Catalans aixakeuvus xD (#68)

16, 7, 8, 9, 10, 11
ssux escribió:
Collons, acabo de llegir els primers capitols i és genial. a veure si el pillo i m'el puc llegir tot.

pots evaluar-lo via p2p... ejem

de tota manera crec que a l'FNAC ho tenen i baratet... val la pena tenir-ho per rellegir-ho de tant en tant..

Salutacions!
qwerty72 escribió:
pots evaluar-lo via p2p... ejem

Ni falta que fa, esta llicenciat sota CC i esta disponible per descarregar desde la propia web de l'autor X-D
http://www.alfredodehoces.com/press/
Cafetino escribió:Ni falta que fa, esta llicenciat sota CC i esta disponible per descarregar desde la propia web de l'autor X-D
http://www.alfredodehoces.com/press/

aps, collonut, a mí m'ho van pasar per mail (señor pulisia, yo me lo encontre al lao de la fragoneta)

Salutacions!
Rinoa_ru escribió:Hola a tothom!!!
Despres de estar molt de temps fora del forum, torno jejeje
He estat fora un temps... pero ja torno a la carga :P Es que he estat depre perque he fet 23 anys fa poc... T.T
Per cert, com esteu tots?

felicitats!! ^_^

si per aquí ja n'hi ha uns quants amb aquesta edat XD a mi poc em faltarà XD jajaja :)
qwerty72 escribió:aps, collonut, a mí m'ho van pasar per mail (señor pulisia, yo me lo encontre al lao de la fragoneta)

Salutacions!

Al tanto sobre el que dius sobre els maderos, pensa que només pots rajar sobre ells insinuant o dient directament que estàn al darrera de l'11m, però mai insinuant tortures ni abús d'autoritat.
eTc_84 escribió:Al tanto sobre el que dius sobre els maderos, pensa que només pots rajar sobre ells insinuant o dient directament que estàn al darrera de l'11m, però mai insinuant tortures ni abús d'autoritat.

Ya ves.

No os he explicado la última, ya borraré este mensaje luego. La noche del sábado al domingo la pasé en el calabozo de la policia nacional en Tarraco, acusado junto con otro compa de atentado contra la autoridad, resistencia a la autoridad, desórdenes públicos y otra que no me acuerdo. Todo por retirarle mi DNI a un agente de la urbana de Tarragona.
morr escribió:
Ya ves.

No os he explicado la última, ya borraré este mensaje luego. La noche del sábado al domingo la pasé en el calabozo de la policia nacional en Tarraco, acusado junto con otro compa de atentado contra la autoridad, resistencia a la autoridad, desórdenes públicos y otra que no me acuerdo. Todo por retirarle mi DNI a un agente de la urbana de Tarragona.

morr ets la pera XD el proper cop avisa que et vindria a fer visita la calabozo .... diosss a sobre a la urbana?? (o tinc al costat de casa) però si son un tros de pa... si em diguessis els de la civil o els nacionals... encara però la urbana.. si només saben posar multes.... que vas fer per muntar aquest xou...
inconformista hasta la muerte ehhh XD

jo aquesta tarda ha estat mortal, una hora de formació i orientació laboral, dues de sistemes operatius (maten a qualsevol amb el profe que tinc), una de bases de dades i dues de programació amb c... excepte programació tot ha passat tant lent cawento

PS: sort amb els exàmens Aya [oki]
oscuros escribió:inconformista hasta la muerte ehhh XD

jo aquesta tarda ha estat mortal, una hora de formació i orientació laboral, dues de sistemes operatius (maten a qualsevol amb el profe que tinc), una de bases de dades i dues de programació amb c... excepte programació tot ha passat tant lent cawento

PS: sort amb els exàmens Aya [oki]

estudies a la FIB? encara fan sistemes operatius amb l'onion? :P
eTc_84 escribió:vis a vis XD

res de vis a vis, però que passi això a tarragona... em fa gràcia més que res perquè es passen el dia posant multes i poc més....
lodis escribió:

morr ets la pera XD el proper cop avisa que et vindria a fer visita la calabozo .... diosss a sobre a la urbana?? (o tinc al costat de casa) però si son un tros de pa... si em diguessis els de la civil o els nacionals... encara però la urbana.. si només saben posar multes.... que vas fer per muntar aquest xou...

