Catalans aixakeuvus xD (#68)

hauriem de crear un post especial que digues:

no es pot actualitzar la llista de catalans!! [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
mrt escribió:hauriem de crear un post especial que digues:

no es pot actualitzar la llista de catalans!! [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
ia vam votar per fer el fil de nou i tal, pero no tothom i estava d'acord, aixi que aixi es queda.. ^^
no, si ho dic perque cada dos per tres entra algu i diu "yo tambe soc catala!! apunteume a la llista! [qmparto] [qmparto]
no, si ho dic perque cada dos per tres entra algu i diu "yo tambe soc catala!! apunteume a la llista! [qmparto] [qmparto] es un bucle infinito [qmparto] [qmparto]
Es evident que tot passa per fer al kurras moderador del rincon i que editi el fil xDDD
mrt escribió:no, si ho dic perque cada dos per tres entra algu i diu "yo tambe soc catala!! apunteume a la llista! [qmparto] [qmparto] es un bucle infinito [qmparto] [qmparto]
ia ia, pero es normal que vegis el fil i demanis numero.. xD
jaja no us embaleu xD Que era molt mes facil fer el fil de nou.. XD
Quina colla de pijes desbocades i els corresponents floggers que es deixen endur per la mala actitud..

mrt escribió:hauriem de crear un post especial que digues:

Benvingut 483!
siiiiii, soc el 483!!! quina il·lu!!!! quina joia!!! [oki]
Apa, tots a espamejar en tromba XD
eTc_84 escribió:Quina colla de pijes desbocades i els corresponents floggers que es deixen endur per la mala actitud..

Confessa!! On tens el flog? xD

EDIT:
Anda, un gerim! xDD
Gerim escribió:Apa, tots a espamejar en tromba XD

[plas][plas] S'obre la veda [plas][plas]
Tios, no desvieu l'atenció. El que realment interessant és aconseguir el nom d'usuari de l'etc XD
Gerim escribió:Apa, tots a espamejar en tromba XD

que no et fa il·lusió que et fem spam al flog?? XD jaja

(ara es quant diu, no és meu) XD

es que el 483 és tot un número [666]

venga, vam encetem debat un altre cop, fil nou si o no? XD
fil nou, fil nou, vull sortir a la llista!!!! cawento [sonrisa]
Crec que els madridistes, espanyolistes, alonsistes i la resta de la fauna tenen vetat l'accés a la llista [sati]
Cafetino escribió:Crec que els madridistes, espanyolistes, alonsistes i la resta de la fauna tenen vetat l'accés a la llista [sati]

no home! no diguis la veritat!! que és nota massa que la majoria som del barça XD
Cafetino escribió:Crec que els madridistes, espanyolistes, alonsistes i la resta de la fauna tenen vetat l'accés a la llista smile_[sati]

lodis escribió:no home! no diguis la veritat!! que és nota massa que la majoria som del barça smile_XD

espereu que vinguin la resta del trio calavera, hi haura marro!!!! [uzi]
Gerim escribió:Tios, no desvieu l'atenció. El que realment interessant és aconseguir el nom d'usuari de l'etc XD

xDDD

Cafetino escribió:Crec que els madridistes, espanyolistes, alonsistes i la resta de la fauna tenen vetat l'accés a la llista [sati]

Jo crec que els hauríem de fer a la cassola [sati]

quedareim quatre gats....

..ah, jo tampoc, que com odio al Schummy, en cau bé l'Alonso..

adeu! [bye] jeje
Pobre Michael.. el millor pilot de la història, l'últim campió amb cotxes de F1 de veritat, sense rails..

