Catalans aixakeuvus xD (#8)

16, 7, 8, 9, 10, 11
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
El flamenqueo aquest guarro és lo més dolent i barriobajero que he sentit des que l'españa rancia i casposa va guanyar eurovisió, veure a la gent picant de mans i fent l'imbècil no val ni per sortir als reculls de 'La Batidora', secció retrassats.

Quina sort k l'etc ja parla per mi i em deixa ser politicament correcte XD

pd.el meu germa es music independent i fot de tot inclus flamencu i rumba ecs. És bon músic pero, va fer un excel.lent concert fa poc en un aretu l vapor badia amb el seu grup actual de música (folklore irlandes i similars)
ains ains ains, yo si voy taja el flamenqueo este garrulin mentra que no veas, y mira que no lo tengo en mu wena estima, pero...lo que hace la birra, xD

me voy a poner a escuahar el tema y piro al sobre, q llebo una semanita que ni dios, y maña a pillar la caraja de nuevo...xD

Saludos [beer]
morr escribió:Bueno, os voy a poner una canción de des+karadas ( es legal porque es una maketa que ni esta a la venta, el disco no-maketa si que se vende). Es una canción que se llama Antifascista.

ANTES DE HACER NINGUN COMENTARIO (etc va por tí) ABSTRAEROS DE VUESTROS PREJUICIOS, ESCUCHARLA ENTERA, Y OPINAD.

(a mi me mola)

http://www.megaupload.com/es/?d=I9ZGI68D

[qmparto] Si home, posar flamenc al meu pc, l'únic que hi ha passat ha estat per copiar cd's per vendre, i MAI més, quin fàstic [poraki]
El folklore el respecto, i més si ve de bones terres com Irlanda i Escòcia XD, encara que normalment no m'agradi.
Joder Morr, pero esto KE ÉS ¿?¿ XD

no ho tornis a fer mai això, quasi em salta l'antivirus

pd. no sóc molt fan del folklore, però en directe i una sel.lecció (inclòs una versió propia de 'el meu avi' en plan celta) acurada, i en petites dosi no està malament XD
PD: Tzare que es el snaking?

Conye no ho havia vist XD
És serpentejar fent miniturbos a les rectes. Perd desde el meu punt de vista tota la gracia el joc, passa a ser un maxaca botons.
morr escribió:¿Sectario?

¿Problema? XD

Pel Cafetino & Cat_oS: Debian rlz [poraki]

I ho diu un skin antiOleguer... [qmparto]

tzare escribió:no ho tornis a fer mai això, quasi em salta l'antivirus

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Joder es que veo que no teneis solución, el etc porque es un enfermo crónico que ya nació así, pero joder, esa canción está muy bien.
morr escribió:Joder es que veo que no teneis solución, el etc porque es un enfermo crónico que ya nació así, pero joder, esa canción está muy bien.

Deu ser una evolució de l'oi! [qmparto]

Skalariak-Todos los hintxas!

Porretas-Mis putos vecinos!
esa canción está muy bien

mira no entro en gustos, pero la la parenta pensava k m'havia passat algo greu , jo escoltant allò XD
quasi em fot fora d casa a mi i els gossos k udolaven al escoltar la cançó (menys mal k tenia el volum baix pk si em senten els veins el meu poc prestigi hauria desapargut :P
No entiendo que quieres decir con lo de skalarriak y porretas.

PD: Comienza Milenio 3 dentro de poco. http://www.cadenaser.com/player_radio.html
PD2: Lo veis el seerj que su unica mision en este hilo no ess joderme dice que es buena, eso me basta. Sois unos abuelos carcas.
coño, madre mia...ya tengo BSO para mi nuevo album del space, xDDDDDD como se claba a las fotos que saque ayer xDDDDDD [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

Weno piro, por cierto, soys bastante irrespetuosos, teniendo en cuenta la verdadera bazofia que nos sirven aqui...

Salú [beer]
Pos a mi em recorda la sintonia del Tomate, mira tú XD

pd ja nomes faltava el 'sordo', en B.Floro al madrit XD XD passen de ser els galactics als pallassos de la tele. Paco POrras d'assesor a la presidencia per kuan?¿
La primera va dedicada als aficionats fantasma del camp nou dels que sempre parles, mentre que la segona va dedicada els veins del tzare [jaja]

En un país llatí, no hi pot haver música bona i que sigui apreciada per la gent, és el que té.
Hombre por gente como tú seguro que no.

Para tí el Top-Ten de canciones es:

- Els Segadors
- Els Segadors version makina
- Fin.

PD: Y que haces tú escuchando ska? Eso que escuchan y bailan y siguen y tocan skins, que haces escuchando tu eso?
En un país llatí, no hi pot haver música bona i que sigui apreciada per la gent, és el que té.

Home en Sisa i la maria del mar bonet XD

Doncs un segadors versionats per Alphaville o A-ha no estaria malament, no [boing]
Ala ala! Aprens ràpid a ser sectari eh! [poraki]
I tu que fots escoltant música de gitanos?

