ssux escribió: simplement per que el fil abans era de catalans sense especificar d'on, ara han fet un fil de 'catalunyencs' i han reciclat la llista.
quan parles de catalans pots parlar de persones que viuen a catalunya o de persones que parlen català.
La filosofia del fil segueix essent la mateixa, valencians i illencs poden apareixer tranquilament si ho volen.
El que vaig treure son els "afillats", pero que igualment estaven a part de la llista. Tot i això tothom segueix sent benvingut
la diferencia es que ara tenim un mapa ven gros al principi on indiquem Catalunya, de manera que es normal que la gent, per molt catalana que es cregui, no s'identifiqui amb el fil.
Per això vaig proposar fa uns dies de fer el fil més dedicat a la cultura catalana que a Catalunya.
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
ssux escribió: simplement per que el fil abans era de catalans sense especificar d'on, ara han fet un fil de 'catalunyencs' i han reciclat la llista.
quan parles de catalans pots parlar de persones que viuen a catalunya o de persones que parlen català.
La filosofia del fil segueix essent la mateixa, valencians i illencs poden apareixer tranquilament si ho volen.
El que vaig treure son els "afillats", pero que igualment estaven a part de la llista. Tot i això tothom segueix sent benvingut
la diferencia es que ara tenim un mapa ven gros al principi on indiquem Catalunya, de manera que es normal que la gent, per molt catalana que es cregui, no s'identifiqui amb el fil.
Per això vaig proposar fa uns dies de fer el fil més dedicat a la cultura catalana que a Catalunya.
ssux escribió: la diferencia es que ara tenim un mapa ven gros al principi on indiquem Catalunya, de manera que es normal que la gent, per molt catalana que es cregui, no s'identifiqui amb el fil.
ai que tiquismiquis Vaig posar una mica de info de Catalunya perque la gran majoria de catalans son de Catalunya.. pero no crec que allunyi a la gent que es senti catalana tot i no sent de Catalunya, més d'un valencià i illenc he afegit desde que hi ha el nou fil..
PD: Lu dels userbars ia ho vaig parlar amb en da_hot i tampoc crec que sigui questió danar a filar tan prim, em va demanar si els podia treure i ia esta..
talladet!! el meu xofer preferit, que maco ell carregant esclavitzat garrafes d'aigua, per celebrar que ja tens un any més el proper dia en portes dues de cop wahahaha no, es broma, o no quant torni cap aquí dalt et farem pastis de aniversari jiji...
ssux escribió: la diferencia es que ara tenim un mapa ven gros al principi on indiquem Catalunya, de manera que es normal que la gent, per molt catalana que es cregui, no s'identifiqui amb el fil.
ai que tiquismiquis Vaig posar una mica de info de Catalunya perque la gran majoria de catalans son de Catalunya.. pero no crec que allunyi a la gent que es senti catalana tot i no sent de Catalunya, més d'un valencià i illenc he afegit desde que hi ha el nou fil..
PD: Lu dels userbars ia ho vaig parlar amb en da_hot i tampoc crec que sigui questió danar a filar tan prim, em va demanar si els podia treure i ia esta..
salutt
Al cap i a la fi, molta gent no té tantes manies i complexos a l'hora d'afegir-se a la llista. Segueixo sense compartir la opinió sobre les userbars, al fil de madrileñus tenen el seu i aquí fins fa poc el teníem sense cap problema.
Capi America escribió:Pots posar que soc de Premia de Mar si vols xD
Eeeeeeeeeeeeeehhhh!!! Grandeee!! Jo vaig viure a Premià fins al 98, em va donar una gran infància, no hi a re com viure de petit en un poble, encara que ja fa temps que oficialment és una ciutat petita.
Nois, l'altre dia estava pensant que el 80 % de la meva vida és en català, un 10 % castellà escrit i l'altre 10 % castellà parlat, a vegades m'en dono compte que em falta fluidesa al parlar, sobretot vocabulari i em dona bastant pel sac. Cagun tot... Re, una reflexió en veu alta.
Eeeeeeeeeeeeeehhhh!!! Grandeee!! Jo vaig viure a Premià fins al 98, em va donar una gran infància, no hi a re com viure de petit en un poble, encara que ja fa temps que oficialment és una ciutat petita.
Ara tampoc et perds gran cosa xDDDD
Ja, vaig anar no fa molt i semblava una altre galàxia, penya de tots els paísos, ghettos concrets, quina merda...
Ja sé que no escric gaire per aquí (cosa que no he entés mai de mi mateix... ), però m'ha semblat interessant la notícia
Volia posar-ho a misce com a noticia, però millor deixar-ho aquí. No hagués trigat ni dos minuts a aparèixer algún pocasolta a criticar-ho pel simple fet que representa el que representa.
Salut!
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Ahir vaig estar tard al msn però si, tot i que comença a anar malament i sobre la noticía m'alegro que que esm oguin amb aixó però ja podrien solucionar renfe... encara que no és cosa seva...