Imagen

[amor][amor]
mrt escribió:espereu que vinguin la resta del trio calavera, hi haura marro!!!! [uzi]

Segon membre del trio calavera present! xDD a veure que pasa aquí eh!, lodis no m'esperava això de tu [decaio], recolzant la petició de que els madridistes no hi siguem a la llista... vale vale... aquesta me la guardo... xD

Ostia, estic d'acord amb l'eTc en una cosa... això deu ser dolent, segur...
0m3gA escribió:
Segon membre del trio calavera present! xDD a veure que pasa aquí eh!, lodis no m'esperava això de tu [decaio], recolzant la petició de que els madridistes no hi siguem a la llista... vale vale... aquesta me la guardo... xD

Ostia, estic d'acord amb l'eTc en una cosa... això deu ser dolent, segur...

sshhht menos eh?? XD a veure si deixaré de informar-te dels marujeos :) [rtfm]
Schumacher guanyava per sort [jaja] [poraki]
YknarF escribió:Schumacher guanyava per sort [jaja] [poraki]

No, guanyava perquè al volant era un mite, boníssim, només n'hi ha dos o tres paios en tota la història que es poden comparar a ell.

.. però no puc amb ell perquè malgrat ser el millor, quan pel que sigui no arriba o no podia, feia servir totes les pirules que podia, fins i tot jugant mega-brut.. la gent sembla que no vol recordar la de coses que ha fet; Hamilton al seu costat de moment es una monja... :D

Salutacions!
qwerty72 escribió:
No, guanyava perquè al volant era un mite, boníssim, només n'hi ha dos o tres paios en tota la història que es poden comparar a ell.

.. però no puc amb ell perquè malgrat ser el millor, quan pel que sigui no arriba o no podia, feia servir totes les pirules que podia, fins i tot jugant mega-brut.. la gent sembla que no vol recordar la de coses que ha fet; Hamilton al seu costat de moment es una monja... :D

Salutacions!

Estic d'acord en tot, el tio es un geni però una mica "guarro", però és tipo Alonso, tampoc li tinc una gran simpatia.

També pot ser que guanyés perquè portava a Casillas dins del cotxe :D
YknarF escribió:Schumacher guanyava per sort [jaja] [poraki]

Cree el ladrón.. [poraki][poraki][poraki]

qwerty72, Schumacher era competitiu, no brut, apart de campanyes vàries de desprestigi que ha sofert degudes a la seva glòria.. per mi és l'últim gran campió de la vella escola, amb els cotxes de veritat sense limitacions ni mariconades..

http://uk.youtube.com/watch?v=n7uuahQQugY

Hi ha un video de fa un o dos anys que també estava molt bé.. un pique entre dos pilots que no recordo qui són, i que un d'ells surt de la pista i tot en una part asfaltada, per tot seguit tornar a adelantar a l'altre.. les curses, com abans..
lodis escribió:
sshhht menos eh?? XD a veure si deixaré de informar-te dels marujeos :) [rtfm]

[decaio] xantatge.... xDD
Ja han arribat els 4 cd's autoregal de Nadal XD

El que no tenia pr0n
tot el dia estudiant! :-(

Schumacher era el millor( si i m'agrada Raikkonen [ayay] ), Alonso tenia sort!
tot el dia estudiant! :-(

Schumacher era el millor( si i m'agrada Raikkonen [ayay] ), Alonso tenia sort!
schumacher, schumacher, va fotre el camp perque va trobar algu que el guanyava amb un cotxe pitjor, "el Magic" Alonso, i dues vegades!!

no, si tambe sereu fans del Hamilton [lapota]
mrt escribió:schumacher, schumacher, va fotre el camp perque va trobar algu que el guanyava amb un cotxe pitjor, "el Magic" Alonso, i dues vegades!!

no, si tambe sereu fans del Hamilton [lapota]

Magic Alonso? xD
Fins que no va començar a haver limitacions ridícules, Schumacher i Ferrari humillaven als rivals.. curiosament quasi totes les noves regles perjudicaven a Ferrari.. (s'ha de pensar que portaven 5 mundials seguits).
I no, fans de hamilton no, pero del niñato tampoc.. només dic una cosa, l'any passat vam fer ple, mundial de pilots i de constructors :)
eTc

es clar que vau fer ple!! Amb els payasos de la tele Ron con coca-cola Dennis i niño mimado Hamilton fent el burinot van fer perdre al autentic campio, perque si desde el primer moment l'haguessin fet primer pilot, aviat s'hauria acabat el passat mundial.

i les normes, quines normes?? que corrien un Ferrari contra un Renault!!! No hi ha excusa que valgui [pos eso] :)
No soc fan de la F1, però nomes vull remarcar que l'alonso i el tal hamilton van quedar iguals a l'últim mundial.

