Catalans aixakeuvus xD (#7)

sgaesux escribió:El més fotut de Lleida no es el fred, sino el fred+boira baixa, d'aquella que arribes a casa amb els cabells chops, que t'entra per sota de la jaqueta i vas amb els ronyons encongits [noop] , nomes pensar-hi ja m'entra el mal rotllo :(

Hostia i tant, m'ha entrat ara un fred de collons, quien mal rollissim

sgaesux escribió:Avui a Terrassa hi fotia un vent gelat. [nop]

A Barna tambe, he jugat un partit a les 4, amb el sol i ja feia fred... Ens hem anat d'alla a les 6, que ja era de nit i anant super abrigats fotia un fred de collons.... La setmana que ve jugo a les 8... [mad] [mad]
Va, a veure a quans fils parlem naltros avuí ImagenImagen

Jo he tornat a casa a les 11 o així amb samarreta curta i una sudadera (a lo campeón), 20 minuts caminant, i he arrivat amb les orelles com glaçons i el nas que no sabia segur si encara el duia.

M'hauré de començar a creure que ha arrivat l'hivern i comença a ser moment d'abrigar-se...
DevilkenMasters escribió:M'hauré de començar a creure que ha arrivat l'hivern i comença a ser moment d'abrigar-se...

No fotis, jo q creia q encara eram a l'estiu... XD XD XD
estic flipant, cada dia surt un nou fil anti catalunya [enfa]
Paboh escribió:estic flipant, cada dia surt un nou fil anti catalunya [enfa]

Si alguns moderadors deixen màniga ample i sovint encara hi foten cullerada, què esperes?
Paboh escribió:estic flipant, cada dia surt un nou fil anti catalunya [enfa]

Aixo es MOLT discutible. He deixat de llegir, aixi que els ultims comentaris no se si seran anti catalunya.

Pero el tema del fil i els primers comentaris l'unic que pretenen es defensar la igualtat de drets de les dues llengues cooficials. I aixo NO es anti-res.

Si de cas es un fil anti discriminatori del castella en Catalunya i si no ho voleu veure alla vosaltres
Ah vale, si només has lleguit les primeres pàgines t'hauras perdut com ens diuen nazis i aprenents de la gestapo xD
Dir que els catalans som uns nazis o que perseguim el castella amb tactiques nazis, es defensar la igualtat entre dos idiomes??
Imagen

Yo a la espera de que postee katxan para autocitarme (me parecería muy raro que se leyese el hilo), también suspendo mis aportaciones a ese hilo, que acabara en discusión de mierda PP-PSOE.
keops escribió:Dir que els catalans som uns nazis o que perseguim el castella amb tactiques nazis, es defensar la igualtat entre dos idiomes??

No t'esforcis amb raonar amb segons qui.... li mola portar la contrària per sistema :o
Tot sia dit, molta gent q concec q ve de fora s'ha anat moltes vegades mosquejadeta amb els comerços, crec q el respecte tindria que ser mutu, i avui dia no ho es, per part de ningú, a més tenim el problema dels polítics, que en comptes d'arreglar coses només foten més merda al carrer...es fastigos com es comportent tots...

Per cert, l'altre día em Historia Medieval ens van contar el procés de musulmanització i arabització de la peninsula, i si en Ansar sapigues historia ens la podría haver fotut ben dobladeta fins al fons quan donaba "clases majistrals" a les Amèriques, xDDD, que bonic es aprendre [barret]

Saluts [beer]
jajaj ya ha aparecido y obviamente no se ha leido el hilo jajajajajajaja
jajaja, me daba palo xD [beer] weno,

creo q era del pobre katzxan, pero daigual yo tpk me lo he leio xDD
Seerj mira mi ultimo mensaje, al katxan lo tengo calado, un día le tengo que hacer una visita a una herriko taberna de esas, que deben estar guapas.

PD: geneticamente los arabes no nos aportaron nada, culturamente mucho, entre ellas, a lavarnos.
jajaja, me dao cuenta tarde, MORR FOR VIDENT!

[beer]

EDIT: mesclar genetica con historia de esa manera esta considerado entre los historiadores de algo un poco de faxillas, simple inciso :p (me refiero a lo de los vascos q escribviste en el otro hilo ^^)
morr escribió:Seerj mira mi ultimo mensaje, al katxan lo tengo calado, un día le tengo que hacer una visita a una herriko taberna de esas, que deben estar guapas.

PD: geneticamente los arabes no nos aportaron nada, culturamente mucho, entre ellas, a lavarnos.

Tens algo en contra del katxan?

