Und3r74k3r escribió:Buenas, he mirado por los post pero no me aclara la duda...
Si compro el Brink en Amazon (uk), tirara en Steam no?
Zair escribió:Und3r74k3r escribió:Buenas, he mirado por los post pero no me aclara la duda...
Si compro el Brink en Amazon (uk), tirara en Steam no?
Yo compré el juego en zavvi que también es de importación de UK, el juego en formato fisico me vino en ingles, como era de esperar, y lo he podido poner en steam sin ningún problema y en castellano.
Por cierto me esta encantando el juego, aunq solo estoy haciendo los retos para desbloquear todo de momento
kuillar escribió:Cuanto mas juego mejor me parece!!!
Por cierto, es necesario abrir puertos para el juego? O hay que abrir los de steam?
silvestres escribió:Zair escribió:Und3r74k3r escribió:Buenas, he mirado por los post pero no me aclara la duda...
Si compro el Brink en Amazon (uk), tirara en Steam no?
Yo compré el juego en zavvi que también es de importación de UK, el juego en formato fisico me vino en ingles, como era de esperar, y lo he podido poner en steam sin ningún problema y en castellano.
Por cierto me esta encantando el juego, aunq solo estoy haciendo los retos para desbloquear todo de momento
Dos preguntas:
1-Desde que apareció en la web de zavvi como "despachado", ¿cuántos días más te tardó en llegar a casa?.
2-¿Vives en una ciudad grande?. Lo pregunto porque dicen que llegan los envíos un poco antes a a poblaciones más pequeñas.
StroggKhasius escribió:Buenas, recomiendo el juego a todo el mundo que le molase el quake wars o los enemy territory.
Tengo una pregunta a ver si alguien sabe decirme,
¿Por que en algunas partidas los enemigos se ven como en una especie de aura roja, y en otras no? ODIO ese efecto, parece que mato banderitas rojas.
Un saludo a todos.
StroggKhasius escribió:Buenas, recomiendo el juego a todo el mundo que le molase el quake wars o los enemy territory.
Tengo una pregunta a ver si alguien sabe decirme,
¿Por que en algunas partidas los enemigos se ven como en una especie de aura roja, y en otras no? ODIO ese efecto, parece que mato banderitas rojas.
Un saludo a todos.
Javi737 escribió:Mírate ésto: http://forums.steampowered.com/forums/s ... ?t=1882626
Es un programa de configuración avanzada no oficial que te permite ajustar multitud de opciones gráficas y más cosas de Brink. Entre ellas, la opción Enemy Tint Enabled debería desactivar el efecto que te desagrada si dejas el valor en 0.
Mucho ojo con lo que actives/desactives porque algunas de las configuraciones que hagas se guardan en el save del juego, no en el autoexec.cfg o el archivo de config del juego, que igual luego no sabes desactivar o que quizá hagan que tu juego rinda peor (por ejemplo, desactivar los portals o poner Threaded Renderer a 2 empeora el rendimiento).
InToTheRaiN escribió:Pues me parece genial....
...el no haberme comprado aun el juego
Creo que acerte de pleno cuando dije que iba a venir cargado de dlcs, asi que a esperar que dejen de sacar dlcs, y hagan la version "Goty" o como quieran llamar al juego entero.
Saludos.
dk_el_Emisario escribió:InToTheRaiN escribió:Pues me parece genial....
...el no haberme comprado aun el juego
Creo que acerte de pleno cuando dije que iba a venir cargado de dlcs, asi que a esperar que dejen de sacar dlcs, y hagan la version "Goty" o como quieran llamar al juego entero.
Saludos.
Ese DLC, costara.. 00000000, freeeee!!! . Recordemos que anunciaron que no cobrarian por el
Baldur escribió:Si, seguro que es gratuito. Ademas si te esperas a la versión GOTY ya no jugara ni el tato.
A mi, como ya he comentado varias veces el juego me encanta, pero cada vez me desepero mas cuando veo la gente pasa de los objetivos y solo van a hacer XP.
InToTheRaiN escribió:Baldur escribió:Si, seguro que es gratuito. Ademas si te esperas a la versión GOTY ya no jugara ni el tato.
A mi, como ya he comentado varias veces el juego me encanta, pero cada vez me desepero mas cuando veo la gente pasa de los objetivos y solo van a hacer XP.
Lo estoy leyendo de la pagina oficial, dicen que el primero va a ser gratis.
No entiendo por que no jugara ni el tato, ¿tan malo es? ¿tan rapido te aburres de el?
