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salva10_GTA escribió:Bufff que arcade, que decepción
salva10_GTA escribió:Bufff que arcade, que decepción
dshadow21 escribió:salva10_GTA escribió:Bufff que arcade, que decepción
Como si el primer Grid fuera un simulador
salva10_GTA escribió:dshadow21 escribió:salva10_GTA escribió:Bufff que arcade, que decepción
Como si el primer Grid fuera un simulador
No pero por eso mismo pueden acercarse o mejorar....pero que va, otro need for speed
salva10_GTA escribió:Si eso te parece un buen arcade...pues ok juegazo
dshadow21 escribió:salva10_GTA escribió:Si eso te parece un buen arcade...pues ok juegazo
Tu comprensión de lectura es francamente lamentable...
salva10_GTA escribió:dshadow21 escribió:salva10_GTA escribió:Si eso te parece un buen arcade...pues ok juegazo
Tu comprensión de lectura es francamente lamentable...
Puede ser, pero vamos a mi no me engañas, pa gustos colores eso si
Me encanta cuando alguien se pica cuando critican algo que le gusta
salva10_GTA escribió:Ya veo que te has dado cuenta de que tus comentarios hacia mi sobraban...porque yo que sepa sólo he dicho que el juego es arcade y me diste la razón...pero luego no sé porque ya empiezas a decirme chorradas personales, así que entiendo que si te has picado porque el juego a mi no me gusta...pero es lo que hay lo siento por ti
dshadow21 escribió:salva10_GTA escribió:Ya veo que te has dado cuenta de que tus comentarios hacia mi sobraban...porque yo que sepa sólo he dicho que el juego es arcade y me diste la razón...pero luego no sé porque ya empiezas a decirme chorradas personales, así que entiendo que si te has picado porque el juego a mi no me gusta...pero es lo que hay lo siento por ti
No, lo que me pica es tu nula comprensión de lectura, no te dije nada mas allá de eso y post a post lo pruebas, el otro compañero te da argumentos y tu prefieres encasillarlo todo a un simple Need For Speed y a decir que si el lo considera juegazo , cuando el no ha dicho tal cosa y lo que es mejor, aun no tenemos ni una demo para juzgarlo, pero lo dicho, no hay como con tu comprensión de lectura, o de plano ni entiendes que te dicen o ni a que va el cuento.
Una cosa es decir el juego a mi no me gusta, otra es decir: " es un simple Need For Speed" y decir que es malo por eso (Mas cuando aun no sabemos ni lo uno ni lo otro) o a decir que no mejoraron nada, cuando gráficamente y en físicas ya se ven mejoras, pero para ti mejorar es que no sea arcade, cuando es una IP Arcade, así que no tiene el mas mínimo sentido y aun así sigues argumentando que lo defiendo por que me gusta el juego; Aun no se si me gusta o no por que aun no lo pruebo, no se puede juzgar una película por los trailers, pero tu ya soltaste todo un glosario de criticas sin sentido por un par de videos cuando claramente se ve que ni entiendes la diferencia entre aun franquicia Arcade y una que no lo es...
salva10_GTA escribió:Que esa es tu opinión y me parece muy bien pero para mi no.
PD: menuda critica más dura decir que es arcade ( y por eso digo need for speed), que duro he sido...en fin, paso ya de discutir contigo porque veo que sigues picado ya que estas to el rato con lo mismo de que no pillo, comprensión..etc, ya cansas, ale la perra pa ti!
dshadow21 escribió:salva10_GTA escribió:Que esa es tu opinión y me parece muy bien pero para mi no.
PD: menuda critica más dura decir que es arcade ( y por eso digo need for speed), que duro he sido...en fin, paso ya de discutir contigo porque veo que sigues picado ya que estas to el rato con lo mismo de que no pillo, comprensión..etc, ya cansas, ale la perra pa ti!
No, lo duro es decir que no ha mejorado por seguir siendo arcade, pero en fin...
salva10_GTA escribió:dshadow21 escribió:salva10_GTA escribió:Que esa es tu opinión y me parece muy bien pero para mi no.
PD: menuda critica más dura decir que es arcade ( y por eso digo need for speed), que duro he sido...en fin, paso ya de discutir contigo porque veo que sigues picado ya que estas to el rato con lo mismo de que no pillo, comprensión..etc, ya cansas, ale la perra pa ti!
No, lo duro es decir que no ha mejorado por seguir siendo arcade, pero en fin...