Les remescles de les cançons conegudes no em solen agradar, menys el Ganchis Hardcore vol.2 que és brutal [tadoramo]. Coneixes Dj. Paul Elstak? No punxa Oi!, no... :-|
I per altra banda, SOAD, Green Day i companyia són crema.

Següent pregunta [jaja]

tzare, i en Tomeu Penya, "Fermí d'una fumera" [qmparto] i l'Albert Pla [qmparto]
No me gusta la música electrónica, pero no opino de su calidad.

No shame!

Qué pasa con los gitanos, los de mi barrio son buena gente.
Volando voy, volando vengo...

PD : Tú eres mi profe [mad] , algo tengo que aprender del sectarismo.
PD2: Tzare definitivamente tu y el Etc estais carcas, esos cantantes y grupos o no me suenan o si me suenan estan muy pasados.
Pd3: Seerj vete a dormir ya.
escuchad eczema, machetazo, o Haemorrhage, eso es musica de la peninsula de calité xDD

Saludos [beer]
Per gustos colors XD

Linkin Park roolz :P
Home, en Pla per ser de Sabadell com jo li vaig donar una oportunitat XD. Ara tinc el seu CD al costat dl recopilatori de l'eugenio XD

Tzare definitivamente tu y el Etc estais carcas, esos cantantes y grupos o no me suenan o si me suenan estan muy pasados.

tiu, en tinc 33, ke et penses XD
Presisament ahir vaig veure el clip de Big in Japan d'Alphaville i no vegis kines pintes XD XD
[Madox escribió:]Per gustos colors XD

Linkin Park roolz :P

he decidido que no me voy a dormir, directamente voy a cortarme las venas...xDDDDDDD

talué [beer]
tzare escribió:Home, en Pla per ser de Sabadell com jo li vaig donar una oportunitat XD. Ara tinc el seu CD al costat dl recopilatori de l'eugenio XD

Eugenio [tadoramo][tadoramo]

Això és cultura general, lo del Tomeu Penya jo ho sé perquè preniem el pèl a un company de classe amb això [poraki]
L'Albert Pla és que és molt gran [qmparto][qmparto]

A tu que et mola el punk i els grups que no coneix ni déu, busca uns que es diuen OVAM (Os Vamos a Matar), que crec que són valencians i tenien cançons porai penjades [poraki]

seerj deixateles llargues, presento que el morr ens ha de confessar quelcom pitjor que escolta gitaneo [qmparto]
Joder 33 años con 16 años piyarias el punk con eskortbuto, decibelios en su maximo apogeo, la champions con una buena edad, la polla records, los grupos ultras en su apogeo por todos los lados.

CABRÓN.

Esta no es mi generación.

PD: De hecho tambien me gusta Mecano, Serrat, Peret... (esto empeorará las opiniones)
potser ens dirà que li agrada en Tortell Poltrona [fies]

pd. tenia un amic k li agradava la Polla records. A mi em feia més Dinamita pa los Pollos XD XD
o El Fary i Julio Iglesias [fies]

Ho ha dit, ho ha dit!!! Va, va, confessa, ABBA i Alaska y los Pegamoides!
yo lo digo siempre, aqui hay drogas y no las pasais, cabrones...xDDD

me voy ya ahora si que sus dejo, espero que no os mateis los unos a los otros por el eugenio y cuatro mataos más...xDDDD

Saluos [fumeta] [beer]
(esto empeorará las opiniones)

al contrari, nomes k entre el nuvol rosa, la ds i escoltant en Peret i que vas elegante ( XD ) tinc una imatge tipus palomino de tu ara mateix
Alaska y los Pegamoides

kuan ballava semblaven espasmes XD

pd nacha pop
A tanto no llego, pero no se que hay de malo en reconocer que Mecano es un buen grupo, que Serrat canta bien y que Peret es el puto amo en la rumba.

Imagen

Por favor, un poco de respeto. Yo excepto con 2 no me caso con ninguna musica y no me importa decir que hay grupos que me gustan.
tzare escribió:al contrari, nomes k entre el nuvol rosa, la ds i escoltant en Peret i que vas elegante ( XD ) tinc una imatge tipus palomino de tu ara mateix

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
O del Marc Parrot [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Edit: Nacha Pop? Això sona molt ranci, vaig a buscar info XD

Imagen
no se que hay de malo en reconocer que Mecano es un buen grupo

tinc k reconeixer k he anat a veure el musical a a madrid.
Una perdua de temps, no fan justicia.
El k us recomano es na veure Mamma MIa..... a londres obviament. Jo l'he vist 5 vegades ja i una amb la reina Sofia a la cual li vaig fer un lleig XD (m anava a donar la ma la vaig apartar i vaig cridar Catalunya Independent!! mentres la meva parenta m'intentava tapar la boca XD XD
Diossssss jajajajajajajaj ole tus huevos, pero en vez de catalunya le podias a ver dicho que se volveria pa su pais, que aqui no queremos inmigrantes griegos.
amb lo bona k és la mussaka :) XD
Li haguessis dit 'Visca la República!' XDXDXD
Mecano no estan malament, però Peret... [burla3]
Dyango! Som més que un club [tadoramo][tadoramo] (no en conec cap més).
Va, i Rudy Ventura i la seva trompeta.
Doncs jo ara escolto Tortura, de Alejandro Sanz i Shakira... m'agrada, em porta records bonics [babas]

tzare escribió:El k us recomano es na veure Mamma MIa..... a londres obviament. Jo l'he vist 5 vegades ja i una amb la reina Sofia a la cual li vaig fer un lleig (m anava a donar la ma la vaig apartar i vaig cridar Catalunya Independent!! mentres la meva parenta m'intentava tapar la boca

