Catalans EOL v2.0

mrt escribió:http://www.youtube.com/watch?v=nRI20UC22WM

xDDDD el inieste xDDDD "ya estan aquiiiii"


boníssim. això es el millor de tv3 encara que no ho puc entendre tot.

corregiu-me!

ED: Arreglat, gràcies Nitrosh (i traductor xD per a algunes paraules [+risas] )
Jo entenc l'anglès força bé, però falta millorar-lo una mica, cosa que es podria aconseguir amb películes en VOS.

És la manera més fàcil i justa, tirar pel carrer del mig.

Apart que ens serviria per aprendre anglès.

El problema és que algunes persones tenen alèrgia a la cultura.
eTc_84 escribió:Jo entenc l'anglès força bé, però falta millorar-lo una mica, cosa que es podria aconseguir amb películes en VOS.

És la manera més fàcil i justa, tirar pel carrer del mig.

Apart que ens serviria per aprendre anglès.

El problema és que algunes persones tenen alèrgia a la cultura.


Jo més que alèrgia, és que em faria bastant de pal, la veritat..

[-FALCO-] escribió:boníssim. això es lo millor de tv3 encara que no ho pot entendre tot.

corregiu-me!


I et deixes l'APM XD XD

I corregin-te, l'únic que tindries malament és:

boníssim. això es lo (seria el, però jo també dic lo moltes vegades) millor de tv3 encara que no ho pot (seria puc, de puedo) entendre tot.
VOS en català que es vergonyós que faci més faltes en català, el meu idioma matern, que en castellà. Tot per que només llegeixo coses en castellà.

I també per que deixaríem de ser un país negat en idiomes, que ridícul es el nostre nivell d'anglès.
Bé, tampoc és res d'extrany que facis més faltes en català que en castellà, quan és un idioma molt més complex.

Això si, després mires el francès i flipes XD
és que és el millor el VOS.
Ja fa temps que miro les series en vos i primer només he d'esperar els subs i després no he de sentir xorrades en la traducció del doblatge u.u
BdM escribió:VOS kaka


Doblatge creat pel regim feixista per controlar els continguts de les pel·licules, per realçar el sentiment nacional i per mantenir el poble amb un nivell cultural baix.

Doblatge kaka
ssux escribió:
BdM escribió:VOS kaka


Doblatge creat pel regim feixista per controlar els continguts de les pel·licules, per realçar el sentiment nacional i per mantenir el poble amb un nivell cultural baix.

Doblatge kaka


Tampoc crec que la funció de títols com "Mal Ejemplo" o "American Pie" hagi de ser culturitzar el poble...
BdM escribió:
ssux escribió:
BdM escribió:VOS kaka


Doblatge creat pel regim feixista per controlar els continguts de les pel·licules, per realçar el sentiment nacional i per mantenir el poble amb un nivell cultural baix.

Doblatge kaka


Tampoc crec que la funció de títols com "Mal Ejemplo" o "American Pie" hagi de ser culturitzar el poble...


Demagògia no si us plau.
Com si els subtitols fossin 100% fidels al so xD
ZholvaX escribió:Com si els subtitols fossin 100% fidels al so xD

Oooh
ZholvaX escribió:Com si els subtitols fossin 100% fidels al so xD



¬¬ arregla la sincro xdd
[boing]

Aquest cap de setmana toca calçotada grrr
ssux escribió:
BdM escribió:
ssux escribió:Doblatge creat pel regim feixista per controlar els continguts de les pel·licules, per realçar el sentiment nacional i per mantenir el poble amb un nivell cultural baix.

Doblatge kaka


Tampoc crec que la funció de títols com "Mal Ejemplo" o "American Pie" hagi de ser culturitzar el poble...


Demagògia no si us plau.


em parles de demagògia després del discurset del règim feixista?? [qmparto] [qmparto]
BdM escribió:
ssux escribió:
BdM escribió:
Tampoc crec que la funció de títols com "Mal Ejemplo" o "American Pie" hagi de ser culturitzar el poble...


Demagògia no si us plau.


em parles de demagògia després del discurset del règim feixista?? [qmparto] [qmparto]


Franco no era un régim feixista? :-? , per que va ser ell el que va imposar el doblatge pels motius que he dit.

M'intentes justificar la teva vagància amb un "american pie", a la època de franco cultura era llegir y escriure, actualment aprendre idiomes, que putes te a veure les pel·licules que a tu t'agradi anar a veure? et penses que pel·licules més intel·ligents aporten més cultura? o simplement no entens a que em refereixo quant palo de cultura?
ssux escribió:Franco no era un régim feixista? :-? , per que va ser ell el que va imposar el doblatge pels motius que he dit.


