Catalans aixakeuvus xD (#68)

1, 2, 3, 4, 5, 611
crisan escribió:Bona nit a tothom !!

Avui, ha fet un dia molt caluros per les dates que hi som.

[bye]

doncs si, la platja estava a rebentar >_< demà a veure si hi vaig a tombar després de anar a veure a mon àvia :)

aquesta tarda he anat de compres i ja tinc vestit per la boda de mon cosí [looco] marró xocolata, ara només em quedaria buscar algo d'abric que és la octubre i no és plan...

demà penso fer el vago :)

avui he fet una proba i m'ha quedat de muerte, un coc, però en comptes de posar-hi només llimona, hi he rallat xocolata [babas]
Cafetino escribió:[cartman]

avorrit?¿ XD
lodis escribió:
doncs si, la platja estava a rebentar >_< demà a veure si hi vaig a tombar després de anar a veure a mon àvia :)

aquesta tarda he anat de compres i ja tinc vestit per la boda de mon cosí [looco] marró xocolata, ara només em quedaria buscar algo d'abric que és la octubre i no és plan...

demà penso fer el vago :)

avui he fet una proba i m'ha quedat de muerte, un coc, però en comptes de posar-hi només llimona, hi he rallat xocolata [babas]

Estem a gener.

ho dic per si no t'has adonat del temps que falta per la boda.
però millor prevenir.

Perquè normalment en epoques de bodes els vestits són horteres, cars o simplement mkai trobes el que t'agradaria

i també perque d'aquesta manera se n'oblida i ja no hi ha de pensar més no?
merda de pro parcheat, se'm penja cada dos per tres i just kuan m'havia classificat per una ronda cawento
lodis escribió:
avorrit?¿ XD

Ho dubto, ben acompanyat un mai s'avorreix ^_^
ssux escribió:Estem a gener.

ho dic per si no t'has adonat del temps que falta per la boda.

Si al boda és al octubre, necessitaré algo mig de hivern, si el compro al estiu, la roba seria per l'estiu o primavera... :) no és qüestió de passar fred, amb tot hauré de buscar alguna cosa per damunt que és de tirants XD

Exacte aya, TOTS els vestit per bodes SON CUTRES HORTERAS amb tuls, ras, tons pastels, flors enganxades i merdes semblants, per trobar un vestit que sigui de festa i que no sigui de color negre, doncs com no miris amb temps malament, així que una cosa menys XD al armari ben guardat i listo, la pena és que ni de rebaixes ni res però bueno, al menys és podrà aprofitar un cop passada la boda, així que encara està bé.
estic farta dels treballs en grup que tothom passi de tot i siguem 4 pringats sempre que ens hem de menjar el merder a última hora
Per això ho deia.. només li va faltar el acab xDD
Bon dia a tots!

Joer estic per la feina mig adormit, quina son que tinc avui!

Que tingueu un bon dia!
ei jo tmb sóc catalana!!! [beer]
Benvinguda chiyo-chan!

Bueno... que tranquil està això avui! que hi ha massa feina? quin dia més avorrit avui [snif]
Via lliure als buitres..
eTc_84 escribió:Via lliure als buitres..
i està soltera!

XD
A que et refereixes? :-)
eTc_84 escribió:I no sap on es fica..

eTc_84 escribió:I no sap on es fica.. [+risas]
No adelantaré aconteixements.. :p
Per ara no han aparegut tots els buitres del fil xDD
aaaaaa kin misteri............... :-O

eTc_84 escribió:No adelantaré aconteixements.. :p
eTc_84 escribió:No adelantaré aconteixements..
Es creu que per ser madero pot anar donan lliçons de democràcia i bon tarannà.

Via fora.
Chiyo has de vigilar que per aquí son casi tots solters i et faltaran mans per contestar propostes!
morr escribió:Es creu que per ser madero pot anar donan lliçons de democràcia i bon tarannà.

Via fora.

Bàsicament xD
Neither red nor fascists, just pure skinheads.. b

-
miharu-chan, de fet, hi havia un fil de solters crec recordar.. si vol anar a l'aventura.. encara que fan por..

Talibà talibà... buscant la xarxa ?

PD: No em crec res.
eTc_84 escribió:Talibà talibà... buscant la xarxa ?