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
ostia newton te has radicalizado eh? ya veras que imagen de tí tendrás en miscelania.
per cert, lo de PPCC (paissos Catalans) no us fa una mica de mal als ulls amb tanta P junta XD
M'acaba d'entrar un xungo al llegir uns "cantants", [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]

Me'n vaig a dormir, que sobresalts així no van bé..

[beer]
morr escribió:ostia newton te has radicalizado eh? ya veras que imagen de tí tendrás en miscelania.

A que et referixos? :?

tzare escribió:per cert, lo de PPCC (paissos Catalans) no us fa una mica de mal als ulls amb tanta P junta

Jajaja, carai, mai m'hi havia fixat... M'hauré de centralitzar? [reojillo]

eTc_84, ves amb compte no somiis amb... Alejaaaaaandroooo, Shakiiiiiiraaaaa!! xD, en ocasiones veo mueeertooos!
un xungo?¿?¿?

be nanit jo tb anire a sobar, es kuestio de elegir, sofa i gos, o llit i parenta XD (pd esta boneta no us penseu, pero d cardar pok avui així k prefereixo k el perru em llepi els peus XD XD )

pd. morr vine a la propera kdada k riurem XD

Jajaja, carai, mai m'hi havia fixat... M'hauré de centralitzar?

crec k en central98 tb ho porta, va ser kuan vaig adonarme'n. És un gran dil.lema XD
Vendré siempre que sea una quedada que convezca. El paintball es lomejor, os fusilaré recordando viejos tiempos.

PD: Newton por lo de burro y tal, te aconsejo que te cambies el nick , cuando tengas mas mensajes te arrepentiras.
PD2: Ui, al Etc le ha dado un xungo jajajaja no puede conmigo.
El paintball es lomejor, os fusilaré recordando viejos tiempos.

Pietat amb mi k tinc lumbago XD
ALs karts us maxaco
nanit
morr, gràcies pel consell. Ja m'imagino que tants símbols de la meva terra poden ferir ments tancades de les profunditats catòlic-feixistes... [barret]
morr escribió:PD2: Ui, al Etc le ha dado un xungo jajajaja no puede conmigo.

Ni en els teus somnis més mullats on hi surti Camarón[poraki][poraki]

Al Mario Kart de N64 no m'haguessiu guanyat en la seva època, ara potser si [poraki]

Aquest de'n morr se'ns està aburgesant, ja ni anar a menjar pipes a l'estadi, ara diu d'anar al paintball... rwaro rwaro rwaro
ni a mi en el de SNES (es el k té l'edat) :-P
F=m.a 1.- Quítate el nick , será mejor ya verás
2.- Si quieres adoptar posturas beligerantes como casi todos los de este hilo ponte la bandera independentista y de avatar carod.

3.- Ya veras como si, que eres un viejo carca y no puedes correr en el paintball.
tzare escribió:ni a mi en el de SNES (es el k té l'edat) :-P

Ei ei, que jo també sóc de l'època de la Master System i SNES (bé, aquesta me la vaig pillar de segona mà just quan va sortir la N64).
[tadoramo] 8 & 16 bits
[sati] [uzi]

[bye]
tzare, dues coses?

1. Què és snaking?

2. Què és un sonyer?

Gràcies!
Snakin explicado anteriormente.

Sonyer dos definiciones:

1.- Al que le molan los juegos de la sony y tal.
2.- Lo que es el Tzare un jugador casual. "Casual Player" en el argot.
Qui us va parir!!!

Em poso a mirar Steamboy i quan acabo em trobo un pilo posts nous. jejeje

Pel tema música jo vaig variant... no se, depen de l'epoca, el meu estat d'anim, alineacions de planetes no se....
Ara actualment em passo escoltant Boikot i Reincidentes al cotxe, i per anar per casa Mägo de Oz, Gamma Ray ,System of a Down, Rammstein, Sonata Arctica, Green Day, Bad Religion, alguna que altre canço japo i un llarg etcetera.

Quant a generes, no soporto el regueton o com vulgui com s'escrigui, i el flamenqueo, aquest últim perque estic fart que els meus veïns es dediquin a posar-lo a tot taco cada mati [+furioso]

eTc: Ja que veig que ets fan de Debian, diga'm quant tardaran en treure la proxima versió estable amb els seus paquets a la "última". "Hagan sus apuestas señores" [sati]
Gentoo r0000lz

Un salut

PD: Ja en portem 401... 99 i tenim nou fil :D
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11