Catalans EOL v2.0

eTc_84 escribió:Doncs jo la teòrica no me la vaig treure a la primera si no a la segona... sempre se m'han donat malament els examens tipo test.

Però la pràctica a la primera, amb un examinador gallegu que no se li entenia res, i havia d'estar més estona intentan desxifrar el que deia que no a l'aguait de la carretera..


Un galleg? Que no s'ofengui ningú, pero sempre que en sento parlar a algun m'entra un riure... [qmparto]
És veritat, semblava que anés mig taja...
Jo nomes us aconsello una cosa. No tingueu novia gallega. No sabreu dir-li que no XD
vicodina escribió:Jo nomes us aconsello una cosa. No tingueu novia gallega. No sabreu dir-li que no XD


Jeje. Home les gallegues pel que m'han dit son totes unes caxondes.
oconnell_2k4 escribió:
vicodina escribió:Jo nomes us aconsello una cosa. No tingueu novia gallega. No sabreu dir-li que no XD


Jeje. Home les gallegues pel que m'han dit son totes unes caxondes.


Si pero cuan et demanen una cosa no els hi pots dir que no, mes que res per l'accent.
Home.. no sé fins a quin punt.
Després ens posaríem a parlar de sudamericanes, italianes i coses semblants.
O com l'accent val més que el fons, i així anem.
lodis escribió:Felicitats mrt!!! ^_^ disfruta molt!! i saps que té moltes possibilitats de que sigui cule :) jaja


gracies! com sou, ja us he dit que si es fa cule, el castigare xD

0m3gA escribió:
lodis escribió:Felicitats mrt!!! ^_^ disfruta molt!! i saps que té moltes possibilitats de que sigui cule :) jaja




No no, el tito 0m3gA estarà per que això no passi.

Bueno, ara que la cosa està més calmada i estic millor d'ànims ja ho dic, dissabte vaig enterrar al meu avi, encara es fa tot molt dificil però ja ho porto millor.


sort ni tindra del tito Om3gA que si no aquests cules....

t'acompanyo en el sentiment [oki] anims
eTc_84 escribió:
mrt escribió:Hola gent! Os vinc a donar una bona nova!! Fa una setmaneta vaig ser pare!!! A nascut un catalanet mes i l'hem posat Guillem, es mes bo i mes bonic [inlove]

ara no tinc temps per res, bibero, bolquer, bibero, bolquer, pipi, caca, pipi, caca xD i molta son [maszz] ara be, una rialla seva ja ho val tot.

salutacions!

Bueno, ja et convé, així espaviles una mica [sati]
Només et falta passar a culé i seràs una persona com cal [poraki]

mistermakki i qwerty, al final haurem de passar aquí per parlar del Barça tranquil.lament... :P
Per cert, mistermakki, ets el #382

El meu pare és culé dels d'abans.. dels patidors d'arbitratges criminals i teledirigits des dels comités.. (Plaza, Guruceta i companyia..) i és pessimista per naturalesa.. guanyant 4-0, ens en marquen un i aiaiai.. masses dècades d'irregularitats en contra..


deu meu, Guruceta [jaja] quins temps [qmparto]

a veure si li dones un passeig al meu nen amb el rolfcopter [tomaaa]
Nitrosh escribió:
eTc_84 escribió:Doncs jo la teòrica no me la vaig treure a la primera si no a la segona... sempre se m'han donat malament els examens tipo test.

Però la pràctica a la primera, amb un examinador gallegu que no se li entenia res, i havia d'estar més estona intentan desxifrar el que deia que no a l'aguait de la carretera..


Un galleg? Que no s'ofengui ningú, pero sempre que en sento parlar a algun m'entra un riure... [qmparto]


En Nitrosh també freqüenta aquest fil ? Que Déu ens agafi confessats... quina creu !!!! XD

Per les estadístiques: Teóric a la primera , práctic a la segona ( em vaig saltar un STOP la mar de maco XD )

Salut :cool:
mistermakki escribió:
Nitrosh escribió:
eTc_84 escribió:Doncs jo la teòrica no me la vaig treure a la primera si no a la segona... sempre se m'han donat malament els examens tipo test.