Y yo soy el que no me entero de nada, que no tengo comprensión lectora? jojo tío eres un crak, repásalo todo anda
salva10_GTA escribió:Si eso te parece un buen arcade...pues ok juegazo
salva10_GTA escribió:Que si gente que es un juegazo, lo compraré cansinos, cada vez que alguien no le guste algo que a vosotros si lo tenéis que pasar bastante mal, espero que codemaster os pague bien porque madre mia...
salva10_GTA escribió:Tú ganas en lo que quieras ganar, eso no es debatir cuando faltas...chao
IridiumArkangel escribió:Atónito me quedo
P.D dshadow21, no le pidas peras al olmo...
GRAN TORINO escribió:No entiendo que problema hay en que sea más Arcade o menos, si es buen juego que importa? esperemos a ver el resultado final y lo juguemos y así juzguemos el juego cuando lo hayamos visto bien, aun es pronto, y que sea un Arcade no lo convierte en un juego del montón ni siquiera en mediocre o malo
dshadow21 escribió:GRAN TORINO escribió:No entiendo que problema hay en que sea más Arcade o menos, si es buen juego que importa? esperemos a ver el resultado final y lo juguemos y así juzguemos el juego cuando lo hayamos visto bien, aun es pronto, y que sea un Arcade no lo convierte en un juego del montón ni siquiera en mediocre o malo
Que no, que es mal juego por que es arcade
Ahora, realmente lo único que de momento no me gusta es lo de la cámara Interna, por lo demás tiene buena pinta,de hecho me llama mucho la atención la lista de coches que han ido soltado en los vídeos, aunque no creo que me haga con el de lanzamiento, ya veremos...
salva10_GTA escribió:dshadow21 escribió:GRAN TORINO escribió:No entiendo que problema hay en que sea más Arcade o menos, si es buen juego que importa? esperemos a ver el resultado final y lo juguemos y así juzguemos el juego cuando lo hayamos visto bien, aun es pronto, y que sea un Arcade no lo convierte en un juego del montón ni siquiera en mediocre o malo
Que no, que es mal juego por que es arcade
Ahora, realmente lo único que de momento no me gusta es lo de la cámara Interna, por lo demás tiene buena pinta,de hecho me llama mucho la atención la lista de coches que han ido soltado en los vídeos, aunque no creo que me haga con el de lanzamiento, ya veremos...
Eso lo dices tú...he visto otros juegos arcade bastante mejores, pero bueno soy yo el que no me entero
We recently asked you for your questions based around Single Player and LiveRoutes, have a question that didn't get answered? Let us know in the comments below.
We caught up with Executive Producer Clive Moody who answers your questions below.
Q) Why did you get rid of demolition derby?
A) With any game development there are always ideas and features which don’t make the final cut for a whole host of reasons. It’s tough to make a call for one feature versus another, but in this case we had already created bespoke Demolition Derby experience with Showdown, so we have put our focus into some genuinely exciting new stuff for GRID2.
Q) Will you be able to have a teammate, like in the original GRID?
A) GRID2’s career is structured a little differently from the original as you are competing against Clubs, each with their own race styles and drivers. Your goal is to beat them, win over fans of their particular racing discipline and bring them into the World Series Racing, where the greatest drivers compete.
Q) We will be able to customize the car with sponsors like the first GRID?
A) GRID2 has comprehensive car livery customization, which include sponsors. Each sponsor comes with their own objectives to help further your career. The online modes take customization a stage further, also allowing mechanical and body upgrades to improve the performance and handling of you cars.
Q) Are the crashing and damage physics similar to the first game, and does the driving feel like the firsy Grid as well?
A) Crashes and damage are an essential part of the GRID experience and have a number of improvements. As well as metal deformation we now also have a fully dynamic carbon fibre damage model. We give the player more control as well; the full GRID damage experience that affects both the visual look of the car and performance, or just the visual damage, without any degradation in the mechanics. The driving experience is pure GRID only this time underpinned by our new TrueFeel handling system. Take a look at the Codies Blog for more details on TrueFeel.
Q) Will we be seeing street circuits or the classic racing circuits like spa in 2?
A) There will be street circuits such as Chicago, Paris and Dubai, classic racing circuits including Brands Hatch, Yas Marina and Indianapolis and completely new for GRID, open roads, like the California Coast highway. Each will test your driving skills across a diverse array of race types.
Q) Is there a career/story mode?
A) There is a deep career mode that has a narrative to give the player real purpose and context. At the outset you get scouted by the entrepreneur, Patrick Callahan. Callahan has a vision of unifying all of the diverse range of racing clubs around the world into a single World Series and in the process find the world’s greatest driver. You set out on a dual journey with him. Entering into events within these various clubs and leagues, winning over their fans and best drivers to bring them to the WSR whilst at the same time proving yourself as the ultimate driving superstar.
