Cafetino escribió:Aixo era evident que ho vendrien apart, pero llavors on queda la famosa portabilitat? xDDD
Duran el macbook ahir en un sobre, i despres en una maleta: el carregador, el hub usb(nomes tenim 1 port usb), el usb-ethernet, i la superdrive? xDDDDDD
Apple ha fotut ben be la pota. Alguns ho justificaran que algu li serveix(i es probable), però el 90% o més no son res més que uns fanatics amb la tarja de credit a la mà que el compraran perquè duu una pometa, i no perquè realment s'ajusti a les seves necessitats.
Definitavament, apple en sap molt de marketing...
Quants cops has fet servir realment el lector al portatil nou? jo des de que el tinc (3 anyets) ho podria contar amb els dits de la mà...
A part, com tots els portatils, necessites el carregador a sobre si no el carregues cada dia al matí fins al tope, o en fas un us intens.
i mira, l'adaptador a ethernet mira, petitonet que es, te l'emportes quan creguis que el necessitaras.
No es pot negar que apple ha fet una gran feina en reduir pes amb les mateixes funcionalitats de sempre (i millorar disseny, pero buenu aixo va a gustos) , i sembla ser un gran portatil que al canvi de €-$ surt assequible per la majoria de butxaques (uns 1200€).
Perquè consti que no soc un macfag de merda i tinc una mica de criteri, una petita tira de penny arcade