Però la pràctica a la primera, amb un examinador gallegu que no se li entenia res, i havia d'estar més estona intentan desxifrar el que deia que no a l'aguait de la carretera..


Un galleg? Que no s'ofengui ningú, pero sempre que en sento parlar a algun m'entra un riure... [qmparto]


En Nitrosh també freqüenta aquest fil ? Que Déu ens agafi confessats... quina creu !!!! XD

Per les estadístiques: Teóric a la primera , práctic a la segona ( em vaig saltar un STOP la mar de maco XD )

Salut :cool:


I quan te'l vas saltar que et van dir?

"S'ha acabat l'examen. Aparqui on pugui" XD
mrt escribió:
eTc_84 escribió:
mrt escribió:Hola gent! Os vinc a donar una bona nova!! Fa una setmaneta vaig ser pare!!! A nascut un catalanet mes i l'hem posat Guillem, es mes bo i mes bonic [inlove]

ara no tinc temps per res, bibero, bolquer, bibero, bolquer, pipi, caca, pipi, caca xD i molta son [maszz] ara be, una rialla seva ja ho val tot.

salutacions!

Bueno, ja et convé, així espaviles una mica [sati]
Només et falta passar a culé i seràs una persona com cal [poraki]

mistermakki i qwerty, al final haurem de passar aquí per parlar del Barça tranquil.lament... :P
Per cert, mistermakki, ets el #382

El meu pare és culé dels d'abans.. dels patidors d'arbitratges criminals i teledirigits des dels comités.. (Plaza, Guruceta i companyia..) i és pessimista per naturalesa.. guanyant 4-0, ens en marquen un i aiaiai.. masses dècades d'irregularitats en contra..


deu meu, Guruceta [jaja] quins temps [qmparto]

a veure si li dones un passeig al meu nen amb el rolfcopter [tomaaa]

Només faltaria [oki]

mistermakki escribió:
Nitrosh escribió:
eTc_84 escribió:Doncs jo la teòrica no me la vaig treure a la primera si no a la segona... sempre se m'han donat malament els examens tipo test.

Però la pràctica a la primera, amb un examinador gallegu que no se li entenia res, i havia d'estar més estona intentan desxifrar el que deia que no a l'aguait de la carretera..


Un galleg? Que no s'ofengui ningú, pero sempre que en sento parlar a algun m'entra un riure... [qmparto]


En Nitrosh també freqüenta aquest fil ? Que Déu ens agafi confessats... quina creu !!!! XD

Per les estadístiques: Teóric a la primera , práctic a la segona ( em vaig saltar un STOP la mar de maco XD )

Salut :cool:

El Nitrosh també corre per aquí, si.. ni aquí ens en podem deslliurar xDDD
Jo vaig tenir sort i m'ho vaig treure tot a la primera pero quan feia practiques sempre em saltaba algun stop, els feia com si tingués que cedir el pas jeje. Normalment és el que es sol fer quan ja tens el carnet xd.
eTc_84 escribió:
mistermakki escribió:En Nitrosh també freqüenta aquest fil ? Que Déu ens agafi confessats... quina creu !!!! XD

El Nitrosh també corre per aquí, si.. ni aquí ens en podem deslliurar xDDD


Sóc omnipresent... XD

Allà on aneu, us perseguiré
Sempre i quan no sigui més tard de mitja nit, que l'edat tb importa [qmparto]
eTc_84 escribió:Sempre i quan no sigui més tard de mitja nit, que l'edat tb importa [qmparto]


No no, tranquil [sonrisa]
vicodina escribió:
mistermakki escribió:En Nitrosh també freqüenta aquest fil ? Que Déu ens agafi confessats... quina creu !!!! XD

Per les estadístiques: Teóric a la primera , práctic a la segona ( em vaig saltar un STOP la mar de maco XD )

Salut :cool:


I quan te'l vas saltar que et van dir?

"S'ha acabat l'examen. Aparqui on pugui" XD


Encara em va fer donar una volteta i després es va posar l´altre company, que també va caure, i quan aquest va acabar ens van donar la noticia a tots dos.