Uffff, pero si la na"c"ional son dentro de lo peor que son todos los maderos los mejores de largo. Anda que no me eché risas en el calabozo con toda la fauna de allí y con los maderos. Un saludo en especial al Malaguita, al Daviz el Plomo ( acusado de robar plomo ), al cojo, y a toda la peña guapa de Tarragona.

Dice el abogado que el caso se archivará y ni siquiera habrá juicio, no me extraña vaya flipados esos de Tarragona, pero creo que la próxima vez se lo pensarán de meterse con la peña de las barriadas de Barcelona. Nos querían meter una multa por beber en la calle, y sino nos la meten en Barcelona los mossos, nos la van a meter esos desgraciados de provincia venga hombre, se pusieron chulitos, y se creen que le tenemos algun tipo de respeto a la autoridad, pues mira, me cazaron sin hacer nada y me van absolver, pero ellos recibieron una lección.

El calabozo de Tarraco una mierda, pero almenos no son como los de Barcelona que dan auténtico asco.
morr escribió:
Uffff, pero si la na"c"ional son dentro de lo peor que son todos los maderos los mejores de largo. Anda que no me eché risas en el calabozo con toda la fauna de allí y con los maderos. Un saludo en especial al Malaguita, al Daviz el Plomo ( acusado de robar plomo ), al cojo, y a toda la peña guapa de Tarragona.

Dice el abogado que el caso se archivará y ni siquiera habrá juicio, no me extraña vaya flipados esos de Tarragona, pero creo que la próxima vez se lo pensarán de meterse con la peña de las barriadas de Barcelona.

al menys roba plom i no cobre com a bcn XD aquí som més originals [qmparto]

però on deuries estar i que deuries fer perquè la urbana estigués per allí en serio... però bueno si arxiva ja va bé no?
lodis escribió:però on deuries estar i que deuries fer perquè la urbana estigués per allí en serio... però bueno si arxiva ja va bé no?

Sí, porque por increible que parezca no tengo antecedentes, y me conviene que siga así.

Estaba en un bar raro, al lado de la estación. Joder es que tiene cojones si nos hubiesen dicho algo antes tenían razón, que estábamos quemando Tarragona todos los macarrillas de la vieja escuela, pero justo en esa parte de la noche estábamos de lo más tranquilo.

En fín cosas que pasan. Por cierto vaya ciudad de majaras en la que vives, conocimos a un montón de peña a cada cuál peor que la anterior. En el tren de vuelta a Barcelona después de la noche en el calabozo, nos comienza a hablar un pavo que acababa de salir de la cárcel y nos comenzó a explicar sus movidas en Tarragona, luego en la misma Tarragona zumbados en cada esquina, en fín..., jajaja nos paramos a mear al lado de unos edificios con pintas de estos construidos por Franco al de la estación y madre mía, comezaron a salir verduleras llamándonos incívicos y casi tenemos un uno contra uno sin navajas contra cinco gitanos.
Hi trobo a faltar núvols roses XD
eTc_84 escribió:Hi trobo a faltar núvols roses XD

Més u

morr, mira de calmar-te que no en treuras res de bo d'això.
perdona però a la meva ciutat i estem molt centrats, de majares poc, vale que alguns estan mig volats (ja se sap, el fum de la petroquímica) però de rarets n'hi han a tot arreu....
Oooh El que no et passi a tu morr no li passa a ningú

oscuros escribió:PS: sort amb els exàmens Aya smile_[oki]

n'espero tenir [ayay]
jo vaig veure per la tele XD

No distreguis el tema del que parlàvem fa uns dies...
Encara volem saber quin és el teu flog talibànic xDDDD
envieu les vostres tropes avançades a buscar el flog... digali Aya, lodis... digali tropes [jaja]
eTc escribió:http://es.youtube.com/watch?v=OUY931pPMpM
XD Anda que no hem rigut a base d'això a classe... i al curru amb un del "manolo cabezahuevo".
Sep, quan ens avorrim de tant bdd fem el rap dels matins xD
eTc_84 escribió:Una invasión de quinceañeras no és desitjable ni assumible [666]

No cal que ho diguis aqui. Accepto MP's X-D
he fet el primer examen quin descans ara queden 5 més xd
Puto ZP, m'acabo d'assabentar que no em regalarà els 400 euros xD
Bueno, tant hi fa, tampoc pensava votar-lo XD
Bon dia a tots!