Per cert, estant d'acord amb el Diskover s'entenen moltes coses.
seerj escribió:
EDIT: mesclar genetica con historia de esa manera esta considerado entre los historiadores de algo un poco de faxillas, simple inciso :p

Es que siemrpe se ha dicho que somos mitad moros, y hace tiempo, un forero con el que no comparto ideología, peero que era uno de los mejores foreros de eol Von_Skorzy ( no sé donde se ha metido siempre era una delicia escuchar sus opiniones) puso un link a un estudio de una universidad de barcelona y otra yanki sobre las desto geneticas de los españoles y la media salia que en un 93% no tenemos sangre mora.

PD: no tengo nada contra el katxan, solo que está calado xD, comparte algunas cosas que dice Diskover y otras no, pero es uno de los foreros con el que más coincido.
morr escribió:PD: no tengo nada contra el katxan, solo que está calado xD, comparte algunas cosas que dice Diskover y otras no, pero es uno de los foreros con el que más coincido.

Ell té més d'un problema amb el món... si tu estàs d'acord habitualment amb ell, fes-t'ho mirar.
Jajaj el otro, como se pica con el Diskover, seguro que en persona es muy buen pavo, en cambio a mi Jony ese no me da la sensacion de que en persona coincidamos ( ojo no me estoy metiendo con él eh?)
A mi el skorzy al igual q un par de faxas redomaos, me caian con el culo, en cambio discover y katxan pueden estar calados, pero sn los putos amos X-D.

Saludos [beer]

PD: sabeis quien "vendió" Hispania a los musulmanes? [666] [666] [666]
morr escribió:Jajaj el otro, como se pica con el Diskover, seguro que en persona es muy buen pavo, en cambio a mi Jony ese no me da la sensacion de que en persona coincidamos ( ojo no me estoy metiendo con él eh?)

El Johny encara que no coincideixo amb ell té uns raonaments, el Diskover va de xupi-guay-contra-sistema-i-contra-banderes, aka 'antitot'.
Amb el segon no perdria ni un moment del meu temps, amb el primer, segurament es podria discutir.
L'Skorzy és molt gran, encara que tampoc coincideixi amb ell, fot uns raonaments fantàstics.

El Diskover em recorda al Dani del Betis, no sé perquè [poraki]
eTc_84 escribió:No t'esforcis amb raonar amb segons qui.... li mola portar la contrària per sistema :o

He dit que el fil no es anti Catalunya (el tema del fil) i que el que s'estava comentant, sobre aquest tema, no era anti res. I aixo es cert, no vinguis amb tonteries com sempre

No se que collons pretens que pensin de gent que entra a un fil on es diu que hi ha una injusticia amb la llengua castellana (i es CERT) i surtis tu i diguis:

eTc escribió:¡Cómo pica! [jaja]

A sobre li dius a en Paboh que no s'esforci amb raonar amb segons qui... Resulta contradictori despres de veure lo be que has raonat sobre el tema del fil amb aquesta aportacio que cito
DANNY escribió:He dit que el fil no es anti Catalunya (el tema del fil) i que el que s'estava comentant, sobre aquest tema, no era anti res. I aixo es cert, no vinguis amb tonteries com sempre

Ei, que per mi el pots posar a favoritos i llegir-lo a les nits.

DANNY escribió:No se que collons pretens que pensin de gent que entra a un fil on es diu que hi ha una injusticia amb la llengua castellana (i es CERT) i surtis tu i diguis:

En fils com aquest és el mateix el que jo he posat que si hagués posar la Marsellesa.

DANNY escribió:A sobre li dius a en Paboh que no s'esforci amb raonar amb segons qui... Resulta contradictori despres de veure lo be que has raonat sobre el tema del fil amb aquesta aportacio que cito

No seré jo el que t'expliqui el significat d'anti, que pel que es veu no el comprens exactament.
eTc_84 escribió:Ei, que per mi el pots posar a favoritos i llegir-lo a les nits.

No gracies ¬_¬

eTc_84 escribió:En fils com aquest és el mateix el que jo he posat que si hagués posar la Marsellesa.

Es clar, pero si escrius a un fil es per contestar sobre el que es comenta. Potser creus que si que es injust? No trobes arguments per dir que esta ben fet i es millor dir una tonteria? Segur que si

eTc_84 escribió:No seré jo el que t'expliqui el significat d'anti, que pel que es veu no el comprens exactament.

Potser ets tu el que no ho enten... Dir que havent-hi 2 idiomes oficials que no son tractats per igual es cometeix una injusticia no es ser anti res, es dir una cosa que es obvia. Quan al franquisme es va fer canviar el nom de molts equips de futbol o empreses per posar-lo en castella va ser injust, pero obligar a canviar retols d'una empresa de castella a catala no ho es i pensar-ho es ser anti catalunya...