Salut :cool:
Hola! després de tres anys a EOL. Em dono compte de la existencia d`aquest fil jaja

Veig que esteu parlan del carnet de cotxe,només puc dir que es te que tenir paciencia y diners a la butxaca jaja, aixó si jo tot ho vaig treure a la primera XD

Salut!!
Epalaa! Acabo d'arribar de Pariss! Que fines les francesetes.. [Ooooo]
kurras escribió:Epalaa! Acabo d'arribar de Pariss! Que fines les francesetes.. [Ooooo]


Ets el solitario de girona o que? collons no pares de viatjar i sent estudiant...
ssux escribió:
kurras escribió:Epalaa! Acabo d'arribar de Pariss! Que fines les francesetes.. [Ooooo]


Ets el solitario de girona o que? collons no pares de viatjar i sent estudiant...
No paro de viatjar? [+risas]

Hem nat a pasar el finde am uns colegues que estan d'Erasmus, dormint tot guarro a les habitacions de la resi i tal.. cap luju..

Taja i festa, uenu tambe hem vist la Torre Eiffel, el Louvre i aquestes coses obligades.. xD
kurras escribió:Epalaa! Acabo d'arribar de Pariss! Que fines les francesetes.. [Ooooo]


Les franceses a mi em posen molt caxondo. Jo estic esperant a la francesa de la meva vida per a casarme amb ella. Tota la meva vida he estudiat francés, m'agrada l'idioma i les noies franceses xdd.

Per cert etc_84, ja tinc el certificat de nivell c de català. Els cabrons del col·legi on estudiava encara tenien el meu llibre d'escolaritat.
oconnell_2k4 escribió:Les franceses a mi em posen molt caxondo. Jo estic esperant a la francesa de la meva vida per a casarme amb ella. Tota la meva vida he estudiat francés, m'agrada l'idioma i les noies franceses xdd.


Estan bastant be, pero io em quedo am les italianes [Ooooo]
kurras, per que vas tan lluny si tens Lloret mes aprop? [borracho]
Cafetino escribió:kurras, per que vas tan lluny si tens Lloret mes aprop? [borracho]
Ara a Lloret nomes hi ha 4 avis.. xD
Cafetino escribió:kurras, per que vas tan lluny si tens Lloret mes aprop? [borracho]

Uf Lloret [burla3]

oconnell_2k4 escribió:
kurras escribió:Epalaa! Acabo d'arribar de Pariss! Que fines les francesetes.. [Ooooo]


Les franceses a mi em posen molt caxondo. Jo estic esperant a la francesa de la meva vida per a casarme amb ella. Tota la meva vida he estudiat francés, m'agrada l'idioma i les noies franceses xdd.

Per cert etc_84, ja tinc el certificat de nivell c de català. Els cabrons del col·legi on estudiava encara tenien el meu llibre d'escolaritat.

Les franceses són canela.. una mica p*** en general però canela XD

Me n'alegro que ja tinguis el nivell C, ha costat però feina feta [beer]
Osca, no cal anar tant lluny per qualitat, allí regalen ulls blaus a totes les morenes XD
kurras escribió:
oconnell_2k4 escribió:Les franceses a mi em posen molt caxondo. Jo estic esperant a la francesa de la meva vida per a casarme amb ella. Tota la meva vida he estudiat francés, m'agrada l'idioma i les noies franceses xdd.


Estan bastant be, pero io em quedo am les italianes [Ooooo]

Tant poc temps amb la xicota i ja penses en fotre-li el salt? [poraki]
drknss escribió:
kurras escribió:
oconnell_2k4 escribió:Les franceses a mi em posen molt caxondo. Jo estic esperant a la francesa de la meva vida per a casarme amb ella. Tota la meva vida he estudiat francés, m'agrada l'idioma i les noies franceses xdd.


