Catalans aixakeuvus xD (#68)

17, 8, 9, 10, 11
Un altre voto a que kurras anava taja! xDD
Aya_cat escribió:Enveja :p

Això dic jo [poraki]
Pobre triki, [buuuaaaa] ja no respecteu res. X-D
vamos a quemar la conferencia episcopal
latas de gasolina para regar el percal
dame una cerilla que vamos a reventar
a tomar por el culo conferencia episcopal

(estribillo)

todos los curas uniros en una llama
si hoi iluminais no lo hareis mañana

vamos a quemar la conferencia episcopal
arderas en el infierno sin alas que volar
por eso al decirlo no me sabe nada mal
a tomar por el culo conferencia episcopal

BRU-TAL [plas][plas]
benvingut resacon, ia casi no recordava com eren.. xD
kurras escribió:benvingut resacon, ia casi no recordava com eren.. xD

no home, has de dir, benvingut resacon, ets el 483 [looco] (fora conyes XD) no et queixis que pires ara de viatge XD

etc, que vas veure la gala dels goya? XD
lodis escribió:etc, que vas veure la gala dels goya? XD

¬_¬ això és per rojales i jueus com el seerj.

¡ Viva la muerte, muera la inteligencia !
¡ Un escaño por cada muerto !
eTc_84 escribió:¬_¬ això és per rojales i jueus com el seerj.

¡ Viva la muerte, muera la inteligencia !
¡ Un escaño por cada muerto !

no, pel Alberto San Juan XD res que s'ha vist mil vegades el seu comentari als goya....
Bona tarda a tothom !!

[bye]
ssux escribió:Imagen

Lol, ja el van posar a el fil dels cartels emotius.
gran seca ahir, haig de felicitar els encarregats de fitxar les hostesses de Ryan Air, que son mol makes xD

Encantat de coneixet drknss! [Ooooo]
Pues yo estoy ralladísimo por las mujeres, tendrían que venir con libros de instrucciones. Es increible, como una mujer que te dice que eres el hombre de su vida, yo le digo lo mismo porque es que es verdad, que me dice llorando que me quiere, yo lo mismo, no podamos salir juntos porque no es el momento?

Es que flipo, me voy a buscar cualquier pava un día de estos que no me de problemas ni nada en el chat de terra, el sexyono o cualquier lumpen-chat de estos.
kurras escribió:Encantat de coneixet drknss! [Ooooo]

Love is in the air.

Jo ahir vaig trobar per casualitat a un ex-company de classe que portava com 15 anys sense veure'l.. ex-militar fins fa ben poc i tal [looco]
Quins temps a cole XD
Trío calavera jo os invoco!! xDDD

He anat avui al cine a veure "Asterix en los juegos olimpicos" esta entretinguda la peli, menys pel nen que tenia al costat fent comentaris cada 5 minuts de l'estil "noo no ajudeu a Bruto que es el doleeent!" xDD
0m3gA escribió:Trío calavera jo os invoco!! xDDD

No cridis al mal temps [toctoc]

He anat avui al cine a veure "Asterix en los juegos olimpicos" esta entretinguda la peli, menys pel nen que tenia al costat fent comentaris cada 5 minuts de l'estil "noo no ajudeu a Bruto que es el doleeent!" xDD

No hauràs vist l'episodi de les 7 proves (noti's la inventiva de posar el 7 en negreta)
eTc que fas que no respons al fil de C's? Que ha aparegut un fent spam i tot de la seva web xDD
Cafetino escribió:eTc que fas que no respons al fil de C's? Que ha aparegut un fent spam i tot de la seva web xDD

No us donaré més peixet, C's i UPD són la mateixa merda lerrouxista xD
eTc_84 escribió:No us donaré més peixet, C's i UPD són la mateixa merda lerrouxista xD

Pero que dius, si es nota que als talibans i seerjew us van aquests partits carregats de bonrollisme pestilent xDD
kurras escribió:Encantat de coneixet drknss! [Ooooo]
Igualment ^^
Es que et vam veure passar i fins que no vas haver desaparegut no vaig caure de què em sonaves xD
Cafetino escribió:Pero que dius, si es nota que als talibans i seerjew us van aquests partits carregats de bonrollisme pestilent xDD

Tanta demagògia és sospitosa, et presentes per C's a salt?
eTc_84 escribió:Tanta demagògia és sospitosa, et presentes per C's a salt?