De qui parles? X-D
Cafetino escribió:De qui parles? X-D

Ja t'has donat per al.ludit [sati]
eTc_84 escribió:Ja t'has donat per al.ludit [sati]

Més aviat per la xarxa, no per talibà [poraki]

Jo la xarxa fa uns mesos que no la necessito, ja estic servit X-D
Cafetino escribió:Més aviat per la xarxa, no per talibà [poraki]

Jo la xarxa fa uns mesos que no la necessito, ja estic servit X-D

Excuses barates..
Heu demanat Voltors¿¿?? [sonrisa]
eTc_84 escribió:Excuses barates..

que estàs gelós del talladet XD pobret talibà, perdut a les muntanyes si es que es normal, amb les pintes de anar a caçar conills no atreus a les dones XD

benvinguda chiyo-chan, és que per eol hi ha molt de buitre, però tens "sort" que no es estiu i poder encara estan mig congelats XD ja veuràs lo que pot passar al fil amb les respostes, i si, hi ha un fil de solters.

aya, ja m'han dit que em buscaves, després parlem, estava de compres, ara ja ho tinc tot, vestit, sabates, bolso i mini jaqueta ^_^
eTc 84 escribió:Talibà talibà... buscant la xarxa ?
Mmm... :-|
Pobre d'ell...
lodis escribió:que estàs gelós del talladet XD pobret talibà, perdut a les muntanyes si es que es normal, amb les pintes de anar a caçar conills no atreus a les dones XD

De què hauria d'estar gelòs exactament?
Enveja vosaltres, que no teniu rolfcopter :-|

Imagen

PD: Parles de pintes d'algú que no has vist ni en foto? [boma]
gracies per donar-me la benvinguda!!! :-)
eTc_84 escribió:De què hauria d'estar gelòs exactament?
Enveja vosaltres, que no teniu rolfcopter :-|

Imagen

PD: Parles de pintes d'algú que no has vist ni en foto? [boma]

al natural guanyes més XD

pd: i si, si que t'he vist en foto ^_^
Hola a tots!

Bé, ja fa un temps que estic per EOL (gràcies a gerim, un veterà de per aquí que quan estàvem fent la carrera em va ensenyar aquesta web)...

Una salutació per ell i per tots vosaltres, i ja aniré participant més per aquest fil...
$me corre a amagar-se.. fot un salt i s'escapa amb el rolfcopter..

Hola a tots!

Bé, ja fa un temps que estic per EOL (gràcies a gerim, un veterà de per aquí que quan estàvem fent la carrera em va ensenyar aquesta web)...

Una salutació per ell i per tots vosaltres, i ja aniré participant més per aquest fil...

Ep! Benvingut noi!
Ja t'he llegit sovint a fils de política de misce, a les batalles campals com comunment se les sol anomenar, però no tenia ni idea que coneguessis al bo del gerim..
PD: A veure si li dius que deixi de treballar per C's i es passi més pel fil [sonrisa]
eTc_84 escribió:$me corre a amagar-se.. fot un salt i s'escapa amb el rolfcopter..

Ep! Benvingut noi!
Ja t'he llegit sovint a fils de política de misce, a les batalles campals com comunment se les sol anomenar, però no tenia ni idea que coneguessis al bo del gerim..
PD: A veure si li dius que deixi de treballar per C's i es passi més pel fil [sonrisa]

Hola eTc, em feia il.lusió parlar-te en Català, així que des d'aquí et saludo amigablement XD .

Fa poc que havia vist el fil i si, és el meu primer post aquí, suposo que em veureu sovint per aquí ara que haig d'estudiar [fumando] .

Salut!
YknarF escribió:Hola eTc, em feia il.lusió parlar-te en Català, així que des d'aquí et saludo amigablement XD .

Fa poc que havia vist el fil i si, és el meu primer post aquí, suposo que em veureu sovint per aquí ara que haig d'estudiar [fumando] .

Salut!

Benvingut reusenc [sati]

Ja tenim el trio calavera, mrt, YknarF i om3ga, invasió madridista al fil..
Sí, jo també t'he llegit bastant per fils de batalles polítiques, i moltes vegades coincideixo amb el que has dit...

Al gerim el veig de tant en tant, recordant vells temps a la uni. Suposo que seguirà fent recerques polítiques estressants...

I de futbol vot nul, ni barça ni madrid X-D . Em quedo amb la F1...
madridista? i de reus?? si es que... ¬¬ (és conya!!!) ^_^

drknss dóna senyals de vida al msn :)
eTc hauràs de sortir corren :-p , bah no et queixis que ara som més per demanar la dimissió de Coyote xDD

Benvinguts YknarF i Valmont
Imagen

parlant del trio calavera, el trio calavera de la uni erem el Galci, Valmont i jo...
Gerim escribió:Imagen

parlant del trio calavera, el trio calavera de la uni erem el Galci, Valmont i jo...

Hombre, però qui tenim per aquí [sati]

Quina por el trio aquest que dius.. [mad][mad]

PD: Què diu l'albert rivera i el francesc caixa ? Et donen molta feina ? :P
Gerim escribió:Imagen

Imagen

Sembla mentida que ens llegeixi entre tan spam que hi ha pel fil xDDDD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611