Estan bastant be, pero io em quedo am les italianes [Ooooo]

Tant poc temps amb la xicota i ja penses en fotre-li el salt? [poraki]

Es que una tia parlant en italia em faria fer el que vulgués.. n'hi haure d'ensenyar.. XD
jo em quedo amb els finladesos
Aya_cat escribió:jo em quedo amb els finlandesos


no sabia que el parent fos de per allí dalt XD [poraki]
jo em quedo amb la Elsa Pataky xDD. Mmm..esta bonisima quan fa de francesa a la peli de Ninette.
oconnell_2k4 escribió:jo em quedo amb la Elsa Pataky xDD. Mmm..esta bonisima quan fa de francesa a la peli de Ninette.


si clar, quan fa de francesa, no te res a veure que estigui mig en boles. [jaja]
ssux escribió:
oconnell_2k4 escribió:jo em quedo amb la Elsa Pataky xDD. Mmm..esta bonisima quan fa de francesa a la peli de Ninette.


si clar, quan fa de francesa, no te res a veure que estigui mig en boles. [jaja]


Jeje es clar que també té alguna cosa que veure, pero es la única peli que he vist en la que surt. [fumando]

Alguna vegada he somiat en ella i tot jeje
Doncs jo em quedo amb les locals, que voleu que us digui... si haig de dir d'algun lloc, d'Andalusia [babas]

Avui m'han trucat del conce, aquesta setmana a firmar els papers i si tot va bé, la propera setmana ja tinc cotxe [boing]
Toca't els ous i balla...que m'hagin de dir ARA que tinc el mateix nivell de català que un niñato que s'acaba de treure la ESO, despres de pringar dos p**** anys fent català a batxillerat.
Així anem en aquest país, els paletos que es treuen la secundària pelada o en escola-taller poden acreditar el mateix nivell que els que pringuen a batx i a la sele.
drknss escribió:Toca't els ous i balla...que m'hagin de dir ARA que tinc el mateix nivell de català que un niñato que s'acaba de treure la ESO, despres de pringar dos p**** anys fent català a batxillerat.
Així anem en aquest país, els paletos que es treuen la secundària pelada o en escola-taller poden acreditar el mateix nivell que els que pringuen a batx i a la sele.


Doncs si ho dius per mi jo sóc universitari i català de tota la vida, així que no només porto dos p**** anys fent el català. Per cert, vaig fer primer de BAT i el català és el mateix de la universitat, excepte perquè a BAT a nosaltres ens feien apendre els dialectes cawento. El meu nivell és, per lo menys, el mateix que el teu i no sóc un niñato perquè tinc 25 anys (26 aquest mes que be). Ara bé, amb el que si que estic en desacord és en que li donin a gent que no en té ni fava de català, per exemple companys o amics meus que no l'han parlat en la seva vida. Un exemple: un bolivià que va estudiar la carrera amb mi, no en té gaire idea però com que ha fet el BAT aqui a Catalunya li han donat.

Si jo manés faria tot quisqui l'examen de nivell, fins i tot la gent que estudia BAT xDD.
Si és que l'ensenyament en general és un putiferi, però amb la tonteria que tothom ha d'estudiar, tothom ha de treure's títols perquè si no no ets una persona de profit, han d'abaixar el nivell fins que acaba sota terra..
Coi, qui val per estudiar que estudiii, i qui no, que aprengui un ofici i no perdi el temps amb coses que no li interessen.. i qui diu perdre el temps, també pot ser estorbar/interrompre a classe.

"La nostra joventut és decadent i indisciplinada. Els fills no escolten els consells dels pares. La fi dels temps serà propera"
xDD
oconnell_2k4 escribió:
drknss escribió:Toca't els ous i balla...que m'hagin de dir ARA que tinc el mateix nivell de català que un niñato que s'acaba de treure la ESO, despres de pringar dos p**** anys fent català a batxillerat.
Així anem en aquest país, els paletos que es treuen la secundària pelada o en escola-taller poden acreditar el mateix nivell que els que pringuen a batx i a la sele.


Doncs si ho dius per mi jo sóc universitari i català de tota la vida, així que no només porto dos p**** anys fent el català. Per cert, vaig fer primer de BAT i el català és el mateix de la universitat, excepte perquè a BAT a nosaltres ens feien apendre els dialectes cawento. El meu nivell és, per lo menys, el mateix que el teu i no sóc un niñato perquè tinc 25 anys (26 aquest mes que be). Ara bé, amb el que si que estic en desacord és en que li donin a gent que no en té ni fava de català, per exemple companys o amics meus que no l'han parlat en la seva vida. Un exemple: un bolivià que va estudiar la carrera amb mi, no en té gaire idea però com que ha fet el BAT aqui a Catalunya li han donat.

