deltonin escribió:Hombre Asetto y GSC no tienen mucho que ver, cada uno esta orientado a publicos totalmente distintos.
deltonin escribió:Hombre Asetto y GSC no tienen mucho que ver, cada uno esta orientado a publicos totalmente distintos.
maverik2000 escribió:deltonin escribió:Hombre Asetto y GSC no tienen mucho que ver, cada uno esta orientado a publicos totalmente distintos.
Coincido con tu punto de vista.
Para mi, Asetto es el Call of Duty y el GSC o el RF2 vendrian a ser el Arma 3.
Dejando esto a un lado, tengo realmente ganas de ver los cambios de iluminación y las nuevas mejoras generales. Ojalá den más vida alos circuitos, que ahora mismo da sensación de estar todo muy estático.
Por otra parte, ayer estuve viendo en virtualr.net que los chicos del HistoriX Team han colgado un video con el Camaro. Solo pensar en una especia de mod como el Power & Glory para AC se me hace la boca agua. Vamo a ver.
Saludos!
deltonin escribió:maverik2000 escribió:deltonin escribió:Hombre Asetto y GSC no tienen mucho que ver, cada uno esta orientado a publicos totalmente distintos.
Coincido con tu punto de vista.
Para mi, Asetto es el Call of Duty y el GSC o el RF2 vendrian a ser el Arma 3.
Dejando esto a un lado, tengo realmente ganas de ver los cambios de iluminación y las nuevas mejoras generales. Ojalá den más vida alos circuitos, que ahora mismo da sensación de estar todo muy estático.
Por otra parte, ayer estuve viendo en virtualr.net que los chicos del HistoriX Team han colgado un video con el Camaro. Solo pensar en una especia de mod como el Power & Glory para AC se me hace la boca agua. Vamo a ver.
Saludos!
Cuidadin con los fan boys de asetto que por menos se te tiran al cuello. Yo los he sufrido y padecido.
Volviendo al GSC y el video que ha puesto Niels, te das cuenta de por donde quieren ir, todo conduccion y respuesta del volante, y las fisicas propias de un vehiculo como el Formula Vee, que se las esta trabajando a base de horas y horas (y conocimientos). Nada de capturas con HDR ni retoques ni reflejos.
Main changelog for v1.20:
Content
Cars:
Added Stock Car V8 2014 season to Stock Car V8 series
Added Formula Extreme series
Added Formula Vee series
Completed full Formula V12 field + updated graphics
Tracks:
Buenos Aires (4 layouts)
Spielberg (2 layouts)
Spielberg Historic
Features & fixes:
Added DRS functionality + rules (for F-Extreme / f-Reiza)
Added multiple qualifying rules (F1 style / Stockv8)
Added option to restrict prime / option tire compound selections per track
Adjusted StockV8 tire change rules so only 1 tire is changed at a time as per real rules
Revised tire physics on all cars in preparation to new tire model features currently in development
Added multiple tire compound options with corresponding tirewall colors to F-Extreme / F-Reiza
Adjusted dirty air physics for more realistic behavior
Adjusted engine cooling properties in all cars
Adjusted AI performance for wider range specially in lower strentgh settings, and more consistency all around from track to track, series to series
Fixed bug with AI performance discrepancy from quali to race (RaceQualRatio=XX parameter now works in AIW files, lower than 1.0 value will result in slower qual times relative to race, higher values will do the opposite. By default AI should be about 2% faster in quali; remains an issue with AI being too quick in practice sessions)
Increased rearview mirror resolution for all cars
Corrected FOV / POV + tv cameras to the same standards for all cars
Updated rumble sounds to be more "bassy" on all cars (for Buttkicker and other similar systems)
Adjusted trackside cameras in all tracks for more realistic framing / tracking
Adjusted some inconsistent road & terrain properties, fixing some overdone high frequency bumps
Various environmental / lightining enhancements (new skies / fog and other updated shaders);
Introduced new Foliage shader which looks better & is more optimized to provide performance boost
Added 3d tyre lods at Granja Viana to help ease performance issues
Added 3d Armco at Interlagos
Known issues:
The F-Extreme ERS system has been simplified for this release - basically, the battery is fully charged all the time and the power blending still needs work, meaning the driveability under throttle is not quite what it should be yet;
The AI for the F-Extreme does not use 8th gear or DRS;
The hard compound for the F-Extreme & F-Reiza does ot have its proper grey Pirelli sidewall label.
All these should be sorted out in time for the next update.
leto escribió:Pedazo de simulador. Me gustaría encontrar una comunidad donde jugar algunas pachangas, pero no encuentro nada. Sabeis de alguna?
Un saludo colegas