Q) About the Pagani Huayra: will you feature its active aerodynamics? The front and rear flaps deploying to improve downforce?
A) Downforce is affected on all cars which contain active aerodynamic components, including the Huayra.
Q) How many tracks in #GRID2 will have liveroutes?
A) All of the street racing city locations in GRID2 support LiveRoutes
Q) Will the tracks with live routes also have them implemented online?
A) Liveroutes are fully available online. This makes for some really exciting online races as no player has the advantage of having been able to learn the track.
Q) For those of us who are Rally fans & are used to it being us VS the clock. Let us know how GRID2 will get us excited.
A) Time Attack and Checkpoint game modes both pitch the player against the clock. Time Attack over a set distance and Checkpoint against an ever ticking down clock, with bonus time for passing through checkpoints. Both are classic racing game modes and incredibly addictive.
Q) How will LiveRoutes affect lapped players?
A) Because of the dynamic nature of LiveRoutes you don’t see lapped cars. LiveRoutes are distance based rather than lap based. Actually, there is no real concept of a lap because you are never guaranteed to come back to the point at which the race started and hence start and finish lines are not necessarily at the same point on the track.
Q) Can a particular LiveRoute be repeated for saved hot laps, or do we just make our own notes and do restarts?
A) LiveRoutes are dynamically changed each time you start a new event and because there are millions of route combinations you are highly unlikely to ever get the same route twice. Once in a LiveRoute event, you are however free to restart as many times as you like and will be able to drive exactly the same layout.
Q) Is it safe to assume that upon restart the particular LiveRoute will be repeated and not altered from the initial run?
A) Correct. You can restart a LiveRoute as many times as you like and it will run with the same dynamic configuration. Exit completely from the event and the next time you enter an entirely new layout will be generated.
Q) In single player will we be able to drive any car on any track?
A) We put no restrictions on driving cars to particular tracks. If you want to take an Indycar around the Paris streets for example then you can. Be warned though, combinations such as this are incredibly challenging.
Q) Will the actual driving and handling be like the one in the latest videos? Or will it be like the previous GRID and possibly a little better?
A) The handling is as seen in the videos and you really need to play it to see how we have taken everything that was great about the previous game and made really significant improvements. Have a look at the Codies Blog for more details on Handling and TrueFeel.
Q) What details can you release about drift mode? Cars, tracks, drivers, modes?
A) Drift mode will comprise of score based events, with each round taking place on a short track, packing in corners perfect for drifting opportunities. Scoring is based on speed, angle, proximity to drift post markers and the length of the drift. It takes real skill to balance all of these and we don’t add any assists on the cars, so winning is down to pure driver ability. We’ll be releasing more information of all the cars later, but rest assured drift classics like the Nissan Silvia and Mazda RX-7.
Q) Will the progression in the single player game be the same? as in complete challenges, obtain points to unlock license, unlock more challenges.
A) GRID2 single player progression is built around the number of fans you have. Competing and winning in events will earn you greater adulation and hence more fans. A growing fanbase means you will get invited to compete is bigger and more prestigious events, as well as getting access to more powerful cars. In addition, there are ‘side mission’ promotional events and vehicle challenges to earn you additional fans and also win new vehicles for your garage.
Q) Will Grid 2 feature damage similar to the original Grid?
A) Everything that was great about the original GRID damage we have kept, but also added some great new effects. Carbon fibre bodywork now splinters and breaks rather than deforming in the way that metal parts do. You will now also have the choice between full visual only or visual and mechanical damage, which affects the performance of the car.
Q) The damage modeling was what kept me hooked... especially with instant reply. Will the damage be superior in every way in GRID 2?
A) It is superior in every way. More deformation, more particle effects, carbon fibre which now splinters and shatters, instant replays and now the ability to share your greatest crashes with direct upload to Youtube straight from the replay.
Q) Does "Corner cutting detected" influence the game?
A) Corner cutting is a critical part of our new anti-cheat systems, which mean you will not be able to gain an advantage by taking detours off the track. In the original GRID we put billboards and tyre walls on corners to prevent the player from being able to cut corners. In GRID2 these have all been removed, with our new corner cutting system calculating if a speed or positional advantage has been gained. When detected, the player’s car is slowed for a period equal to the advantage gained. This works across both single and multiplayer modes, keeping races fair and also helping to educate the player that the very fastest laps are achieved by keeping to the racing line.
dshadow21 escribió:Yo es que lo miro y sigo pensando que lo de la vista interna no es mas que una excusa, si es mejor graficamente, epro tampoco para justificar la perdida de la vista interior...
Ahora, soy solo yo o los daños físicos también los han reducido comparandolo por el primero?