El tf2, cs, l4d, etc, siguen ahi y llevan muchos años y tienen bastantes usuarios, no entiendo en absoluto tu afirmacion.
darkni escribió:Ayer me compre este juego. Me gustaria jugar en clan o hacer un pequeño grupo para viciarnos.
Mi nick es Txerokii en el juego y en Steam hp_ferran. Agregadme.
¿Que os parece si hacemos una lista de jugadores en el hilo?
Gaiden escribió:No me he leido el hilo pero me he puesto a ver reviews (bueno, solo las notas) y lo ponen bastante truño por casi todos lados..y me jode pq hace meses q le eché el ojo.. entonces pregunto ¿es un truño el juego entero? ¿Es un truño el mp pero la campaña mola mazo? ¿Me espero a navidad a q esté a 10 pavos en steam y no me pierdo nada?
matete18 escribió:Toda la tarde jugando...y solo he visto gente a su bola, sin cumplir objetivos, todos matando en plan call of duty xD, los medicos pasaban de todos...
matete18 escribió:Toda la tarde jugando...y solo he visto gente a su bola, sin cumplir objetivos, todos matando en plan call of duty xD, los medicos pasaban de todos...
matete18 escribió:Hay teclas tipo: necesito medico, gracias y cosas asi?
Baldur escribió:matete18 escribió:Hay teclas tipo: necesito medico, gracias y cosas asi?
No, es automático..
Si puedes ver el ping de cada jugador en la puntuación es que son humanos. Si no sale el ping y sale un iconito de persona, es un bot.gabriev escribió:¿Como se sabe si se juega con bots o con gente?
gabriev escribió:Gracias, por lo que veo poca gente juega, almenos de las partidas que he jugado yo
Pistols
All pistols: Knockdown accuracy increased
Tokmak spread reduced to be more even
Tokmak recoil reduced
Tokmak pistol reload time slightly reduced
Kalt spread is tighter
Kalt recoil increased
Kalt pistol reload time slightly reduced
Sea Eagle slightly less accurate
Sea Eagle spread made more even instead of being tight
Sea Eagle pistol reload time slightly increased
Sub Machineguns
Kross max spread slightly increased
Tampa max spread slightly decreased
Tampa slightly more jittery when fired
Tampa SMG damage slightly increased
Carb-9 SMG damage slightly reduced
Carb-9 has even spread, instead of clustering towards the centre
Carb-9 recoil slightly increased
Carb-9 slightly less accurate
Assault Rifles
AR base ammo + 1 magazine, except Rockstedi
Gerund recoils more quickly under sustained fire
Rhett recoil now more manageable under sustained fire
Frkn3k damage increased
Frkn3k refire rate increased
Frkn3k triple burst recoil changed to make the weapon behave better
Frkn3k accuracy changed to act similarly to that of the other ARs when moving/not in ironsights
Euston max spread increased for some stances (crouch, standing, walking)
Euston spread rate slightly reduced overall
Rokstedi slightly more accurate in ironsights
Shotguns
Hjammerdeim heavy shotgun heavy shotgun damage increased
Hammerdjeim heavy shotgun magazine increased from 8 to 12, where the modulo is 3. Ammo count changed to reflect new magazine size
Hammerdjeim recoil reduced
Hjammerdeim reload time slightly reduced
Hjammerdeim refire rate increased
Mossington spread is now more even, along with the Hammerdjeim (used to be almost ring shaped)
Mossington initial spread is increased but doesn't grow as much per shot
Mossington has slightly more recoil
Grenade Launchers
EZ-Nade splash damage radius significantly increased Lobster grenade punt damage significantly increased
Lobster reload time increased
Lobster splash damage radius increased
Lobster running accuracy reduced to be the same as walking/crouch/ironsight
Heavy Machineguns
All HMGs: Minimum spread while running reduced to be the same as that for walking
Chinzor HMG damage slightly increased
Chinzor HMG recoil slightly reduced
Maximus HMG damage slightly increased
Maximus HMG recoil slightly reduced
Gotlung minigun damage significantly increased
Gotlung minigun reload time slightly increased
Gotlung Minigun minimum spread increased to work in line with its damage increase
LoNe-WoLf escribió:A brand-new update is now available for the PC version of Brink, containing a huge stack of improvements and fixes. End game chat, a new Stopwatch results screen, VoIP sliders, a fix for invisible players, networking optimizations, and a massive amount of weapon tweaks are all among the things you'll be getting in this one, and we've assembled the complete changelog for your perusal below. All you need to do to get the update is sign into Steam.
