Catalans EOL v2.0

eTc_84 escribió:juas, el qwerty és un sonyer [sati]
Ya sabía yo que tanta gomina era sospechosa


les amistats.... :P
Oleee!! ia tinc feina!! A la primera entrevista! XD

Cotxe nou, feina.. carai tu.. [Ooooo]
Felicitats kurras!!! ^_^
Això es començar l'any amb coses positives :)
kurras escribió:Oleee!! ia tinc feina!! A la primera entrevista! XD

Cotxe nou, feina.. carai tu.. [Ooooo]


Quina sort que tens. No serà que la feina és d'administrador d'EOL? :p
Jo he anat avui a recollir el meu cotxe! que content estic i pobre lodis que porta una estona aguantant la pluja de fotos i que li expliqui tot del cotxe... jaja

Imagen
0m3gA escribió:Jo he anat avui a recollir el meu cotxe! que content estic i pobre lodis que porta una estona aguantant la pluja de fotos i que li expliqui tot del cotxe... jaja

Imagen



:O el nou ibiza!!! es guapissim!! disfruta'l molt [tomaaa]


p.d. es el cupra??
No home que tampoc ha estat tan malament jajaja ^_^ que el cotxe és maco!!
Gracies, gracies ^^

mrt, no es el cupra, es el sport 105CV, però ja em conformo :P
0m3gA escribió:Gracies, gracies ^^

mrt, no es el cupra, es el sport 105CV, però ja em conformo :P



ja esta be, ja [sonrisa] ho deia pel frontal, es molt agressiu [bad]


s'ha de mullar!!! [beer]
Bah, amb el meu roflcopter me'l passo per la pedra... facilment xDD
eTc_84 escribió:Bah, amb el meu roflcopter me'l passo per la pedra... facilment xDD


eTc el humilde xDDD puja algun vídeo teu a youtube amb el rolfcopter mentre dius això xD
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:Bah, amb el meu roflcopter me'l passo per la pedra... facilment xDD

eTc el humilde xDDD puja algun vídeo teu a youtube amb el rolfcopter mentre dius això xD

Si home, després em reconeixen i me'l confisquen [poraki]

Se va habé un follón.. xD
Sa liao parda en el teu fil eh xDD
Es veia venir de lluny això del fil del madridisme eh! jo ahir vaig suar d'entrar perquè ja imaginava com estaria la cosa i veig que no he fallat xDD
eTc_84 escribió:
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:Bah, amb el meu roflcopter me'l passo per la pedra... facilment xDD

eTc el humilde xDDD puja algun vídeo teu a youtube amb el rolfcopter mentre dius això xD

Si home, després em reconeixen i me'l confisquen [poraki]

Se va habé un follón.. xD
Sa liao parda en el teu fil eh xDD


com disfrutes lladre! ;)
tothom està veient el barça o que?
mrt escribió:com disfrutes lladre! ;)

I lo que em queda XD
juerrr, segon dia de feina i ia estic que no maguantu.. On diu que l'horari laboral pot ser de 9h en comptes de 8 i no cobrar aquesta hora extra? [+risas]

De moment no pillu ni papa encara.. xD
Avui en dia l'estrany es treballar 8h
¡¡Hola!!

Vengo a pedir un favor muy personal a algun EOLiano de Girona que tenga la mañana de mañana miercoles libre. Si me suena, mejor que mejor, pero tampoco es imprescindible, con que se fie de mi y no tenga excesiva vergüenza se puede sacar 10 o 15 eurillos.

¡Una ayudita por favor!

PD: ¡Asi enunciado parece un asunto turbio y prometo que no lo es! XD
No, ya le he preguntado a el (que si que sabia que vive en Girona) y me ha dicho que imposible, porque tiene que ser en Girona Ciudad.

Venga anda, echadme una mano, que lo recompenso XD

PD: Perdonad por no escribir en catalan, porque entenderle le entiendo, pero escribirle....igual hasta os ofendo XD
Escribe como quieras que no discriminamos a nadie.

Hay unos cuantos de girona por aquí, pero vamos, la gente trabaja y eso.

Tienes el listado de usuarios al principio, seguro que encuentras alguno que te suene de girona (Kurras por ejemplo XD)
ssux escribió:Escribe como quieras que no discriminamos a nadie.

Hay unos cuantos de girona por aquí, pero vamos, la gente trabaja y eso.