Paso de discutir mes, esta clar que tinc rao en tot el que he dit, el que no ho volgui veure que segueixi amb les seves conspiracions absurdes
DANNY escribió:Es clar, pero si escrius a un fil es per contestar sobre el que es comenta. Potser creus que si que es injust? No trobes arguments per dir que esta ben fet i es millor dir una tonteria? Segur que si

La manca d'arguments no és equivalent a l'absència de receptors amb qui raonar.

DANNY escribió:Potser ets tu el que no ho enten... Dir que havent-hi 2 idiomes oficials que no son tractats per igual es cometeix una injusticia no es ser anti res, es dir una cosa que es obvia. Quan al franquisme es va fer canviar el nom de molts equips de futbol o empreses per posar-lo en castella va ser injust, pero obligar a canviar retols d'una empresa de castella a catala no ho es i pensaro es ser anti catalunya...

Ei, que em sembla molt bé la demagogia i companyia, però és un fil més contra Catalunya.

DANNY escribió:Paso de discutir mes, esta clar que tinc rao en tot el que he dit, el que no ho volgui veure que segueixi amb les seves conspiracions absurdes

Bé, doncs et donc la raó a veure si ho deixes ja[poraki] Pa'tí la gorda
Ah, dit de passada, per conspiracions, El Mundo.
eTc_84 escribió:La manca d'arguments no és equivalent a l'absència de receptors amb qui raonar.

Aixo es el que pensara qualsevol persona despres de veure el teu post (i amb tota la rao)

eTc_84 escribió:Ei, que em sembla molt bé la demagogia i companyia, però és un fil més contra Catalunya.

Que traduit vindria a ser: Si, se que tens rao, pero m'agrada dir que es un fil contra Catalunya perque estic obsesionat i em sento perseguit.

eTc_84 escribió:Bé, doncs et donc la raó a veure si ho deixes ja[poraki] Pa'tí la gorda

Que traduit vindria a ser: Doncs no, no hi ha rao

eTc_84 escribió:Ah, dit de passada, per conspiracions, El Mundo.

Ok XD
DANNY escribió:Aixo es el que pensara qualsevol persona despres de veure el teu post (i amb tota la rao)

Si definim DANNY com a persona és probable [poraki]
Si un és una mica veterà a EOL, sabrà que això ve a ser, 'sé que no val la pena explicar res, per tant foto merder a veure si es pot treure quelcom de profit de la situació'.

DANNY escribió:Que traduit vindria a ser: Si, se que tens rao, pero m'agrada dir que es un fil contra Catalunya perque estic obsesionat i em sento perseguit.

Es creu el lladre que tots són de la seva condició...

DANNY escribió:Que traduit vindria a ser: Doncs no, no hi ha rao

Veig que això ho has entès, enhorabona.

DANNY escribió:Ok XD

I de passada ens obsequies amb un exemple del que tu dius, no tens arguments... [fumando], Gràcies.

Salut [barret]
eTc_84 escribió:Si definim DANNY com a persona és probable [poraki]

¬¬'
eTc_84 escribió:Si un és una mica veterà a EOL, sabrà que això ve a ser, 'sé que no val la pena explicar res, per tant foto merder a veure si es pot treure quelcom de profit de la situació'.

El que jo deia, son ganes de fotre merder. I si que val la pena explicar els arguments per als cuals creus que esta ben fet el que diu el fil, si es que ho penses.

eTc_84 escribió:Es creu el lladre que tots són de la seva condició...

Si, jo em sento tan perseguit a Catalunya... XD I tan discriminat a Espanya per ser catala... XD Jo estic de puta mare a Espanya i a Catalunya [beer]

eTc_84 escribió:Veig que això ho has entès, enhorabona.

Gracies [beer]

eTc_84 escribió:I de passada ens obsequies amb un exemple del que tu dius, no tens arguments... [fumando], Gràcies.

No no, no em malinterpretis, no pretenia portar-te la contraria. El que passa es que no llegeixo El Mundo i no se si es cert, aixi que em crec el que dius i per aixo dic que ok, que vale. En qualsevol cas la noticia es certa

eTc_84 escribió:Salut [barret]

Salut
seerj escribió:
PD: sabeis quien "vendió" Hispania a los musulmanes? [666] [666] [666]

Los desgraciados de los visigodos, en su puta guerra civil en la Septimania. ( Ya te digo a mi me encanta la historia).
¿¿¿Per què ens barallem els catalans entre nosaltres??? [buuuaaaa]

Prou conflictes tenim ja!
Pau i respecte! [beer]
DANNY escribió:El que jo deia, son ganes de fotre merder. I si que val la pena explicar els arguments per als cuals creus que esta ben fet el que diu el fil, si es que ho penses.