Si jo manés faria tot quisqui l'examen de nivell, fins i tot la gent que estudia BAT xDD.


A veure, no he acabat d'entendre per què m'estic ficant amb tu (no en tenia intenció, apart de que ni et conec ni en tinc motius).
A mi el que em molesta és que algú acabat de sortir de secundària tingui el mateix nivell de català que una persona que apart de la secundària, ha fet batxillerat. O sigui, que en el teu cas (i en el meu), portes sis anys fent català i el teu nivell a l'hora d'entrar en unes oposicions/feina en que demanin un nivell concret és el mateix d'algú que només n'ha fet durant quatre anys (tenint en compte que el temari no és el mateix per secundària que per batxillerat).
I si he fet el comentari aquí és perquè m'ha semblat millor que fer-ho a l'esquina del picado. Ara, si tant et molesta, em poses a llista d'ignorats i punt, o el que consideris més oportú.
Que tu consideris que tothom ha de passar per la prova doncs d'acord, és una opinió, però ja que el batxillerat a l'hora de buscar feina no el demanen enlloc (que jo sàpiga) a mi no em molestaria que em comptéssin com un "extra" (digue'n com vulguis) que hagis estudiat una mica més la teva llengua, igual que es compten els cursets de llengues/oposicions/tècnics/etc.
Per cert, respecte al teu amic, jo tinc senyores grans al barri on visc jo que porten 40 o més anys aquí i de català ni fava. Que no li hagi donat la gana d'aprendre, és un altre tema. Quan li demanin català parlat i escrit, ja en parlarem. Això no vol dir que estigui d'acord amb que li donguin el nivell, però ja és opinió meva, jo parlo de gent d'aquí, no de casos en que una persona ha vingut de fora i tal. Si ens posem en aquests temes, conec persones que van venir aquí, han après català (parlat) i s'han molestat a fer cursets/exàmens per obtenir el nivell.
Ah, per cert, jo també sóc universitària i soc més jove que tu (no he entès a què venia això), o sigui que o tu no m'has entès el comentari o jo no t'he entès on volies anar a parar amb el teu.
Para el carro terci de caldero, que pocs que som a sobre hi hagi merders.. apart que el company oconnell va postejar per aquí últimament els problemes que va tenir per obtenir el títol de català, d'aquí la confusió i que s'hagi pogut donar per al.ludit.

Usuaria d'Ubuntu havíes de ser


[sati]
aus ja tenim al talibà altre cop per aquí donant guerra.... XD
eTc_84 escribió:
Usuaria d'Ubuntu havíes de ser


[sati]
Fanboy debianita prognomero...
Ja tenim dos terços de caldero [qmparto] [qmparto]

Feia temps que no espamejaven plegades... alguna cosa deuen estar preparant..

Debian 5.0

xDDDD
Hola companys.

Resulta que el cap de setmana que ve, vaig a fer una escapadeta a Barcelona, i m'agradaria que em guiaseu un poc sobre llocs on anar, desde on menjar, fins a baretos o pubs on ixir del rollo rockero.

Nota important: agrairia saber el preu del menjar i de la cervessa quan se ix per ahí.

Un salut i gràcies
eTc_84 escribió:Ja tenim dos terços de caldero [qmparto] [qmparto]

Feia temps que no espamejaven plegades... alguna cosa deuen estar preparant..

Debian 5.0

xDDDD



Si, una millor del teu look, perquè les botes de pell de cocodril ja no es porten aquesta temporada [qmparto]
lodis escribió:
eTc_84 escribió:Ja tenim dos terços de caldero [qmparto] [qmparto]

Feia temps que no espamejaven plegades... alguna cosa deuen estar preparant..