No dic que no tingui res a veure, dic que de la mateixa manera que m'acuses de demagogia també ho és sortir amb el discurs de Franco, perqué el doblatje generalitzat és anterior i posterior a la seva dictadura, perqué s'ha fet en més idiomes, perqué en la seva época es absurd plantejarse fer arribar continguts en anglès al gruix de la societat, perqué fins fa no res ni tan sols s'ensenyaba a les escoles (en canvi el francès si, no es un tema de nacionalisme lingüístic) i perqué una gran part de la població anterior o actual no té l'oportunitat de reciclatge. Igualment la VO i VOS avuí en día està disponible i no prohibida per a qui ho desitgi.

ssux escribió:M'intentes justificar la teva vagància amb un "american pie", a la època de franco cultura era llegir y escriure, actualment aprendre idiomes, que putes te a veure les pel·licules que a tu t'agradi anar a veure? et penses que pel·licules més intel·ligents aporten més cultura? o simplement no entens a que em refereixo quant palo de cultura?


La meva vagància no te res a veure amb això. Altres títols potser sí, però aquest cinema no està fet per aportar cultura, i aixó no es discutible.No pots pretendre que sí es tingui en compte l'aprentatje de l'anglès i la seva conscienciació mentres en la resta de punts naturals de formació sigui tant deficient.
Sou uns agitadors i punt.
eTc_84 escribió:Sou uns agitadors i punt.


Ja es va veure en un post de misce sobre el doblatge, la gent pro-doblatge sempre surt amb uns arguments absurds, si es limitessin a dir "jo ho miro doblat per que si" o "per que m'agrada més" però surten amb cada justificació que millor deixar-los.
Eh, que jo sóc pro-VOS, el doblatge pels dibuixos si volen.. però no per les pelis.
eTc_84 escribió:Eh, que jo sóc pro-VOS, el doblatge pels dibuixos si volen.. però no per les pelis.


no ho deia per tú
ES veu que ja estava apuntat, y que som uns cuants de granollers! :D






Bon dia a tots
ssux escribió:Al cine han penjat uns cartells victimistes molt "chulos" que la llei del cinema tancarà les sales, pobres, després de pagar més de 6€ per entrar m'encanta el victimisme.

Jo dintre d'un parell de mesos farà 4 anys que vaig anar al cine per ultim cop xD

Pelicules en VOS.... fa mandra, pero si s'apliques no em queixaria ja que a la llarga seria millor, aixo si, digueu-els-ho-hi al 40 milions d'habitants de la peninsula, no crec que estiguin gaire adhuc amb la idea.
L'ultim cop que vaig anar al cine erem un grup de 7, dels quals 2 no voliem anar a veure la peli mentre que els altres 5 van elegir una (Quemar después de leer, basofia) (obviament, la majoria guanya).

Resum: els dos que no voliem veure-la ens vam tragar la peli sencera mentre la resta a la mitja hora-tres quarts ja dormien.

Des d'aleshores nomes anire al cine jo i la noia de torn, sino que ni em busquin xDDD

Per cert, el Feisbuk es molt gran, acabo de trobar el grup del meu antic cole i m'estic retroban amb gent que fa 8 anys que no veig. Internet es una gran eina.


PD: Perdoneu la mala ortografia, pero aixo de tornar de borratxera i ficar-se dins EOL te delicte, i més si per 16€ et prens 4 cubates, 1 franziskaner, 1 cruzcampo i un Long Island... (i 2 frankfurt per sopar) xDD
ja sabeu on fer la proxima KDD [sonrisa]
ZholvaX escribió:L'ultim cop que vaig anar al cine erem un grup de 7, dels quals 2 no voliem anar a veure la peli mentre que els altres 5 van elegir una (Quemar después de leer, basofia) (obviament, la majoria guanya).

Resum: els dos que no voliem veure-la ens vam tragar la peli sencera mentre la resta a la mitja hora-tres quarts ja dormien.

Des d'aleshores nomes anire al cine jo i la noia de torn, sino que ni em busquin xDDD

Per cert, el Feisbuk es molt gran, acabo de trobar el grup del meu antic cole i m'estic retroban amb gent que fa 8 anys que no veig. Internet es una gran eina.


