Catalans aixakeuvus xD (#8)

No entenc el sentit de la tira que ha postejat en morr. Què tenen Zapatero i Carod en contra de la denominació d'Astúries com a "pàtria"? ein?

Willow, ¿la has dibujado tu? :-P
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
El Tamudo fa bé de kdarse a casa, te de catala el k jo d'extremeny.
Res nois, que passeu un bon Nadal tots els catalans, i els que no ho sigueu depen com sigueu també.

Esperem que el Pare Noel ens porti la independéncia
tzare escribió:El Tamudo fa bé de kdarse a casa, te de catala el k jo d'extremeny.

Parla mes i millor el catala el kluivert k el tamudo.
morr escribió:Perdón? Veo que no captas lo que es un página de política que encima de facha no tiene nada. Madre mía, entre Skrewdriver y esto me estás matando.

Bueno, del que no m'interessa no m'informo [poraki]

Haurem de tornar al crit del dia del Madrid-Barça....

Puyol, puto español XDXDXD

I a sobre avui en una entrevista al MARCA dient que va pensar en marxar del Barça... fill de puta.

Jo de l'Español no portava a ningú, sincerament, ni Tamudos, ni osties, els catalans bons de l'Español se'ls va endur el Deportivo i el Luque (no recordo l'equip).
eTc_84 escribió:
Jo de l'Español no portava a ningú, sincerament, ni Tamudos, ni osties, els catalans bons de l'Español se'ls va endur el Deportivo i el Luque (no recordo l'equip).
Newcastle no? Esta passant amb mes pena k gloria es veu..
kurras escribió: Newcastle no? Esta passant amb mes pena k gloria es veu..

Mira si està passant pena que sona pel Madrid [jaja][jaja]
eTc_84 escribió:Jo de l'Español no portava a ningú, sincerament, ni Tamudos, ni osties, els catalans bons de l'Español se'ls va endur el Deportivo i el Luque (no recordo l'equip).

¿Tú das carnets de buen catalán?

Sé que los de español son malos ( me he tragado todos sus partidos en casa) pero no se como será el tipo ese que han convocado del Vilanova.

PD: En fín, vaya partidazo se espera el día 28, una auténtica inocentada.
Avui he descobert un grup que es diu Dept., es Rock Català i us ho recomano a tots :D
rock català sucks!

d'aqui només hem quedo con vidres y bastärds, y los segundos mas que nada por que la clavan y son colegas mios xD, y weno, ahora, cuando esos mismos colegas (en parte) hagan un grupo con ellos estaré tb xD (se llamaran aborto fallido xD)

Saludos [beer]
seerj escribió:rock català sucks!

Seerj, sigues més tolerant, que la música catalana és molt bonica. A més, Dept fan rock electrònic, no se que tenen de dolent. Jo no em ficaré mai amb el metal, com a bon amant de la música que sóc. xD
Millora't!

[fumando]
El rock catalán es inmensamente penoso, tienes más razón que un santo etc... y parte del rock castellano no le va a la zaga.

Es que escuchas los pets, o la gossa o grupos así y te dan inmensa pena.
morr escribió:¿Tú das carnets de buen catalán?

Sé que los de español son malos ( me he tragado todos sus partidos en casa) pero no se como será el tipo ese que han convocado del Vilanova.

PD: En fín, vaya partidazo se espera el día 28, una auténtica inocentada.

Són dolents i fatxes, em sona eh [sati]
Español a 2a ja! Aquest any em sembla que ens donaran el gust [jaja]
Bé, després de jugar amb Brasil qualsevol cosa sembla una inocentada.
morr escribió:El rock catalán es inmensamente penoso, tienes más razón que un santo etc... y parte del rock castellano no le va a la zaga.

Doncs eixa és la teua opinió. Baldament hi ha força gent que aprecia la música catalana i la segueix amb passió. Visca la festa popular!

Per cert, podeu afegir-me a la llista de catalans ^^ Gràcies!
No la cagem, no la cagem...

En serio yo flipo con la gente que escucha esas cosas...no puede ser cierto eso de las acampadas del senglar rock y demás, madre mia, seguro que son montajes, xDDDDD

Y soy bastante abierto de miras respecto la musica (al menos me considero asi xD), pero hay cosas que esque ni con forceps, xDDD

saludos [beer]
F=m.a escribió:Doncs eixa és la teua opinió. Baldament hi ha força gent que aprecia la música catalana i la segueix amb passió. Visca la festa popular!

