Mmhh veig que hi ha molts de catalans... Tindríem que fer una quedada massiva. La hi podríem anomennar L'Altre Costat
No m'hi imaginava pas que n'hi haguès tants, m'en alegro.
Jo visc a Mallorca, pero soc català de pura cepa!
Watashi wa català = Soc català
deathline
ICE HOCKEY MAN!
11.034 mensajes desde ago 2002 en Todo recto y llegas
Catalans, prou represions!!! demanem el cambi de nom a L'ALTRE COSTAT i que l'idioma oficial del foro sigui CATALA i CASTELLA, tambe la traduccio de tots els documents al nostre idioma.
Gerim
Con cara de tonto
7.391 mensajes y 1 foto desde jul 2003 en Barcelona
Escrito originalmente por keops Catalans, prou represions!!! demanem el cambi de nom a L'ALTRE COSTAT i que l'idioma oficial del foro sigui CATALA i CASTELLA, tambe la traduccio de tots els documents al nostre idioma.
Escrito originalmente por keops Catalans, prou represions!!! demanem el cambi de nom a L'ALTRE COSTAT i que l'idioma oficial del foro sigui CATALA i CASTELLA, tambe la traduccio de tots els documents al nostre idioma.
m'ofereixo voluntari per a traduir els documents que faci falta
Eppp!!!!!! Un altre catala!!!!!! I aquest fil ve de lluny!!!!
I tant que podem fer una trobada!Jo soc de Barceloan ciutat pero si es fa a un poble de la costa no problem, mentres hi hagi tren o cotxe comu.......
I el meu idioma mare es el catala, o sigui que el castella el tinc una mica oblidat!!! Be, de fet a la feina actual, en un institut, parlo bastant elcastella, ja va be,m per practicar
keops
13.060 mensajes desde mar 2001 en Terrassa (BCN) Catalunya