va no us queixeu tant lo pitjor és estar refredada i no poder casi ni tossir ni estornudar perquè no se'm obrin els punts del queixal del seny, això si que és trist, ni riure, ni parlar massa estona, ni mil coses més
ayeta bonica, més noticies fresques!! ^_^ a veure si ara que tinc internet et veig al msn un rato.
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
lodis escribió:va no us queixeu tant lo pitjor és estar refredada i no poder casi ni tossir ni estornudar perquè no se'm obrin els punts del queixal del seny, això si que és trist, ni riure, ni parlar massa estona, ni mil coses més
eTc_84 escribió:Mireu TV3 al vespre, notícies de l'Escala..
'tava mogudeta l'aigua, eh?
Nose vosaltres, jo soc de Blanes i aqui s'ha acavat de carregar tota la platja l'aigua i mig moll a terra, a mes a mes de dos creuers esmicolats i un 3 sobre les roques. que fort tot aixo.
Shi l'any passat vam tenir que reconstruir la platja, aquest any ja no en tenim. Era cuestio de temps.
ah, però aquests pobles no els monten pels 3 mesos d'estiu i després es desmonten?
Ara en serio, quina puta merda de temps, sona a iaio, però això fa 20 anys no passava... ara cada hivern es desmonten la meitat de les platjes i els passeigs marítims de mitja Catalunya...
Salutacions!
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
qwerty72 escribió:ah, però aquests pobles no els monten pels 3 mesos d'estiu i després es desmonten?
Ara en serio, quina puta merda de temps, sona a iaio, però això fa 20 anys no passava... ara cada hivern es desmonten la meitat de les platjes i els passeigs marítims de mitja Catalunya...
Salutacions!
Precisament ara l'anaven a desmontar.. menys feina Demà al matí si puc tornaré a fer més fotos.. però tela xDD i això que avui ja estaven les pedres mig recollides..
Cafetino escribió:Haurieu d'haver vist com estava l'eix per Espinelves i per l'àrea de gurb divendres
Una de neu que queia per no parlar de com estava la carretera
sisi, una miak acollonit si k vaig pq no vaig amb el meu cotxe, vaig amb un amic i jo no se kom porta ell les mesures per si es trovem en alguna situacio una mika compromesa amb el seu cotxe.
Amb el meu no tink problema, soc molt aficionat a anar a la neu i u tink tot o kuasi tot previst, jjeej pero ell no se com u porta. Suposem k be
[-FALCO-]
lobo de mar
2.704 mensajes y 5 fotos desde ago 2008 en Hispania ulterior