Catalans EOL v2.0

Aya_cat escribió:Uiiii que hi hagut baralla XD!


ja tornem les tres del caldero XD



a tu et buscava jo ahir pel msn... després estaràs?? t'he de comentar una coseta ^_^



materialistes... diu el que va a caçar amb un rolfcopter [qmparto]
Diu la que es mor de ganes de pujar al roflcopter XD
eTc_84 escribió:Diu la que es mor de ganes de pujar al roflcopter XD



sobretot amb tu de pilot.... juas XD les ganes xavalin.
lodis escribió:
Aya_cat escribió:Uiiii que hi hagut baralla XD!


ja tornem les tres del caldero XD



a tu et buscava jo ahir pel msn... després estaràs?? t'he de comentar una coseta ^_^





que ahir no em vaig connectar perquè tenia un mal de cap, que a les 22 ja estava dormint
lodis escribió:
eTc_84 escribió:Diu la que es mor de ganes de pujar al roflcopter XD

sobretot amb tu de pilot.... juas XD les ganes xavalin.

Que tu condueixis malament no implica que jo també ho faci xDD
Ja tinc el cotxe firmat ^^

Lodis, la peli molt bé, em va agradar bastant, es entretinguda i encara que saps com acaba hi ha moments que penses que mataran a Hitler xDD
0m3gA escribió:Ja tinc el cotxe firmat ^^

Lodis, la peli molt bé, em va agradar bastant, es entretinguda i encara que saps com acaba hi ha moments que penses que mataran a Hitler xDD



Es la gràcia de la peli, llàstima de saber el final XD tindria més emoció; potser hi vaig al finde, ja que me quedo que m'ha sortit un curro ^_^ Aquesta al menys pels efectes val la pena pagar el cine, ja veurem :)

Felicitats pel cotxe!!

Quant dius que me'l deixes per donar un tomet?? XD
Bones Catalins y Catalitiques xD

SUme-m'he a la llista :D
lodis escribió:
Quant dius que me'l deixes per donar un tomet?? XD


No recordo haver dit això... xDD

Primer deixa que m'ho donin, que ja estic veient que la propera setmana no el tindré i m'hauré de cagar en algú jaja
Gente, soy de Alicante y voy a Barcelona a pasar el fin de semana, llegare viernes noche y estare hasta el domingo al medio dia o cosa asi. Lo unico que tengo claro es que el sabado a las 8 voy a ver el Barça :)

Podeis darme recomendaciones sobre donde salir de marcha, donde comer bien y alguna tienda interesante que merezca la pena visitar?
0m3gA, tens el seguro a tot risc ?
Per curiositat, no per altra cosa.
0m3gA escribió:
lodis escribió:
Quant dius que me'l deixes per donar un tomet?? XD


No recordo haver dit això... xDD

Primer deixa que m'ho donin, que ja estic veient que la propera setmana no el tindré i m'hauré de cagar en algú jaja



Jo si que ho recordo, ara no disimulis XD
Home tal i com estan els coses en el sector automòbil, més aviat aniran ràpids.
Tomja escribió:Gente, soy de Alicante y voy a Barcelona a pasar el fin de semana, llegare viernes noche y estare hasta el domingo al medio dia o cosa asi. Lo unico que tengo claro es que el sabado a las 8 voy a ver el Barça :)

Podeis darme recomendaciones sobre donde salir de marcha, donde comer bien y alguna tienda interesante que merezca la pena visitar?


Nadie me dice nada? [buuuaaaa]
eTc_84 escribió:m3gA, tens el seguro a tot risc ?
Per curiositat, no per altra cosa.


El primer any inclòs amb el cotxe.
Tomja escribió:
Tomja escribió:Gente, soy de Alicante y voy a Barcelona a pasar el fin de semana, llegare viernes noche y estare hasta el domingo al medio dia o cosa asi. Lo unico que tengo claro es que el sabado a las 8 voy a ver el Barça :)

Podeis darme recomendaciones sobre donde salir de marcha, donde comer bien y alguna tienda interesante que merezca la pena visitar?