For the dedicated server admins among you, there's a new server available, too, and it's freshly optimized to cut the filesize down to a third. If you haven't already, we recommend updating your server as soon as possible - as before, players with the new update will not be able to connect to servers running the old version of Brink.
With all that out of the way, here's the full changelog for this update:
General
Fixed invisible players sometimes (dis)appearing
Combat Intuition no longer gets triggered by disguised players
Flash Bangs no longer affect spectators
Fixed being able to collide with grenades as a spectator
Fixed drag-to still applying when enemies respawned
Enabling cheats now disables character saving and stats reporting for that session
Team switch delays now get reset on map restart
Vsync is now enabled by default
Fixed 3rd person animation when hacking as an Operative
Fixed server/client aim issues
Fixed dark shadow-band on narrow FOVs
Fixed potential crash during map load on client if heavily lagged right before a map change
Fixed potential crash if disguising on a dedicated server
Fixed odd line appearing during some cinematics
Levels
Fixed overtime when repairing the crane on Shipyard
Fixed overtime not ending when Hackbox is removed on Reactor
Fixed Container City lab door sometimes appearing closed for clients
User Interface
Added better chat support for match results and during midtro/outros
Added improved Stopwatch mode end-game review screen
Added options for VOIP volume in settings menu
Fixed navigation issues on menus with password fields
Disabled chatting when in solo mode
Added support for up to 4 deployable icons
Fixed being able to click invisible filter buttons when the filters panel is collapsed
Balance
Tweaked several weapons:Pistols
All pistols: Knockdown accuracy increased
Tokmak spread reduced to be more even
Tokmak recoil reduced
Tokmak pistol reload time slightly reduced
Kalt spread is tighter
Kalt recoil increased
Kalt pistol reload time slightly reduced
Sea Eagle slightly less accurate
Sea Eagle spread made more even instead of being tight
Sea Eagle pistol reload time slightly increased
Sub Machineguns
Kross max spread slightly increased
Tampa max spread slightly decreased
Tampa slightly more jittery when fired
Tampa SMG damage slightly increased
Carb-9 SMG damage slightly reduced
Carb-9 has even spread, instead of clustering towards the centre
Carb-9 recoil slightly increased
Carb-9 slightly less accurate
Assault Rifles
AR base ammo + 1 magazine, except Rockstedi
Gerund recoils more quickly under sustained fire
Rhett recoil now more manageable under sustained fire
Frkn3k damage increased
Frkn3k refire rate increased
Frkn3k triple burst recoil changed to make the weapon behave better
Frkn3k accuracy changed to act similarly to that of the other ARs when moving/not in ironsights
Euston max spread increased for some stances (crouch, standing, walking)
Euston spread rate slightly reduced overall
Rokstedi slightly more accurate in ironsights
Shotguns
Hjammerdeim heavy shotgun heavy shotgun damage increased
Hammerdjeim heavy shotgun magazine increased from 8 to 12, where the modulo is 3. Ammo count changed to reflect new magazine size
Hammerdjeim recoil reduced
Hjammerdeim reload time slightly reduced
Hjammerdeim refire rate increased
Mossington spread is now more even, along with the Hammerdjeim (used to be almost ring shaped)
Mossington initial spread is increased but doesn't grow as much per shot
Mossington has slightly more recoil
Grenade Launchers
EZ-Nade splash damage radius significantly increased Lobster grenade punt damage significantly increased
Lobster reload time increased
Lobster splash damage radius increased
Lobster running accuracy reduced to be the same as walking/crouch/ironsight
Heavy Machineguns
All HMGs: Minimum spread while running reduced to be the same as that for walking
Chinzor HMG damage slightly increased
Chinzor HMG recoil slightly reduced
Maximus HMG damage slightly increased
Maximus HMG recoil slightly reduced
Gotlung minigun damage significantly increased
Gotlung minigun reload time slightly increased
Gotlung Minigun minimum spread increased to work in line with its damage increase
Added body type health to Netvars for future tweaking
Added map spawn timers to Netvars for future tweaking
Optimizations
Optimized networking to reduce snapshot sizes
Optimised light-rendering
Minor performance improvement to static AO rendering
Added conditional to sun-rendering to speed it up slightly in case of all shadow
Fixed sunlight when indoors in Security Tower
Added support for dummy files to improve loading times
Dedicated Servers
No longer disconnect server if Steam connection is lost and grace period ends
Added listClients server command
Disabled missing mesh/sound/image warnings on servers
Disabled character compositing on servers to reduce server size
gabriev escribió:Gracias, por lo que veo poca gente juega, almenos de las partidas que he jugado yo