Catalans aixakeuvus xD (#7)

morr escribió:PD2: Alomejro sigo tus pasos seerj, que la puta ingeniera esta dando ya mucho por culo.

Jajaja, en mi clase somos unos cuantos exinformaticos, por cierto, es una xorrada por que de marcs hay muchos y punkos tb, xo conoces un tal marc de horta que va de punkarra y que el año pasado hizo informatica en la UPC? no se, a lo mejor lo conoces, pues naa, ese es otro q stá asiendo conmigo historia ahora xD
Jaja aalomejor si lo veo de cara sí, yo conozco a casi todos los punks/skins de 2 y 3 año de historia. Y alguna que otra skingirl.

PD Sigo estudiando la mierda de física ( energias electroestaticas y demás) que mañana tengo examen.
Cafetino escribió:No tindra alguna cosa a veure amb certa assignatura de la uni?

Nop, el nick el tinc registrat a IRC-Hispano des del 2001 si no recordo malament, quan encara estava a batx i no coneixia l'assignatura.
Simple coincidéncia.

morr escribió:AVM= Asociación de victimas merengonas.

Tu el que vols és morir [uzi]
DANNY escribió:Em sembla que ho diu per tu XD

Exacte, ho deia per a l'etacé.
DANNY escribió:A mes, estic segur de que penses que tinc rao en la discussio amb l'etcetera

Una de les raons per les que em dóna pal és per a no haver de matitzar 50 cites de l'un i de l'altre.
morr escribió: Gerim la historia está plagada de ejemplos, el que reparte más "yoyas" es el que gana.

Jo he parlat d'avançar i no de guanyar, que encara que no t'ho sembli és el més important. Exemples en tens a patades.
morr escribió: PD2: Alomejro sigo tus pasos seerj, que la puta ingeniera esta dando ya mucho por culo.

Concec un noi, un dels meus millors amics, que va començar fent Informàtica (superior) a la UPC, l'any següent ho va deixar per a fer història a la UB, i després va venir a la UAB a fer 1º de Polítiques mentre seguia amb 3º d'Història. Ara té les 2 carreres i està treballant d'una cosa que no té gaire a veure amb cap de les dues XD.
Me voy al barça, a ver que se cuece en la calle. Agur!

PD: Tú Etc, mira el partido en el casal eh? Con tu bolsa de pipas y tú purito.
coi q ràpid s'ha acabat el fil cuando más entretenio staba...x l'amor de déu...que sosisme [sati], bueno, de totes maneres sempre es lo mateix, podríen cambiar de tópics aquesta gentada...

Per cert morr, en mi space tengo una foto de una cena q tubimos, no se si subiendola aqui incumplo normas, por q en esa creo q concretamente no salgo, xo sale el tal marc "el punky", x si lo conoces, xDD

De politiques si que es té peor la cosa, crec jo, encara que sempre hi ha sortides per a tot, tot es moure's...jo aquest estiu segurament m'auntare a unparell d'excavacions al prineu, si no em foten els festivals, així "m'arrambu" als profes per a que em coneguin i tal, que aquests si que foten excavacions a sa quinta forca i porten a vegades estudiants [chulito]

Saluts [beer]
Me suena que te cagas, aunque me ha llamado mas la atencion la chabala. Bueno piro ya.
Jo també aniré cap al partit, però en 2 hores i quart XD. I per suposat que aniré amb les meves pipes, el meu entrepà i la meva cocacola il·legal.

seerj: that's the way, mira de pillar-ne algun que no et caigui gaire malament i ves a pico y pala XD.
morr escribió:PD: Tú Etc, mira el partido en el casal eh? Con tu bolsa de pipas y tú purito.

El puret no, que només en fumo un per començar l'any, les pipes ja veurem. Això si, amb calefacció, pantalla 36' i sense borinots que no callen. No t'ho canvio [poraki]
morr escribió:Me suena que te cagas, aunque me ha llamado mas la atencion la chabala. Bueno piro ya.

jajaja, y a quien no, "peliroja roolz" vaya pajara está exa [looco] [looco] [looco], per cert, es independentista i hace meetinges, q es de unes juventuts de nosequé y too xDD

Gerim escribió:seerj: that's the way, mira de pillar-ne algun que no et caigui gaire malament i ves a pico y pala .

of course, de moment dels q propposen aixo tots em cauen de puta mare, l'unic porfe q no el puc ni vore es el de moderna, es una puta rata de biblioteca q mai ha fet clases i dona com fastic, de veritat, fa temps q no se res de ell [toctoc] [toctoc] [toctoc]

Saluts [beer]

PD: men vai a lo camp nou a vore lo partit, q fa temps q no hi vai...
seerj escribió:PD: men vai a lo camp nou a vore lo partit, q fa temps q no hi vai...