Que va, no em van deixar....

Van dir que no feia prou pudor com cert ideoleg seu xD
algu a invocat al trio calavera??

0m3gA escribió:Trío calavera jo os invoco!! xDDD

He anat avui al cine a veure "Asterix en los juegos olimpicos" esta entretinguda la peli, menys pel nen que tenia al costat fent comentaris cada 5 minuts de l'estil "noo no ajudeu a Bruto que es el doleeent!" xDDTrío calavera jo os invoco!! xDDD

es lo que te anar a veure aquestes pelis [burla2]

has vist el 7-0, guau [fumando]
2a pagina ia! Esteu perden el poder spameril XD

Fent la maleta ia!! Aquesta nit a les 2 cap a Punta Cana! [babas]
kurras escribió:2a pagina ia! Esteu perden el poder spameril XD

Fent la maleta ia!! Aquesta nit a les 2 cap a Punta Cana! [babas]

Com diu el Maragall... "qué cabró!"

Imagen

disfruta!
puc venir amb tu a Punta Cana?ocupo poc espai XD!
vagi bé kurras!!! ^_^
Bones!

Punta Cana? Tu si que en sas! A ficar-se moreno [666]

Salut!
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=482341&idseccio_PK=1022
¬¬ Per aquí fins a quarts d'onze del vespre estavem sense telèfon...
Això arriba a passar al mig de Barcelona i es monta un bon cristo, en canvi passa aquí i és una notícia secundària més.
drknss escribió:http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=482341&idseccio_PK=1022
¬¬ Per aquí fins a quarts d'onze del vespre estavem sense telèfon...
Això arriba a passar al mig de Barcelona i es monta un bon cristo, en canvi passa aquí i és una notícia secundària més.

precisament molta publicitat d'aquestes coses no en volen... i encara menys si no és Bcn capital on és més ràpid que hi hagin queixes, surti a les noticies i es munti un pollo.
quelcom escribió:Bones!

Punta Cana? Tu si que en sas! A ficar-se moreno [666]

Salut!

No news, good news?

[barret]

[jaja][jaja]

El capítol de PB baixat en 20 minuts [babas][babas]
Avui acabo els examens i per fi, que ja tocava
eTc_84 escribió:No news, good news?

[barret]

[jaja][jaja]

això no es res XD jo l'he tingut en 5 minuts [jaja] [plas] maco el final no?? perquè ja no hi han més capis XD fins que s'acabi amb tot lo de la vaga.... [carcajad]

bon dia aya!!! i molta sort per l'últim.... jo m'he aixecat a prendrem el medicament i ja no podia dormir...
eTc_84 escribió:No news, good news?

[barret]

[jaja][jaja]

Si, continuant per aquí dalt xD Jo crec que anirà per llarg..

Estic repassant els noms i veig que més o menys encara hi som tots, i amb noves incorporacions. Que se'n ha fet d'en gerim? I de'n seerj? Encara ronden per aqui?

PS: Bon dia, fil

Salut!
Un seudo-catalá mes, soc d'Eivissa (Balears) aunk ara mateix visc a Malaga, ya duc 3 anys visquen a malaga XD (també estic apuntat en el post de malagenys), no estic mol acostumat a escriure en catalá amb el teclat pero crec que me esta sortin prou be XD
lodis escribió:això no es res XD jo l'he tingut en 5 minuts [jaja] [plas] maco el final no?? perquè ja no hi han més capis XD fins que s'acabi amb tot lo de la vaga.... [carcajad]

Però perquè tens una conexió de pija... jo tinc 3 MB.

quelcom escribió:Si, continuant per aquí dalt xD Jo crec que anirà per llarg..

Estic repassant els noms i veig que més o menys encara hi som tots, i amb noves incorporacions. Que se'n ha fet d'en gerim? I de'n seerj? Encara ronden per aqui?

PS: Bon dia, fil

Salut!

xD aquestes nòrdiques [plas][plas]
Doncs, d'aquella època, el Tredi i el Paboh no postegen quasi, el tzare està només a multi fent el troll [jaja], el keops va ser expulsat, el Gerim treballa per C's i poc més..

