Catalans EOL v2.0

ZholvaX escribió:Estic a una empresa de transport pero al magatzem de Recambis de Seat. Em dedico a enviar peces de recambi cap a les Illes Balears mentre que els meus companys s'ocupen del Llevant y Catalunya.

I coincideixo en que a Seat son uns cabrons i uns vagos i els tallers uns cabrons xDD

[ironia]Quan em toqui el cupón del dia del padre hi haura Audi's per tot els catalans d'EOL[/ironia] xDD


Doncs miram a veure si m'han enviat el sensor de l'abs xDDD
Sólo Espanha Admite Trastos.
Si em dius a quin concesionari tens el cotxe xDD

Encara que quan jo acabo la jornada (de 17 a 21 que no em vull cansar) encara no han començat amb el tema de Catalunya. xD
podeu afegirme encara que ara mateix no tinc la meva residencia a catalunya?
o a mi ja no em voleu?
ara estic a elche, pero soc de sabadell(barcelona)

y perdoneume si no m'expreso massa be, fa molt de temps que no hi parlo catala, que aqui encara que hi ha valencià, es com si no estiguera. y tambe la mica que escolto de valencià se mengaxa y al final em trobo parlant castella-calata-valencia una mica barrejat.
be, ja em direu si soc o no soc de sabadell... ;)
joder, ara menteru que aquest migdia ha mort un conegut meu daccident de transit a l'eix transversal.. Me quedat.. [snif]
kurras escribió:joder, ara menteru que aquest migdia ha mort un conegut meu daccident de transit a l'eix transversal.. Me quedat.. [snif]


Té que se molt dur, això. Ànims!
jo també soc català de figueres :)
naomy escribió:podeu afegirme encara que ara mateix no tinc la meva residencia a catalunya?
o a mi ja no em voleu?
ara estic a elche, pero soc de sabadell(barcelona)

y perdoneume si no m'expreso massa be, fa molt de temps que no hi parlo catala, que aqui encara que hi ha valencià, es com si no estiguera. y tambe la mica que escolto de valencià se mengaxa y al final em trobo parlant castella-calata-valencia una mica barrejat.
be, ja em direu si soc o no soc de sabadell... ;)


ets tu qui ha de dir si es considera o no de sabadell. Per mi ets d'on tu vulguis ser.
kurras escribió:joder, ara menteru que aquest migdia ha mort un conegut meu daccident de transit a l'eix transversal.. Me quedat.. [snif]


quina putada, ho sento
Ho sento kurras, ànims!
(mensaje borrado)
Sóc "nou", podeu apuntar-me a la llista.

Tote88 - Mataró

Dic "nou" perquè fa 4 o 5 anys estava registrat amb el nom de TotePC.

Bona nit!
Ostia! L'altre dia pensava en obrir un fil com aquest pq no n'havia trobat cap.... Menys mal q no ho vaig fer!

Blaky1982 - Barcelona (Gracia!)

Salut i força al canut!
etc esborrant el seu rastre alcohòlic
ssux escribió:etc esborrant el seu rastre alcohòlic


Ui, ves a saber el que havia escrit [+risas]
Nitrosh escribió:
ssux escribió:etc esborrant el seu rastre alcohòlic


Ui, ves a saber el que havia escrit [+risas]


Jo ho se perfectament el que havia escrit
ssux escribió:
Nitrosh escribió:
ssux escribió:etc esborrant el seu rastre alcohòlic


Ui, ves a saber el que havia escrit [+risas]


Jo ho se perfectament el que havia escrit



venint del talibà, qualsevol cosa, segur que reivindicava el usebar independent [poraki] [sonrisa]
Jo també ho vaig llegir, llàstima no fer un quote xDD
Doncs sóc l'únic que no ho va arribar a llegir.

Bueno, em quedaré amb l'intriga [+risas]
Això és un complot xDD

Al rolfcopter ni us hi acosteu, que estic armat [poraki]
hi ha lloc per a una catalana? :)

Satine (El vendrell, Tarragona)
eTc_84 escribió:Això és un complot xDD

Al rolfcopter ni us hi acosteu, que estic armat [poraki]


xDD tranquil que no ens acostarem!

Benvinguda Satine_n!

