Catalans EOL v2.0

Felicitats Talladet ^^ [inlove]
no es per crear polèmica, pero desde quan els mallorquins hem sigut o ens hem considerat catalans? jo crec que mai
cannavar05 escribió:no es per crear polèmica, pero desde quan els mallorquins hem sigut o ens hem considerat catalans? jo crec que mai
Doncs perque aquests mallorquins han demanat personalment apareixer a la llista
drknss escribió:Felicitats Talladet ^^ [inlove]

Per fi s'ha afaitat la barba ?
cannavar05 escribió:no es per crear polèmica, pero desde quan els mallorquins hem sigut o ens hem considerat catalans? jo crec que mai

simplement per que el fil abans era de catalans sense especificar d'on, ara han fet un fil de 'catalunyencs' i han reciclat la llista.

quan parles de catalans pots parlar de persones que viuen a catalunya o de persones que parlen català.
ssux escribió:
simplement per que el fil abans era de catalans sense especificar d'on, ara han fet un fil de 'catalunyencs' i han reciclat la llista.

quan parles de catalans pots parlar de persones que viuen a catalunya o de persones que parlen català.
La filosofia del fil segueix essent la mateixa, valencians i illencs poden apareixer tranquilament si ho volen.

El que vaig treure son els "afillats", pero que igualment estaven a part de la llista.
Tot i això tothom segueix sent benvingut
kurras escribió:
ssux escribió:

La filosofia del fil segueix essent la mateixa, valencians i illencs poden apareixer tranquilament si ho volen.

El que vaig treure son els "afillats", pero que igualment estaven a part de la llista.

la diferencia es que ara tenim un mapa ven gros al principi on indiquem Catalunya, de manera que es normal que la gent, per molt catalana que es cregui, no s'identifiqui amb el fil.

Per això vaig proposar fa uns dies de fer el fil més dedicat a la cultura catalana que a Catalunya.
ssux escribió:
kurras escribió:
ssux escribió:

la diferencia es que ara tenim un mapa ven gros al principi on indiquem Catalunya, de manera que es normal que la gent, per molt catalana que es cregui, no s'identifiqui amb el fil.

Per això vaig proposar fa uns dies de fer el fil més dedicat a la cultura catalana que a Catalunya.

I amb userbars.
ssux escribió:

ai que tiquismiquis XD
Vaig posar una mica de info de Catalunya perque la gran majoria de catalans son de Catalunya.. pero no crec que allunyi a la gent que es senti catalana tot i no sent de Catalunya, més d'un valencià i illenc he afegit desde que hi ha el nou fil..

PD: Lu dels userbars ia ho vaig parlar amb en da_hot i tampoc crec que sigui questió danar a filar tan prim, em va demanar si els podia treure i ia esta..

salutt
talladet!! el meu xofer preferit, que maco ell carregant esclavitzat garrafes d'aigua, per celebrar que ja tens un any més el proper dia en portes dues de cop XD wahahaha no, es broma, o no XD quant torni cap aquí dalt et farem pastis de aniversari jiji...

FELICITATS!!!!!!!

Imagen
kurras escribió:
ssux escribió:

ai que tiquismiquis XD
Vaig posar una mica de info de Catalunya perque la gran majoria de catalans son de Catalunya.. pero no crec que allunyi a la gent que es senti catalana tot i no sent de Catalunya, més d'un valencià i illenc he afegit desde que hi ha el nou fil..

PD: Lu dels userbars ia ho vaig parlar amb en da_hot i tampoc crec que sigui questió danar a filar tan prim, em va demanar si els podia treure i ia esta..

salutt

Al cap i a la fi, molta gent no té tantes manies i complexos a l'hora d'afegir-se a la llista.
Segueixo sense compartir la opinió sobre les userbars, al fil de madrileñus tenen el seu i aquí fins fa poc el teníem sense cap problema.
En fi... KURRAS DIMISSIÓ!!! XD
Que tingueu tots bona revetlla de St Joan! io fa nose quan que no podia surtir aquest dia pels putus examens.. A disfrutarrr
Doncs jo encara no se que fare, la cosa no pinta gaire be, espero que canvii.
bon dia gent com van les resakes? [666]

jo me'n salvo jejejeje això si, he dormit una merda d mlt pokes hores

ala bon dia ^^
Platja d'Aro va fer putrum putrum!!