Debian 5.0

xDDDD


Si, una millor del teu look, perquè les botes de pell de cocodril ja no es porten aquesta temporada [qmparto]

Tant materialistes com sempre les pijes XD

De totes maneres, les botes eren molt incòmodes per conduir el rolfcopter.
Ivelios escribió:Hola companys.

Resulta que el cap de setmana que ve, vaig a fer una escapadeta a Barcelona, i m'agradaria que em guiaseu un poc sobre llocs on anar, desde on menjar, fins a baretos o pubs on ixir del rollo rockero.

Nota important: agrairia saber el preu del menjar i de la cervessa quan se ix per ahí.

Un salut i gràcies


poca gent de barcelona, activa, hi ha pel fil
Jo soc de Barna, però sincerament, no tinc ni puta idea del preu de les birres... vull dir, que no soc gaire de sortir de festa i menys d'enrecordarme després de lo que m'ha costat jeje.

Per dinar... doncs a qualsevol centre comercial hi ha llocs per dinar bé.
Respecte al tema del català i els nivells... com jo sóc de la vella 'hornada', amb el meu EGB, BUP, COU i carrera pràcticament tot en català no tinc dret al títol doncs això ho vaig fer després de treure la normativa que quan et treies el COU et donaven automàticament le nivell C.

Que si no et fiques en temes públics no és molt important? Pot ser, però també em toca els collonets... :(

Salutacions!
Tranqui drknss, estic d'acord amb el que has dit i amb el que comenta etc_84. La joventud d'avui en dia no sé a on arribarà a parar. Però és el que tu mateix dius drknss, quan es trobin a la feina i els hi demanin parlar o escriure el català ja s'ho trobaran.

I bueno, em vaig donar per "al·ludit" drknss, tal com ha dit etc_84, perquè crec que he sigut l'únic d'aqui que ha comentat els problemes que vaig tindre per obtenir el nivell C. Però estic d'acord en que no és el mateix nivell d'un que estudia BAT a un que estudia la ESO, però si ets català de naixement jo crec que la cosa canvia. No em sento en cap moment ni malament per el que has dit ni buscava bronquina en cap moment, ja que no és el meu cas i no es el que busco, respectivament. Com ha dit etc_84 som pocs els catalans que postejem i em de estar ben avinguts.

També sóc conscient que depèn del institut, tot i que no hauria de ser així, el nivell canvia (en totes les asignatures en general, no nomès amb el català). El mateix pasa amb la universitat, no és el mateix fer una carrera a la UPC de Barcelona que fer-la a Tarragona, per exemple. Però això crec que és més culpa de la gent borrega que hi ha pel mon, però bueno tot això ja es una altra història...

I respecte al exemple que he possat del bolivià nomès era un exemple una mica dràstic o fora de context (no sóc racista), però hi han casos de gent que va estudiar el FP i no en tenen ni idea ni de parlar-lo. Sense anar mes lluny un amic meu fot unes castellanades que flipa, i li han donat el certificat. Per això he dit que s'hauria de fer una prova de nivell, perquè també crec que hi ha gent que al BAT (com a tots els estudis) van a pasar el rato i segur que de català poc en saben (conec gent que els hi han aprovat català a BAT perquè era la única assignatura que els hi quedava). Es evident que tots els que estem aqui ja em assolit un nivell de català.

Per cert qwerty72, jo de tu ho miraria perquè crec que amb la nova llei si que el pots demanar. I si això diuen, que mes aviat es per si et poses en temes públics però mira no se sap mai. En el meu cas potser m'animo i m'apunto a fer alguna oposició, ja que els meus estudis on visc jo no tenen gaire sortida (i no son gens fàcils [+furioso] ).

Que hi hagi pau [angelito]
Uiiii que hi hagut baralla XD!


ja tornem les tres del caldero XD

Hola companys.

Resulta que el cap de setmana que ve, vaig a fer una escapadeta a Barcelona, i m'agradaria que em guiaseu un poc sobre llocs on anar, desde on menjar, fins a baretos o pubs on ixir del rollo rockero.

Nota important: agrairia saber el preu del menjar i de la cervessa quan se ix per ahí.

Un salut i gràcies


Jo és que no recordo el preus. Perquè a cada lloc és diferent...
3095 respuestas