[Hilo oficial] Català al live (hilo en catalán)

1, 2, 3
Ei pues si no te gusta el hilo tio no entres, el esp lo añadi para que los guiris sepan desde donde los aniquilo (o desde donde me aniquilan xD), y has empezado tu machote, vives en españa pues te jodes tsss... en fin, ven a mi casa y me hechas de tu querido pais, no te fastidia....
Los que no han puesto su nick porque se sentiran obligados a hablar en català o valencià.... ya en la primera pagina pone que la finalidad es esa, poder usar el idioma por el live.

Jo soles vull fer amics per a tindre un live en el que puc parlar la meua llengua sense cap problema de que em diguen que parle castella, perque si tio, m´agrada poder parlar en la meua llengua!
I com no vull que açò siga un debat politic ja prou val? Si algu em vol agregar pos ja sap.
Hola! El meu gamertag es uoh0 i soc de barcelona podeu enviarme invitacions per ho que sigui!

Yo flipo con la gente que viene a tocar los cojones a este hilo, si es un hilo completamente dirigido a los jugadores que hablan catalan, porque entran a quejarse y joder? que no entren y punto lo unico que hacen es molestar, ya son ganas de tocas los huevos, y no es para nada un tema politico, solo que el catalan es una lengua que sinceramente cada vez se habla menos y es muy bueno esto para mantenerla y que los que quieran hablar en catalan puedan hablarlo sin molestar a los demas..
t'ho vaig a escriure en valencià a veure si asi ho entens millor:
si et molesta el ESP pagues i t'ho lleves. Altra opcion és fer-te un nou gt i llest

------------------------------
Te lo voy a escribir en valenciano a ver si asi lo entiendes mejor: si te molesta el ESP pagas y te lo quitas. Otra opcion es hacerte un nuevo gt y listo
Hola nanos, jo també mi afegeixo :) el meu gamertag es sinclaireol.

Quin gust de poder parlar en la nostra llengüa al Live [oki] [oki] [oki]

Normalment hem conecto a les nits.

Salutacions a tothom [barret]
noid32 escribió:t'ho vaig a escriure en valencià a veure si asi ho entens millor:
si et molesta el ESP pagues i t'ho lleves. Altra opcion és fer-te un nou gt i llest

------------------------------
Te lo voy a escribir en valenciano a ver si asi lo entiendes mejor: si te molesta el ESP pagas y te lo quitas. Otra opcion es hacerte un nuevo gt y listo

Ie tio, que no em molesta! a tu et queda clar? pos ale, no fiques mes llenya al foc, que no vaig a pagar mes pasta als de microsoft per un simple nom

oiho escribió:Yo flipo con la gente que viene a tocar los cojones a este hilo, si es un hilo completamente dirigido a los jugadores que hablan catalan, porque entran a quejarse y joder? que no entren y punto lo unico que hacen es molestar, ya son ganas de tocas los huevos, y no es para nada un tema politico, solo que el catalan es una lengua que sinceramente cada vez se habla menos y es muy bueno esto para mantenerla y que los que quieran hablar en catalan puedan hablarlo sin molestar a los demas..

Això es el que estava diguent jo abans, que si no volen parlar en català doncs que no entren xe, que la finalitat del fil es isa.
Ja esteu tots afegits a la llista en una estoneta us agrego a tots al live.

Si seguim traient temes polèmics o entrant en les provocacions aquest fil no durarà gens i a mi em sabria molt greu. La gent es va afegint i en podem treure unes partides collonudes.

Progger allistat home ;) , segur que ens ho passarem bé independentment de la filosofia política que tingui cadascú.

Salutacions
a jo tambe me podeu agregar al live. Parlo catala amb la intimitat i molts de cops ens juntem jo i un parells de amics mes i ens agrada parlar el catala-ja que es la llengua amb que parlam diariament-
ja he posat el gamertag a la meva firma per si voleu posarlo a la primera pagina. salut!
eimia escribió:a jo tambe me podeu agregar al live. Parlo catala amb la intimitat i molts de cops ens juntem jo i un parells de amics mes i ens agrada parlar el catala-ja que es la llengua amb que parlam diariament-

Quin gamertag tens? eimia com a eol?

Uoho escribió:ja he posat el gamertag a la meva firma per si voleu posarlo a la primera pagina. salut!