Bé, donat que el Runew ha creat el fil per fotre merder i que hi hagin insults, he continuat amb el seu objectiu.

DANNY escribió:Si, jo em sento tan perseguit a Catalunya... XD I tan discriminat a Espanya per ser catala... XD Jo estic de puta mare a Espanya i a Catalunya [beer]

Me n'alegro per tu.

DANNY escribió:Gracies [beer]

De res [carcajad]

DANNY escribió:No no, no em malinterpretis, no pretenia portar-te la contraria. El que passa es que no llegeixo El Mundo i no se si es cert, aixi que em crec el que dius i per aixo dic que ok, que vale. En qualsevol cas la noticia es certa

Jo tampoc llegeixo El Mundo, les notícies que veig són les que postegen aquí, que són de panfletistes sectaris.
Les notícies del País contra el PP també són certes i no hi ha tant de rebombori.

PD: DevilKenMasters, tranquil, és una cosa normal, al DANNY li agrada discutir (i a mi XD).
DevilKenMasters escribió:¿¿¿Per què ens barallem els catalans entre nosaltres??? [buuuaaaa]

Jo no em barallo, jo dono la meva opinio. Aixo es sa si no es falta al respecte (eTc tonto! [careto?])

DevilKenMasters escribió:Pau i respecte! [beer]

Powa [beer]
DANNY escribió:Jo no em barallo, jo dono la meva opinio. Aixo es sa si no es falta al respecte (eTc tonto! [careto?])

Calla, madridista [poraki]
morr escribió:
Los desgraciados de los visigodos, en su puta guerra civil en la Septimania. ( Ya te digo a mi me encanta la historia)

no todos, no le quites meritos a Don Rodrigo, fue Vitizo y sus seguidores (de ahí mi procedencia en mi perfil xDDD), casualmente (o no) sus territorios son lo que luego fueron los condados catalanes, y durante todo el proceso de islamización, por haberles ayudado, no fué un territorio del Al-andalus y fué independiente y puente para la llegada de los hispanos que no querían islamizarse que querian llegar a los territorios cántabros y periféricos (futuros reinos de castilla, león, aragón, etc), todo esto hasta que los francos se pusieron las pilas y acabaron con el último reino godo en la peninsula [pos eso]

Para más inri, se ve que la deserción de Vitizo fue por que el Rodrigo este había violado a la hija del señor de Ceuta xDDD, que se ve que era aliado de el tal Vitizo [666] [666] [666], si aznar cuando citó la batalla de Guadalete (donde traicionaron a Rodrigo) lo hubiera sabido todo esto, seguramente nos hubiera metio las culpas a los catalanes de lo del 11-M y todo xDDDD Bendita incultura [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saludos y perdón por el tochaco xD, quien se lo haya leio too le invito a unas birras, palabra [beer]
Con paz no se va a ningun lado, con respecto sí.

Propongo hacer una kedada en el bar de los estopa ( si no ha desaparecido) que se llama "la Española" ( a modo de información).
morr escribió:Con paz no se va a ningun lado, con respecto sí.

Propongo hacer una kedada en el bar de los estopa ( si no ha desaparecido) que se llama "la Española" ( a modo de información).

Collons, quin nom, qui porta la gasolina? [jaja]
Una quedada para comer hombre.

Seerj que no has pillado el edit, De hecho creo que me podría sacar la carrera de historia sin estudiar o estudiando muy poco ( alomejor hago dos carreras a la vez cuando esté por el tercer año de ingeniería) seej tu haces historia?.

Por cierto, si quieres reirte un rato ve a http://www.lapaginadefinitiva.com y busca histeria de España, está bien documentado y encima te hechas unas risas.

PD: y lo he leido, me debes unas volldamms.
yo historia me la estoy sacando sin estudiar, no he hecho examenes aun, pero los trabajos tengo notas de matriculas, y si, hago Historia en la UAB, aunque yo de ti me daba prisa, con la mierda de boloña nos las quitan todas estas carreras y las mezclan con otras...si no recuerdo mal, con humanidades.... [lapota]

Saludos [beer]

EDIT: si se hace una kdd d estas las vollesdames van a my acount [fumeta]
Joder pues que putada, porque yo de latin y tal ni idea, lo mio es la historia de españa, de la iberia pre-romana, de la romana y de la visigoda. De la carrea de historia las unicas asignaturas no placenteras para mí son las de los homo sapiens y tal.