Nadie me dice nada? [buuuaaaa]


Más arriba digo lo mismo, ser catalán no significa ser de Barcelona y poca gente, activa, hay de Barcelona por aquí.
Tomja escribió:
Tomja escribió:Gente, soy de Alicante y voy a Barcelona a pasar el fin de semana, llegare viernes noche y estare hasta el domingo al medio dia o cosa asi. Lo unico que tengo claro es que el sabado a las 8 voy a ver el Barça :)

Podeis darme recomendaciones sobre donde salir de marcha, donde comer bien y alguna tienda interesante que merezca la pena visitar?


Nadie me dice nada? [buuuaaaa]


Comer bien + tiendas, cualquier centro comercial, por que zona estarás? tienes centros comerciales hasta debajo de las piedras, todos con su encanto, menos Glorias que si no fuera porque curran unas amigas allí, ni lo pisaba xDD
ssux escribió:
Tomja escribió:
Tomja escribió:Gente, soy de Alicante y voy a Barcelona a pasar el fin de semana, llegare viernes noche y estare hasta el domingo al medio dia o cosa asi. Lo unico que tengo claro es que el sabado a las 8 voy a ver el Barça :)

Podeis darme recomendaciones sobre donde salir de marcha, donde comer bien y alguna tienda interesante que merezca la pena visitar?


Nadie me dice nada? [buuuaaaa]


Más arriba digo lo mismo, ser catalán no significa ser de Barcelona y poca gente, activa, hay de Barcelona por aquí.


Hombre, se que Cataluña es mas grande que Barcelona, pero yo por ejemplo soy del ultimo pueblo al sur de Alicante. Para que te hagas una idea, me pilla mas cerca Murcia ciudad que Alicante ciudad, pero eso no quita que haya estado en Alicante y me conozca buenos lugares de la ciudad.

Es simplemente que considere poner aqui mi duda antes de abrir un hilo, ya que los mas cercanos a Barcelona sois vosotros no?

0m3gA escribió:Comer bien + tiendas, cualquier centro comercial, por que zona estarás? tienes centros comerciales hasta debajo de las piedras, todos con su encanto, menos Glorias que si no fuera porque curran unas amigas allí, ni lo pisaba xDD


Lo de los centros comerciales es una plaga extendida a nivel nacional [buaaj]

Lo de tiendas, voy buscando mas bien alguna que merezca la pena visitar o que tenga buenos precios o algo similar, Zaras, Springfields y demas no [uzi]

En cuanto a zonas pues es indiferente, ya que vamos en coche y podremos desplazarnos a donde haga falta.

Un saludo y gracias [oki]
Yo para ir por Barna no te recomiendo el coche, más que nada porqué la gente de fuera se suele poner nerviosa.

Y te diría sitios pero hace tiempo que no salgo y tiendas pues las de Portal del Angel o Porta Ferrisa están llenas de Zara's y lo que tú quieras. Sitios para comer ya es otra cosa
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:m3gA, tens el seguro a tot risc ?
Per curiositat, no per altra cosa.


El primer any inclòs amb el cotxe.

És un fet molt a tenir en compte davant de segons quines proposicions XD
ostres no m'habia a donat que soc el nº 666 de catalans, algo diabolic tenia que tindre per cullons xD. Salutacions a tots el germans i germanes dels paisos catalans.

4-3-1. XD
red0n escribió:ostres no m'habia a donat que soc el nº 666 de catalans, algo diabolic tenia que tindre per cullons xD. Salutacions a tots el germans i germanes dels paisos catalans.

4-3-1. XD


S'apropa la fi del món [mad]
red0n escribió:ostres no m'habia a donat que soc el nº 666 de catalans, algo diabolic tenia que tindre per cullons xD. Salutacions a tots el germans i germanes dels paisos catalans.