Tienes el listado de usuarios al principio, seguro que encuentras alguno que te suene de girona (Kurras por ejemplo XD)


No pensaba que discriminaseis, pero como escribiais en catalan tampoco queria cortar el rollo.

Ya me imagino que la gente curra y estara complicado, pero yo que se, igual un parado o un estudiante... En fin, voy a tirar de mensajería privada con la lista del principio, a ver si hay suerte. Muchas gracias ssux ;)
Los que discriminan son los presuntos c's de segunda, no otros.

A ver si tienes suerte Cancerber [beer]
Me lo hubieras pedido hace 2 meses y medio, no habría tenido problema, porque tenía miércoles libres, pero ahora ando jodido ( XD ) 6 días a la semana (menos el sábado).

ssux, jo no sóc exactament de Girona, sóc encara de més al nord (si, existeixen coses més al nord [poraki])
Tu ets d'on et convé. [poraki]

Ja ho se que ets un tocat per la tramuntana, però algun dia hauràs d'anar a Girona, per que la carrera... com la portes? XD
ssux escribió:Tu ets d'on et convé. [poraki]

És que el rolfcopter és molt ràpid i em puc desplaçar amb molta celeritat xDD

ssux escribió:Ja ho se que ets un tocat per la tramuntana, però algun dia hauràs d'anar a Girona, per que la carrera... com la portes? XD

M'empaita, però gràcies al punt anterior, no m'ha aconseguit atrapar del tot xD

Per cert, com que hi ha molt freak per aquí, algú sap com replicar una imatge iso via xarxa, sigui amb el ghost o amb clonezilla ?
martini party!!!!!!!!!
lodis escribió:martini party!!!!!!!!!

go go go!

Catalans... catalunya va molt malament.... hem de fer algo!

Fem vaga! [sonrisa]
Catalunya no... Girona.... XD


oh!! yes baby!!!
lodis escribió:Catalunya no... Girona.... XD


oh!! yes baby!!!

Bueno, jo crec que tot el mon en general... pero mentre hi hagi martini, sobreviurem!

Oh wait... s'està acabant!!! [mad]
*Rouse* escribió:
lodis escribió:Catalunya no... Girona.... XD


oh!! yes baby!!!

Bueno, jo crec que tot el mon en general... pero mentre hi hagi martini, sobreviurem!

Oh wait... s'està acabant!!! [mad]



ya es una putada, a casa les provisions volen... ataquem el licor?¿?


drknss dona la cara!!! que t'has aferrat al martini i no el soltes!!
lodis escribió:
*Rouse* escribió:
lodis escribió:Catalunya no... Girona.... XD


oh!! yes baby!!!

Bueno, jo crec que tot el mon en general... pero mentre hi hagi martini, sobreviurem!

Oh wait... s'està acabant!!! [mad]



ya es una putada, a casa les provisions volen... ataquem el licor?¿?


drknss dona la cara!!! que t'has aferrat al martini i no el soltes!!

Ei, que el martini és meu i l'esteu buidant entre les dos! ¬¬
son les ampolles de la panera de ma mare xD

Em fan por... estan traient licor de banana i xinès [+risas]
això passa perque rouse va arrassar amb el lleixiu.... drknss felicita a ta mare per la panera de nadal.....
Bevent un dimecres a la nit, aquest jovent cada vegada allarguen més el cap de setmana.
ssux escribió:Bevent un dimecres a la nit, aquest jovent cada vegada allarguen més el cap de setmana.


hauries de venir per aquí i comprovar-ho!!!! XD jajajaja et tindriem amb gran estima si vens :)
ssux escribió:Bevent un dimecres a la nit, aquest jovent cada vegada allarguen més el cap de setmana.

El que passa que el jovent no sap beure.. amb la merda de martini's i vodka's i mariconades semblants..

ssux, va ves i afegeix-te a la fetsta de cldalderos [qmarpto]
eTc_84 escribió:
ssux escribió:Bevent un dimecres a la nit, aquest jovent cada vegada allarguen més el cap de setmana.

