Catalans EOL v2.0

Un altre Eolià català, de vilanova :P
Benvinguts/benvingudes els nous/noves! xD
Collons quant de moviment.
gracies gracies amics, companys darreu de catalunya per aquesta calurosa rebuda ^^
 
encara stic flipan d la cantitat d catalans q hi ha xD
contra qui competim? jeje
Contra nosaltres mateixxs, com sempre.

Es veu que "el gilipollas del año" denunciara als del jueves per haver-se'n burlat del disparo que li van fotre els de terra lliure.

Welcome newbies!! (Etc, enlloc d'escriure "x" pots escriure en angles aixi serveix per tothom xD)
potser la cagaré pero, etc_84 pq la teva firma posa eoliano madrileño y estas x aki? xD
just_let_it_go escribió:potser la cagaré pero, etc_84 pq la teva firma posa eoliano madrileño y estas x aki? xD


Son les escoles bilingües de l'esperanza aguirre, que es creuen catalans i tot.

o potser es en mode protesta
just_let_it_go escribió:potser la cagaré pero, etc_84 pq la teva firma posa eoliano madrileño y estas x aki? xD

Bé, però és que els de Girona neixem on ens dóna la gana.

ssux troll
eTc_84 escribió:
just_let_it_go escribió:potser la cagaré pero, etc_84 pq la teva firma posa eoliano madrileño y estas x aki? xD

Bé, però és que els de Girona neixem on ens dóna la gana.

ssux troll


Bulles!
cap problema dons xD dubte aclarat jejej
Un altre català que us llegeix^^ (desde cani/killo-landia, o sigui Sant Vicenç dels Horts [buuuaaaa] )

Alaaa, una salutació a tots i ens veiem per aquí^^
Abofis escribió:Un altre català que us llegeix^^ (desde cani/killo-landia, o sigui Sant Vicenç dels Horts [buuuaaaa] )

Alaaa, una salutació a tots i ens veiem per aquí^^


Bueno, no et queixis, que pel vallès oriental veiem de tot menys catalans XD

Arribarà un dia que anirem caminant, i de sobte direm: Coi, un català! Què fas per aquí, tio?
Carai, quantes novetats!

io costipat altre cop..i dimarts tinc examen.. [triston]
Abofis escribió:Un altre català que us llegeix^^ (desde cani/killo-landia, o sigui Sant Vicenç dels Horts [buuuaaaa] )

Alaaa, una salutació a tots i ens veiem per aquí^^

ja jajaja


killolandia és Hospi
Nitrosh escribió:
Abofis escribió:Un altre català que us llegeix^^ (desde cani/killo-landia, o sigui Sant Vicenç dels Horts [buuuaaaa] )

Alaaa, una salutació a tots i ens veiem per aquí^^


Bueno, no et queixis, que pel vallès oriental veiem de tot menys catalans XD

Arribarà un dia que anirem caminant, i de sobte direm: Coi, un català! Què fas per aquí, tio?

Aya_cat escribió:
Abofis escribió:Un altre català que us llegeix^^ (desde cani/killo-landia, o sigui Sant Vicenç dels Horts [buuuaaaa] )

Alaaa, una salutació a tots i ens veiem per aquí^^

ja jajaja


killolandia és Hospi

Sembla ser que el killos en envaeixin [mad]
A Rubí és un forum de les cultures, n'hi ha de tot [carcajad]
Sant vicenç es dels pobles amb més mala fama del baix llobregat
NGC escribió:Sant vicenç es dels pobles amb més mala fama del baix llobregat


I amb rao creume, he vist de tot, navalles, pistoles, el parking del centre comercial sobretot es un perill públic per la nit quan s'omple de killakos i gitanos, y creume ara perque ja sóc mes gran i no em moc per el poble, pero fa uns anys cada cap de setmanes problemas amb els killakos perque erem "lufos"...

Imaginat :(
Aya_cat escribió:killolandia és Hospi


Moltes gracies per la part que em toca.

Hospi era Killolandia antiguament. Ara mateix Hospitalet es la capital de Sudamérica.
bictor_spirit escribió:
Aya_cat escribió:killolandia és Hospi


Moltes gracies per la part que em toca.

Hospi era Killolandia antiguament. Ara mateix Hospitalet es la capital de Sudamérica.


xDDD

Jo per barna ja m'he acostumat a veure de tot
com es nota que no aneu gaire per Salt XD allò si que fa por, i això que jo visc a 3 carrers del límit per la banda de Girona i a un barri decent... això si els veïns de dalt ¬¬ un dia em sentiran.

a quant a killolandia, tarragona n'és la seu, i de morolandia també, tot i que per l'Ebre hi ha una bona mescla de tot plegat.


soc la lodis que em fa pal canviar la conta del xiquet :)
tota barna es kinki, killa i cani [poraki]
mrt escribió:tota barna es kinki, killa i cani [poraki]


serà que a Lleida no n'hi han i tenint en compte que és la província menys poblada...
ssux escribió:
mrt escribió:tota barna es kinki, killa i cani [poraki]


serà que a Lleida no n'hi han i tenint en compte que és la província menys poblada...

