Catalans EOL v2.0

Hola a tots de nou. Vinc a dir-vos que me comprat una SNES amb street figther 2. Mare meva, 10 anys feia que no jugava? jajajaja :cool:
Jo encara la tinc des de que la vaig comprar a la seva època i no fa pas gaire vaig comprovar que encara funciona.
uff street fighter 2, dels millors records de la meva infancia.. [Ooooo]
Hola gent! Os vinc a donar una bona nova!! Fa una setmaneta vaig ser pare!!! A nascut un catalanet mes i l'hem posat Guillem, es mes bo i mes bonic [inlove]

ara no tinc temps per res, bibero, bolquer, bibero, bolquer, pipi, caca, pipi, caca xD i molta son [maszz] ara be, una rialla seva ja ho val tot.

salutacions!
Esperem que sigui del Barça [poraki]
mrt escribió:Hola gent! Os vinc a donar una bona nova!! Fa una setmaneta vaig ser pare!!! A nascut un catalanet mes i l'hem posat Guillem, es mes bo i mes bonic [inlove]

ara no tinc temps per res, bibero, bolquer, bibero, bolquer, pipi, caca, pipi, caca xD i molta son [maszz] ara be, una rialla seva ja ho val tot.

salutacions!

Guillem, que perillem! [+risas]

Felicitats, home! [oki]
mrt escribió:Hola gent! Os vinc a donar una bona nova!! Fa una setmaneta vaig ser pare!!! A nascut un catalanet mes i l'hem posat Guillem, es mes bo i mes bonic [inlove]

ara no tinc temps per res, bibero, bolquer, bibero, bolquer, pipi, caca, pipi, caca xD i molta son [maszz] ara be, una rialla seva ja ho val tot.

salutacions!


Moltíssimes felicitats!!! Ara només falta que et surti culé.... [sati] [sati] [sati] [sati] [sati]
Apunta'm a mi tambè! :D

Catalans FTW!
mrt escribió:Hola gent! Os vinc a donar una bona nova!! Fa una setmaneta vaig ser pare!!! A nascut un catalanet mes i l'hem posat Guillem, es mes bo i mes bonic [inlove]

ara no tinc temps per res, bibero, bolquer, bibero, bolquer, pipi, caca, pipi, caca xD i molta son [maszz] ara be, una rialla seva ja ho val tot.

salutacions!


Felicitats!! ja saps, ara a que faci la porra al fil del madridisme i ja tenim substitut per coyote xD
mrt escribió:Hola gent! Os vinc a donar una bona nova!! Fa una setmaneta vaig ser pare!!! A nascut un catalanet mes i l'hem posat Guillem, es mes bo i mes bonic [inlove]

ara no tinc temps per res, bibero, bolquer, bibero, bolquer, pipi, caca, pipi, caca xD i molta son [maszz] ara be, una rialla seva ja ho val tot.

salutacions!

Grande!! enhorabonaa! i sort amb les nits XD
Hola a tothom,

No en sabia res d´aquest fil i per casualitat l´he trobat.

Kurras ja em pots afegir, si es posible, a la llarga llista que he vist que hi ha. Ubicació: Albacete , ja se que no es territori català però es el que hi ha XD

A partir d´ara vindré per aquí a sovint a veure que es cou.

Salut :cool:
als que voleu que es passi al "lado oscuro" XD no ho teniu clar, com hem digui que es fa del barça, abusare de la meva autoritat de pare XD i el castigare sense postres XD , puñeteros que sou [carcajad]
mistermakki escribió:Hola a tothom,

No en sabia res d´aquest fil i per casualitat l´he trobat.

Kurras ja em pots afegir, si es posible, a la llarga llista que he vist que hi ha. Ubicació: Albacete , ja se que no es territori català però es el que hi ha XD

A partir d´ara vindré per aquí a sovint a veure que es cou.

Salut :cool:


cony mistermakki, aquest català només de veure el Barça o n'hi ha alguna cosa més? :D

@mrt: més merengue que era el meu pare, fotut, que em portava a la penya madridista del barri... de vegades els fills fan les coses per tocar els collons al pare [sati] [sati] [sati]
qwerty72 escribió:
mistermakki escribió:Hola a tothom,

No en sabia res d´aquest fil i per casualitat l´he trobat.

