blog1up.com escribió:y. DOA4 is set to change those preconceptions, but how did Team Ninja plan their attack this time? Tuesday is another big day because Itagaki opens the vault on various tidbits of information spanning all of Team Ninja's upcoming Xbox 360 games: Dead or Alive Xtreme 2, Ninja Gaiden 2, Dead or Alive: Code Cronus, and something called Project Progressive. He doesn't give me crap answers like "No comment" or lousy one sentence responses either. He gets into it. Ditto for Wednesday, when we present Itagaki Hardcore Part 2, in which Team Ninja's boss spills his opinions on the Xbox 360, PlayStation 3, the Nintendo Revolution controller, Metal Gear Solid 4 and more. We also bring our renowned Retro/Active brand to the action by re-reviewing every Team Ninja console game ever made, as well as offering a timeline of development activity by them.
hasta que no lo vea no lo creeré.... pero esto me da más fe en que lo veremos en X360..
Es casi seguro. En teamxbox pusieron unas declaraciones de Itagaki en las que decía que pasaba ampliamente de Ps3 por ser demasiado compleja, y que para él la mejor consola del mundo era X360 xD
He buscado esas declaraciones y no las he encontrado.
Lo que he encontrado habla con mucha prudencia sobre lo que por ahora es una fase muy temprana en el desarrollo de la PS3.
Itagaki escribió:Also, I think everyone should learn how to really read the spec sheets. For instance, if you compare horsepower, it doesn’t always mean that the car with the most horsepower will win the race.
Según tengo entendido Sony debería preparar una biblioteca de funciones de programación que aislará a los desarrolladores de las complejidades de los SPUs.
Gau
Quo
2.072 mensajes desde jul 2004 en Capital del Principado
vidda escribió:He buscado esas declaraciones y no las he encontrado. Lo que he encontrado habla con mucha prudencia sobre lo que por ahora es una fase muy temprana en el desarrollo de la PS3.