Dons si, està molt bé la musik catalana, de lo milloret q hi ha, si no mirem ls musik electronica es clar... [fumeta]

F=m.a escribió:Per cert, podeu afegir-me a la llista de catalans ^^ Gràcies

Ui jo de tu ni ho demanaria, jo ja fa la ostia de temps q ho vaig demanar i encara estic espernant...
oscuros escribió:
Ui jo de tu ni ho demanaria, jo ja fa la ostia de temps q ho vaig demanar i encara estic espernant...
oscuros, tu ja fa temps que hi ets

368. oscuros (Barcelona)

El problema esk en DiGi ens te abandonats..
oscuros, em sembla que haurem de parlar amb DiGiJoS.

seerj, no em fotis xD
Tu que et penses, que a les acampades aquestes fem coses extranyes a part d'escoltar música en català? :P
Doncs a mi Els Pets m'agraden, i molt. Tampoc estan gens malament Obrint Pas (tot i k no son catalans crec XD )
Sobre gustos, oi?

pd.
El domini o l'ús del català no es l'únic element que ha de tenir una persona per ser catalana.

Tristament, no.
Pero vaja, simple associació : CATalunya - CATalà
Hi ha coses que són de sentit comú, tot i que alguns intentin fer veure el contrari.
Mireu la firma, creieu que és massa grossa i provocativa?
Està dins de la normativa XD

El morr si et llegeix es donarà cops de cap amb la pantalla [looco]
eTc_84 escribió:El morr si et llegeix es donarà cops de cap amb la pantalla

Doncs a veure si així se li arreglen les tonteries xD

Morr, no t'enfados, en realitat és la bandera d'Aragó, o del Languedoc... 8-)
Obrint Pas son valencians i son bonissims i la Gossa Sorda també XD

Jo mai he pogut anar a una acampada d'aquestes, pq generalment els meus amics passen de la música en català :(

F=m·a, d'on ets tu?
Paboh escribió:F=m·a, d'on ets tu?

De Barcelona, Paboh.

Paboh escribió:Jo mai he pogut anar a una acampada d'aquestes, pq generalment els meus amics passen de la música en català

Doncs a mi em passa igual.

Paboh escribió:Obrint Pas son valencians i son bonissims i la Gossa Sorda també

Esque els grups catalans són lo millor. Per cert, concert d'Obrint Pas, Mesclat i la Carrau el dia mateix del partit de la selecció. Ueee!! [barret]
para gustos colores, y para malgustos, el rock català, el reaggeton, la pachanga, el folclore y la mayoria de la musica discotequera xDDDDD

PD: no me gusta nada la bandera asi...de toda la puta vida han sio con las tiras verticales, por dios, seamos coherentes con los origenes de dicha bandera o escudo :o

Por cierto, como la bandera negra y roja, ninguna, xDDDD

Saludos [beer]
A mi esa bandera no me hace daño a la vista, es más me parece bien, lo que no me gusta son las independentistas, como en un 70% de posibilidades eres.

A mi la "la preciosa bandera negra y roja" me parecería de puta madre (bastantes de mis colegas son anarquistas) si consideresen a España como tal.

PD: La mayoría de grupos catalanes [que canten en catalan] son penosos, solo me gustan algunos ( y no demasiado) de oi! y los inadaptats.

PD2: Eso sí, el más grande sigue siendo Camarón.
camaron... ¬¬ande me va xD

Hi han molts grups en català bons només fa falta trobar-los, os o dic jo...pero clar, pel senyor moor i seerj si no es el que a ells li agrada, ja es una merda...[reojillo]
No mesclem coses, rock català es una cosa i musica en català es una altre.
A mi el rock català no m'agrada gens, simplement no es el meu estil, es molt comercial i no deixa de ser pop.
Però grups que cantin en català n'hi ha de molt bons, el que pasa es que si l'estil que m'agrada es minoritari, els grups que canten en català tambe i si ajuntes les dues coses, resulta que els grups q em podrien agradar no els coneix ni se mare.
L'exemple mes clar son els Vidres (en martí pol era un crack).

Concurs pels musiqueros d'aqui, de qui es la canço ciutat podrida? un exemple clar de que es pot fer punk en català tot i que als mateixos catalanoparlans els hi resulti extrany.

