras, de momento ya me he propuesto no salir en todo el mes.
fer com io? xD

No et pensis, io estic si fa no fa com tu, i aixo de no deixar de pensar en algú es mol jodío, pero tot es questio de temps, t'ho asseguro.

io ara mateix tampoc estic en les millors condicions per preparar examens, pero amb els amics a la biblio m'obligo a estudiar.

Animss

Dema el primer examen per cert.. [buuuaaaa]
jo soc gafe de la ostia, si es que pitjor que jo segur que no hi ha ningú, com collons puc anar a classe, presentar treballs i practiques i resulta que no em vaig matricular de l'assignatura?!?! jo flipo colors, només la tinc al segon quadrimestre i jo ara tan feliç, fent el treball final, pregunto a veure com quedem amb la gent i no se que he dit i em diuen no, si ara s'ha d'entregar els del I la II va al segon quadrimestre i jo no no, mira el horari i si, sorpresa, he anat a una classe que no em tocava ^^u de p** mare en serio...

això si ara m'ha quedat la cosa reduïda a 5 assignatures i només 4 exàmens que una també és treball...

kurras, molta sort per demà!!

en fi... ja tindré el treball fet per l'any que ve ^^u [tomaaa]
Bonessss!

Feia molt de temps que no passava per aquest fil! xD

Com us va? [ok]
FiNi escribió:Apunteume a la llista, soc de Santa Coloma de Gramanet (Barcelona)

[barret]
Hola benvinguda!!

Quina alegria m'ha fet veure d'on ets, el meu home es d'aquí i jo he estat uns anys visquen tambe, t'imagines que ens coneixesim i tot, de quina part ets?

Per cert, benvinguts als nois/noies nous [beer]

[bye]
lodis escribió:jo soc gafe de la ostia, si es que pitjor que jo segur que no hi ha ningú, com collons puc anar a classe, presentar treballs i practiques i resulta que no em vaig matricular de l'assignatura?!?! jo flipo colors, només la tinc al segon quadrimestre i jo ara tan feliç, fent el treball final, pregunto a veure com quedem amb la gent i no se que he dit i em diuen no, si ara s'ha d'entregar els del I la II va al segon quadrimestre i jo no no, mira el horari i si, sorpresa, he anat a una classe que no em tocava ^^u de p** mare en serio...

això si ara m'ha quedat la cosa reduïda a 5 assignatures i només 4 exàmens que una també és treball...

kurras, molta sort per demà!!

en fi... ja tindré el treball fet per l'any que ve ^^u [tomaaa]

ets un cas com un cabas :O

bueno, si, pal año que viene...

todos con cara de lol? mirándote, seguro xD
crisan escribió:Hola benvinguda!!

Quina alegria m'ha fet veure d'on ets, el meu home es d'aquí i jo he estat uns anys visquen tambe, t'imagines que ens coneixesim i tot, de quina part ets?

Per cert, benvinguts als nois/noies nous [beer]

[bye]

Yo a vegades també en paso per Santa Coloma perque viuen uns familiars meus. Son del barri de Singuerlin (crec que s'escriu així). Et sona??
trape escribió:Yo a vegades també en paso per Santa Coloma perque viuen uns familiars meus. Son del barri de Singuerlin (crec que s'escriu així). Et sona??

Hola !!

Si, ja se per on es, esta per damunt de la Avinguda Pallaresa, es per on posen el mercat el dijous i una mica mes abaix, está la picina municipal.

[bye]
crisan escribió:Hola !!

Si, ja se per on es, esta per damunt de la Avinguda Pallaresa, es per on posen el mercat el dijous i una mica mes abaix, está la picina municipal.