Per cert com aneu de xbox360 per aqui? la tinc des fa poc i no tinc amics :( (collons que trist sona això xDD)
muahhuahua l'0m3gA es un xbot [poraki] [poraki]

A veure si el tzare es passa per aquí i et fot canya xDD
eTc_84 escribió:muahhuahua l'0m3gA es un xbot [poraki] [poraki]

A veure si el tzare es passa per aquí i et fot canya xDD


Amb el que mola ser un sonyer... :D
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:muahhuahua l'0m3gA es un xbot [poraki] [poraki]

A veure si el tzare es passa per aquí i et fot canya xDD


Amb el que mola ser un sonyer... :D

Millor això que ser un nintendo fanboy, no? XD
(em refereixo a les consoles actuals. Tot i que jo tinc una NDS XD)
Puto etc... xDD porto tota la vida amb plays, ja tocava canviar!

Avui deixam que estic pessimista amb el partit del Madrid, que toca palmatori com diu MerengueCabreado [qmparto]
qui diu que vol perdre a la 360?
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:muahhuahua l'0m3gA es un xbot [poraki] [poraki]

A veure si el tzare es passa per aquí i et fot canya xDD


Amb el que mola ser un sonyer... :D

Home, aquesta generació la consola et ve amb una barbacoa xDD
holaaaaa soc de Terrassa y els caps de setmana estaré per San Salvador (tarragona)

soc un xboxfanatic [360º]
slts
A veure, pels freaks de debian.

Tinc entès que es aconsellable tenir diferents particions (a banda de les obligatòries, pel swap y per l'arrel) una pel /home/, una pel /tmp/, una per l'arrel /, pel swap... que me'n podeu dir? de quantes particions estaríem parlant i de quins tamanys mínims?

La veritat es que jo sempre he tingut una pel swap i l'altre per tota la resta.
eTc_84 escribió:
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:muahhuahua l'0m3gA es un xbot [poraki] [poraki]

A veure si el tzare es passa per aquí i et fot canya xDD


Amb el que mola ser un sonyer... :D

Home, aquesta generació la consola et ve amb una barbacoa xDD


no cal que ho juris, l'altre dia mirava el consum de W's i feia por...

Salutacions!
ssux escribió:A veure, pels freaks de debian.

Debian sucks [poraki] xD

ssux escribió:Tinc entès que es aconsellable tenir diferents particions (a banda de les obligatòries, pel swap y per l'arrel) una pel /home/, una pel /tmp/, una per l'arrel /, pel swap... que me'n podeu dir? de quantes particions estaríem parlant i de quins tamanys mínims?

La veritat es que jo sempre he tingut una pel swap i l'altre per tota la resta.

Teòricament amb una partició arrel sola linux pot funcionar, però el recomanable, es tenir una particio arrel de 15-30GB (pots apurar mes o menys), una de 2GB de swap(fa temps es deia el doble de la ram, pero les ultimes instalacions que he fet jo faig directament 2GB) i la resta per home.
En teoria no, funciona perfectament amb una partició per l'arrel, així vaig fer anar el fedora sense problemes.

Be, veig que hi ha més teories que freaks que usen gnu/linux, per que m'han parlat de més particions, unes 6... suposo que faré el que em roti.
ssux escribió:En teoria no, funciona perfectament amb una partició per l'arrel, així vaig fer anar el fedora sense problemes.

Be, veig que hi ha més teories que freaks que usen gnu/linux, per que m'han parlat de més particions, unes 6... suposo que faré el que em roti.

Be, jo tres ho recomano com opinió personal que tinc, ara bé tenint en compte el joc que dona el tema de muntar particions(o volums si treballem amb raid's o lvm's) i les necessitats de cadascú pots fer el que vulguis.
A mi també m'han dit que es aconsellable una partició montada en /boot per emmagatzemar el GRUB (100MB es el tamany que em van dir)
Lo de la swap, doncs sí, amb màquines amb 4 GB o més de RAM no possaràs 8GB de swap, que no te'ls agafarà tots :)
Satine_n escribió:hi ha lloc per a una catalana? :)

Satine (El vendrell, Tarragona)


Clar que si, que maca ets!!! estem ben apropet eh? jo sóc de Reus.