4-3-1. XD


Lucifer!! [carcajad]
Nitrosh escribió:
red0n escribió:ostres no m'habia a donat que soc el nº 666 de catalans, algo diabolic tenia que tindre per cullons xD. Salutacions a tots el germans i germanes dels paisos catalans.

4-3-1. XD


Lucifer!! [carcajad]


va a ser veritat i tot jajaja. ja sabeu si no jugueu al alex kidd in the miracle world anireu amb piqué i tota eixa colla... [reojillo]
eTc_84 escribió:
Imagen


Quins records xD


Mira, en aquell temps tenia millor gràfics que la Wii i tot [qmparto]
xDD que trolls són les noves generacions.. Si no havies ni nascut, borinot !! xD
eTc_84 escribió:xDD que trolls són les noves generacions.. Si no havies ni nascut, borinot !! xD


jajaj i el que ens queda... [sonrisa] [sonrisa]

jo és que els primers videojocs que recordo haver jugat van ser els Pokémon.. després ja vaig passar a PS2, i finalment a la 360
Nitrosh escribió:
eTc_84 escribió:xDD que trolls són les noves generacions.. Si no havies ni nascut, borinot !! xD


jajaj i el que ens queda... [sonrisa] [sonrisa]

jo és que els primers videojocs que recordo haver jugat van ser els Pokémon.. després ja vaig passar a PS2, i finalment a la 360



mare meua tas perdut lo millor, la guerra entre nintendo i sega... aixó eran bons temps...
Com el meu antic Commodore64 res [/flame]
Cafetino escribió:Com el meu antic Commodore64 res [/flame]


on estiguera AMIGA, clar que aixo era per a rics i jo em vaig conformar amb un MSX2 xD.
AMSTRAD.. i els seus disquets xDD
Jo vaig començar amb la game gear i el meu primer videojoc va ser el Columns. Però tot això que heu anat dient m'ha fet pensar en l'espectrum:

http://www.youtube.com/watch?v=rKhZcB7ujto
eTc_84 escribió:
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:m3gA, tens el seguro a tot risc ?
Per curiositat, no per altra cosa.


El primer any inclòs amb el cotxe.

És un fet molt a tenir en compte davant de segons quines proposicions XD


Si ho dius per quan li deixi a lodis, tinc franquícia així que li sortiria car a ella :P

La ds si que te bons gràfics... per cert algú en vol una? que jo venc la meva jaja
Bon dia gent!

Ja feia temps que no em passejava per aqui.
Cafetino escribió:Com el meu antic Commodore64 res [/flame]


Pozi! :D
Què fem a la segona pàgina? :O
Imagen

Imagen


amb un amstrad, amb un disc de carrega de sistema operatiu ms-dos..... i tres dies despres, a jugar!!! xD
Home, si parles de l'Amstrad, els seus diskettes eran de 3":

Imagen
qwerty72 escribió:Home, si parles de l'Amstrad, els seus diskettes eran de 3":

Imagen

Eren brutals aquests disquets XD
eTc_84 escribió:
qwerty72 escribió:Home, si parles de l'Amstrad, els seus diskettes eran de 3":

Imagen

Eren brutals aquests disquets XD


Per sort o per desgràcia mai he tingut una d'aquestes consoles-ordinadors de la época. Vaig començar amb la game gear perquè ma germana que treballa en una tenda de reparacions deia que les demès espatllaven les Tv's (els meus pares se la van creure), així que em va tocar elegir entre game boy i game gear. Com no, vaig elegir la game gear, per els colors i els seus meravellosos gràfics, que coi! la vaig elegir per el anunci jeje, però no me'n arrepenteixo d'aver-li donat una oportunitat.
Ostres, la Game Gear, que la bateria durava com un caramel a la porta d'un col.legi XD [sati]

Jo consola portàtil no en vaig tenir mai.. de sobretaula si, encara que mai he estat molt viciat.. les meves màquines són MSII, SNES i N64.
Ostia, la N64.. vaia vicis [qmparto]

