DOOM III, declaraciones

Estan son extractos de una entrevista a Tim Willit sobre apartados del juego que se han ido comentando ya por el foro.
De Tom´s Hardware, en el QuakeCon

THG - What are your current responsibilities at id Software?

TW - Right now I am currently the Lead Designer / Program Manager for Doom III.
...
THG - When looking at Doom III, is the game more video card or CPU dependent for the best experience?

TW - Due to the complex nature of the graphics fidelity that we are trying to present in Doom III, the game is more video card dependent than CPU dependent.
...
TW - Doom III features full 5.1 sound support and new sound editing tools for developers. Doom III includes full Dolby Digital support and brings a new true life sound experience to the table.
...
THG - There continues to be a lot of talk about the amount of textures transferred between the video card and memory. What kind of sizes are we talking about?

TW - 80MB textures are not uncommon for Doom III.


Y ahora al Carmack, que es al que todos queríamos oír diciendo justo lo que queremos oír:

Q - Any possibility of a console version of Doom III?

A - We are committed to doing an X-Box version. The graphics fidelity on the X-Box version will be the same as the PC version.
([fies] )
...
Q - Doom III when?

A - We don't want to be one of the companies who continues to show the product year after year at E3 and never ship it.
...
Vamos, que ahora dicen que será igual la version de XBox y la de PC [cartman]




Saludos!!!
Si hombre igual igual.....como la versión de Wreckless de Xbox y PS2....jur.
Tengamos fe, haber como lo hacen...
Esa noticia debe de tener un par de semanas...
Esa noticia debe de tener un par de semanas...




puede que mas [jaja]



sobre lo pesimistas que sois, os olvidais que xbox puede usar el disco duro para cargas intermedias en las fases como se hace en algunos juegos de xbox (para ahorrar memoria pero manteniendo el nivel)
creo q del 17agosto, el caso es q como se habia hablado acerca de la conversion aquí decidí postearlo
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