Pd: tal com diu en seerj la bandera catalana es vertical.
Home, doncs en la meva opinió lo panorama de música en Català es (sent benèvol) força trist.

Sangtraït és l'únic grup que m'agrada realment. Fora d'això escolto grups com ara Despertaferro, Crit de Lluita o Vidres a la Sang (cortesia d'en sgaesux) però para de contar.

Del que s'anomena "rock català" es que no m'agrada re de re.

Salut!
sgaesux escribió:Concurs pels musiqueros d'aqui, de qui es la canço ciutat podrida? un exemple clar de que es pot fer punk en català tot i que als mateixos catalanoparlans els hi resulti extrany.

Ostia eso salia en el recopilario de Viva la Punk, y he escuchado varias versiones en conciertos ( entre ellas como no la de Decibelios). EDITO: De hecho acabo de ver en mi directorio que la tengo, pero no tengo el autor, y paso de buscar en google pa fastidiar el concurso.

El rock català es penoso, no el catalán que es una lengua preciosa como casi todas las latinas, el italiano el castellano el catalán y el francés son unos idiomas preciosos ( no así el alemán y el inglés que no han nacido pa' esto).

He visto ahora mismo en c33 un documental sobre el cante napolitano y simplemente precioso.

PD: Tredi Camarón es Dios en este punto no se admiten discusiones.
Home si quan diem Rock català ens referim a "Els pets", Lax'n Busto i totes aquestes coses... a mi no m'agraden gens, jo em refereixo a d'altres grups, no a aquests tant "comercials" per dir-ho d'alguna manera. [burla2]
doncs música en català XD ke més dóna
jo sóc popero (tot i k el meu grup preferit d llarg son els cure) i els pets són excel.lents, potser per l'edat, pero hi ha cançons amb lletres molt bones, inclús una comença amb el meu nomi el de la meva parenta XD

Escoltaré els vidres a la sang akeststos a veure k tal, pero ja m'he fet gran per absorbir segons kin tipus de música.
I sí, l'estelada és vertical.

i a mi en camarón, ejem [buaaj]
los gustos van a parte, hay que diferenciar entre musica e indecencias, que es lo que hacen "los pedos" y todos esos grupos del palo...

PD: a mi no me hableis de grupos de aqui que ando mas perdio que una cuba, ultimamente me está entrando el gusanillo y algun grupom que otro de la peninsula pasa por mis orejas, pero aun soy "joven" en esa musica como para saberme el autor de eso xDDD

Saludos [beer]
hay que diferenciar entre musica e indecencias, que es lo que hacen "los pedos" y todos esos grupos del palo...

que no t'agradi no vol dir k no sigui musica tan vàlida com qualsevol altre.
És important no perdre d vista això [enfa]
Però el rock catala no només està representat pels grups dels 80-90 com Lax, Pets, Brams, etc (que generalment no m'agraden), ara hi ha mes qualitat, el que passa que no els heu escoltat :-(

I comparar el rock català amb el Reggeaton... son ganes de dir bajanades xD

Tzare, Vidres a la Sang son molt heavys per tu, trobo xD
Baixa't el Vigila de La Gossa Sorda, veuras com t'agrada :)
Ja, ja, la senyera és vertical, pero al google poso senyera i més de la mitat són horitzontals. A més, horitzontal ocupa menys, perque si fos per mi fotia l'estelada, collons!

I passo de discutir, i més quan l'altra gent no sap acceptar coses que no van amb ells...

Paboh escribió:Però el rock catala no només està representat pels grups dels 80-90 com Lax, Pets, Brams, etc (que generalment no m'agraden), ara hi ha mes qualitat, el que passa que no els heu escoltat

Com que ara hi ha més qualitat? No em posis en dubte la gran trajectòria i història de grups que porten 20 anys tocant. ;) Tot i que els d'ara clar que estan be, més que be! :)

Salut!
de veritat, que teniu unes coses valtros...es ben curios xDD

Salúh [beer]

PD: rock català=caca [toctoc] [toctoc] [toctoc]

PD2: si, gràcies a déu no va amb mi la musica catalana d'aquest pal, pero tot sia dit que trbo bastant trist que tingi aquest estil tanta acceptació al jovent català...a més, no soc l'unic que diu q el rock catala fa una pudorassa que tomba a qualsevol, o si?
Seerj, quan tu t'imagines el jovent català que va a aquest tipus de concerts que veus? Jipis amb l'estelada a l'esquena i que canten els segadors? Doncs no, són gent normal :-|

