Fils d'anglès n'hi ha hagut més d'un, segurament s'han enfonsat, però no tancat.
A mi em sembla perfecte que la gent vingui a parlar català aquí, però esta clar que aquest no es l'objectiu del fil i que no es cap barbaritat que n'hi hagi 2, ja que aquest no es per parlar català, es per que parlin els catalans, que com tots sabem tant poden parlar català com castellà.
Peró no em sorprèn, a españa es te al·lèrgia a les llengües que no son la castellana i en comptes d'ajudar-les sempre s'intenta minimitzar-les, el que passa aquí es un simple reflex de la societat.
Que si a misce en fa un fil ben fet, on només al títol ja es deixi ben clar per que serveix no veig quin es el problema tan gran.
Que facin el que vulguin, el fòrum és seu, si el deixen obert s'enfadaran els feixistes que volten per misce, si el tanquen s'enfaden els que volien practicar català, ells sabran a qui volen tenir contents.
Precisament d´aixó he parlat amb Alejo, i te raò en una cosa, ja existeix un fil sobre Catalans que es aquest precissament, per altra banda no n´hi habia cap fil d´anglessos
un fil on es parli anglès i un fil d'anglesos es el mateix? a mi em sembla que no i el segon no te gaire sentit ja que els anglesos no formen part d'espanya i no crec que visitin la web, en canvi els catalans si que formen part d'espanya i visiten la web.