Catalans EOL v2.0

seaman escribió:Bon any a tots except eTc_69.

Tampoc el necessito, i menys per part teva :o

Feliç 2010.
vareu veure als de Bolonya a les campanades de TV3? :O
Un altre cop a la segona pàgina!
Vaig a veure si arriben els Reis i a deixalsi la meva carta! XD
No hi foteu antrax per si de cas a les cartes XD
eTc_84 escribió:No hi foteu antrax per si de cas a les cartes XD


Massa tard. Ja veureu al telediari [agggtt]
eTc_84 escribió:No hi foteu antrax per si de cas a les cartes XD


La meva amb antrax se la he enviat a Calderetas, espero que la obri ell personalment xDD
Jo els hi he fotut una mica d'SPEED, a veure si així son capaços de repartir-ho tot i no es deixen el meu regal.
ssux escribió:Jo els hi he fotut una mica d'SPEED, a veure si així son capaços de repartir-ho tot i no es deixen el meu regal.

Però hauries d'afegir LUCK per tenir més possibilitats [rtfm]
Joc de paraules del gènere RPG
Permeteu-me que us spammegi una mica XD

El 31 de gener organitzo una kdd a Barcelona pero sopar, anar al cinema y sortir per Marina despres, està de més dir que esteu tots els d´aquest fil convidats!!

entreu aquí per més info!

Gracies pel vostre temps! Us espero!! ^^
Collons quina rasca fa avui! i que maco es veu el tibidabo tot nevadet [Ooooo]
hmm dema entrego el projecte!!! Mama poooo
quin fred feia a Vic tot nevaaaaat
Stark22 está baneado por "Usar clon para saltarse baneo de subforo"
La que va caure ahir, mare meva, i nevant a Badalona, que aixó passa molt de tant en tant. Jo que tinc que llevar-me a les 7 del matí per anar al curro, em moro quan surto al carrer ._.U
Aya_cat escribió:quin fred feia a Vic tot nevaaaaat



si estaves a la cua de recuperar la pasta del billet, has sortit per la tele, sinó, tens una doble que mig d'esquenes és igual que tu ^_^
lodis escribió:
Aya_cat escribió:quin fred feia a Vic tot nevaaaaat



si estaves a la cua de recuperar la pasta del billet, has sortit per la tele, sinó, tens una doble que mig d'esquenes és igual que tu ^_^



els meus pares també m'ho han dit però el meu tren va arribar perfecte u.u... llàstima
collons, cada dia que passa fa més fred!!

Avui retorn al gimnàs, a veure quant dura [+risas]
Aya_cat escribió:
lodis escribió:
Aya_cat escribió:quin fred feia a Vic tot nevaaaaat



si estaves a la cua de recuperar la pasta del billet, has sortit per la tele, sinó, tens una doble que mig d'esquenes és igual que tu ^_^



els meus pares també m'ho han dit però el meu tren va arribar perfecte u.u... llàstima


bueno mira si tons pares també et confonen ja em quedo "tranquil·la" XD jaja al menys de la forma de vestir si assemblava molt XD
Dead Set, serie interessant [plas]
Trolls i pijes amb caldero.
ssux escribió:Gran hermano + gore =

Imagen

Imagen


llàstima que siguin només 5 capítols...
4 de 25 minuts i un de 45 minuts, passa lleugera
aquesta la vull veure jo

a una web la posaven molt bé , però tinc masses series iexamens dintre de poc...
ssux escribió:és curteta

Que cruel ets XD
yo vull!!! :)
móra la nova (tgn)
Benvinguda ;)

Un altre cop a la segona pàgina, com es noten els exàmens dels estudiants.
0m3gA escribió:Benvinguda ;)

Un altre cop a la segona pàgina, com es noten els exàmens dels estudiants.



;) gràciies
0m3gA escribió:Benvinguda ;)

Un altre cop a la segona pàgina, com es noten els exàmens dels estudiants.



i encara no han començat...
Una nova dona al fil! XD
Benvingudaa


io avui he tingut el primer examen, i dimarts que ve l'ultim (de la carrera espero) [Ooooo]
com enyoro els exàmens!
JA!


èxit Windows vista == èxit windows me ?
ssux escribió:com enyoro els exàmens!
JA!


èxit Windows vista == èxit windows me ?


Doncs més o menys, encara que no he provat Vista, se que al menys no era tan dolent com ME xDD jo crec que al pc de casa em durarà XP encara un temps, i ja tinc ganes de veure en acció Snow Leopard a veure que tal...
kurras escribió:Una nova dona al fil! XD
Benvingudaa


io avui he tingut el primer examen, i dimarts que ve l'ultim (de la carrera espero) [Ooooo]



Gràcies!!
Bah.. jo fins d'aquí 1 setmana no començo els exàmens
jo tambe soc català BCN
ssux escribió:èxit Windows vista == èxit windows me ?

Una gran veritat :p


A la feina tenim tancada i barrada dins una virtualbox la beta que va sortir, i avui ja ha petat al fer-li un windows update, es negava a arrancar sense possibilitat de mode a proves de falles. Van per bon camí [qmparto]
Cafetino escribió:
ssux escribió:èxit Windows vista == èxit windows me ?

Una gran veritat :p


A la feina tenim tancada i barrada dins una virtualbox la beta que va sortir, i avui ja ha petat al fer-li un windows update, es negava a arrancar sense possibilitat de mode a proves de falles. Van per bon camí [qmparto]


Així m'agrada, que feu de betatesters gratis, que a microsoft també l'afecta la crisi
ssux escribió:
Cafetino escribió:
ssux escribió:èxit Windows vista == èxit windows me ?

Una gran veritat :p


A la feina tenim tancada i barrada dins una virtualbox la beta que va sortir, i avui ja ha petat al fer-li un windows update, es negava a arrancar sense possibilitat de mode a proves de falles. Van per bon camí [qmparto]


Així m'agrada, que feu de betatesters gratis, que a microsoft també l'afecta la crisi


Si el w7 envia d'amagat, poca trauran, perquè per la nostra banda ni se'ns ocorre enviar feedback xDD

Hi ha coses molt pitjor, com els pringaos que porten quasi una dècada essent el servei tècnic gratuït de la companyia, que casi casi són una de les raons per les quals a ms la cosa els hi va be
ssux escribió:com enyoro els exàmens!
JA!


èxit Windows vista == èxit windows me ?


No, la interficie es una merda( quan t'acostumes no tan, pero segueix sent millor les finestres del xp), pero es més estable i te menys errors que xp, almenys desde que l'utilitzo no he tingut ningun problema ni coses rares que avegades pasen amb l'xp.

EM queda nomes un examen, dema... despres festa durant 4 setmanes!!
quants catalans que hi ha en aquest foro no? xD
 
ja podeu apuntar una barcelonina més! :) 
encara que sóc novata jeje
salut!
kurras saluda una nova dona al fil. XD


benvinguda
eiiiii! aqui un català mes!! de barbera del valles,

visca la terra!
3095 respuestas