morr escribió:Que si que si , otros futuros comepipas que asco. Han convertido el futbol en lo que querían, una ópera.
Por cierto etc, yo estuve la noche del sevilla, y ni que fuera para tanto, como se nota que nos has estado en celtic park o en mismo campo del sevilla ( como yo he estado en los dos) para ver lo que es una afición.
Y tío diciendo lo que has dicho se demuestra que no tienes ni puta idea del mundo de las gradas además de ser un prepotente pues la verdad es que tenemos la peor grada de toda Europa y me atrevería a decir del mundo ( voy al campo del badalona cuando puedo, y hasta allí se anima más con el Fort Badalona) . Para adentrarte un poco bájate del emule :
"BBC Hooligans Foreign Fields" (está en ingles pero se entiende, sobretodo a las hinchadas argentinas)
PD: Una grada jove como se prometió ayudaría muchisimo que da verguenza ver como los putos viejos y gente de bien calla a los jovenes que inician algun cantico o algo.
No tindré ni idea de les grades però t'he fet picar, és a dir, he aconseguit el que volia
Jo sóc més aficionat de bar o de tv a casa, i què?
.
Segur que molta gent que no va al camp sap molta més història del Barça que els que si hi van.
Això ja sembla una disputa amb el bn1975, només són bons aficionats al futbol els que van al camp i foten merder
Apart de que no tens ni idea comparant el futbol d'aquí amb l'anglès o amb l'argentí, són cultures totalment diferent, tu que ets tant ultra ho hauries de saber. El camp del Sevilla no es mereix ni ser nombrat, només viuen per fotre-se'n del Betis i per fer el dibuixets aquells de les grades, apart que són uns salvatges i uns tramposos.
El Barça és un club diferent, i com a tal, té un públic diferent. Si t'hi sents desplaçat, fes-t'ho mirar.
I sempre pots fer-te del Sevilla, segur que t'accepten orgullosos si fots merder com ells.