Si vas a la 3º graderia i veus un friki amb barret, sóc jo.
Ja podeu anar ben abrigats que fan una rasca [tomaaa] per cert el madriz perd 0-1 ara mateix no estan ni a la uefa [looco]
keops escribió:Ja podeu anar ben abrigats que fan una rasca [tomaaa] per cert el madriz perd 0-1 ara mateix no estan ni a la uefa [looco]

I de penalty poc clar [qmparto][qmparto]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
ieeeeeep torno del cinema i emtrobo el fil tancat XD... be millor k costa fer abstinencia.Catalanets nazis amics meus i poc respectuosos amb la llengua d l'estat ke esta ferida de mort, rebreu un MP meu o d'en avadnc per proposarvos kelkom (per no confondre amb l'amic lleidatà XD )

Ja podeu anar ben abrigats que fan una rasca per cert el madriz perd 0-1 ara mateix no estan ni a la uefa

si hi hagues endolls nomes caldria endurse una x360 per estar ben calentets a la graderia [qmparto]
tzare escribió:ieeeeeep torno del cinema i emtrobo el fil tancat XD...

Ja deia jo que passaven massa hores sense respota... . El darrer post de l'amic Willow [tadoramo][tadoramo] és per a enmarcar.
Gerim escribió:Ja deia jo que passaven massa hores sense respota... . El darrer post de l'amic Willow [tadoramo][tadoramo] és per a enmarcar.

Per enmarcar i per banejar, almenys ha estat reportat. perla

Sergio Ramos al carrer [jaja]
Pos el Madrid ha acabat empatant no? pff

i a sobre els chinus han cambiat la programacio i no puc veure el Barça [mamaaaaa]
Bé, aquest Barça és lo millor que s'ha vist en més d'una dècada en el món de futbol, encara que alguns no ho reconeguin (DANNY).
Seguim disfrutant del millor equip del món en aquest moment.
pos yo al final naa de naa, mon cosi sa portat la parienta, i q vols q et digui, mon cosi es un putes...xD de totes maneres al bar amb els amics s'ho pasa un igual de bé, no tant a lo millor, xo s'està de puta mare...xDDD

Saluts a tothom menys al wilow, xD [beer]
Joder que buen ambiente en el bar, y que puto frío en el campo.
Els hi hem fotut una bona repassada als càntabres, i no estic pensant en ningú en especial...[666]
[sati]
eTc_84 escribió:Bé, aquest Barça és lo millor que s'ha vist en més d'una dècada en el món de futbol, encara que alguns no ho reconeguin (DANNY).

A mi que m'enregistrin :?

Aquest Barça es l'equip que fa el futbol mes vistos que he vist en la meva vida
Ostia, com aquest Barça jugui aixi tota la temporada deixo de mirar futbol pq això serà insuperable [flipa] [qmparto]
Gerim escribió:Els hi hem fotut una bona repassada als càntabres, i no estic pensant en ningú en especial...[666]

jajajajajajajaj [jaja][jaja] [qmparto][qmparto][qmparto]

Aquest Barça juga millor que el millor Dream Team

Edit: Mireu què he trobat sobre l'amic del morr [jaja]
Joder etc, mira que estás aburrido para ir rebuscando en los archivos de EOl.

Sigo estudiando física que tengo examen a las 12.

Oye y la página esta de Retrones está chula.

PD: DIOSSSSSSSSSSSSS DEFINITIVAMENTE DISKOVER ES MI ÍDOLO EN SU WEB SALE EL GALAXY 5000 QUE LLEVABA AÑOS INTENTANDO ENCONTRARLO, AHORA ESTA SEMANA QUE ME LLEGAN LOS APARATITIOS DE LS NDS PODRE JUGAR AL GALAXY EN LA NDS OHHHHHHHHHHH... VAYA VICIOS CON ESE JUEGO ( que por cierto me costo la fierolera de 5000 ptas)
es un pallús que es pensa k es d'eskerres XD pero es un consumista com kualsevol altre, mare d deu kuan panoli corre per aki (jo mateix inclòs)
morr escribió:Joder etc, mira que estás aburrido para ir rebuscando en los archivos de EOl.