Kurras ja em pots afegir, si es posible, a la llarga llista que he vist que hi ha. Ubicació: Albacete , ja se que no es territori català però es el que hi ha XD

A partir d´ara vindré per aquí a sovint a veure que es cou.

Salut :cool:


cony mistermakki, aquest català només de veure el Barça o n'hi ha alguna cosa més? :D



segons tinc entès és un emigrant per amor XD
Si, realment ho podríem dir així, emigrant per amor... no està gens malament.

La vida que dóna moltes voltes i al final acabes on mai pensaries. Ara ja em sembla d´allò més imposible tornar però l´experiència em diu que mai es pot estar segur de res.

Aquest fil em servirà per practicar el català escrit que ja el tinc molt rovellat. Si veieu cap barbarisme o faltes d´ortografia evidents ja m´ho podeu dir que em servirà per anar millorant.

Salut :cool:
Felicitats mrt!!! ^_^ disfruta molt!! i saps que té moltes possibilitats de que sigui cule :) jaja
mrt escribió:Hola gent! Os vinc a donar una bona nova!! Fa una setmaneta vaig ser pare!!! A nascut un catalanet mes i l'hem posat Guillem, es mes bo i mes bonic [inlove]

ara no tinc temps per res, bibero, bolquer, bibero, bolquer, pipi, caca, pipi, caca xD i molta son [maszz] ara be, una rialla seva ja ho val tot.

salutacions!

Bueno, ja et convé, així espaviles una mica [sati]
Només et falta passar a culé i seràs una persona com cal [poraki]

mistermakki i qwerty, al final haurem de passar aquí per parlar del Barça tranquil.lament... :P
Per cert, mistermakki, ets el #382

El meu pare és culé dels d'abans.. dels patidors d'arbitratges criminals i teledirigits des dels comités.. (Plaza, Guruceta i companyia..) i és pessimista per naturalesa.. guanyant 4-0, ens en marquen un i aiaiai.. masses dècades d'irregularitats en contra..
mistermakki escribió:Si, realment ho podríem dir així, emigrant per amor... no està gens malament.

La vida que dóna moltes voltes i al final acabes on mai pensaries. Ara ja em sembla d´allò més imposible tornar però l´experiència em diu que mai es pot estar segur de res.

Aquest fil em servirà per practicar el català escrit que ja el tinc molt rovellat. Si veieu cap barbarisme o faltes d´ortografia evidents ja m´ho podeu dir que em servirà per anar millorant.

Salut :cool:


jaja, sens dubte, el millor per mantenir un idioma es mamar molta tele (tv3 a la carta és el teu aliat).

.. i jo també he emigrat, vaig canviar el Guinardó per l'Hospitalet (ou yeah).

@etc: un respecte pel teu pare, és un culé com cal :D
De tot en diuen culés avui en dia.. [poraki]
La veritat és que el canvi de generació es nota molt.. a la feina tinc un parell de companys culés de pro.. ( amb seient a l'estadi i tot.. nivell i enveja per part meva :D ) que tenen ja la seva edat.. i són força pessimistes..
Això si, continuen preferint jugar bé a guanyar.. el futbol del Barça ha de ser un espectacle.
lodis escribió:Felicitats mrt!!! ^_^ disfruta molt!! i saps que té moltes possibilitats de que sigui cule :) jaja


No no, el tito 0m3gA estarà per que això no passi.

Bueno, ara que la cosa està més calmada i estic millor d'ànims ja ho dic, dissabte vaig enterrar al meu avi, encara es fa tot molt dificil però ja ho porto millor.
0m3gA escribió:
lodis escribió:Felicitats mrt!!! ^_^ disfruta molt!! i saps que té moltes possibilitats de que sigui cule :) jaja


No no, el tito 0m3gA estarà per que això no passi.

Bueno, ara que la cosa està més calmada i estic millor d'ànims ja ho dic, dissabte vaig enterrar al meu avi, encara es fa tot molt dificil però ja ho porto millor.

Però ho vas enterrar tu? [mad] Es que quan escolto això de "he enterrat" m'imagino que ho fa un mateix...

Ànim!
[ fj ] escribió:
0m3gA escribió:
lodis escribió:Felicitats mrt!!! ^_^ disfruta molt!! i saps que té moltes possibilitats de que sigui cule :) jaja


No no, el tito 0m3gA estarà per que això no passi.