Tot vaqueees a Lleide XD

Com més amunt, més els hi costa arribar XD

Salt = Àfrica [poraki]
mrt escribió:tota barna es kinki, killa i cani [poraki]


gracies per la part que em toca eh! xDD
eTc_84 escribió:
ssux escribió:
mrt escribió:tota barna es kinki, killa i cani [poraki]


serà que a Lleida no n'hi han i tenint en compte que és la província menys poblada...

Tot vaqueees a Lleide XD

Com més amunt, més els hi costa arribar XD

Salt = Àfrica [poraki]

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
eTc_84 escribió:
ssux escribió:
mrt escribió:tota barna es kinki, killa i cani [poraki]


serà que a Lleida no n'hi han i tenint en compte que és la província menys poblada...

Tot vaqueees a Lleide XD


vaques? ni això, tot camps de fruita i pagesos amb audi q7, porche cayene i el dièsel subvencionat.
ssux escribió:
mrt escribió:tota barna es kinki, killa i cani [poraki]


serà que a Lleida no n'hi han i tenint en compte que és la província menys poblada...



tambe ni hi ha uns quants aqui XD

eTc_84 escribió:Tot vaqueees a Lleide XD

Com més amunt, més els hi costa arribar XD

Salt = Àfrica [poraki]


que ho has vist amb el rolfcopter? [jaja]

0m3gA escribió:
gracies per la part que em toca eh! xDD



[angelito] tu no comptes, ets dels bons [oki]

ssux escribió:vaques? ni això, tot camps de fruita i pagesos amb audi q7, porche cayene i el dièsel subvencionat.



biodiesel, noi, biodiesel [qmparto]
mrt escribió:
eTc_84 escribió:Tot vaqueees a Lleide XD

Com més amunt, més els hi costa arribar XD

Salt = Àfrica [poraki]


que ho has vist amb el rolfcopter? [jaja]

Ni ho dubtis [poraki]
Però encara funciona el rolfcopter?? [qmparto]

apa gent una que marxa aprofitant la setmana blanca (ja em miraré les recuperacions quant torni XD) cap a Londres 3 dies a disfrutar XD no feu gaire mal!!
eTc_84 escribió:Salt = Àfrica [poraki]

Si, si, anda que no t'ho passes bé talibà quan vas a veure els teus companys yihad, et deus sentir com a casa xD
juuuu tinc els nervis... Dema ultim examen de la carrera (en principi)
I ara acaben de sortir els tribunals pel projecte.. Dimecres de la setmana que ve el presentoo!! Mamaa pooooo [mad]
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:Salt = Àfrica [poraki]

Si, si, anda que no t'ho passes bé talibà quan vas a veure els teus companys yihad, et deus sentir com a casa xD

Piensa el ladrón..
Imagen
Collons... 3ª pàgina! UP!
Bueno, bueno, ja ha tornem a estar enganxats a Lost.
morr, apareix malparit.
A veure on cony es el trio calavera madridista que encara no m'ha felicitat pel meu liderat a la porra [+furioso]
0m3gA escribió:A veure on cony es el trio calavera madridista que encara no m'ha felicitat pel meu liderat a la porra [+furioso]



eeeeep!!! ets lider?? no me'n havia fixat :( We are the Champions, my friend!!!! [carcajad]


ara ja se en qui fixar-me pels resultats... [sati] , hem sembla que vaig encertar 1 i mai mes [Ooooo]

p.d. ves pensant en apostar a bwin o una d'aquestes :)
Dema em converteixo oficialment en enginyer!! Estic ben jiñattt [mad] [mad]
mrt escribió:
0m3gA escribió:A veure on cony es el trio calavera madridista que encara no m'ha felicitat pel meu liderat a la porra [+furioso]



eeeeep!!! ets lider?? no me'n havia fixat :( We are the Champions, my friend!!!! [carcajad]


ara ja se en qui fixar-me pels resultats... [sati] , hem sembla que vaig encertar 1 i mai mes [Ooooo]

p.d. ves pensant en apostar a bwin o una d'aquestes :)


Vaig apostar un parell de cops i els 2 vaig palmar 10€ cada cop xDD, quan hi ha diners tinc la tendència de perdre sempre xD
kurras escribió:Dema em converteixo oficialment en enginyer!! Estic ben jiñattt [mad] [mad]


Demà seràs un nou parat?
Molta sort kurras [oki]

Tu tranquil i tira pel dret, suda de membres de jurat cabrons :p
kurras escribió:Dema em converteixo oficialment en enginyer!! Estic ben jiñattt [mad] [mad]


GL, per desgràcia, deixant de banda la satisfacció personal, no serveix per un 'carajo' a Espanya... :(

Molta sort!!!!
Up que ha estat moooolt abandonat.

Enhorabona kurras per cert ^^

ales vaig a la biblioteca


el 5x03 de Lost brutaaaaaal
mare meva kuan feia q no em passava per aki xD

es que he estat amb molta feina ... ¬¬

Apa vagi b [sonrisa]
up!

Que mort que està aixó....

Google (Desktop) Gadgets Sucks... ja em sembla prou lamentable el javascripty per a que google tingui unes apis pessimes....
NGC escribió:Menys "sucks" les p..... i firmeu http://www.prou.cat/castellano/index.ph ... signar.php xD

Un servidor ja va signar a Girona un dia que aquesta gent tenia la paradeta posada :p
3095 respuestas