salutacions a tots els catalans del fil
oconnell_2k4 escribió:
Satine_n escribió:hi ha lloc per a una catalana? :)

Satine (El vendrell, Tarragona)


Clar que si, que maca ets!!! estem ben apropet eh? jo sóc de Reus.

salutacions a tots els catalans del fil


Jo m'estranyava que no sortís cap buitre jajaj, en kurras deu estar de vacances... o deu estar enamorat XD
ssux escribió:
oconnell_2k4 escribió:
Satine_n escribió:hi ha lloc per a una catalana? :)

Satine (El vendrell, Tarragona)


Clar que si, que maca ets!!! estem ben apropet eh? jo sóc de Reus.

salutacions a tots els catalans del fil


Jo m'estranyava que no sortís cap buitre jajaj, en kurras deu estar de vacances... o deu estar enamorat XD


Si, es que s'ha d'aprofitar que tinc 26 anys i encara no he trovat l'amor de la meva vida jeje
ssux escribió:
oconnell_2k4 escribió:
Satine_n escribió:hi ha lloc per a una catalana? :)

Satine (El vendrell, Tarragona)


Clar que si, que maca ets!!! estem ben apropet eh? jo sóc de Reus.

salutacions a tots els catalans del fil


Jo m'estranyava que no sortís cap buitre jajaj, en kurras deu estar de vacances... o deu estar enamorat XD

En kurras te feina amb la nova xicota, nova feina i possible cotxe nou xD
---------------
ssux, sobre les particions només comentar
que no facis emocionar el talladet amb gaires particions, que llavors es passa tres pobles
[ fj ] escribió:A mi també m'han dit que es aconsellable una partició montada en /boot per emmagatzemar el GRUB (100MB es el tamany que em van dir)
Lo de la swap, doncs sí, amb màquines amb 4 GB o més de RAM no possaràs 8GB de swap, que no te'ls agafarà tots :)

La partició de boot, jo sincerament, ara mateix no veig cap motiu en especial per crear-la, excepte que vulguis utilitzar un sistema de fitxers a l'arrel que no sigui compatible amb el gestor d'arranc, com per exemple ext4 no retrocompatible amb ext2/ext3
oconnell_2k4 escribió:
ssux escribió:
oconnell_2k4 escribió:
Clar que si, que maca ets!!! estem ben apropet eh? jo sóc de Reus.

salutacions a tots els catalans del fil


Jo m'estranyava que no sortís cap buitre jajaj, en kurras deu estar de vacances... o deu estar enamorat XD


Si, es que s'ha d'aprofitar que tinc 26 anys i encara no he trovat l'amor de la meva vida jeje


Peró es que la noia te 16 anys, això és abús de menors XD

Peró es que la noia te 16 anys, això és abús de menors XD


Bueno encara no habia vist la seva edat quan he publicat això. Però jo crec que l'amor no enten d'edats.
drknss escribió:
ssux escribió:
oconnell_2k4 escribió:
Clar que si, que maca ets!!! estem ben apropet eh? jo sóc de Reus.

salutacions a tots els catalans del fil


Jo m'estranyava que no sortís cap buitre jajaj, en kurras deu estar de vacances... o deu estar enamorat XD

En kurras te feina amb la nova xicota, nova feina i possible cotxe nou xD

Pero no hi ha cap mal en dir que es maca [sonrisa]

El cotxe fins a principis d'abril!! [+furioso]
Collons, si és maca és maca, no hi ha res dolent a dir-ho xD

El cafetonet s'ha passat a ubuntu xDD
Pobre, la cohibireu, que si que és maca, però per internet sembla trist tirar la canya XD
ssux escribió:Pobre, la cohibireu, que si que és maca, però per internet sembla trist tirar la canya XD


I això perquè? hi ha molta gent que s'ha conegut per internet i s'han casat.
Cada vegada més..

De totes maneres, la meva opinió al respecte me la guardaré per si de cas, però no és gaire positiva ni apte per menors XD
eTc_84 escribió:El cafetonet s'ha passat a ubuntu xDD

"Va dir el talibà, enclaustrat a la cova i envoltat d'espelmes, mentre feia el seu ritus d'adoració diària a debian"
3095 respuestas