Merci, així queda millor.
Qui diu català diu valencià, no? xD
Teftos escribió:Qui diu català diu valencià, no? xD

Correcte!!!!!!!!

Benvingut? ;)
Norris escribió:
Teftos escribió:Qui diu català diu valencià, no? xD

Correcte!!!!!!!!

Benvingut? ;)

Per supost! ;)
Un il·licità que s'apunta! Normalment estic amb GOW2, FIFA, FORZA2 i HALO3, però estic obert a nous suggeriments. El meu GT és HenrixChinaski, ens veiem en el Live! [barret]
esta buena la cosa....
Soy catalan,que conste pero me parece de muy mal gusto que en una comunidad "Castellano/Parlante" vayais a abrir un hilo "en catalan" dado que y a pesar de lo que comentan de que "el hilo es para hablar en catalan, al que no lo hable no le interesa" no me parece correcto.

Ahora vendra algun amigo musulman y pondra un hilo en su idioma, otro en valenciano, otro en gallego, otro en euskera y otro en "gaditano" y otro en japones... en fin, somos lo bastante mayores ya para dejarnos de politicas territoriales y dedicarnos a lo que va este foro¿?

Creo que podriais poner un foro "En castellano" y proponer precisamente eso que comentas, si te cuesta hablar el español no esta mal que lo practiques, pero solo como sugerencia.
Un saludo.
Chaterer escribió:esta buena la cosa....
Soy catalan,que conste pero me parece de muy mal gusto que en una comunidad "Castellano/Parlante" vayais a abrir un hilo "en catalan" dado que y a pesar de lo que comentan de que "el hilo es para hablar en catalan, al que no lo hable no le interesa" no me parece correcto.

No es ninguna ofensa, es así de claro, hay miles de hilos en eol que no te interesan por su temática y este es uno de ellos, si no entiendes el catalán y no te interesa para que quieres entar en él?

Chaterer escribió:Ahora vendra algun amigo musulman y pondra un hilo en su idioma, otro en valenciano, otro en gallego, otro en euskera y otro en "gaditano" y otro en japones...

Ser musulmán no va asociado a ninguna lengua, es una religión y no todos hablan ni mucho menos en el mismo idioma, y a mi me parecería perfecto que abrieran un hilo. Hay varios hilos sobre cristianismo, yo no formo parte de su comunidad y no me molestan en absoluto.

Chaterer escribió:en fin, somos lo bastante mayores ya para dejarnos de politicas territoriales y dedicarnos a lo que va este foro¿?

Has sido tu el que ha hablado de política, yo solo pretendo jugar en mi idioma, que yo sepa esto es constitucional y arropado por las normas de eol.

Chaterer escribió:Creo que podriais poner un foro "En castellano" y proponer precisamente eso que comentas, si te cuesta hablar el español no esta mal que lo practiques, pero solo como sugerencia.
Un saludo.

Quien ha dicho que me cueste hablarlo? En el grupo hay gente que habla castellano y yo me dirijo a ellos en castellano, ni me cuesta ni me disgusta hablarlo.

Me da que poco te has leido de mi primer post y de la intervención de newdreamer.

Creo que queda todo contestado, a ver si podemos seguir con el tema del hilo.
Tu mismo has dicho que te cuesta mucho hablarlo, lee el texto de la primera entrada:
[quote="Norris"]Jo sempre jugo amb un amic meu i parlem en català, això sempre crea problemes quan ens unim a gent de fora de Catalunya, no ens entenen i s'ofenen (cosa completament comprensible) o bé ens fa sentir malament. A mi personalment em costa molt parlar en castellà amb ell per la costum, que ningú pensi malament.

Lo de Musulman si, tienes razon, ha sido fallo mio por no poner otra cosa refiriendome a los magrebies.

Dices que si el foro no me interesa ¿Para que entras? y la respuesta seria...Y Por que no?
me parece a mi normal que si estas en un foro "en castellano" en la que incluso gente de fuera ha dado el caso como mejicanos que hablan español por aqui, que tu quieras abrir un post en Catalan por que si comentando a la gente "Si no te interesa para que entras?" en fin...
Si lo haces solicitando gente que entienda ese idioma y lo haces en el lenguaje escrito generalmente en el foro alguien que no le interese y quiera saber podra informarse que de eso se trata.