Bueno, ara que la cosa està més calmada i estic millor d'ànims ja ho dic, dissabte vaig enterrar al meu avi, encara es fa tot molt dificil però ja ho porto millor.

Però ho vas enterrar tu? [mad] Es que quan escolto això de "he enterrat" m'imagino que ho fa un mateix...

Ànim!


No cony xDD lo que em faltava aquest finde, això ho fan els del cementiri, que per aquests si que no hi ha crisi ni res.
mistermakki escribió:
Kurras ja em pots afegir, si es posible, a la llarga llista que he vist que hi ha. Ubicació: Albacete , ja se que no es territori català però es el que hi ha XD

Si vos que t'afegeixi la ubicació seria on has nascut dins el territori català, no on vius actualment :p

salutt i benvingut!
kurras escribió:
mistermakki escribió:
Kurras ja em pots afegir, si es posible, a la llarga llista que he vist que hi ha. Ubicació: Albacete , ja se que no es territori català però es el que hi ha XD

Si vos que t'afegeixi la ubicació seria on has nascut dins el territori català, no on vius actualment :p

salutt i benvingut!


Doncs si que pots afegir-me i l´ubicació pots posar perfectament Barcelona, que es on vaig néixer.

0m3gA molts ànims. Jo ja els he enterrat als 4 i mai deixes de recordar-los. La tristor es quelcom que va lligat a aquesta situació però si et serveix d´alguna cosa jo ara no els recordo amb tristor, els recordo en els bons moments que vaig passar amb ells.

Salut :cool:
mistermakki escribió:
kurras escribió:
mistermakki escribió:
Kurras ja em pots afegir, si es posible, a la llarga llista que he vist que hi ha. Ubicació: Albacete , ja se que no es territori català però es el que hi ha XD

Si vos que t'afegeixi la ubicació seria on has nascut dins el territori català, no on vius actualment :p

salutt i benvingut!


Doncs si que pots afegir-me i l´ubicació pots posar perfectament Barcelona, que es on vaig néixer.

0m3gA molts ànims. Jo ja els he enterrat als 4 i mai deixes de recordar-los. La tristor es quelcom que va lligat a aquesta situació però si et serveix d´alguna cosa jo ara no els recordo amb tristor, els recordo en els bons moments que vaig passar amb ells.

Salut :cool:


Gracies, a mi ja només em quedava aquest així que estem igual, ara estic trist i intentant assimilar la situació, però se que després el recordaré pels grans moments que he viscut al seu costat
Omega ho sento ho acabo de llegir
Aya_cat escribió:Omega ho sento ho acabo de llegir


Gràcies ;)
Bones gent. A pruebas hi ha merder sobre el català.. Em penso que hi haurà banhammers :(
Blackjack_ escribió:Bones gent. A pruebas hi ha merder sobre el català.. Em penso que hi haurà banhammers :(

Tot probes es un gran merder.. xD

Dema men vai cap a Pariss!! [Ooooo]
Total, pel que es diu a proves xDD
Allò és com putalocura però amb menors de 15 anys.

I si obre el fil algú que compara el dir polacs als catalans (amb el component godwin) amb dir catalans als valensians, ja n'hi ha per llogar-hi cadires xDDDDDD
Blackjack_ escribió:Bones gent. A pruebas hi ha merder sobre el català.. Em penso que hi haurà banhammers :(


Ningu ha dit res sobre el català. Es mes, la gent l'unic que fa es queixar-se per parlar aixi sense dir el que significa. Res mes.

Salut a tothom o_o
Passo a saludar!!!

Veig que els habituals seguiu sent habituals ara i sempre! XD

(I de pas li faig un UP al fail, que està molt avall [buenazo] )

[bye]
Hola!! jo també entro per saludar i per dir que segurament demà tindré el nivell C de català. Que per cert, ja era hora que me'l donessin.


Salut i força al canut
oconnell_2k4, al final te l'has pogut treure via examen, o te'l donen directament ?
Me n'alegro que el tràmit hagi estat tant ràpid [beer]
eTc_84 escribió:oconnell_2k4, al final te l'has pogut treure via examen, o te'l donen directament ?
Me n'alegro que el tràmit hagi estat tant ràpid [beer]


Hola etc_84, gràcies noi. Doncs al final me'l donen directament, almenys això espero perquè quan hi he anat no m'han possat cap pega. M'han fet omplir un formulari per demanar-ho i m'han dit que demà porti el llibre d'escolaritat de la ESO i que amb això ja en tenen prou.