El que passa que el jovent no sap beure.. amb la merda de martini's i vodka's i mariconades semblants..

ssux, va ves i afegeix-te a la fetsta de cldalderos [qmarpto]



ell seria ben rebut, pot venir sempre que vulgui, no com altres que només saben tocar lo que no sona...
i tnant qeu no sona xDDD
eTc_84 escribió:El que passa que el jovent no sap beure.. amb la merda de martini's i vodka's i mariconades semblants..

ssux, va ves i afegeix-te a la fetsta de cldalderos [qmarpto]

eTc_84 escribió:i tnant qeu no sona xDDD


eTc = Coyote II
eTc_84 escribió:Per cert, com que hi ha molt freak per aquí, algú sap com replicar una imatge iso via xarxa, sigui amb el ghost o amb clonezilla ?

Daemon Tools+(smbfs o NFS o cifs)? :-?
Això si vols tindre una iso via xarxa, del contrari, si pel tema de fer imatges de discdurs i tal, diria que existeixen cd autoarrancables amb norton ghost i suport per xarxa, clar que aixo ho vaig veure quan vaig treballar a sistemes del hospital trueta.

Canviant de tema, que guai es això d'estar a la feina dinant tranquilament i que la intranet de l'oficina en el seu total colapsi i caigui de cop, collonut tot plegat xDD
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:El que passa que el jovent no sap beure.. amb la merda de martini's i vodka's i mariconades semblants..

ssux, va ves i afegeix-te a la fetsta de cldalderos [qmarpto]

eTc_84 escribió:i tnant qeu no sona xDDD


eTc = Coyote II

xDD

Debianita escribió:Daemon Tools+(smbfs o NFS o cifs)? :-?

Collons, això ja ho sé talibà [barret]

Debianita escribió:Això si vols tindre una iso via xarxa, del contrari, si pel tema de fer imatges de discdurs i tal, diria que existeixen cd autoarrancables amb norton ghost i suport per xarxa, clar que aixo ho vaig veure quan vaig treballar a sistemes del hospital trueta.

En el Hiren's hi és.. falta saber com accedir a l'altre pc de la xarxa per pillar l'iso i posar-la als pc's corresponents XD
Poca documentació porai..
eTc_84 escribió:En el Hiren's hi és.. falta saber com accedir a l'altre pc de la xarxa per pillar l'iso i posar-la als pc's corresponents XD
Poca documentació porai..

No tinc un hirens boot a ma ara, però diria que el norton ghost rula sobre un DOS(un FreeDos pot ser?). Si tens xarxa podries provar el que diuen aqui http://www.freedos.org/freedos/news/technote/152.html


PD: Per la teva informació, jo no faig servir debian....
Feia temps que no venia per akestes terres perdudes de la mà de Déu.

Veig que teniu Seat's, aviam si agafem exemple i m'aneu donant feina (també serveixen Audis, Volskwagen y Skoda's) xDD
Com en diguis que curras a la Seat m'enfadaré! si es a taller i es més decent que el meu et donaré feina, dimarts el vaig portar al taller perquè fallava el sensor de l'abs i encara està allà... porto una mala llet a sobre [+furioso]
ZholvaX escribió:Feia temps que no venia per akestes terres perdudes de la mà de Déu.

Veig que teniu Seat's, aviam si agafem exemple i m'aneu donant feina (també serveixen Audis, Volskwagen y Skoda's) xDD

[ironia]Si me'l pagues i me'l mantens tu, jo encantada de tenir un Audi TT o un R8[/ironia] xD
---------
Tranqui Omega, ja te'l tornaràn. Jo en conec un que també està que treu foc perquè uns crios li van pujar al capó i li han deixat ratllat...
Estic a una empresa de transport pero al magatzem de Recambis de Seat. Em dedico a enviar peces de recambi cap a les Illes Balears mentre que els meus companys s'ocupen del Llevant y Catalunya.

I coincideixo en que a Seat son uns cabrons i uns vagos i els tallers uns cabrons xDD

[ironia]Quan em toqui el cupón del dia del padre hi haura Audi's per tot els catalans d'EOL[/ironia] xDD
Un company meu de la uni esta fent el projecte sobre algo de la simulacio de laire acondicionat en els vehicles i ho fan sobre vehicles Seat. El tiu esta ben rallat perque els hi han denviar arxius sobre la geometria i tenen com mes de 1000 errors. Es veu que passen de tot i no els hi envien les versions bones i nose que.. xD
ZholvaX escribió:[ironia]Quan em toqui el cupón del dia del padre hi haura Audi's per tot els catalans d'EOL[/ironia] xDD


No et passis, home. Jo em conformo amb un Dacia Logan :p
3095 respuestas