Politica? Quien ha hablado de politica? sugerir que dejeis de hablar en un idioma para que los demas entendamos es hablar de politica.... descartando el entendimiento de los demas usuarios... en fin, no se como se tolera esto... por que imagino que hablar de un idioma es identidad de un territorio.
Jo m'afegeixo ^^

Jo passaria de la gent que entra a fer mala maror, total el moderador ha donat el seu consentiment, als que no els hi sembli bé s'hauran d'aguantar.
Jo no vec mal el post. Es com tot, si no parles català o valencià, aquest post no es el teu. Pense que està ben pensat per a la gent que, ademes de parlar castellà al live, li agradaria parlar català/valencià (Sobre tot a la gent que te com a llengua materna el català, com es el meu cas).
Jo crec que ja hi ha prou, deixeu el fil en pau i tranquilitat qui vulgui postejar aquí que sigui per jugar,
, eol no és un foro en castellà, la majoria posteja en castellà que no es el mateix,
ja es va pronunciar un moderador al respecte com va dir el MODERADOR NEWDREAMER textualment :

Por lo demás, mientras no haya lios por mi el hilo puede seguir abierto, el catalan es un idioma constitucional como el gallego o el vasco o el castellano.
Nadie esta obligado a entrar ni a leerlo, así que espero que no haya más discursiones intentando bloquear el hilo.
un saludo
newdreamer

Aisí que pau i tranquilitat i no malgastem planes en tonteries, hi ha molts posts per llegir, per si algú s´avorreix, així que es prega que no es toquin més els nasos amb els temes ja que hi ha hagut ja un veredicte al respecte.....i per no ferme pesat repeteixo textualment el veredicte d´un dels jutges d´eol....un MODERADOR:

Por lo demás, mientras no haya lios por mi el hilo puede seguir abierto, el catalan es un idioma constitucional como el gallego o el vasco o el castellano.
Nadie esta obligado a entrar ni a leerlo, así que espero que no haya más discursiones intentando bloquear el hilo.
un saludo
newdreamer moderador eol
A ver, os estais confundiendo, el hilo no se ha creado para que aquí hablemos en catalán/valenciano y que los que no saben no se enteren de lo que escribimos, sino para que a la gente que le interese pueda apuntarse y pasar unos ratos HABLANDO EN EL LIVE una lengua que utiliza en algunos casos más que el castellano o tan solo porque se sienta un poco más cómodo hablándola o incluso alguien que quiera escuchar y aprender dicha lengua, aunque sea en algunas partidas. Creo que debería ser algo totalmente lógico y comprensible.

No voy a añadir nada más porque creo que está todo dicho y bastante claro, solo que como otros han dicho, la política debería estar totalmente fuera de este hilo.

Un saludo y nos vemos en el Live :)
Chaterer, no dice ke le kueste mucho hablar castellano,sino ke kon su amigo,debido a ke estan akostumbrados a hablar en Catalan,les kuesta mucho hablar castellano entre ellos kuando hay gente castellano parlante,algo totalmente normal.A mi me pasa lo mismo,kon los amigos kon los ke habitualmente hablo mallorquin,me kuesta mucho hablar luego en castellano.
Pero a vosotros que más os da que quieran hablar catalán o no, que hagan lo que les de la gana, más tolerancia por favor. Seguro que hay hilos más inútiles en el foro y no os quejáis, me parece una tonteria inmensa quejarse por este hilo, si no sabes catalán pues no entras y punto, ni que conteniera información vital para la gente, que es pq prefieren hablar el catalán que el castellano y quieren encontrar gente para jugar y poder hablar catalán de mientras? Pues perfecto, no hace daño a nadie. En el rincón tmb hay un hilo de catalanes y no pasa nada, los que estais discriminando sois vosotros.
Una vez mas.

Pasad completamente de los que entran a quemar el hilo. Es la única manera de mantenerlo vivo.

Salu2.
Tot va com la seda, entre diumenge i diilluns ja em començat a jugar al gears II ...........a veure si coincidim més gent, diumenge vem aconseguir un grupet de 5 i dilluns de 3 .......a veure si comença a rotllar tot....

salut
Jo soles puc jugar al Halo 3 o al Rainbow Six Vegas 2... No tinc mes jocs ara...
Teftos escribió:Jo soles puc jugar al Halo 3 o al Rainbow Six Vegas 2... No tinc mes jocs ara...

