Kurras, amb calma, que si la llista ha estat durant molt temps desactualitzada, no li ve d'una setmana. Jo ja estic oficialment de vacances , i a la recerca de curru.
doncs ara que ja no fas res, ja podries organitzar-te, a part del curro, per venir a veure algun pis per aquí dalt després no t'agradarà i ens fotràs bronca
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
lodis escribió:el color, quin al final? no recordo que em va dir
Un gris fosc
ssux escribió:Coms se'ls gasta en cafetino.
No hi havia mes remei, el meu antic skoda estava al limit i mort, i no era plan tirar els calers en reparacions que només faran que ajornar-lo per més endavant.
kurras escribió:uff dema ultim examen de la primera convocatoria.. Com a minim me pillare una semaneta de relax.. Dema mateix em vaig a pillar el GTAIV ^^
Cafetino escribió:Estas al corrent de la de bugs que no? xDDD
Algu he llegit, pero fins que no ho vegi a la meva PS3.. Tambe es deia bastant del Assassin's i 0 problemes. Encara que espero amb mes ganes el Metal 4
lodis escribió:ja que ens fa de xofer, al menys que sigui amb classe ^_^
el color, quin al final? no recordo que em va dir
aya, prepara la enveja, demà me'n vaig a sopar a un japonès jeje
¬¬ doncs avui m'ha fet uns tortellinis que no tenen compració amb el sushi
buas no em comparis uns tortelinis amb el sushi, ni punt de comparació jaja, jo avui he anat a dinar fora per celebrar el cumple de ma mare, entre ahir sopar i avui a dinar, m'estic posant les botes a saco; amb lo tonteria me jalat casi 3 postres jo sola, perquè com ells no en volen a destacar les 5 textures de tiramisú jaja.
he descobert una nova "carn" es diu pressa, totalment recomanable, és del porc, de la part de sota del llom, dios en serio és melosa, tendre, es cou com un filet en una peça i després es pot fer a llonses, o directament a llonses, al punt està perfecte mmmm
eTc_84
Freedom Fighter
Voto per transformar el fil en un fil de catalans i no de "catalunyencs" eliminat els elements que es refereixen a catalunya del pimer missatge i canviarlos per informacio de la cultura catalana (sobretot del idioma, deixant el tema dels PPCC per que se`ns menjen)
eTc_84
Freedom Fighter
Jo tampoc vull estudiar més!! Porto tota la setmana i demà els dos primers exàmens, he estudiat al carrer a un banc, a la cuina mentre cuinava, al sofà, mmmm potse me'n vaig a estudiar a l'habitació estirat al llit una estona.
Espera... Girona té equip de futbol? Veig que en 1 any de viure-hi no se res encara... prou em va costar per enterarme que l'akasvaiu era l'equip de bàsquet... En fins.. el curs que ve ja posaré més atenció xD
eTc_84
Freedom Fighter
Espera... Girona té equip de futbol? Veig que en 1 any de viure-hi no se res encara... prou em va costar per enterarme que l'akasvaiu era l'equip de bàsquet... En fins.. el curs que ve ja posaré més atenció xD
Jo ara estic a l'espera de la colla de xaqueteros que es faran socis del Gironca FC, al igual que va passar amb l'akasvayu, que varen sortir aficionats de tota la vida de sota les pedres....
Naje
Escribiendo/Rodando
4.688 mensajes desde dic 2006 en Terrassa (Catalunya)
El més conegut de la peli és sens dubte el Al Pacino, però la resta, al menys en series o altres pel·lícules no estan gens mal. Ara es preveu la típica peli de acció, mig suspens de a veure que son els dolents i un possible final feliç...?¿ per lo que fan ara mateix a la cartellera, val la pena; menys divendres que fan al estrena de sexo en NY
0m3gA escribió:Una setmana nova que comença a veure que surt!
Algú ha vist la peli de "88 minutos" tinc ganes de veure-la però necessito opinions.
jo l`he vist i no em va agradar.
He mirat critiques abans i... se m'han tret totes les ganes de veure la peli, ara mateix no fan res decent a cartellera... quina merda de pelis hi ha ara.
Naje
Escribiendo/Rodando
4.688 mensajes desde dic 2006 en Terrassa (Catalunya)