Estava buscant una altra cosa i per casualitat l'he vist com a esborrat, he anat al seu perfil i he buscat els primers missatges seus... en el 2003 ja tenia les mateixes creuades contra el món i tal. [burla2]
morr escribió:Es que siemrpe se ha dicho que somos mitad moros, y hace tiempo, un forero con el que no comparto ideología, peero que era uno de los mejores foreros de eol Von_Skorzy ( no sé donde se ha metido siempre era una delicia escuchar sus opiniones) puso un link a un estudio de una universidad de barcelona y otra yanki sobre las desto geneticas de los españoles y la media salia que en un 93% no tenemos sangre mora.

Tens una bona recopilació d'informació en aquest fòrum

http://www.hispanismo.org/showthread.php?t=40

PD: seerj, per tenir una història de Catalunya allunyada de romanticisme anti-científic, busca(cerca?) "Otra historia de Cataluña" de Marcelo Capdeferro, Editorial Acervo.
Tranquil q la historia romàntica de catalunya em dona arcades, com qualsevol historia medievalista que donen molts profesors de Batxillerat (por lo general, toda historia medieval esta manipulada por el romanticismo, exceptuando muy contadas ocasiones...), el professor d'historia medieval a la facultat el primer q va fer va ser fotre a parir els putos romàntics ^^, ai si molts catalanistes sipiguèssin [jaja].

moltes gràcies pel llibre, aquesta setmana anaba a comrar un parell i ja seran 3 [beer]

Saluts [beer]
Von_Skorzy escribió:
Tens una bona recopilació d'informació en aquest fòrum

PD: seerj, per tenir una història de Catalunya allunyada de romanticisme anti-científic, busca(cerca?) "Otra historia de Cataluña" de Marcelo Capdeferro, Editorial Acervo.

¿ Jajaja tienes algun programa que te avisa cuando se nombra tu nombre? ¿ O llevas una temporada leyendo todo, pero sin dar opinión alguna?

Seerj, en Ponferrada (Alto Bierzo, León) me compré un libro de novela histórica de una tipa vasca, el libro se llama la Voz de Lug y va de toda la historia de los cántabros en lucha contra el poder romano.
Von_Skorzy escribió:Tens una bona recopilació d'informació en aquest fòrum

Tu, malparit, d'on coi ets, aquest català és natiu }:/

Salut :P

morr, a veure si n'aprenem, encara que sigui per cultura.
eTc_84 escribió:Tu, malparit, d'on coi ets, aquest català és natiu }:/

Salut :P

morr, a veure si n'aprenem, encara que sigui per cultura.

Coi que mala memòria, ja ho va dir, que entenia i parlava el català encara no ser d'aquí, ho va dir fa moooolt de temps en aquest fil, pero fa moooooolt de temps

Saluts [beer]
seerj escribió:

Coi que mala memòria, ja ho va dir, que entenia i parlava el català encara no ser d'aquí, ho va dir fa moooolt de temps en aquest fil, pero fa moooooolt de temps

Saluts [beer]
hmm pos si la llista nosta malament...

146. seerj (Barcelona)
kurras escribió: hmm pos si la llista nosta malament...

146. seerj (Barcelona)

coi kurras, pasa'm d'aquestes setes, tiu [jaja], que he fet una cita del Tankian EOL fan #2 sobre en Von Skorzy, ja se que soc a la llista, pero gracies de totes formes, no m'enrecordaba del numero [burla2]

Saluts [beer]
seerj escribió:Coi que mala memòria, ja ho va dir, que entenia i parlava el català encara no ser d'aquí, ho va dir fa moooolt de temps en aquest fil, pero fa moooooolt de temps

Saluts [beer]

Collons... molts n'haurien d'aprendre...

kurres, parlem de l'Skorzy, no del seerj :P

PD: Per cert seerj, hem de fer algo amb el collons de Malakian, a veure si deixa de molestar [666]
PUTO MALAKIAN, PUTO MALAKIAN, xDDD, mare meua, no'm facis parlar que porto uns dies escoltant el mesmerize/hypnotize i es que ni con toas lah gana' der mundo, mare meuaaaaa, aquest Malakian vol morir, ho demana a crits, xDDD