A més, si mai has sentit aquests grups, com pots parlar d'ells?
F=m·a escribió:Com que ara hi ha més qualitat? No em posis en dubte la gran trajectòria i història de grups que porten 20 anys tocant. ;) Tot i que els d'ara clar que estan be, més que be! :)

Ja, però en aquella època tot els grups, mes o menys, eren iguals. Ara entre grups de rock catala hi ha més diferencia, com subestils, no ho creus?

seerj, clar que no ets l'únic q diu que el rock català és una merda. Però també hi ha molta gent que diu que SOAD per exemple és una merda i segurament no comparteixes aquesta opinió
..a més, no soc l'unic que diu q el rock catala fa una pudorassa que tomba a qualsevol, o si?

jo mateix et puc dir que en camaron o el grups de rock dur (catalans o no) fan pudorassa .
Es un argument molt feble.
Gustos n'hi a ha per tots i per tothom. En lloc de despreciar els altres limitat a ignorarlos, seras més feliç i els demés tb.

pd s curios fa 'anys' quan la musica poprock esclatava els que els agradava jazz o musica classica esptricaven i la gent deia que no en tenia ni ieia, i amb ro. No caigueu en el mateix conservadurisme els que us agradin altres estils.

Ja, ja, la senyera és vertical, pero al google poso senyera i més de la mitat són horitzontals. A més, horitzontal ocupa menys, perque si fos per mi fotia l'estelada, collons!

No t'enfadis ;)
Jo al MK duc l'estelada horitzontal tb perke aprofito més 'espai XD

Tzare, Vidres a la Sang son molt heavys per tu, trobo xD
Baixa't el Vigila de La Gossa Sorda, veuras com t'agrada

Jejejeje no se kin concepte tens de mi XD Pero probablement tinguis raó, probaré els k em recomanes
pd. a més d popero m'agrada la musica instrumental, sobretot.
Ara entre grups de rock catala hi ha més diferencia, com subestils, no ho creus?

Bàsicament hi ha més VARIETAT. La qualitat és una cosa molt personal en les arts.
Paboh escribió:Ja, però en aquella època tot els grups, mes o menys, eren iguals. Ara entre grups de rock catala hi ha més diferencia, com subestils, no ho creus?

Si, sincerament crec que els grups actuals ja no fan rock català. El rock català va crear-se a l'època dels 80 amb els grups típics com a referent (Pets, Lax'n'Busto...). I en canvi, els grups d'ara fan estils totalment diferents. Obrint Pas fa ska, rock, folk i core. Jo veig que s'estan creant molts grups d'aquest rotllo i s'ha posat de moda la gralla, pel que es veu xD.
nem per parts, xD

f=m·a, que collons saps si jo he escoltat o no mai grups de rock català, es bastant absurd pensar això si es viu a catalunya i a nivell mediatic e institucional només es promou aquest estil...xD

jo quan vai caraja amb els amics, de la mateixa manera q cantem el himno de las barricadas o el de la intrernacional comunsta, tambien nos sale el ramalazo segadors xD

I si, als concerts aquestos nomes van jippis amb estelades que pensen que en carod es deu tot poderòs...

Paboh, ara mateix, SOAD, son una merda com una casa, Pero una merda de les grosses eh, X-D

Salut [beer]
Bueno dejando un lao lo de siempre.

Me acabo de comprar un libro : Guía del autoestopista galáctico. Tiene buena pinta, y en este libro a gusto de Tzare, keops etc... no sale en ningun lado la palabra españa como en el anterior ( La Biblia en España).

¿Cuál es el último libro que os habéis leído ( a ser posible que NO sea novel.la catalana) que sea así entretenidillo, o una novela histótica recomendable?

¿Qué hacéis por fin de año?

PD: Etc, después de tú post de abajo no me voy a picar, ¡The oi! is here to stay!. Puede que seamos cuatro garrulos, con instrumentos de mierda que no sabemos tocar, no sabemos cantar, no tenemos discograficas, cantamos en okupas, cobramos una mierda de entrada, pero que coño ES NUESTRA MÚSICA Y NUESTRA GENTE.
Camarón era escòria, i la única gent que li sol agradar són els gitanos i/o espanyols que els hi mola el que ells anomenen 'el gitaneo', viure sense fer res i fer anar les palmes tot el dia montant escàndol, a més de no saber parlar entre altres coses. Basura.

