Catalans EOL v2.0

va no us queixeu tant lo pitjor és estar refredada i no poder casi ni tossir ni estornudar perquè no se'm obrin els punts del queixal del seny, això si que és trist, ni riure, ni parlar massa estona, ni mil coses més XD


ayeta bonica, més noticies fresques!! ^_^ a veure si ara que tinc internet et veig al msn un rato.
lodis escribió:va no us queixeu tant lo pitjor és estar refredada i no poder casi ni tossir ni estornudar perquè no se'm obrin els punts del queixal del seny, això si que és trist, ni riure, ni parlar massa estona, ni mil coses més XD

La qüestió és queixar-se.
Bon Nadal catalans/es!!!!

Que passeu unes bones festes i compte amb el torro i el cava [fies]

i sobre tot als que tingueu que viatjar, vigileu a la carretera. [oki]
Bon Nadal a tothom, i no us afarteu massa de neules i tal xDD
Bones festes a tothom i tal XD
Igualment, bon nadal a tothom! Jo ara me'n vaig a casa dels meus avis a fer el típic sopar pre-nadal, i demà hi torno a fer el dinar de nadal [carcajad]
Bona nadal a tots el Catalans de EOl. No us paseu massa amb el cava i els torrons que en excés no són massa bons.

[360º]
Espero que tingueu tants regals como jo (pocs) XD
Que el tio cagui moltes coses!! Jue vaia nit, io encara arrastran el costipat i el meu pare amb gripasu.. [+risas]
Bon nadal a tots gent.
Bon natale a tutti monde! XD XD XD XD XD XD XD XD
Bon Nadal companys... marxo a continuar l'orgia de menjar... estem al mig del Tourmalet :D

Salutacions!
qwerty72 escribió:Bon Nadal companys... marxo a continuar l'orgia de menjar... estem al mig del Tourmalet :D

Salutacions!


I faràs com el barça? +10..... quilos
Que tal s'ha portat el grasonet vermell?

A mi m'ha portat un parell de llibres, ja tinc tot el que volia així que per nadal poca cosa jeje.
0m3gA escribió:Que tal s'ha portat el grasonet vermell?

A mi m'ha portat un parell de llibres, ja tinc tot el que volia així que per nadal poca cosa jeje.


Jo, per qüestions familiars, cago el tió demà, però dubto que cagui res per a mi, poder uns mitjons o uns calçotets [jaja]
Bon Nadal! :)

Mitjons, cinturó i jersey per a mi :D

Salut!
Jo l'he trobat intentant trepar per la vessant i li he llençat un roc, això compta ? XD
eTc_84 escribió:Jo l'he trobat intentant trepar per la vessant i li he llençat un roc, això compta ? XD


Si, perquè ets tu, a un altre no li comptaria xD
El tió és un discriminador si no tens menys de 7 anys ni mitjons caga.
Mireu TV3 al vespre, notícies de l'Escala..
Ei nanos, apunteu-me a mi tambe YEAH!
eTc_84 escribió:Mireu TV3 al vespre, notícies de l'Escala..


'tava mogudeta l'aigua, eh? :D
I aquí encara segueix caient u.u

vaig a comprar els regals de reis
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:Mireu TV3 al vespre, notícies de l'Escala..


'tava mogudeta l'aigua, eh? :D



Nose vosaltres, jo soc de Blanes i aqui s'ha acavat de carregar tota la platja l'aigua i mig moll a terra, a mes a mes de dos creuers esmicolats i un 3 sobre les roques. que fort tot aixo.

Shi l'any passat vam tenir que reconstruir la platja, aquest any ja no en tenim. Era cuestio de temps.

http://www.publiblanes.net/Noticias/200 ... 2008-6.png

http://www.publiblanes.net/Noticias/200 ... 2008-4.png
Veient el TN avui semblava la fi del món XD
Bones festes!! i bon any nou!! ja us felicito ara que tinc internet i abans de marxar cap Andorra a passar el cap d'any i aprofitar les nevades ^_^

jo no em puc pas queixar amb els regals que he tingut, el tió ha anat fort aquest any, tant a casa com a les cases de la família jiji :)
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:Mireu TV3 al vespre, notícies de l'Escala..