Per cert, offtopick total, pero esq a música em pegaran i tot, me fet propietari d'una "copia de seguretat" de l'últim de KoRn....pffff.....buuuuf.......pfffff....ha batut records, ni 10 segons cada canço a durat a les meves oides, quina merda que es pot arribar a fer avui dia.... [noop] [uzi] [uzi]
apss perdoo lapsus meu [+risas] [+risas]
kurras company, posa ja la llista que se't veu amb ganes XD. I encara que no ho sembli ho dic en serio, si algú d'aquest fil te un inconvenient que ho digui entre ara i demà al matí, i sinó que calli per a sempre.
Gerim escribió:kurras company, posa ja la llista que se't veu amb ganes XD. I encara que no ho sembli ho dic en serio, si algú d'aquest fil te un inconvenient que ho digui entre ara i demà al matí, i sinó que calli per a sempre.
iepaa, tampoc es plan de robarli la feina an DiGi.. Si més no que postegi mes gent opinant, i que es faci el que la majoria dicti.
Per certt, tanta llista i dels habituals soc l'unic que la porto a la firma!! Aixi no ens donarem pas a coneixerr grrr
Cap problema :)

Tanmateix se l'hi hauria de comunicar a en DiGi el relevo.

Alegria, tinc clase de 13 a 18 (clase seguida XD)

Salut!
quelcom escribió:Alegria, tinc clase de 13 a 18 (clase seguida XD)

Salut!
jeje io ahir tenia clase de 8 a 19 seguida (inclus em vaig quedar a dinar a la uni, fastic de menjar.. xD)

Avui fins a les 12 re!

2ª ronda de eleccions a rector de la udg, ni menrecordava
Jo tinc classe de 15 a 21, argh arribaré a casa que el Barça ja haurà començat [burla3].

El percentatge de vot a la primera volta de la nostra facultat, kurras, va ser del 12%, la més baixa de tota la UdG, contribuiràs a continuar baixant-la? [+risas] Jo si [+risas]
eTc_84 escribió:El percentatge de vot a la primera volta de la nostra facultat, kurras, va ser del 12%, la més baixa de tota la UdG, contribuiràs a continuar baixant-la? [+risas] Jo si [+risas]
jajaj io tinc de profe en Tresserras, que esta a la candidatura de la Geli aquesta. Ens va fotre una bulla per no anar a votar.. xDD a mes, en comptes de fer clase el tiu fotia una campanya extraoficial de cuidadu... juas
Al DiGi ja se li ha donat algun que altre ultimàtum, porta molt de temps sense postejar i només ho fa quan el se'l crida. Crec que és més important la llista que no qui la porti.

eTc_84 escribió:El percentatge de vot a la primera volta de la nostra facultat, kurras, va ser del 12%, la més baixa de tota la UdG, contribuiràs a continuar baixant-la? [+risas] Jo si [+risas]

Un 12% la més baixa? A la UAB la participació estudiant va ser del 6.42%!
Gerim escribió:Un 12% la més baixa? A la UAB la participació estudiant va ser del 6.42%!

[+risas]
Gerim escribió:Al DiGi ja se li ha donat algun que altre ultimàtum, porta molt de temps sense postejar i només ho fa quan el se'l crida. Crec que és més important la llista que no qui la porti.

Això crec que no ho discuteix ningú.

Jo me refereixo a que no sigo que un dia l'hi pego per obrir l'últim post on ell va fer el recompte i que continuo afegint Catalans/es fins vere que s'ha produït lo relevo.

Lo més normal seria que si continués ho fes desde l'últim català/ana que va comptar (la majoria ho fariem així m'imagino) enlloc d'agafar l'últim post i tirar enrere.

No se si m'explico, però seria una pèrdua de temps considerable, no?

Salut!
Pues en la UPC técnica no se cuánta participación habrá, pero muy muy poca porque nadie sabia que habia elecciones, de hecho no sé ni para que son, yo ni nadie.

PD: Estás sólo y el bar lleno, pero te la suda pides otra estrella!. En la barra! En la barra! Una banderilla otra birra más, con pincho tortilla, otra birra más, ponme unas olivas, otra birra más, otro sol y sombra, una birra más! ( 14 agujeros CREW) You never listen, to anyone, Because you're young!

PD2: Hoy he denuciado el "robo" de mi DNI, me ha salido gratis el nuevo.
No tens diners per japones, carts o paintball....no m'extranya si ets un capitalista de les cerveses. [poraki]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811