I moltes gràcies etc_84 perquè sino arriba a ser per tu no m'en hagués assabentat de la nova llei per poder demanar el nivell c. Fins ara només coneixia la tramitació via BAT, cosa que és l´únic dels estudis actuals que no disposso.

Demà us dic algo.

Salut
ssux escribió:Epson nunca máis


Imagen

Es molt friki, però al veure lo de nunca máis, m'he enrecordat d'això xD
Fins la polla de impressions a ratlles, cartutxos màgicament acabats, cartutxos originals no detectats, QUINA PUTA MERDA D'IMPRESSORES
ssux escribió:Fins la polla de impressions a ratlles, cartutxos màgicament acabats, cartutxos originals no detectats, QUINA PUTA MERDA D'IMPRESSORES


Doncs tens raó quina merdaaaaa!! Jo vaig tenir-me que comprar-me una de nova perquè la Epson Rx-420 que tenia em donava molt pel cul.

Per cert etc_84, al final me'l donen directament allò del català però ara resulta que no tinc el llibre d'escolaritat del EGB i l'haure de demanar :(

Salutacions
oconnell_2k4 escribió:
ssux escribió:Fins la polla de impressions a ratlles, cartutxos màgicament acabats, cartutxos originals no detectats, QUINA PUTA MERDA D'IMPRESSORES


Doncs tens raó quina merdaaaaa!! Jo vaig tenir-me que comprar-me una de nova perquè la Epson Rx-420 que tenia em donava molt pel cul.

Per cert etc_84, al final me'l donen directament allò del català però ara resulta que no tinc el llibre d'escolaritat del EGB i l'haure de demanar :(

Salutacions

Bueno, això anant a l'escola on vas fer primària no hi hauria d'haver problema.. però bueno, estúpida burocràcia..

Sort [beer]
hola a tots! adeu a tots! xD

Vaig a fer practiques, a vera si em deixen derrapar. L'altre dia casi em carrego un vell. JOJOJOJO XD
Mira que valen 500 punts xDD
jeje jo el dia avans del examen m'enrecordo que n'estava fins els nassos ja del profe i agafava les super corves a 100 o més. El tio es va cagar i va dir:

- això no ho has de fer demà
jo li vaig contestar:
- perquè? , em suspendrà?
- no però es cagarà

jeje El profe es pensava que no aprovaria perquè quan anava en ell sempre feia el que volia. Si em deia a la dreta anava cap a la esquerra...I mira, vaig aprovar a la primera xdd.
Una setmana de merda i avui que sortint em podria relaxar va i em trobo fatal, crec que tinc febre, quina puta merda collons.
Doncs jo tenia pensat fer la teòrica quan compleixi els 17 anys (per allà l'Agost.. [+risas] )

A veure que tal em surt
Avui se m'ha creuat un espontani en la meridiana, casi me'l menjo. Bueno, portu una ratxa ultimamente. Ja ho diuen per a dalt. Versio 2:

Imagen

Nitrosh escribió:Doncs jo tenia pensat fer la teòrica quan compleixi els 17 anys (per allà l'Agost.. [+risas] )

A veure que tal em surt


La teorica es facil. Estudia, fes uns cuants tests i puja. Aproves y despres ja et follaran una miqueta al practic XD
vicodina escribió:
Nitrosh escribió:Doncs jo tenia pensat fer la teòrica quan compleixi els 17 anys (per allà l'Agost.. [+risas] )

A veure que tal em surt


La teorica es facil. Estudia, fes uns cuants tests i puja. Aproves y despres ja et follaran una miqueta al practic XD


Això m'han dit. Tinc sort de que els meus cosins han aprovat la pràctica a la primera (excepte les meves cosines [carcajad] )

A veure si segueixo el camí dels meus cosins, i m'el trec a la primera
Doncs jo la teòrica no me la vaig treure a la primera si no a la segona... sempre se m'han donat malament els examens tipo test.

Però la pràctica a la primera, amb un examinador gallegu que no se li entenia res, i havia d'estar més estona intentan desxifrar el que deia que no a l'aguait de la carretera..

Amb el ROLFCOPTER m'ho vaig treure tot a la primera.
3095 respuestas