Que amb tant telahinco i medis afins semblava que l'alonso hagués guanyat altre cop i tot xDDD
mrt escribió:eTc

es clar que vau fer ple!! Amb els payasos de la tele Ron con coca-cola Dennis i niño mimado Hamilton fent el burinot van fer perdre al autentic campio, perque si desde el primer moment l'haguessin fet primer pilot, aviat s'hauria acabat el passat mundial.

i les normes, quines normes?? que corrien un Ferrari contra un Renault!!! No hi ha excusa que valgui [pos eso] :)

Madridista i casual de la F1.XD

quin mal ha fet l'alonso a la F1.
Tindre que tornar a fer la crida del trio calavera..... [carcajad]

Schumi va ser un gran campio, aixo no ho nega ningu. Pero Alonso tambe (a mes es madridista xD) i li va guanyar dos mundials amb un cotxe infinitament inferior, tant Ferrari tant Ferrari ¬¬ amb un utilitari va guanyar, i aquest any hi tornara [oki]
mrt escribió:Schumi va ser un gran campio, aixo no ho nega ningu. Pero Alonso tambe (a mes es madridista xD) i li va guanyar dos mundials amb un cotxe infinitament inferior, tant Ferrari tant Ferrari ¬¬ amb un utilitari va guanyar, i aquest any hi tornara [oki]

Ehm, no, en aquells moments, renault no tenia rival, mclaren era millor pero reventava sempre i ferrari estavan dispersos a més de patir pels neumàtics..
L'any passat mclaren tenia un cotxe molt i molt superior a ferrari i mira què va passar..

Només cal comparar una cursa de fa uns anys amb una actual, on pràcticament no hi ha adelantaments, gràcies a totes les limitacions de la maFIA.
No sóc pro-Alonso, sóc anti-Schummy :P

Possats a escollir em quedo amb Prost (debilitat personal) o Senna (el millor de tota la història IMHO).... com ja han comentat adalt, ha fet molt mal la combinació Alonso-Tele5.

Salutacions
Aquest m'agraden, els antiSchumi [sati][sati]

Senna, si no hagués mort en l'accident aquell, no crec que fos considerat tant mite com és considerat.. a més que en aquella època ja hi havia un tal MS que li començava a fer ombra :P

Per crack, Gilles Villeneuve.. llàstima que tb es morís d'accident.
ja tinc el meu reproductor de 4gb gran imitació del samsung YP-T9QB

PD: algú sap on es el fil de les imatges aquelles de fons negre y frase en blanc a sota?
mrt escribió:Tindre que tornar a fer la crida del trio calavera..... [carcajad]

Aquí el trio calavera no es fica, que jo estic d'acord am l'eTc... xDD

Bon dia a tots! ja es divendres per fi i demà a esquiar per primer cop, si no torno, deixo totes les meves possessions a EOL al trio calavera (que passaria a ser una parella) i a la lodis, que si no s'enfadarà amb mi >_< [qmparto] [qmparto]
0m3gA escribió:
Aquí el trio calavera no es fica, que jo estic d'acord am l'eTc... xDD

Bon dia a tots! ja es divendres per fi i demà a esquiar per primer cop, si no torno, deixo totes les meves possessions a EOL al trio calavera (que passaria a ser una parella) i a la lodis, que si no s'enfadarà amb mi >_< [qmparto] [qmparto]

Imagen

Excelente!!

Passe-ho bé!!
Ja tenim la primera parella que ha sorgit del fil!
L'original es més gran que la copia. i una miqueta més car XD

Imagen

Imagen

Pd:Abans m'he explicat de cul (era molt d'hora XD ). busco el fil aquell en que la gent fa uns muntatges en que posen una foto i un subtítol a sota, en cafetino en fot alguna de tant en tant en anglès, no se com buscar-lo, que tinc una idea i la vull fer XD

és el de 'carteles emotivos'? joder i jo buscant per les profunditats.

merci.
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811