[bye]

Si, k la piscina crec que es diu Kanzam o algu aixi (no m'enrecordu ben bé).
[oki]
Si, has encertat, es Can Zam, quina llastima Santa Coloma, amb lo maca que era abans, amb tants inmigrants, la estan destrosant [mamaaaaa]
Debra laFave escribió:
ets un cas com un cabas :O

bueno, si, pal año que viene...

todos con cara de lol? mirándote, seguro xD

home, ho hem parlat per msn, XD així que no els hi he vist els cares però dimecres que hem quedat, ja es partiran la caixa ja, ^^u si es que això només me pot passar a mi...
Lodis, aixo es que estás enamorada [amor]
crisan escribió:Lodis, aixo es que estás enamorada [amor]

dis-li al de damunt que ha postejat XD [666]

no, això és que no anava el pc el dia que es feia la matrícula, li vaig deixar apuntat de memòria i després una que és llesta no va comprovar si cada nom es corresponia amb la matricula... i ara no tindria una assignatura fantasma... XD
A mi em passa lo de la Lodis i no tornu a repetir la assignatura l'any vinent... em donaria una rabia xD

Per cert Crisan, de quina part de Santa Coloma ets? De la part de l'ayuntament?
trape escribió:Per cert Crisan, de quina part de Santa Coloma ets? De la part de l'ayuntament?

Hola !!

El meu home es del barri de Santa Rosa de Santa Coloma i jo, soc del barri de "La Pau" de Barcelona, ara vivim al Vendrell, pero he viscut uns anys a Santa Coloma, per aixo m'ho conec una mica, i tu, de quina part ets?

[bye]
Hola
lodis escribió:[SPOILER]jo soc gafe de la ostia, si es que pitjor que jo segur que no hi ha ningú, com collons puc anar a classe, presentar treballs i practiques i resulta que no em vaig matricular de l'assignatura?!?! jo flipo colors, només la tinc al segon quadrimestre i jo ara tan feliç, fent el treball final, pregunto a veure com quedem amb la gent i no se que he dit i em diuen no, si ara s'ha d'entregar els del I la II va al segon quadrimestre i jo no no, mira el horari i si, sorpresa, he anat a una classe que no em tocava ^^u de p** mare en serio...

[qmparto][/SPOILER]
Visca el meu coll podrit i les pastis xD
demà comencen de nou les classes >.<

tornem a la rutina, per sort dijous és el meu cumple [fies] ja són 20 [tomaaa]

Aya anima't q tot anirà b
eTc_84 escribió:

tu estàs molt avorrit no?? XD
lodis escribió:tu estàs molt avorrit no?? XD

Imagen

Ja he superat els 1000GB baixats a anim*rsion.
eTc_84 escribió:Imagen

Imagen
lodis escribió:Imagen

Jo me'n demano un de llimona i un de taronja, i tu?
lodis escribió:...
zas! en toda la boca xDDD
Ell no ho pillarà, però jo si. juas! [qmparto]
eTc_84 escribió:Imagen

que gran

yo vaig per 438 pujats i 436 baixats xD
eTc_84 escribió:Jo me'n demano un de llimona i un de taronja, i tu?

de pinya, sempre.

drknss escribió:
zas! en toda la boca xDDD
Ell no ho pillarà, però jo si. juas! [qmparto]

ja ho se, i ja m'ho penso que tu si que ho pilles XD
Oska escribió:que gran

yo vaig per 438 pujats i 436 baixats xD

Jo pujats tinc 965, no puc donar invitacions : ((

lodis escribió:ja ho se, i ja m'ho penso que tu si que ho pilles XD

Coses de pijes..
eTc_84 escribió:
Coses de pijes..

no, coses de dones llestes.
lodis escribió:no, coses de dones llestes.

mmm [qmparto]
nensss, a 2ª pagina estavem ia..

Ara vinc del primer examen, jue sempre em foten per algun lloc, que perros que son..