Els únics colors vermells i negres ben portats són els del Milan :)

seerj, no posis el rock català al mateix nivell que el putaton [uzi] si em dius oi! al costat del putaton vale [poraki]

Fotem més llenya al foc, va, Skalariak! Todos los Hintxas!

Edit: seerj, SOAD són una merda per tontoputes del Malakian, a veure si el pillen un dia en un carreró fosc i l'espavilen que sembla tonto.
el flamenqueo triunfa caxo en las juventudes punkas i/o okupas, es algo que no logro comprender, pero es un hecho...en las ultimas casas ocupas donde me he metido basicamente se escuchaba flamenqueo ^^U.

Que no se lo tome ahora el pobre morr como si le estubiera llamando okupa o punkarra eh, faltaria, ponia un ejemplo basicamente :P

el tema musica lo dejo, venga, vivid felices con esas cosas raras, donde esté una buena voz gutural... [babas] [babas] [babas]

yo pa finde año mis posiblilidades se reducen, seguramente al final acabare entripao, aunque espero no acabar tan mal y irme como cualquier dia del fin de semana habitual...

Saludos [beer]

EDIT: club anti malakian roolz! xDD
y en este libro a gusto de Tzare, keops etc... no sale en ningun lado la palabra españa como en el anterior

Pse, amb una mica d polaramine puc intentar un llibre curt encara k hi surti 'espanya' XD

Jo ara stic llegint Codex en anglès, pero massa ñliat i el tinc molt parat.

pd. per fi d'any teatre: EL Mètode Gronholm
vivid felices con esas cosas raras, donde esté una buena voz gutural...

que t'aprofitin els renecs mentres jo escolto WithinTemptation :)
morr escribió:Me acabo de comprar un libro : Guía del autoestopista galáctico. Tiene buena pinta, y en este libro a gusto de Tzare, keops etc... no sale en ningun lado la palabra españa como en el anterior ( La Biblia en España).

¿Cuál es el último libro que os habéis leído ( a ser posible que NO sea novel.la catalana) que sea así entretenidillo, o una novela histótica recomendable?

El de la Guia aquesta, es d'humor no? Es que tinc ganes d'agafar algún llibre per riure una estona :D

Ara estava amb "El Ocho", pq volia un llibre per lleguir quan vaig amb el metro cada matí, pero no m'agrada gens, així que el deixare apartat i agafare "La voz de los muertos", que es la continuacio de "El juego de Ender"

Bé, jo marxo a veure "Lord of War". Que faria jo sense P2P :D
Sí es de humor te pongo el reverso:

Un jueves a la hora de comer la Tierra es inesperadamente demolida para poder construir una nueva autopista hiperespecial. Arthur Dent un tipo de lo mas corriente ha visto como echaban abajo su propia casa , considera que eso supera lo que una persona puede soportar. Buff y sigue pero ya me da palo

En la casa del llibre lo venden

PD: A mi el flamenquillo me gusta, y si es mezclado con rumba aún más. Ahora ha salido un grupito que se llama Des+karadas (muy muy recomendable a la gente que no le guste una música tan radical como el punk ni tan gloriosa como el oi!) que hace punk-flamenco y es muy bueno, ante el viejo lema de :

Si el punk ha muerto decidme donde estoy enterrado.

Se dice ahora.

Si el punk ha muerto baila rumba en su tumba.
Pos jo l'ultim que he llegit ha estat l'explicació de l'algoritme RSA entre altres [poraki] i el manual de la meva placa base [poraki]
L'últim en paper (ecs paper, sou uns destructors d'arbres) va ser la biografia de Thomas Alva Edison.

El flamenqueo aquest guarro és lo més dolent i barriobajero que he sentit des que l'españa rancia i casposa va guanyar eurovisió, veure a la gent picant de mans i fent l'imbècil no val ni per sortir als reculls de 'La Batidora', secció retrassats.
Bueno, os voy a poner una canción de des+karadas ( es legal porque es una maketa que ni esta a la venta, el disco no-maketa si que se vende). Es una canción que se llama Antifascista.

ANTES DE HACER NINGUN COMENTARIO (etc va por tí) ABSTRAEROS DE VUESTROS PREJUICIOS, ESCUCHARLA ENTERA, Y OPINAD.

(a mi me mola)

http://www.megaupload.com/es/?d=I9ZGI68D

PD: Tzare que es el snaking?
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911