Clan català Halo 2

Tots el que parleu català apunteu-vos al nostre clan!
Deixeu el vostre gamertag o apunteu-me a la vostra llista d'amics.
El meu gamertag es: the master EOL

[Traducción resumen] quien hable catalan que se apunte a nuestro clan/Traducción resumen]

PD: al final me he ido de Halogens, pero nos seguiremos viendo y haremos combates de clan.

Sal12!!!!!
Clar que si, collons.

Em sembla que som el primer clà català de Halo 2.

Per cert, ens diem, Els Segadors.

Salut i força al canut.
eiiiiiiiis, jo m´apunto, al Jeilou Chu només li falta una falç com a arma extra jajaja!!

En pic m'acabi el NINJA DIOS em posaré al LIVE... de moment no puc que l'engaxament és màxim XD XD XD
MELENSPORT escribió:eiiiiiiiis, jo m´apunto, al Jeilou Chu només li falta una falç com a arma extra jajaja!!

En pic m'acabi el NINJA DIOS em posaré al LIVE... de moment no puc que l'engaxament és màxim XD XD XD

Ja que ets el mestre en el tema, molaría que et curressis un petit logo tipus la meva firma o la firma del master.

Ànims, aveure si acabes ja el Ninja, que hem de pujar el clà.

Salut.
Jo m'apunto també el que pasa es que no podre jugar sempre ja que estic en un altre foro on juguem bastant tambe.
També dir que soc un paquet acavat en aquest joc, pero be... tot sigui per liarla!!!!!!!

El meu gamertag es thundar2k5. Cuan pugui, si no m'heu afegit, ja ho fare jo.

Salutacions!
crec que ja està a punt de petar el NINJA, es veu venir pq les pantalles són molt macabres i això pinta a final.

Aquest post l'hauriau d'haver posat al de JOCS, ja que no tothom que te LIVE entra al foro de JUEGO ONLINE, per exeple jo mateix.

Bueno vaig a clapar que ja és horeta, ens veiem demà siauuu!!
Un mes que s'hi apunta, fa uns mesos que no tinc adsl i no puc entrar al live, pero el dia 9 ja en torno a tenir

gamertag: macarrone

salut [oki]
hola! fa poc q tinc Live, i ultimament amb els examens no he jugat res pero d'aqui uns dies vici!!!!!
el meu gamertag es escai
dew!!
Hola, thundar2k5 ja és del clan i macarrone i Melensport ja tenen la invitació feta.

Avui t'envio la invitació a tu, escai.

Fins ara!
Per cert, avui al vespre no crec que pugui jugar amb vosaltres, ja que tb estic n el clan de torneojugon, y tenim partida a partir de las 23h, pero dma segur ke si ;)

Salutacions!!!!!! i a veure si m'ensenyeu una mica com va aixo pq ahir al tots contra tots de noseke de maletes, no m'enterava de res. [bye]
10 respuestas