¿Conoces a un tipo que se llama Bagu con muchas greñas?
De greñoss somos unos cuantos, pero que se llame Bagu no me suena ^^u, lo mio es un poco de too, xo me voy a especializar en la europa no Romana, desde los celtas y sus revoluciones metalurgicas hasta los pueblos invasores y bla bla bla [looco] [looco] [looco], me han molado caxo, y si, yo tampoco sé ni papa de latín, que vengo del Bachiller tecnologico!!!!

Saludos [beer]
ostia pos yo tb vengo de tecnologico, jajaja eres mi puto clon. Encima a mi tb me encantan los celtas ( me viene de familia, mi pueblo es semi-celta y esta lleno de ruinas) y tengo un monton de libros sobre ellos. VIVA LA CAELIA.

Ya te digo sino me saco la ingeniera piro para alli, y si me la saco en un corto espacio de tiempo tb, lo que eso no tiene muchas salidas laborales no?
Bastantes más de lo que esperaba, desde asesores en editoriales a arquelogia de salvación, es decir, cuando se encuentran haciendo obras de cualquier tipo ruinas...yo espero acabar el segundo ciclo en inglaterra o algún pais del norte de europa, por que eso si, arqueologia en españa está muy mal subcvencionada...a egipto creo q es cada 7 años q montan una...se vive bien en relidad, no es una carrera pa apalancarse en un sitio estable i tal, a no ser que lo quieras claro, yo prefiero vivir libre cual colibrí xDDD...desde hacía 2 años yo me estaba sacando la ingenieria de informatica...weno sacando, sacando...que les den por culo xDDDD y he visto claramente que eso no era lo mio ratataaaa

Saludos [beer]
morr escribió:Con paz no se va a ningun lado, con respecto sí.

Clar, per a avançar és imprescindible la guerra, oi? Visquin les botes amb punta de ferro, els bats de beisbol, els ultres i la violència!

morr escribió:Propongo hacer una kedada en el bar de los estopa ( si no ha desaparecido) que se llama "la Española" ( a modo de información).

Per mi de puta mare, m'encanten les olives ("la Española" XD) i Estopa.

Passo de ficar-me en la discussió de sempre eTc - Danny, si l'Aleju veiés que li estàs fotent les banyes...
Gerim escribió:Passo de ficar-me en la discussió de sempre eTc - Danny, si l'Aleju veiés que li estàs fotent les banyes...

DANNY, jo de tu aniria en compte amb el Gerim, en quan es "xivati" a l'Aleix, et baneja per infidel [jaja]
eTc_84 escribió:DANNY, jo de tu aniria en compte amb el Gerim, en quan es "xivati" a l'Aleix, et baneja per infidel [jaja]

Em sembla que ho diu per tu XD

Si ho dius per mi Gerimy, no entenc perque :o

A mes, estic segur de que penses que tinc rao en la discussio amb l'etcetera

[Offtopic]
Amic etcetera (si, amic, que pasa? :o) el teu nick... son les teves inicials? En cas negatiu, d'on ve si es pot sapiguer?
[/Offtopic]

PD: Que collons foto possant "Offtopic" en un fil d'Offtopic general XD
DANNY escribió:A mes, estic segur de que penses que tinc rao en la discussio amb l'etcetera

Que ho pensi no vol dir que tinguis raó [poraki]

DANNY escribió:[Offtopic]
Amic etcetera (si, amic, que pasa? :o) el teu nick... son les teves inicials? En cas negatiu, d'on ve si es pot sapiguer?
[/Offtopic]

Les meves inicials són AVM. La història del nick me l'enduc a la tomba XD

DANNY escribió:PD: Que collons foto possant "Offtopic" en un fil d'Offtopic general XD

No poder veure a la Juve t'ha afectat [jaja]
AVM= Asociación de victimas merengonas.

PD: Una chorrada.

Gerim la historia está plagada de ejemplos, el que reparte más "yoyas" es el que gana.

PD2: Alomejro sigo tus pasos seerj, que la puta ingeniera esta dando ya mucho por culo.
eTc_84 escribió:Les meves inicials són AVM. La història del nick me l'enduc a la tomba XD

No tindra alguna cosa a veure amb certa assignatura de la uni?
ola a tots desde el akiwifi de castello.¿Algu de aqui ha estat? ya era hora de que es fera alguna cosa aixi a Castello que si espanya sta mal amb el tema de l internet castello ja ni parlem

Bona tarda a tots
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711