Ja li fotarem al Halo 3, hi ha més dies que llonganises XD
Balthier escribió:Pero a vosotros que más os da que quieran hablar catalán o no, que hagan lo que les de la gana, más tolerancia por favor. Seguro que hay hilos más inútiles en el foro y no os quejáis, me parece una tonteria inmensa quejarse por este hilo, si no sabes catalán pues no entras y punto, ni que conteniera información vital para la gente, que es pq prefieren hablar el catalán que el castellano y quieren encontrar gente para jugar y poder hablar catalán de mientras? Pues perfecto, no hace daño a nadie. En el rincón tmb hay un hilo de catalanes y no pasa nada, los que estais discriminando sois vosotros.

Suerte que no eres moderador macho...(y suerte que no lo soy yo tampoco).
Solo me quejo de que en una comunidad en la que hay un entendimiento es de mala educacion o por lo menos me lo enseñaron a mi asi el hablar un idioma en el cual los demas no te entiendan, no crees?
Lo que hablen en el live! me da exactamente conmigo, con ponerles "MUTE" me es suficiente.
Si me interesa o no el hilo lo decidire yo, no tu y siempre que yo quiera entrar podre entrar a leer una lengua que comprendo, al menos por respeto y no por discriminacion al resto de usuarios aunque eso es solo mi opinion.
gayfati escribió:Jo crec que ja hi ha prou, deixeu el fil en pau i tranquilitat qui vulgui postejar aquí que sigui per jugar,
, eol no és un foro en castellà, la majoria posteja en castellà que no es el mateix,
ja es va pronunciar un moderador al respecte com va dir el MODERADOR NEWDREAMER textualment :

un saludo
newdreamer

Aisí que pau i tranquilitat i no malgastem planes en tonteries, hi ha molts posts per llegir, per si algú s´avorreix, així que es prega que no es toquin més els nasos amb els temes ja que hi ha hagut ja un veredicte al respecte.....i per no ferme pesat repeteixo textualment el veredicte d´un dels jutges d´eol....un MODERADOR:

un saludo
newdreamer moderador eol

Si un moderador ha dado su visto bueno me tendre que aguantar claro esta pero tambien es licito que yo aporte mi opinion aunque para segun que gente carezca de valor.
Un saludo.
Un altre valencià amb el què podeu comptar ! Principalment jugue al CoD 4 però també tinc el GOW 2 i el Halo 3. Fins el cap de setmana que ve no tindré connexió al live pero afegiu-me de totes maneres.

També si teniu el Left4Dead estaría bé jugar algunes partidetes.

GT: francesc pego

salutacions
francesc_pego escribió:Un altre valencià amb el què podeu comptar ! Principalment jugue al CoD 4 però també tinc el GOW 2 i el Halo 3. Fins el cap de setmana que ve no tindré connexió al live pero afegiu-me de totes maneres.

salutacions

Ja estàs agregat, ens coneixem d'un altre comunitat oi? XD

Vinga nois que ja quasi som 20!!!!!!!!!
Un altre que s'apunta!

Últimament estic al online del GOW2 que el tenia abandonat, però tinc bastants jocs (COD4, DOA4, GTAIV, Halo3...) per passar una bona estona amb vosaltres.
Norris escribió:
francesc_pego escribió:Un altre valencià amb el què podeu comptar ! Principalment jugue al CoD 4 però també tinc el GOW 2 i el Halo 3. Fins el cap de setmana que ve no tindré connexió al live pero afegiu-me de totes maneres.

salutacions

Ja estàs agregat, ens coneixem d'un altre comunitat oi? XD

Vinga nois que ja quasi som 20!!!!!!!!!

Potser que ens coneixem del HD-City ?

Jo al que més ganes li tinc és al GOW2 ja que fa temps que no jugue online per que sempre em toca amb guiris i en un joc on jugar equip es prou important crec has de cooperar un poc sinó es fa imposible jugar bé del tot.

saludos
francesc_pego escribió:
Jo al que més ganes li tinc és al GOW2 ja que fa temps que no jugue online per que sempre em toca amb guiris i en un joc on jugar equip es prou important crec has de cooperar un poc sinó es fa imposible jugar bé del tot.

saludos

Quanta raó tens, fer un grup de 5 al Gears2 canvia completament la filosofia del joc, les possibilitats de victòria augmenten considerablement.