Jur, quina son que tinc [maszz], bueno ja es mitja setmana i ja queda menys pel cap de setmana, quines ganes, crec que diumenge aniré a veure Los crimenes de oxford, em costara veure a Frodo sense ser frodo xDD
Aya_cat escribió:he fet el primer examen quin descans ara queden 5 més xd

quina sort, jo fins mitjans de la setmana k ve no tinc el primer i ja estic fins als nassos, me'ls vull treure de sobre ja!!!!
0m3gA escribió:Bon dia a tots!

Jur, quina son que tinc [maszz], bueno ja es mitja setmana i ja queda menys pel cap de setmana, quines ganes, crec que diumenge aniré a veure Los crimenes de oxford, em costara veure a Frodo sense ser frodo xDD

A mi em va agradar bastant, has d'estar atent sobretot pels dialegs (les mates i la filo no són el meu fort)
I vaig endivinar qui era l'assassí ^^(encara que algu pensi que només va ser sort ¬¬)
quina sort, jo fins mitjans de la setmana k ve no tinc el primer i ja estic fins als nassos, me'ls vull treure de sobre ja!!!!

molta sort doncs
Aya_cat escribió:molta sort doncs

a tú també

que estudies? espero que no sigui gaire complicat
jue, a partir de dema ia estare tot solet a la biblio... tots els colegues acaben examens menus io.. i vaig ser el primer de començar tambe [tomaaa]

En fi, sort que despres de relax cap a Punta Cana [babas]
sol passar....

jo encara no he començat, i quan comenci, els amics ja hauran acabat :(
Aya_cat escribió:A mi em va agradar bastant, has d'estar atent sobretot pels dialegs (les mates i la filo no són el meu fort)
I vaig endivinar qui era l'assassí ^^(encara que algu pensi que només va ser sort ¬¬)

Això m'han dit, que esta molt bé la peli, segur que m'agradarà, per cert a veure si parlem un dia, que fa temps que no se res de tu!

PD: Molta sort als que esteu d'exàmens!
a mi no hem sona a ningu... perque ho dius?
Ni idea, però jo em parteixo amb ell [risita]
YknarF escribió:Ni idea, però jo em parteixo amb ell [risita]

és la polla [qmparto][qmparto]

COBARDEEEEEEEEEEEEEEEEEE ES USTED UN COBARDEEEEEEEEEEE Y UN MENTIROSOOOOOOOOOOOOOO Y SIEMPRE LO HA SIDO

[jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja]
jajajaja

"Y usted un mentiroso" [tadoramo] [tadoramo]
quina llastima, com farem alguna cosa a l'eurocopa.....

-periodista-"usted cree que vamos a ganar la eurocopa?"

-luis- "no, no lo creo, pero tengo que hacer ver que lo creo y blablabla"

brutal [jaja]
Apostaria pasta a que es palma a quarts [jaja]
etç escribió: Apostaria pasta a que es palma a quarts [jaja]

i abans i tot [qmparto]
No s'han de perdre les tradicions i la de la selecció es perdre a quarts i això faran.

Això si, em sembla molt trist que el seleccionador digui que no creu que puguin guanyar, vale que es realista i no passarà però se suposa que ell ha de creure en aquest projecte i si no ho fa... no se perquè es seleccionador encara.

I jo tampoc se de qui es clon, però es molt bo xD
Que mariques el madridistes, han guanyat al panathinaikos, que no es jugava res xD
eTc_84 escribió:Que mariques el madridistes, han guanyat al panathinaikos, que no es jugava res xD

Caps de sèrie, a valtros a vere si amb una mica de sort us cau el CSKA [sati]
YknarF escribió:Caps de sèrie, a valtros a vere si amb una mica de sort us cau el CSKA [sati]

Si, perquè si ens toca contra vosaltres us humiliarem [sati]
eTc_84 escribió:Si, perquè si ens toca contra vosaltres us humiliarem [sati]

Imagen
Uola gent ^^

soc jo o aqui esta envaint el futbol ¬¬
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11