PD: Perdoneu la mala ortografia, pero aixo de tornar de borratxera i ficar-se dins EOL te delicte, i més si per 16€ et prens 4 cubates, 1 franziskaner, 1 cruzcampo i un Long Island... (i 2 frankfurt per sopar) xDD
ja sabeu on fer la proxima KDD [sonrisa]

Ei! on vas anar de borratxera? es que per aquest preu, m'emborratxo ara mateix XD
Quemar después de leer... puta merda de peli infumable [mad] [mad]

Tanto el feisbuck que hi ha cabrons que pugen fotos de quant anaves a p3 XD
eTc_84 escribió:Tanto el feisbuck que hi ha cabrons que pugen fotos de quant anaves a p3 XD


O corroboru.
A mi em van ensenyar unes on surtia de la epoca de primaria. Sort que malgrat esta identificat cada persona, al no tenir feisbuc no sem pot localitzar xD
El fesibuc, una de les planes webs més mal fetes de la historia en relació al seu èxit.

Com pot ser tan caòtica i desorganitzada i tindre tant d'èxit.
[ fj ] escribió:Ei! on vas anar de borratxera? es que per aquest preu, m'emborratxo ara mateix XD


Esparreguera, lo que el chollo s'acaba que avui despedien la cambrera, ara ens haurem de camelar un altre pq ens convidi. Resaca 0 xD
ZholvaX escribió:
[ fj ] escribió:Ei! on vas anar de borratxera? es que per aquest preu, m'emborratxo ara mateix XD


Esparreguera, lo que el chollo s'acaba que avui despedien la cambrera, ara ens haurem de camelar un altre pq ens convidi. Resaca 0 xD

M'apunto el truc XD
ssux escribió:El fesibuc, una de les planes webs més mal fetes de la historia en relació al seu èxit.

Com pot ser tan caòtica i desorganitzada i tindre tant d'èxit.

Pitjor són els fotologs i tuenti's.. i mira..
hmm casi a 3a pagina XD

Acabo de venir del concessionari! ia he pagat el cotxe i tot, nomes falta que mel matriculin, d'aqui un parell de dies ia el tindre!! ja lhe pogut veure i tot, encara que estava ben brut
Ja l'has pagat? clar ara que treballes a EOL en jixo et deu haver donat algún maletí de sota mà. XD
Últimes notícies, els examens de selectivitat de Catalunya són un regal, som uns insolidaris!! xD
kurras escribió:hmm casi a 3a pagina XD

Acabo de venir del concessionari! ia he pagat el cotxe i tot, nomes falta que mel matriculin, d'aqui un parell de dies ia el tindre!! ja lhe pogut veure i tot, encara que estava ben brut


Si et convido a una borratxera gastos pagados (nomes la beguda, si vols disfrutar d'alguna profesional te la pagues tu xD) em treus un d'akests cotxes d'staff? xDD
Jo soc de barcelona, i no em faria res sortir a la llista :)
ssux escribió:El fesibuc, una de les planes webs més mal fetes de la historia en relació al seu èxit.

Com pot ser tan caòtica i desorganitzada i tindre tant d'èxit.


planes webs??No ho havia sentit a dir mai aixo.

esferidor,quelcom,enguany,frisar...la nostre llengua es tan rica que esta ple de paraules que la majoria de catalans ni coniexem XD
planes güeps.

El que passa és que el ssux és un bordegàs, un bohemi i un borinot [poraki]
Mai un sinònim havia causat tant d'enrenou. XD
Una pregunta pel Kurras i així pugem el fil.

La safata d'entrada de MP si s'omple i no lo buides, evidentment, no et permet rebre missatges, però la safata de sortida es buida automàticament? encara que estigui plena et permet enviar missatges i esborra el més vell cada vegada , no?
ssux escribió:Una pregunta pel Kurras i així pugem el fil.

La safata d'entrada de MP si s'omple i no lo buides, evidentment, no et permet rebre missatges, però la safata de sortida es buida automàticament? encara que estigui plena et permet enviar missatges i esborra el més vell cada vegada , no?
Doncs no mhi he fixat, com que ara mhan aumentat el tamany de les carpetes.. XD

Io diria que si, mai vaig borrar la carpeta d'enviats, i la dentrada se mhavia emplenat algun cop..
Quants missatges pots rebre ara?
kurras escribió:1000 [Ooooo]


Collons! Anem a fer-li mailbombing al kurras! :p
20 ja, ke gran el basket regalantme akesta victoria contra el TAU!
ZholvaX escribió:20 ja, ke gran el basket regalantme akesta victoria contra el TAU!


es una indirecta per que et felicitem? XD
3095 respuestas