Osti quin cebellot, a les 4,30 que mhe aixecat [+risas]
Jo si que he dormit poc que com cada any tinc dinar familiar
i vaja viatge el tren .... però genial [amor]
Merci gent ^_^

Jo ahir a la nit, a les 12 ja estava KO, es lo que te llevar-se a les 6 per anar a currar.
Jo a les 3 vaig arriba al llit dsprés d'estar a caldetes. Que avui havia d'estudiar per l'últim examen!!!!!!!!!!!

Salut
jo a les 2 i després d'aguantar fins que vaig dir prou amb febre... sort que el finde ha estat genial jeje una cosa compensa l'altre :)
Pots posar que soc de Premia de Mar si vols xD
Capi America escribió:Pots posar que soc de Premia de Mar si vols xD

Eeeeeeeeeeeeeehhhh!!! Grandeee!! Jo vaig viure a Premià fins al 98, em va donar una gran infància, no hi a re com viure de petit en un poble, encara que ja fa temps que oficialment és una ciutat petita.

Nois, l'altre dia estava pensant que el 80 % de la meva vida és en català, un 10 % castellà escrit i l'altre 10 % castellà parlat, a vegades m'en dono compte que em falta fluidesa al parlar, sobretot vocabulari i em dona bastant pel sac. Cagun tot... Re, una reflexió en veu alta.

Apa!
firewire escribió:

Eeeeeeeeeeeeeehhhh!!! Grandeee!! Jo vaig viure a Premià fins al 98, em va donar una gran infància, no hi a re com viure de petit en un poble, encara que ja fa temps que oficialment és una ciutat petita.

Ara tampoc et perds gran cosa xDDDD
Al final la nit de Sant Joan va estar be, tot i que podia haber estat millor l`acohol ho cura tot... [borracho]
Capi America escribió:
firewire escribió:

Ara tampoc et perds gran cosa xDDDD

Ja, vaig anar no fa molt i semblava una altre galàxia, penya de tots els paísos, ghettos concrets, quina merda...

Saludos!
Quina gran fumada que es el mario galaxy....
... pero mola de la ostia xDDDDD
ja la portarás al piset cafetino XD
y porcierto felicitats XD

yo dintre de poc, la 360 [Alaa!]
és veritat felicitats que no vaig dir res!!

ales men vaig a currar.
Segons MSN Andorra esta a llatinoamerica. No se com cap d`andorra s`ha queixat.
dios kines frases tant llargues [jaja]
Provem una altra
Raul a la selección xDD
Increible

[Ooooo] soc més feliç!!!
feta pols però feliçç
Mmm viatge a Malta encarregat [babas]
Cafetino escribió:Provem una altra
Raul a la selección xDD

A veure si amb el títol de l'eurocopa tornen els userbars...
talladet!! que bon nen que està fet :) això si el proper cotxe, amb el maletero més gran sisplau XD
lodis escribió:talladet!! que bon nen que està fet :) això si el proper cotxe, amb el maletero més gran sisplau XD

esclavizando XD
Hòstia que fort, fent-hi una ullada em trobo a la llista de catalans d'EOL [+risas]

Nomès li falta posar que sóc de La Roca (Barcelona)

PD: Recordo haver posat dos o tres respostes, pero no sé ben bé ara...
lodis escribió:talladet!! que bon nen que està fet :) això si el proper cotxe, amb el maletero més gran sisplau XD

eso eso tu exigeix-li [+risas]

ja t'explicaré el primer dia de feina xdd
Bé, un regal pel Cafetonet un cop es talli la barba pot ser aquest:

http://gizmodo.com/gadgets/gadgets/weap ... 036012.php
exigeixo una pantalla gegant al fil per poder veure la final contra alemanya!!!
Debra laFave escribió:

esclavizando XD

jaja tu todo feliz que te salvaste XD porqué sino lo bajáis entre vosotros dos XD
Ja sé que no escric gaire per aquí (cosa que no he entés mai de mi mateix... [mad] ), però m'ha semblat interessant la notícia

Volia posar-ho a misce com a noticia, però millor deixar-ho aquí. No hagués trigat ni dos minuts a aparèixer algún pocasolta a criticar-ho pel simple fet que representa el que representa.

Salut!
Coi, si fins-i-tot el pp hi està a favor.. i el partit marginal que hi podria estar en contra, no sé ni si té representació parlamentària.

Bona notícia.
coses així si que son bones noticies i és lo que s'hauria de fer amb la gran majoria d'obres d'aquest tipus.

per cert, us va el msn?¿
Ahir vaig estar tard al msn però si, tot i que comença a anar malament
i sobre la noticía m'alegro que que esm oguin amb aixó però ja podrien solucionar renfe... encara que no és cosa seva...
3095 respuestas
18, 9, 10, 11, 1262