Ens veiem al live.
Un up! A veure si s'apunta algú més, ja anem fent algunes partidetes, costa d'arrancar però anem fent.

Salutacions
Sí, a veure si s apunta algú més, cada tarda sobre les 19h i fins les 20:30 li ens estem aconseguint reunir 5 per al gears 2..... [uzi] [plas]
Un apoyo a este hilo por mi parte. Y eso que cuando veía Dragon Ball en el Canal 9 (valenciano) no me enteraba de ná XD
Las lenguas existentes en el mundo no deben desaparecer. Al final solo quedará el Ingles o el Japones, como esto siga así. Nadie molesta a nadie por saber más de un idioma, más bien al revés.

Saludos.
M'apunto! Jo no estic acostumat a parlar en català pero bueno... xDDD Sempre fico alguna "castellanada" perque m'atabalo...xDDDD El meu GT es Jotazo i jugo principalment al Guitar, pero tambe tinc L4D (on soc bastant noob...), el PES 09, Burnout Paradise, UFC y Splinter Cell Double Agent. Per cert, soc del Prat, BCN per si n'hi ha algu tambe... ;)
apunteume ZholvaX pero no se si tindre gaire temps per jugar
Tots apuntats.

-JR- Miranda89 també és del Prat ;)

Això rai, en algun moment ens trobarem ZholvaX :)

El problema és la poca participació del fil, imagino que molts ens comprarem el Fifa 2010 i seria genial poder fer un club o amb l'arribada del nou Halo ajuntar-nos per fotre-li canya. serà questió de fer-ho com ara, quan ens trobem pel live ens anem convidant.

Gracias Momi se agradecen tus palabras socio.
M'apuntoooooo xDDD

Ostres tu quin rebombori s'ha montat en no res simplement per el desitg de poder jugar i expresarte en català...

En fi... Ni1Bo es el meu Gamertag afegiumeeeeeeeeee xD
dons mapunto jo tambe ;)

Gametarg: ALCHE69

a la firma i tinc la imatge, ara mateix fa dos dies k s ma acabat el gold avere la semana k b el dilluns si demano una tarjeta dun anyet de live per internet
Millor amb més gent podrem fer bones partides al gears 2.

PD: Este hilo no es de catalanistas extremistas y antisistema como parece ser algunos a entendido, yo juego de vez en cuando con carlosivas y ristofer y yo , lo poco que hablo es en castellano, por el hecho de que al hablar al catalan ya tengo que traducir lo que pienso y al final me hago la picha un lio, y por parte de ellos no hay problema.
vejam si algu mes s'anima i s'apunta a fer unes partidetes xDDD
isaacprat escribió:Millor amb més gent podrem fer bones partides al gears 2.

PD: Este hilo no es de catalanistas extremistas y antisistema como parece ser algunos a entendido, yo juego de vez en cuando con carlosivas y ristofer y yo , lo poco que hablo es en castellano, por el hecho de que al hablar al catalan ya tengo que traducir lo que pienso y al final me hago la picha un lio, y por parte de ellos no hay problema.

ei tiu! T'agraeixo que m'invitis a las partys, pero es que no tinc el gears 2, per això no m'apunto! xDDDD Es que sembla que no vulgui jugar, pero es que no el tinc. A veure si em fa un prestec un amiguet.... xDDDDDD
-JR- escribió:ei tiu! T'agraeixo que m'invitis a las partys, pero es que no tinc el gears 2, per això no m'apunto! xDDDD Es que sembla que no vulgui jugar, pero es que no el tinc. A veure si em fa un prestec un amiguet.... xDDDDDD

Ja trobarem el joc home, no crec que es pensi que no vols jugar :)

Avui agrrego als que hem falteu a la llista.

Salutacions
Agregueu-me: Franinho.
D'aquí a una estoneta us envio les invitacions als que falteu.

Salutacions
A quins jocs li foteu canya?
Dene escribió:A quins jocs li foteu canya?

Ara mateix al Gears 2 i al Halo, d'aquí poc també al FIFA, tot joc amb bon online és ben rebut.

T'apunto?
No m'agrada fotre tiros xD

Ja em passaré si aquest any compro el FIFA. Ara mateix només jugo online a l'SFIV.

Salut.
113 respuestas
1, 2, 3