'tava mogudeta l'aigua, eh? :D

Si sabessis..
Imagen

Entre aquestes dues imatges hi ha 180º XD
Imagen Imagen


A veure si puc recuperar un video d'una onada que venia i una mica més i m'enganxa de ple.. xDDD

Ho haveu vist! La mare que ens va parir xD

http://tinypic.com/player.php?v=21kmagh&s=5
ah, però aquests pobles no els monten pels 3 mesos d'estiu i després es desmonten? [sati] [sati] [sati]

Ara en serio, quina puta merda de temps, sona a iaio, però això fa 20 anys no passava... ara cada hivern es desmonten la meitat de les platjes i els passeigs marítims de mitja Catalunya... :(

Salutacions!
qwerty72 escribió:ah, però aquests pobles no els monten pels 3 mesos d'estiu i després es desmonten? [sati] [sati] [sati]

Ara en serio, quina puta merda de temps, sona a iaio, però això fa 20 anys no passava... ara cada hivern es desmonten la meitat de les platjes i els passeigs marítims de mitja Catalunya... :(

Salutacions!

Precisament ara l'anaven a desmontar.. menys feina [sati]
Demà al matí si puc tornaré a fer més fotos.. però tela xDD i això que avui ja estaven les pedres mig recollides..
jo només espero que el camí cap Andorra de demà estigui despejat i que nevi per les nits i trobar bona neu al mati XD jaja :)

Disfruteu del cap d'any i no feu massa mal ^_^
lodis escribió:jo només espero que el camí cap Andorra de demà estigui despejat i que nevi per les nits i trobar bona neu al mati XD jaja :)

Disfruteu del cap d'any i no feu massa mal ^_^



Ostia, k bo, jo dema tambe cap Andorra =))) YEAH! akesta neu fresketa esperant-nos xD
Haurieu d'haver vist com estava l'eix per Espinelves i per l'àrea de gurb divendres [+risas]

Una de neu que queia per no parlar de com estava la carretera [mad]
Cafetino escribió:Haurieu d'haver vist com estava l'eix per Espinelves i per l'àrea de gurb divendres [+risas]

Una de neu que queia per no parlar de com estava la carretera [mad]



sisi, una miak acollonit si k vaig pq no vaig amb el meu cotxe, vaig amb un amic i jo no se kom porta ell les mesures per si es trovem en alguna situacio una mika compromesa amb el seu cotxe.

Amb el meu no tink problema, soc molt aficionat a anar a la neu i u tink tot o kuasi tot previst, jjeej pero ell no se com u porta. Suposem k be ;)
Felicitats pel 2-1 a Colombia!! :)
Ahir vaig pillar uns episodis de Como conocí a vuestra madre per la Sexta, com pot ser tan dolent el doblatge?
Per si després se m'oblida que tingueu tots un bon fi e inici d'any!!
A mi mhan enredat per nar a bcn.. Quin pal que em fa.. Despres de dinar ia pirem cap alla

Bon Any a tots!!
Bon any nou a tots!

que tal es va portar el pare Noël?? [sonrisa]
mrt escribió:que tal es va portar el pare Noël?? [sonrisa]


Jo quan el pilli li fotré el tió pel cul, per garrepes.
ssux escribió:
mrt escribió:que tal es va portar el pare Noël?? [sonrisa]


Jo quan el pilli li fotré el tió pel cul, per garrepes.



[qmparto] la crisi...
Feu bondat aquesta nit, gent...
Apa, un que se'n va ja a sopar i de festa :p

Que passeu un bon cap d'any ^___^

I compte amb el garrafón xDDD
Jo tb piro, que tingueu un any casi tant bó com jo.
Catalans, catalitiques, catalanus, catwoman,... Bon any 2009.
A tv3 s'han colat uns estudiants anti-bolonya al final de les campanades xDD
Bon any a tots except eTc_69.
3095 respuestas