Dema de bon mati un atre.. ^^"
Jo demà tinc el primer exàmen... i bueno... em trobaré el que m'he buscat xD

El pròxim semestre penso fer-ho bé i dedicarm-hi, no fer campana, estudiar abans de 24 hores, etc

Ainsssssssss [boing]
Bona tarda

Aquí un que s'ha passat el dia al llit amb febre i angines.... sort que la cosa sembla millorar
Quan acaves la carrera (d'una p*ta vegada) el cervell regenera una connexió de neurones que fa que deixis de segmentar l'any en quatrimestres/época d'examens... :P

Jo m'ho trobo al tornar de vacances de Nadal, que sempre penso: 'qué buit va el metro, no? ah, que estan d'examans...'

Per cert, sempre m'anava molt millor el segon quatrimestre que el primer... i això que tenies més temps per pràctiques i estudiar.

Anim i que vagin bé a tots...
*Rouse* escribió:Jo demà tinc el primer exàmen... i bueno... em trobaré el que m'he buscat xD

El pròxim semestre penso fer-ho bé i dedicarm-hi, no fer campana, estudiar abans de 24 hores, etc

Ainsssssssss [boing]

guardaré això per la posteritat ^_^

sort que avui ha estat un dia de profit ;) jaja.

jo demà vaig a inspeccionar on son els despatxos que tinc tutoria amb una profe i encara no se on para el seu despatx ^^u
qwerty72 escribió:Quan acaves la carrera (d'una p*ta vegada) el cervell regenera una connexió de neurones que fa que deixis de segmentar l'any en quatrimestres/época d'examens... :P

Per contrarrestar això, tens l'alcohol i les drogues.. XD
eTc_84 escribió:Per contrarrestar això, tens l'alcohol i les drogues.. XD

abans o després? cony, quan estudiava aguantava 20 hores al dia despert, sortia de farra, em drogava, feia esport, trevallava...

PUTO PASO DEL TIEMPO [bad] [bad] [bad]
qwerty72 escribió:PUTO PASO DEL TIEMPO [bad] [bad] [bad]

Exacte... que distorsiona la memòria [sati][sati]

-
PD: http://www.20minutos.es/noticia/330745/0/felipe/gonzalez/iglesia/

Pobres bisbes [triston]

[qmparto]
Diria lo de 'no hi ha ous de posar-ho a misce', però la majoria de gent amb la que es feia la conya, ja no és present..
això a misce molaria [jaja]

jo avui he tornat a la rutina de llevar-me - treballar - dinar - cole - sopar - dormir cawento

buenu com a mínim ha estat una tarda algu entretinguda amb el visual basic i el turbo c++... això si, a xarxes ha estat una matada de teoria bestial [lapota]
jo m'he aniamt una mica sort d'alguns que ajuden :-)
i ara tocara estudiar
lol 38 de febre

Bona nit
eis gent una ayudita sius plau, algú pot treure-li el fons blanc a la imatge de "SALOMON" que tinc a la firma? és q no me'n surto cawento

moltes gracies
Oscuros, demà si hi penso ho demano, perquè sé com es fa per deixar-lo transparent i tal, però al guardar-lo no sé com fer-ho pq continuï igual (es combina amb el fons i no queda transparent).
PD: Si et serveix d'alguna cosa, jo ho faig amb l'eina de màscara del Photo-paint, no sé amb què ho has provat pero crec que el Photoshop té algo per l'estil.
Apa, nanit ^^
amb el photoshop, a capes, amb la transparència funcionaria, si més no amb el avatar ho van arreglar així ^_^
Tinc ganes de matar a alguna gent... putos incults....[uzi]
Hola nois, com ha anat el dia??
A mi bastant be, la veritat, per cert? Algú te algñun bon proposit per aquest any??
Un petonet
*Rouse* escribió:Tinc ganes de matar a alguna gent... putos incults....[uzi]

Si perds la tranquilitat, els serà més fàcil portar-te al seu terreny (ignorància), i així guanyar-te per la seva gran experiéncia.

Vinga vinga, que tanquem el fil!
501 respuestas
Cerrado
17, 8, 9, 10, 11
Volver a El rincón del eoliano