Zatch escribió:Un seudo-catalá mes, soc d'Eivissa (Balears) aunk ara mateix visc a Malaga, ya duc 3 anys visquen a malaga XD (també estic apuntat en el post de malagenys), no estic mol acostumat a escriure en catalá amb el teclat pero crec que me esta sortin prou be XD

Benvingut, ets el número 483 a la llista :)
Hola gent!!

Jo sóc mallorquí, i la setmana que ve venc de visita a Barcelona, 5 dies, he d'estar a un hotel que cau a prop de AV Diagonal i plaça de Llevant, a veure si em podeu ajudar en uns quants dubtes :)
- Per anar de l'aeroport a l'hotel que em recomanau, transport públic o Taxi??
- I si em podeu recomanar un parell de visites diguessim "obligades" pels visitants.

Vaig estar una vegada a Barcelona, pero fa com a 12 anys, quasi no men record i menys perque va ser una visita d'un dia xD (amb l'escola)
Adeu i salut!!
Escultor escribió:Hola gent!!

Jo sóc mallorquí, i la setmana que ve venc de visita a Barcelona, 5 dies, he d'estar a un hotel que cau a prop de AV Diagonal i plaça de Llevant, a veure si em podeu ajudar en uns quants dubtes :)
- I si em podeu recomanar un parell de visites diguessim "obligades" pels visitants.

Vaig estar una vegada a Barcelona, pero fa com a 12 anys, quasi no men record i menys perque va ser una visita d'un dia xD (amb l'escola)
Adeu i salut!!

No tengo mucho tiempo, desde el aeropuerto, NUNCA cojas Taxi.

OPCIÓN 1 : La inteligente ... RENFE ( Gratuita por cortesía del AVE)

Sales de la Terminal B, vas a la TA andando, verás una especie de puente cubierto, eso va a la estación, hace 2 semanas que vine de Madrid y estaba cerrada, por las cercanías de ese puente encontrarás un bus de " servicio especial " que te hará el trayecto hasta la estación ( 2 minutos)

Paras en estación de sants, allí coges el metro (recomendable comprar T-10), te recomiendo mirar http://www.tmb.es para ver que parada queda más cerca de la dirección del hotel.

OPCIÓN 2: BUS TMB ( el billete sencillo 1€, recomendable comprar T-10), no sé que número es, ve recorriendo las tres terminales para ver dónde está la parada, te deja en Plaza España, allí coger metro o bus para ir a donde quieras. ( Si tienes la t-10 el billete es integrado y no te cobra el ticket porque es como si hicieras transbordo de metro a bus, si tienes el billete sencillo no es integrado por loq ue tendrás que comprar otro billete para el metro)

OPCIÓN 3: Aerobus ( creo que 3,50€ ) es una empresa que fundó la esposa de Maragall para que los pijos y la mierda de la burguesía catalana no se mezclaran con el proletariado, salen cada 6 minutos y te deja en plaza españa y plaza cataluña, allí pillas el metr hasta tu destino.

OPCIÓN 4 : Taxi, amigooooooooo, amigoooooooooo, aquí estás a merced de las leyendas y en caso extraño del taxímetro, ve con el culo preparado..

En mi opinión que ver de Barcelona, las putas del raval, los bares del Camp Nou antes del partido ( si te peleas con hools rivales más emoción), la calle tallers ( al lado de la rambla ) opcional ver las putas negras de las ramblas, un paseíto por el borne para ver la catedral, la barceloneta para ver el barrio de pescadores y ya de paso comprarte un móvil robado, y cerquita de mi barrio la Zona Franca por aquello de si quieres meterte algo por la nariz.
Escultor escribió:Hola gent!!

Adeu i salut!!

Doncs si encara està igual que fa dues setmanes, hauràs d'anar amb tren fins a sants i un cop allí amb metro; perquè el tren-llençadera ara no funciona, o també pots agafar l'autobús que hi ha disponible però diria que et deixa a plaça espanya.

visites... catedral, la sagrada família, passeig de gracia amb: la pedrera casa batlló i casa atmeller, la zona del maremagnum i la barceloneta, el parc güell també està força bé.

Benvingut Zatch :)

Talibà, la meva es de 4MB XD però ho baixo amb premium XD
Flooders pij@s.

El morr anirà a cole a madrit [jaja]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11