dve_sample

quien sabe para que sirve esto??

dve_sample.zip

http://dl.qj.net/Fullscreen-TV-out-for-Homebrew-PSP-Homebrew-Applications/pg/12/fid/14864/catid/151

File Description
Homebrew coder Art dropped by QJ.NET PSP Development Forum and shared an application created by Dark AleX that allows programmers to access PSP Slim & Lite's TV out capabilities using whatever cables. More than a full program, this one is more of a "Hello World" proof that such can be done.

Art added that the resolution for composite cables is 720x503 while using composite cables will yield a resolution of 720x480. The program has not been tested formally with D-terminal cables but it basucally uses the same code as that of the component's. Art added:

To use it in your code, you just have to replace the call to sceDisplaySetMode with the call to my custom function pspDveMgrSetVideoOut (which calls sceImposeSetVideoOutMode, which at the end calls sceDisplaySetMode), and be aware of the bigger resolution.

This really is an exciting development especially that Sony has reiterated time and again that certain cables can be only used for certain functions. Keep checking back here at QJ.NET to know if this WIP sweet application has been made into a fully functional homebrew application.

entiendo que es algo para que funcionen todos los homebrews en una tv convencional.. o me equivoco.
que me corrijan si me equivoco pero creo que es para poner los juegos a pantalla completa en la tv(solo slim) salu2
es un ejemplo de como utilizar las capacidades del tv-out de la Slim, es para saber como poder aplicarlo a los homebrews.
Yo tengo la Slim y el cable. Como se instala eso??
ifritdark escribió:Yo tengo la Slim y el cable. Como se instala eso??
Esto es sólamente un sample de las funciones que se pueden desarrollar, mediante las librerías del Dve y algúnas aplicaciones del Impose. Se incluye un mismo sample (compilado, creo recordar), que con el cable enchufado (ya sea de componentes o entrelazado), se ejecuta la aplicación y sale una muestra de colores.

Sin embargo, esto es más para los creadores de homebrew, para que lo apliquen en sus aplicaciones; y con ello poder tener este full screen en dichas aplicaciones. (claro que, el full screen depende del cable y demás... si hay más dudas, ya haré un tuto o algo)
muchas gracias por la aclaracion. Dejare el cable guardao mas tiempo porque ahora mismo casi que se ve mejor en la consola.
[quote="ifritdark"][/quote]por ejemplo en el uo gpsp kai 32 test´s ya viene implementado, prueba el emu y veras que gusto :-)
6 respuestas