Era fan dels Zelda, m'agradàven tots. També dels pokémon stadium, Donkey Kong..
Si, jo tampoc he estat massa viciat. Em considero jugador casual tal com diuen ara xD , però això no vol dir que no tingui una petita colecció de consoles. De sobretaula n'hi tinc bastantes: game gear (desde peke), megadrive (la tinc fa poc, me la va regalar el meu cunyat que se la va trovar xD), la playstation (una de les que mes he jugat), playstation 2, dreamcast (vaig jugar a casa d'un amic al soul calibur, chuchu rocket, etc y es la que mes m'ha agradat), game cube (la vaig comprar perquè era barata i no em vaig poder resistir), psp i NDS.

Normalment no jugo perquè em fa pal, jeje sóc molt vago per jugar a jocs de ara ves a buscar aquesta clau a tal lloc perquè la necesites per obrir tal porta...bueno ja m'enteneu xD. Així que quan jugo per regla general o faig a jocs arcades, d'aqui a que la dreamcast sigui la meva preferida.
Jo a la MSII si que hi jugava en el seu moment.. després vaig estar uns anys sense tocar una consola i quan va sortir la N64 em vaig comprar la SNES de segona mà.. potser va ser la que més vaig disfrutar, amb els Street Fighters, SMW, Bola de Drac.. incredibol [babas]
Després amb la N64 també deunido, Goldeneye, ISS64, Zelda OoT, Banjo Kazooie, NBA Jam'98 (l'últim joc que vaig comprar..)
Ara, ni fu ni fa, vaig provar un dia la Wii i és força divertida, però com l'època de jugar al Zelda, res..
Si, trobo que la época deurada dels jocs ja ha passat. Res és el mateix, els jocs no enganxen com avans, els d'ara tenen errors de programació i es centren més en els gràfics que en la jugabilitat. Per això no tinc ninguna de les de nova generació, però ara que a sortit el street fighter IV m'entren ganes de comprarme la xbox 360 només per aquest joc.

Vull que tornin els jocs sense memory card, els jocs que tel's habies de pasar de cop o mitjançant paswords, aquells jocs que estaben fets de sprites i es centraven més en la jugabilitat que en els gràfics, aquells jocs en els que no habies de pensar tant per obrir una porta, aquells jocs que em van entusiasmar, que em van fer riure i pasar-ho pipa, aquells jocs que t'invitaben a jugar-los una i altra vegada només per escoltar la música del final, aquells jocs que inclòs ara et fan sentir petit i tornar a reviure el que una vegada va ser un món màgic ple de alegries i fantasies.

I que tornin els 80!!! xD
Avui en dia hi ha autentiques obres d'art, a mi això de que els jocs abans eren millors em sona tòpic.

Abans eren bons i dolents, com ara.

I després de jugar al mirror's edge m'he enamorat de l'apartat visual del joc, que bonic per redeu.
Jo imagino que m'emportaré la consola a l'asil quan toqui... primer C-64 (abans a casa dels amics amb una phillips g700 i una atari 2600, gran joystick), després PC i amb els col·legues Super Nintendo, GameBoy i Atari Lynxs (aquest si que devorava les bateries).. quan per fi vaig tenir pasta, noi Sony: les he tingut totes, encara que pel mig una DreamCast.

Ara tinc una PS3 que jugo relativament sovint i una PSP morta de fàstic. Per mi les consoles són una manera de entreteniment; no veig pràcticament la tele menys per veure esports i si a casa volem veure quelcom, ho baixem.

Salutacions!
io si tinc temps dema em vaig a comprar el Street Fighter IV [babas]
Home es que el mirror's edge és la excepció, no l'he jugat però té bona pinta. A mi això que quasi bé tots els jocs de nova generació siguin de pistoletes tipus Gears of Wars doncs no m'agrada la veritat.

Mmmm...street Fighter IV [babas]
juas, el qwerty és un sonyer [sati]
Ya sabía yo que tanta gomina era sospechosa
3095 respuestas